abonnement Unibet Coolblue
pi_262366
Okee,....

IK BEGRIJP ER GEEN DIKKE REET MEER VAN....

Wat is nou precies het verhaal van Tessa?! Ze zat toch met die Iwan te fozen en nu ligt ze continu (letterlijk) over Dikke Eric heen!!!! Geeft hem Sado Masogistische lessen (kontklappen, dijenkletsen op het bed, etc.) dus hoe zit dat nou!? Ik heb ze persoonlijk nooit ruzie zien hebben of zo, maar met wie peest ze nou?

1> Dikke Eric?
2> Of Iwan? (Die ik persoonlijk meer mag.)

Licht me in! Hoereer mij! Ik wil het weten!

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 4 mei 2000 @ 14:50:00 #2
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262367
Nou, kijk... Weet je wat het is: toen ARMY-boy Eric er nog niet was, ging ze maar voor Lekkere Iwan. Tja, echt veel meer keuze was er niet. Nu zit ARMY-Eric erin en vind Tessa het lekker om eens af en toe eens lekker in haar bek gespuugd te worden (net als vroeger op school). Eric is Commando Viezerik geweest, dus die is daar uitermate geschikt voor. Kijk, Iwan was lekker hoor, maar Tess heeft een ECHTE vent nodig die haar afbeuld als ze stout is geweest en die zij op haar tijd weer lekker kinderachtig kan behandelen (soort-off SM-act) ala een vliegtuigspelletje met fricandellen-speciaal.

MiRRoRMaN, vrind (zonder E) is het zo een beetje duidelijk?

[Dit bericht is gewijzigd door Quocy (Datum 04 Mei 2000).]

  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2000 @ 15:03:00 #3
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_262368
Eric of Iwan? Neuh, Tessa gaat helemaal voor Peter. Die heeft namelijk een part-time snackbar en hij heeft ervoor gezorgd dat Tesje in de bus mocht. Tessa gebruikt Eric als stoeimaatje en Iwan, als ideale schoonzoon, omdat haar moeder zo dol op hem is.

Eigenlijk geilt ze stiekum op Antonette, maar die is al bezet...

Jompels,
Slaapmeisje

------------
Er staat geschreven en gedrukt,
ge moet krabben waar het jukt.
En jukt het op een vreemde plaats,
dan krabt ge er maar naast.

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 4 mei 2000 @ 15:15:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_262369
Leuke topic.
Ik denk dat TeSS niet zo kieskeurig is, ze wil gewoon dolgraag eens flink genomen worden. Dat is waarschijnlijk de voornaamste reden geweest om zich bij dit project op te geven. De mannen staan dan immers 16 weken droog, waardoor de kans dat Tessa ook eens aan de 'beurt' komt aanzienlijk groter wordt.
Althans dat dacht ze...
pi_262370
Iwan voor de nacht en Erik voor de dag
  donderdag 4 mei 2000 @ 18:21:00 #6
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_262371
quote:
op 05-04-2000 om 03:21 PM schreef K-30 het volgende:
Iwan voor de nacht en Erik voor de dag

En voor welke tijden staat die Peter dan ingepland?

never play games........
pi_262372
ONTRHOERD WAS IK, DOOR JULLIE REACTIES!!!!

Bezwaar tegen als ik even brul?

*ROOOOOOAAAAAAAAAAAARRRRRRGGHH!!!!*

Zo, dat lucht op, nu het volgende:

quote:
op 05-04-2000 om 02:50 PM schreef Quocy het volgende:
Nou, kijk... Weet je wat het is: toen ARMY-boy Eric er nog niet was, ging ze maar voor Lekkere Iwan. Tja, echt veel meer keuze was er niet. Nu zit ARMY-Eric erin en vind Tessa het lekker om eens af en toe eens lekker in haar bek gespuugd te worden (net als vroeger op school). Eric is Commando Viezerik geweest, dus die is daar uitermate geschikt voor. Kijk, Iwan was lekker hoor, maar Tess heeft een ECHTE vent nodig die haar afbeuld als ze stout is geweest en die zij op haar tijd weer lekker kinderachtig kan behandelen (soort-off SM-act) ala een vliegtuigspelletje met fricandellen-speciaal.
MiRRoRMaN, vrind (zonder E) is het zo een beetje duidelijk?

Duidelijk, maar hoe som ik dan het volgende op?

quote:
op 05-04-2000 om 03:03 PM schreef Slaapmeisje het volgende:
Eric of Iwan? Neuh, Tessa gaat helemaal voor Peter. Die heeft namelijk een part-time snackbar en hij heeft ervoor gezorgd dat Tesje in de bus mocht. Tessa gebruikt Eric als stoeimaatje en Iwan, als ideale schoonzoon, omdat haar moeder zo dol op hem is.
Eigenlijk geilt ze stiekum op Antonette, maar die is al bezet...
Jompels,
Slaapmeisje

Als ik dus jouw, en Slaapmeisje (nog steeds een prachtige nick ) haar theorie opsom, kom ik tot de volgende conclusie:

Er zijn helemaal geen trekvogels in Kapelle aan de IJssel!!!!

Waarmee ik dus wil zeggen dat ze waarschijnlijk dus iemand in het bezit van een snackbaar EN een dikke reet zoekt! Maar waar vindt je zo iemand? En hoeveel frikandellen moet Iwan nog eten om OOIT de omvang van een Eric te bereiken?! Daar zit jarenlang junkfood ervaring in die je niet zo 1, 2, 3 met een kaaskroket kan oplossen! En dan moet diegene haar ook nog dikwijls in het gezicht spugen en vernederen!? GET REAL! Zo iemand vindt je nergens! En met de gedachte dat de Bus een datingshow was voor mensen die een dikke snackbar -en SMclub eigenaar te vinden zit TeSSa nu vast in de Bus! Ze kan geen kant uit! En dat nog geeneens omdat ze met haar reet vast zit in het dakraampje (want daar zou ze een gele kaart voor krijgen) nee, gewoon omdat juist zij TeSSa is, zoekende naar die ene speciale frikandellenboer, die haar met vreugde in de bek kan urineren.

Tot zover mijn conclusie, meerdere theorieeen uiteraard welkom. En ja, ik was in een slappe ouwehoerbui....

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_262373
HE TESSA! DIKKE BIG!!!!
Ik weet het....ik ben een eikel!


pi_262374
quote:
op 05-04-2000 om 07:19 PM schreef Geslachtsdeel het volgende:
HE TESSA! DIKKE BIG!!!!

Ik quote jouw bericht om de topic weer omhoog te hoereren.... waarom?

1> Lollie.
2> Om toch om.
3> Alle bovenstaande behalve gisteren.

Kunt u alle bovenstaande antwoorden beantwoorden met IJskast, 3 + B kwardraat en tochtstrip dan ben je nu de trotse bezitter van een Fiat Pipo.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_262375
Tessa's mutatie al gezien?

Stem op de Bus

pi_262376
quote:
op 05-05-2000 om 10:52 PM schreef Coos het volgende:
Tessa's mutatie al gezien?
Stem op de Bus

Mutatie? Leg uit!

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')