Lang niet meer hier gepost, maar ik leef nog hoor!
Nog 9 weken tot we in Nijmegen terecht kunnen. Heb echter al van meerdere mensen gehoord dat er wat standaard onderzoeken worden gedaan en dat 10 weken later ofzo pas de uitslag bekend is. Ik verwacht zelf niet voor het eind van het jaar iets te weten. Frustrerend maar het is niet anders. Ergens heb ik ook helemaal geen zin in al die ziekenhuisbezoeken, vooral omdat we niet de verwachting hebben dat het ook iets gaat opleveren. Ik heb wel een beetje de hoop gezet op de kid, maar ook daar zullen we pas aan het eind van het jaar meer over weten. Al met al zal ik hier nog wel een tijdje rond hangen, de ene keer wat meer dan de andere keer, nu heb ik gewoon weinig te melden, zitten in rustig vaarwater.
PZE; bezig met het IUI traject en bijkomende spuiten, spannend hoor allemaal! Ik hoop dat dit kleine beetje hulp voldoende is om om zwanger te worden. Ik duim voor je!
Hier weet trouwens iedereen van het begin af aan welk traject we doormaken, zowel familie, vrienden als collega's. Ik heb nog geen enkel moment gehad dat ik er spijt van heb gehad of dat er rare opmerkingen zijn gemaakt door mensen, voor mij is het goed zo. Maar dat het voor mij zo goed is betekend niet dat iedereen zich hier goed bij zou voelen. Maar ik vind het wel erg jammer dat ik mensen waarschijnlijk nooit echt zal verrassen als ik wel zwanger zou zijn, maar goed, so be it.
TM: een mooi ei voor jou, mag ik toch wel even voor jompelen, niet?
en anders doe ik het toch 
En wat goed dat je de eisprong waarschijnlijk gevoeld hebt! Ik voel hem ook en gaf/geeft mij toch wel wat houvast. Spannend dat je zusje binnenkort een kleintje krijgt, maar ook dubbel lijkt me.
Mijsje; een hele dikke knuffel voor jou! Het is ook niet niks allemaal
Isla; wat balen van de menstruatie en wat spannend dat de operatie staat gepland, kan me voorstellen dat je daar nerveus voor bent. Hopelijk valt het allemaal mee! En ook vervelend dat je werk last heeft van die aswolk en daardoor het rooster verandert. Hoop dat ze rekening houden met je vruchtbare dagen