abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 mei 2000 @ 23:21:00 #1
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262185
YES, eindelijk! Hier het bewijs dat SBS wel naar FOK! kijkt/leest... deze argumenten ben ik hier op dit forum al tegengekomen!

De passagiers worden verzocht achter de laptop plaats te nemen, want de programmamakers hebben een belangrijke mededeling. Gisteren tijdens de uitbraak van Antonette zijn er aantal regels overtreden. Er is gefluisterd op de WC met de hand op het microfoontje.
Hehe... Volgens mij heeft die hand ook wel ergens anders op gelegd.

Ze zijn veel te laat weg gegaan ondanks herhaald aandringen van de regisseur.
Klopt. Die stond al veel eerder buiten dan de twee meiden zelf... Hoewel, bij het afscheid had de crew ineens alle tijd.

Verder zijn er allerlei dingen mee de BUS in genomen, zoals een fles sterke drank , zonnebrillen voor alle passagiers, knuffelbeesten en een fanclub T-shirt.
Wat zou jij doen met 1000 piek? Die Bailys heeft Tessa nog gillend en in paniek opgehaald... Ht zou toch niet eerlijk zijn als ze die alleen op ging drinken.

Ten slotte werd er ook nog eens uitgebreid onder de dekens gefluisterd.
Alleen maar gefluisterd? /me en Quenda® hebben toch hele andere dingen gezien denk ik. Maargoed, daar wordt niets van gezegd: da zijn kijkcijfers!

'Jullie weten heel goed dat dit allemaal niet mag, en we zijn dan ook genoodzaakt om hiervoor een gele kaart uit te delen. Wat de sanctie precies zal inhouden en of deze voor de hele groep geldt of niet, wordt morgen bekend gemaakt'.

Oh, SBS wordt ZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOO voorspelbaar...

[Dit bericht is gewijzigd door Quocy (Datum 03 Mei 2000).]

  donderdag 4 mei 2000 @ 00:24:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262186
van de sbs site:Gele kaart na de uitbraak
datum: Woensdag 3 mei 22:30
bron: Internetredactie
De passagiers worden verzocht achter de laptop plaats te nemen, want de programmamakers hebben een belangrijke mededeling. Gisteren tijdens de uitbraak van Antonette zijn er aantal regels overtreden. Er is gefluisterd op de WC met de hand op het microfoontje. Ze zijn veel te laat weg gegaan ondanks herhaald aandringen van de regisseur. Verder zijn er allerlei dingen mee de BUS in genomen, zoals een fles sterke drank, zonnebrillen voor alle passagiers, knuffelbeesten en een fanclub T-shirt. Ten slotte werd er ook nog eens uitgebreid onder de dekens gefluisterd.
'Jullie weten heel goed dat dit allemaal niet mag, en we zijn dan ook genoodzaakt om hiervoor een gele kaart uit te delen. Wat de sanctie precies zal inhouden en of deze voor de hele groep geldt of niet, wordt morgen bekend gemaakt'.




“Nou goed”, zeggen Antonette en Tessa. Esmeralda: “Ik zei het toch toen we naar binnen liepen. We kregen vast een gele kaart. Maar we zien het morgen wel.” Toch heeft Iwan zin om de meiden een beetje te pesten en zegt: Misschien krijgen jullie drie weken lang geen uitbraak.” Waarop Esmeralda direct reageert: “Maar die heb ik al gehad. Kan het dan nog een keer?” Nee, 48-uur niet roken voor de hele groep of alleen gebarentaal gebruiken, die wil ik wel hoor.” zegt Tessa, “Maar ze zeiden helemaal niks toen we de spullen mee naar binnen namen.” “Natuurlijk werd er niks van gezegd. Dat was bij Willeke en mij ook zo. Maar jullie hebben het toch leuk gehad? Wat de straf is, zien we dan morgen wel”, probeert Esmeralda te sussen.
Op weg naar buiten hebben Tessa en Esmeralda een list bedacht. “Het is 48-uuur niet roken voor de hele groep”, roepen de dames. “Ach”, sust Antonette, “we hebben het leuk gehad maar eigenlijk kwam het door de drank. We waren niet helemaal helder toen we terug kwamen.” Esmeralda voorzag het al omdat ze met al die spullen terug kwamen. Tessa: “Had het dan gezegd dan hadden we het onder het hek doorgeschoven.” Maar Eric vindt het niet eerlijk dat ze er zo onderuit probeert te komen. “Ik zei net dat het een goede zou zijn als de straf is: ‘Antonette en Tessa 48-uur niet praten’."
IvL

  donderdag 4 mei 2000 @ 05:08:00 #3
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_262187
Mijn hemel, wat een onflatterende foto's hierboven!

Het valt me zowieso op dat men veel minder scheutig is met gele kaarten, was toch een beetje de jus over het hele psychologische gebeuren, nu lijkt het wel een naaiclubje.(Of punnikfestijn, wat jij wilt....)

Ben te zaai voor een signature
pi_262188
Zoals jullie zullen begrijpen ben ik overgelukkig dat mijn noodkreten worden gehoord door SBS 6. Iets minder vind ik het als zowel Ant als Tes een persoonlijke gele kaart krijgen. Begint dan toch echt te lijken op een verdere Essie verheerlijking. Al met al toch mooi dat ze bij SBS ook nog een beetje rechtvaardig zijn.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  donderdag 4 mei 2000 @ 21:53:00 #5
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_262189
de straf is dus de volgende week niet uirbreken en enkel gezond eten geworden. de straf is alleen vor ant. en tessa. volgens mij is deze straf wel heel makkelijk. ze wilden toch al afvallen enzo. en 1 weekje niet uitbreken. bwa, ant. is de afgelopen 3 weken toch al geweest en tessa ook al 2 keer ofzo.

david

voor meer informatie kijk op: http://www.geijnsite.com [dé debussite]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
  donderdag 4 mei 2000 @ 21:59:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_262190
Ze wilden toch al afvallen, maar daarmee is niet gezegd dat dat ze ook zal lukken!
Als Tessa in beeld is heeft ze net gegeten, is ze aan het eten, of wil ze net wat gaan eten. en dan bedoel ik iets uit de volgende week 'verboden' categorie.

Dit lukt hun dus nooit! Markeer mijn woorden!

  vrijdag 5 mei 2000 @ 03:20:00 #7
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_262191
Wat gebeurt er nu als Tessa wel verboden voedsel tot zich neemt? Krijgt ze dan rood?

Lafayette

pi_262192
quote:
op 05-05-2000 om 03:20 AM schreef Lafayette het volgende:
Wat gebeurt er nu als Tessa wel verboden voedsel tot zich neemt? Krijgt ze dan rood?

Lafayette


Nou, dan wordt God heel boos, en stuurt ze het paradijs uit, en dan gaan ze zich schamen voor hun naaktheid en verliezen hun onschuld, en baren hun kinderen in pijn en verdienen verder hun brood in het zweet hunner aanschijn. Toch ?

  vrijdag 5 mei 2000 @ 14:01:00 #9
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_262193
Leuk Moor :-)
Tessa is de slang die besluit zelf die appel maar op te eten.

Lafayette

pi_262194
Quocy, was jij dat met dat witte petje bij de uitbraak??
  zaterdag 6 mei 2000 @ 00:36:00 #11
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262195
Nee, ik ben niet in beeld geweest. Wilde ik niet, wil ik nog niet en zal ik nooit doen ook. Die kijkcijfers gun ik SBS namelijk niet. Hehe... Eigendunk hé . Als ze deze week weer naar Zwolle gaan, is /me daar weer. En off-course een verslagje. Hoop dat ze (SBS) het deze week beter doen.
  zaterdag 6 mei 2000 @ 00:50:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262196
gaan de streams nu elke keer uit als Tessa "stiekum"aan het snoepen is?????

worden wel erg lege streamverslagen

pi_262197
Heb ik het nu goed begrepen? Ant en Tes krijgen een persoonlijke!! gele
kaart, maar de "straf" ; een week geen snoep en geen drank geldt voor
hun allemaal? Want dan weet ik niet goed wat er dan zo 'persoonlijk' is
aan het krijgen van die gele kaart en buiten dat gun ik Eric natuurlijk
gezallig een frikandelletje.
  zaterdag 6 mei 2000 @ 23:51:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262198
straf?
hm, Tessa en Antoinet gingen op donderdagmiddag samen naar Bert en Evert, daar vertelde Antoinet dat ze zich vreselijk schaamde voor het feit dat ze tijdens de uitbraak zoveel had gedronken en dat ze geen druppel drank meer zou aanraken tijdens de verdere busrit . Tessa vertelde daar dat ze wilde lijnen.
(bovenstaande vertelden ze dus omdat er toch veel kritiek was van buitenaf op hun "" drinkgedrag"en hun omvang)

Bert en Evert waren, volgens hen, "heel erg boos en streng"omdat ze dingen hadden meegenomen voor de gehele groep (zonnebrillen, drank, tijdschriften etc)

B&E zouden in de loop van de dag wel een passende gele kaart verzinnen maar wisten nog niet of deze voor de hele groep zou gelden.

De gele kaart die Tessa&Antoinet 's avonds kregen was persoonlijk, alleen, als ze zich er niet aan houden, krijgt de hele groep "straf".

m.a.w ..de streams staan vaak uit, vaak (nu ook) niet op Tessa en Antoinet (want die zitten binnen), en door de sociale controle van de anderen, zullen ze misschien ook nog een kilootje afvallen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')