abonnement Unibet Coolblue
pi_80054672
Hallo,

Volgend jaar ga/wil ik naar de universiteit. Nu zit ik tussen twee opleidingen te twijfelen. Bij de ene gaat de toelating op basis van loting bij de ander gaat dat op basis van een intervieuw.
Bij keuze 1 is de uiterlijke inschrijfdatum 1 mei en bij keuze 2 is de uiterlijke inschrijfdatum 9 april.

Kan ik mij nu wel voor beiden opleidingen inschrijven? Dat is eigenlijk de enige optie die ik heb. Stel ik zou me alleen voor opleiding 1 inschrijven en ik haal die loting niet dan is het inschrijftermijn van opleiding 2 natuurlijk al langer verstreken en zit ik helemaal met lege handen...

Kan iemand me hier iets meer duidelijkheid over verschaffen?

Vriendelijk bedankt!
pi_80055355
Ik zal je gewoon alle 2 aanmelden. En waar je toegelaten wordt, wordt je toegelaten en die andere zeg je dan gewoon gedag.
pi_80055404
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:42 schreef Delta09 het volgende:
Ik zal je gewoon alle 2 aanmelden. En waar je toegelaten wordt, wordt je toegelaten en die andere zeg je dan gewoon gedag.
Maar het is dus wel mogelijk?
pi_80055480
Het kan toch geen kwaad om voor beide opleidingen te laten inschrijven. hoe eerder hoe beter.. je kunt altijd nog tussen die twee kiezen..
pi_80055547
quote:
Op woensdag 7 april 2010 19:43 schreef Ziewoarut het volgende:

[..]

Maar het is dus wel mogelijk?
Volgens mij moet dat gewoon kunnen.
pi_80055685
Maar bij twee opleidingen waarbij een loting is kan dit dus niet?
pi_80058989
2 lotingsstudies gaat niet. Als je één lotingsstudie aanklikt, valt de rest weg uit de lijst als het goed is.
pi_80063733
quote:
Op woensdag 7 april 2010 20:54 schreef _Loki het volgende:
2 lotingsstudies gaat niet. Als je één lotingsstudie aanklikt, valt de rest weg uit de lijst als het goed is.
En 1 lotingstudie en 1 studie waarbij selectie op basis van een interview gebeurd?
pi_80065832
Dat weet ik niet eigenlijk. Misschien kun je proberen om die ene lotingsstudie aan te kruisen, en gewoon kijken of de ander nog blijft staan.
pi_80085696
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')