abonnement Unibet Coolblue
pi_80052127
Nu, altijd leuk, na Nordcore, de fanatieke Stormfronteling, en wellicht een aantal anderen.

Is het nu de beurt voor deze marginale groep uit de samenleving van de actiegroep Voorpost Nederland en Vlaanderen.

Ik kan me heel goed kunnen voorstellen dat je met vragen zou kunnen zitten, bij mij krijg je de kans deze te stellen.

Even een paar richtlijnen, ik hou niet van gedonderjaag en hoop een constructieve bijdrage te kunnen geven aan alle reacties in dit topic.


  • Reacties met het woord Nazi of andere uitingen gericht op met wat dan ook 70 jaar geleden heeft plaatsgevonden worden genegeerd en wellicht verzocht aan een moderator om te verwijderen.

  • Hou het netjes, ook al ben je faliekant tegen de richting waarin ik me bevind, mag je rustig zeggen dat je het er niet mee eens bent of een beetje fel zijn, oeverloos schelden wordt genegeerd.

  • Ontwijk vragen met betrekking tot identiteiten van personen, deze zullen niet beantwoord worden om anoninmiteit van individuen te kunnen waarborgen.

    Ik ben al vrij lang bekend op Fok, en sommige mensen kennen mij persoonlijk, de reden dat ik nu wel uit de school kan klappen en eerder niet is omdat er tot een jaar of 5 geleden een actief beleid was van de BVD/AIVD tegen zgn. "extreemrechtse" groepen, better be safe then sorry.

    Momenteel ben ik qua actief zijn op een laag pitje, ik heb best wat meegemaakt en het in herhaling vallen/ gebrek aan vernieuwing is hetgene wat mij een beetje de interesse heeft doen verliezen, voor de rest acht ik persoonlijk uit de hoek van de "extreemrechtsen" Voorpost als de minst slechte van alle nationaal ideologisch gelieerde organisaties.

    -------------------

    Uit de wikipedia:

    Voorpost is een vereniging uit België, voornamelijk Vlaanderen, Nederland en Zuid-Afrika, die een hereniging van Vlaanderen met Nederland in een Groot-Nederlands ideaal aanstreeft. Voorpost beschouwt zichzelf als volksnationalistisch. De Nederlandse overheid en de wetenschappelijke wereld kwalificeren de organisatie als extreemrechts.
  • Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
      woensdag 7 april 2010 @ 18:21:45 #2
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_80052249
    Wat is het gemiddelde opleidingsniveau bij jullie verenging
    Do androids dream of electric sheep?
    pi_80052346
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:21 schreef RitseB het volgende:
    Wat is het gemiddelde opleidingsniveau bij jullie verenging
    Over het gemiddelde schat ik het op MBO 2, met uitschieters naar boven en helaas ook veel naar beneden, in "het clubje" is arbeidsparticipatie wel iets dat van je verwacht word, maar dat is meer onder de leden dan dat het van de statuten van Voorpost vandaan komt.
    Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
      woensdag 7 april 2010 @ 18:25:02 #4
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_80052359
    In hoe verre denken jullie dat jullie doel(en) realistisch is?
    Do androids dream of electric sheep?
      woensdag 7 april 2010 @ 18:26:24 #5
    270206 54cm
    Groot, groter, grootst!
    pi_80052400
    Halen jullie ook weleens wat af bij de chinees of de lokale shoarmaboer?
    Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
    pi_80052727
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:25 schreef RitseB het volgende:
    In hoe verre denken jullie dat jullie doel(en) realistisch is?
    Het doel van een zgn. Groot Nederlands ideaal is zeker niet onhaalbaar, maar zowel in Vlaanderen en zeker in Nederland moet er eerst een bredere kern komen die zich daarvoor interesseert, de cultuurverschillen tussen Vlamingen en Nederlanders zijn te vergelijken met het verschil op provinciaal niveau.

    De strijd met identiteit en taal zal door vooral technologische ontwikkelingen steeds verder onder druk komen te staan, hier is een organisatie als Voorpost niet tegen opgewassen, wat ze wel kunnen doen is een stukje bewustwording dmv scholing geven, wat er dus ook regelmatig gebeurt.

    Massa-immigratie is een algemeen punt in deze tijd, wat Voorpost vermoed is dat er in de toekomst wel strengere regels voor gaan gelden waar ook strenger toezicht op zal worden gehouden.

    Even voor de duidelijkheid, Voorpost is een actiegroep, dus heeft er bewust voor gekozen om niet in de partijpolitiek te participeren maar door middel van acties bepaalde situaties meer kenbaar te laten maken, dit is ook wat er in Veenendaal zal wordentoegepast, vechtpartijen zijn alleen maar slecht voor het imago, alhoewel de linkse tegenhanger AFA (actiegroep dus geen partijpolitiek) er alles aan doet om Voorpost te dwarsbomen in hun acties.
    Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
    pi_80052735
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:26 schreef 54cm het volgende:
    Halen jullie ook weleens wat af bij de chinees of de lokale shoarmaboer?
    Yup
    Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
      woensdag 7 april 2010 @ 18:39:05 #8
    104871 remlof
    Europees federalist
    pi_80052865
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:35 schreef ellevehC86 het volgende:
    Even voor de duidelijkheid, Voorpost is een actiegroep, dus heeft er bewust voor gekozen om niet in de partijpolitiek te participeren maar door middel van acties bepaalde situaties meer kenbaar te laten maken, dit is ook wat er in Veenendaal zal wordentoegepast, vechtpartijen zijn alleen maar slecht voor het imago, alhoewel de linkse tegenhanger AFA (actiegroep dus geen partijpolitiek) er alles aan doet om Voorpost te dwarsbomen in hun acties.
    Wat gaan jullie doen in Veenendaal?
    pi_80052988
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:39 schreef remlof het volgende:

    [..]

    Wat gaan jullie doen in Veenendaal?
    Mij persoonlijk nog niet bekend, maar vermoedelijk is het meer een folderactie met een mediasausje, hierbij zal ik dan ook richten op:

    Bron: www.geenstijl.nl
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Voorpost Nederland zal aanstaande zaterdag het Centraal Station van Utrecht schoonvegen van overlast veroorzakende junks en ;jongeren; Winkelend publiek en reizigers worden in toenemende mate lastig gevallen in het Winkelcentrum Hoog Catharijne en het Centraal Station Utrecht. Voorpost wil hier een einde aan maken.

    Het is een taak van de overheid en de Nederlandse Spoorwegen om de problemen in het genoemde gebied aan te pakken en op te lossen. Helaas laten zij het afweten. Vanuit de kant van winkeliers en burgers is ons gevraagd om op te treden tegen de overlast veroorzakende groepen. Als de overheid het niet doet, treden de burgers zelf wel op! Daarom zal Voorpost Nederland komende zaterdag Utrecht CS schoon vegen van al het vuil wat daar rond zwerft!

    Wij willen door middel van onze actie bij Utrecht CS bereiken dat de overheid weer prioriteit legt bij de handhaving van veiligheid op straat en in publieke ruimten. Nederland drugsvrij en geen djihad in onze straat!

    Voorpost Nederland zal de burgers die ons aangeschreven hebben verenigen om samen een vuist te kunnen maken tegen de overlast. Er is duidelijk behoefte aan een nationalistische actiegroep in de Utrechtse regio. De grote toeloop van nieuwe leden heeft Voorpost Nederland doen besluiten de lokale afdeling uit te breiden. Het bestuur van deze nieuwe lokale afdeling zal komende vrijdag op een bijeenkomst in de regio worden voorgesteld aan de leden.

    Deze actie is onderdeel van de kampanje;geen djihad in onze straat& en is gericht tegen het toenemend islamitisch extremisme en tegen de ontsporing en radicalisering van islamitische jongeren. Voorpost wil een harde aanpak van religieus fanatisme en eist een nultolerantie ten aanzien van met name Marokkaanse probleemjongeren.

    ----------------------------
    Wat als resultaat had:
    ----------------------------

    Voorpost Nederland veegt Utrecht CS aan.
    (26-03-05)

    Radicaliseert Voorpost Nederland? Is Voorpost dan toch die Belgische fascistische knokploeg? Al je de berichten in media mocht geloven zou er heel wat gaan gebeuren in het Utrechtse. Na onze aankondiging dat Voorpost Utrecht Centraal Station zou gaan aanvegen ontstond er her en der een hoop commotie. Lezen is voor velen moeilijk, zeker als je een gebrek aan humor hebt.


    Een ploeg van Voorpost Midden-Nederland (Midland) trok al schrobbend door het Utrechtse stationsgebied. Met verbaasde blikken in de ogen van de reizigers werden de nodige emmers sop voor hun voeten geleegd. Camera’s boven onze hoofden en opvallend onopvallende veiligheidsdiensten hielden de poetsende Voorposters in de gaten. O wee als we de bezems ergens anders voor zouden gebruiken! Volgens ons waren we toch duidelijk; als Voorpost zegt dat we gaan vegen, dan gaan we vegen!


    Voorpost protesteert op deze wijze tegen de verloedering van het Utrechtse stationsgebied. Junks en “jongeren” zorgen voor een hoop overlast bij het winkelend publiek en bij de reizigers. Falend gemeentebeleid en slapende justitiële diensten zorgen voor een toenemende verpaupering van het Utrechtse centrum. Het is hoog tijd dat hier iets tegen gedaan gaat worden. Zo niet dan komen we terug. Hoe? Dat is gewoon een kwestie van lezen.


    ---------------------------

    Verwacht dus geen actief knokploegenidee
    Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
    pi_80053086
    Zitten er veel jonge ouders in jullie organisatie?
    pi_80053202
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:46 schreef Dichtpiet. het volgende:
    Zitten er veel jonge ouders in jullie organisatie?
    Aan Nederlandse zijde niet, wel aan Vlaamse zijde, het zijn over het algemeen jongeren (mannen) van 20-30 die als lid zijn aangemeld aan Nederlandse zijde.
    Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
    pi_80053394
    Hoe kijken jullie tegen allochtonen?
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_80053445
    Waarom mogen we het woord "nazi" niet in onze posts gebruiken terwijl het wel een niet te ontwijken element is bij Voorpost? Het eren van SS'ers etc.
      woensdag 7 april 2010 @ 19:04:25 #14
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_80053743
    Waarom hechten jullie zo veel waarde aan een identiteit?
    Do androids dream of electric sheep?
    pi_80053813
    Ik was eerst.
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_80053839
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
    Hoe kijken jullie tegen allochtonen?
    Wij zijn niet tegen allochtonen op zich, maar de volksnationalistische instelling is wel gericht op "voor ieder volk/cultuur een eigen stuk land", vrij gezien, wij zien het liefst iedereen teruggaan naar hun eigen land wanneer mogelijk, in het geval van de Molukkers bijvoorbeeld gaat dit niet op, maar tegen een volk op het gebied van ras heeft de organisatie Voorpost niks tegen, mensen massaal op treinen zetten gaat ook Voorpost iets te ver.

    Helaas zitten er altijd wel leden tussen die zich wel schuldig maken aan rassendiscriminatie binnen de organisatie, maar ik persoonlijk distantieer me daarvan.
    Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
    pi_80053871
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 18:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
    Waarom mogen we het woord "nazi" niet in onze posts gebruiken terwijl het wel een niet te ontwijken element is bij Voorpost? Het eren van SS'ers etc.
    Geef een representatief voorbeeld, of verwar je je nu met de NVU?
    Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
    pi_80053891
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:04 schreef RitseB het volgende:
    Waarom hechten jullie zo veel waarde aan een identiteit?
    Waarom voel jij je lekker als je thuiskomt na je werk?
    Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
      woensdag 7 april 2010 @ 19:09:05 #19
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_80053956
    Waarom eren jullie de Prinsenvlag die de NSB ook vereerde?
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_80053961
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:06 schreef ellevehC86 het volgende:

    [..]
    Helaas zitten er altijd wel leden tussen die zich wel schuldig maken aan rassendiscriminatie binnen de organisatie, maar ik persoonlijk distantieer me daarvan.
    Waarom worden die leden er niet uitgegooid?
    pi_80054123
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:09 schreef golfer het volgende:
    Waarom eren jullie de Prinsenvlag die de NSB ook vereerde?
    Het is de vlag van Willem van Oranje, een vlag die uitstekend representatief staat voor volksnationalisme.

    P.s. Het schijnt ook dat mensen van de NSB allemaal een witte onderbroek droegen
    Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
    Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
      woensdag 7 april 2010 @ 19:14:09 #22
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_80054168
    Mogen joden of moslims lid worden van jullie partij?
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
      woensdag 7 april 2010 @ 19:14:49 #23
    182714 RitseB
    Walking like a lucky charm
    pi_80054198
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef ellevehC86 het volgende:

    [..]

    Waarom voel jij je lekker als je thuiskomt na je werk?
    Nee, want ik heb kut werk.

    Probeer mijn vraag eens te beantwoorden. Want ik zie het verband niet tussen jou vraag en mijn antwoord
    Do androids dream of electric sheep?
      woensdag 7 april 2010 @ 19:14:59 #24
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_80054199
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:13 schreef ellevehC86 het volgende:


    Het is de vlag van Willem van Oranje, een vlag die uitstekend representatief staat voor volksnationalisme.


    Het was ook de vlag die symbool stond voor de NSB, of wil je dat soms ontkennen?
    There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_80054211
    quote:
    Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef ellevehC86 het volgende:

    [..]

    Geef een representatief voorbeeld, of verwar je je nu met de NVU?
    http://www.nieuwsbank.nl/inp/2008/08/20/L017.htm
    quote:
    Voorpost is opgericht als organisatie die zich inzette voor het eerherstel van oud-collaborateurs die met de SS aan het oostfront hadden gevochten.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')