abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 3 mei 2000 @ 00:22:00 #1
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262043
Ik las hier om 21:30 uur dat de twee Bus-heldinnen naar de Vier Jaargetijden in Zwolle zouden gaan. Dus... Ikke op m'n stoere fiets naar de binnenstad, naar dat gezellige café.

Iedereen mocht daar gewoon naar binnen (dus als ik Tessa lek had willen schieten, had ik dat gewoon kunnen doen).

Maar goed, terwijl alle omliggende cafés gingen sluiten, en de groep opgeFOK!te jongens buiten Tessa aan het uitschelden waren voor van alles en nog wat (kon niet liplezen, maar hun gedrag en vingers die wezen vertelden me genoeg).

En ja hoor... "En bossie, een bossie, een bossie rooie rozen, een bossie, hé, hé, hé!" klonken uit de boxen (van overigens niet al te goede kwaliteit) en Tessa en Antonette de bar op moesten van de crew-on-location werd een ieder ander die naast de dames wou dansen vriendelijk doch met harde hand van de bar gewerkt door de spierbundels van The Security Company (zijn en blijven vage gasten). Alleen Jop mocht op het einde naast de twee heldinnen staan.

Over de bewaking gesproken, die is niet al te zuiver. Boy-oh-boy. Twee mensen van de bewaking, een geluidsman, een camerapersoon en een niet al te slecht uitziende dame van de productie... Af en toe liep er iemand van de bewaking naar buiten. Als er in die tijd iets gebeurt was binnen, was de ramp niet te overzien.

De bewaking had trouwens contant een oogje op me. Alsof ik een of andere crimineel ben ofzo. En om nou te zeggen dat ik er echt duister uitzie, ofzo, nee. Niet echt. Of de een of de ander en ze hadden het ook over me. Ik heb nog een tijdje buitegestaan en toe ook, steeds kijken en an weer naar binnen. Aarrgghh!!

Verder was Jop er en die loopt de hele tijd te zeggen dat mensen hem toezingen, hij heeft het bijna over niets anders: "Jop die is OK, ole olé, Jop die is OK, ole olé"... zingt hij de hele tijd. Als of iedereen deze God toezong. NOT! Hij is door mij echt tot loser van de maand vernoemd.

Op het einde (rond kwart over elf) tongden Jop en Antonette nog even en zat Jop tijdens een knuffel aan Tessa toch wel heel onopvallend aan de kont, buik (en bijna borsten) van haar.

Tessa zat al in de auto, toen ze plotseling histerisch het café in rende om haar fles Baileys terug te halen... Als een alcoholiste ging ze te keer om maar die fles te krijgen!

De meiden waren nog niet weg of Jop was aan weer aan het flirten met andere meiden. Niet normaal! Een vriend (of iemand van de platenmaatschappij) leek met een stapeltje CD-singles van Jop rond te lopen ik weet niet wat ze daar mee wilden...

Quote van Quenda®: "Ik had al zo'n vaag vermoeden na de knipoog tussen Aziz en Jop in de eerste uitzending dat die viespeuk allang iets met een ander had... (gewoon, one nights, pakken wat je pakken kunt.)". I totally agree. En ik heb het gezien...

Oh, en nog één ding: ja, ze zijn wél dik. Niet dat het iets utmaakt, maar die hangbuik van Antonette was goed zichtbaar, over Tessa nog maar niet te spreken. Kijk, qua uiterlijk maakt het me niets uit, maar het valt me op dat ze het daar steeds over hebben... dat het helemaaaaaaaaaaaaaaal niet zo is: nou wel dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Quocy (Datum 03 Mei 2000).]

  woensdag 3 mei 2000 @ 00:27:00 #2
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262044
Veel gedraaide nummers: "Een bossie rooie rozen", niet van Alex - van ene Barry, "Sex in de Bus" en natuurlijk "Hij was maar een Clown".
  woensdag 3 mei 2000 @ 00:39:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_262045
quote:
Quenda schreef in http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum12/HTML/001083.html :Aangezien er in de uitzending waarin Jop en Aziz zaten, nogal geknipoogt werd tussen deze twee "heren"(over hun populairiteit in de kroegen) ben ik eigenlijk wel erg nieuwsgierig hoe Joppie is zonder Antoinet.
Ik bedoel, ik kan me zo voorstellen dat Jop nu gebruik maakt van zijn kroeg populairiteit, en lekker scoort bij de "dames"....

Heerlijk stukkie trouwens, en zo heerlijk tegensstrijdig met het "spontane"verhaal wat Antoinet en Tessa nu aan het vertellen zijn ....

By the way, er mocht bij de Shell absoluut niet gefilmd worden, en toen zijn ze op zoek gegaan naar een ander tankstation waar dit wel mocht.
Tessa: ja dat duurde wel ietsje langer maar ja.....

pi_262046
Toch mooi dat je niet helemaal naar de andere kant van het land hoefde af te reizen.....

Ik had al zo'n vermoede dat het een en ander fake was....

Had je de nieuwe barbie-2000 collectie al gezien trouwens????

  woensdag 3 mei 2000 @ 01:00:00 #5
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262047
Barbie-2000 collectie? Bedoel je de nieuwe outfit van Antonette? Mevrouw had heel veel problemen om op de bar haar rok naar beneden te houden... En verder, ach. Oordeel zelf.
pi_262048
Perfecte reporters on the spot hier bij FOK! Kuifje kan d'r een punt aan zuigen. De sfeer en entourage van dit non event is zo te horen nog armetieriger, holler en pathetischer dan ik reeds vermoedde.

Joppie als Casje Novaatje zich vergrijpend aan een ieder met uitsteeksels en strooiend met plaatjes waarin een zeker splaakgeblek is weggemixed (is dat overigens zo, ik heb het nog nooit gehoord). Het moet niet veel gekker gaan worden......

Je weet het vaak soms nooit

  woensdag 3 mei 2000 @ 01:34:00 #7
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262049
Tessa zegt net op de streams dat ze volgende week nog dichter bij Zwolle staan en dus wéér met de uit naar De Vier Jaargetijden gaan.

Uiteraard zal deze razende Bus-reporter daar weer bij aanwezig zijn om daar hevige roddels op te vangen!

[Dit bericht is gewijzigd door Quocy (Datum 03 Mei 2000).]

pi_262050
Was even een paar dagen fysiek niet helemaal Joppie, maar ben weer aardig bijgelezen nu.
Prachtig Quocy:

Joppie als Casje Novaatje zich vergrijpend aan een ieder met uitsteeksels en strooiend met plaatjes waarin een zeker splaakgeblek is weggemixed

En Quenda, Ben je ook aan het verven??
Je gaat plots van die gekke dingen schrijven.
Furby's. Lekkáh!!!!
Poll bijgewerkt met nieuwe naam van Sanne.
Ga nu weer duiken.

  woensdag 3 mei 2000 @ 11:16:00 #9
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262051
Sorry, ik kan het niet laten: even de topic omhoog halen...
pi_262052
Effe fotootje van de uitbraak.

------------------

Wie wint de Oliebol-Award


Wie wint het millioen??
Klik hier


WWDNPVDUSA?? Klik hier

[Dit bericht is gewijzigd door Coos (Datum 03 Mei 2000).]

  woensdag 3 mei 2000 @ 14:41:00 #11
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_262053
Hoe zat dat nu met Jop. Kan me niet voorstellen dat er meiden zijn van boven de 13 die op iemand uit de bus vielen. Ik vraag me dan ook af hoe succesvol zijn versierpogingen waren of kan daar geen verslag van gedaan worden omdat Quocy toen al weg was. Kortom: meer
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 3 mei 2000 @ 17:03:00 #12
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262054
Nou, ik moet eerlijk zeggen (ben zelf 18) dat hij geen on-interessant volk om zich heen had staan en ik zou best zelf met een van de dames die daar stond een beschuitje (Of dat nou in de Bus is of niet) willen eten.

Ik ben kort na het vertrek van de twee Bushelden weggegaan, en weet dus niet of Jop succesvol was bij de 5-7 dames maar het leek erop dat hij het erg naar z'n zin had.

Bovendien kreeg ik i.d.d. wel het idee dat de dames Jop geweldig vonden... Hij is immers God uit de Bus. Hij heeft in een televisieprogramma mee gedaan, Hij (x-press met hoofdletter - God spreek je immers ook zo aan) is geweldig. Hij was de loser van de maand mei 2000 (zie boven)!

Oh ja, die dames waren wel boven de 13 maar bij het feit dat ze Jop zo leuk vonden knapte ik direct op ze af... Het gaat immers niet alleen om uiterlijk, ook om innerlijk en daar ben ik VOLLEDIG op afgeknapt.

  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2000 @ 17:10:00 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_262055
Quote:
-------------------
Op het einde (rond kwart over elf) tongden Jop en Antonette nog even en zat Jop tijdens een knuffel aan Tessa toch wel heel onopvallend aan de kont, buik (en bijna borsten) van haar.
-------------------
Quocy? Zit er verschil tussen de kont, buik en borsten van ons Tesje dan?

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 3 mei 2000 @ 17:18:00 #14
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262056
Slaapmeisje: dat weet je toch wel?
  woensdag 3 mei 2000 @ 17:32:00 #15
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262057
Vraag tijdens de chat van woensdag 3 mei 2000:
Tessa, hoe ziet je favoriete man eruit?
Als hij maar heel lief is en veel humor heeft, waar ik mee kan lachen en een verzorgd type.

Tessa bleek anders geen oog voor me te hebben... Er waren genoeg andere mannen waar ze zich behoorlijk mee amuseerde.

  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2000 @ 17:37:00 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_262058
Quocy: bedankt voor de tip; bovenkant, onderkant en achterkant...

Heel lief en humor kun je toch niet aan de buitenkant zien? Jammer voor jou dat Tessa je niet zag staan. Ze heeft het ook zo druk met Iwan, Eric en Peter. En dan nog al die mannen in NL die in stilte verliefd zijn.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 3 mei 2000 @ 17:42:00 #17
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262059
JAMMER voor mij dat ze me niet zag staan? JAMMER voor HAAR dat ze me niet zag staan. Kijk, ik hbe humor, ik zie er verzorgd uit - ZIJ niet...

Kijk, ik vind haar absoluut niet boeiend, dus ik maak me nergens druk over...

  † In Memoriam † woensdag 3 mei 2000 @ 17:47:00 #18
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_262060
quote:
op 05-03-2000 om 05:42 PM schreef Quocy het volgende:
JAMMER voor mij dat ze me niet zag staan? JAMMER voor HAAR dat ze me niet zag staan. Kijk, ik hbe humor, ik zie er verzorgd uit - ZIJ niet...

Kijk, ik vind haar absoluut niet boeiend, dus ik maak me nergens druk over...


SORRY! Dan moet je niet zo gaan schreeuwen hoor, ik bedoelde het alleen maar lief.

Jompels,
Slaapmeisje

--------------
Er staat geschreven en gedrukt,
ge moet krabben waar het jukt.
En jukt het op een vreemde plaats,
dan krabt ge er maar naast.

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 3 mei 2000 @ 17:49:00 #19
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262061
Oh, ik schreewde niet hoor...
  woensdag 3 mei 2000 @ 21:16:00 #20
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_262062
Zijn er meer mensen in of rondom Zwolle die volgende week (als het uur van de waarheid dan weer is aangebroken) ook naar De Vier Jaargetijden willen komen om daar op FOK! verslag uit te brengen? Gisteren was ik alleen, ook niet erg, maar gezelschap ik altijd welkom natuulijk! Bovendien: vier ogen zien meer dan twee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')