Den Haag Z/W Half Watjuhhh
Wat een tijd...
De eerste: Alan 87
![]()
De tweede ( en tevens laatste) Pres. Lincoln
![]()
Flinke Atron 99 antenne op het dak, 100 wat lineartje erachter... blaaazen!
Beetje vossen soms, kamperen met een steigerbuispijp in de grond @ Madestein (Den Haag) , 5.5 meter antenne eraan.
Veel vrienden gemaakt, veel rotzooi gedaan en gezien.. Op dagen geklommen bij knijpers en antenne eraf gemolt, veachtpartijen gezien. Woonde naast een buurman (genaamd Freijling), zat elke vrijdag fucking lazarus op zn Jackson de meest grove onzin te verkondigen. Was echt leuk!

Iemand hier uit Den Haag die eraan deed zo 15 jaar geleden?
Verder ook nog de scanner ernaast (offtopic maar toch ook leuk en maakte deel uit van dat hele 27mc tijdperk)
![]()
toendertijd (als ik het goed heb) tussen de 30 - 31 MhZ alle draadloze huis tuin en keuken telefoons erop. Wat een lol had ik daarmee. De hele buurt met een draadloze was gewoon de lul, onder andere vrienden, (buur) meisjes, lekkere MILF's etc etc etc...
Wat een situaties....kan er 15 jaar later nog om schateren:
TS scande frequentie af, hoort iemand bellen, belt naar RTL4 woorspel en die vrouw spreekt het antwoord van de puzzel in. Even later ook dr telefoon nummer. TS die dat opschrijft om vervolgens haar te bellen:
" Ja goedemiddag, met de redactie van RTL 4 woordspel " * vrouw helemaal blij op dit moment * " ik bel u met de mededeling dat u gewonnen hebt " *vrouw helemaal door het lint en zegt dingen als Ohhhhh ik doe zoooo vaak meemaar ik win noooooit wat, ik ben zooooooo blij etc etc.*
TS: ligt in een deuk (als 16 jarige) en komt echt niet meer bij en hangt op. (vroeger geen nummerherkenning, dat was een heerlijke tijd

) Scanner stond nog vastgelocked op haar frequentie en hoort de vrouw 2 familieleden/personen bellen met de mededeling dat ze gewonnen heeft bij het RTL4woordspel maar dat de verbinding verbroken was (Door TS die aan het ROFLMAO was) en dat ze gerustgesteld was doordat de reactie haar nummer in bezit zou hebben.
Heb in mn broek gezeken dat moment... wat een lol