abonnement Unibet Coolblue
pi_86064710
tvp
pi_86137355
[sciencepark] Waar kan ik het beste uitstappen met de bus als ik naar G moet?
pi_86137450
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:32 schreef Hanneke12345 het volgende:
[sciencepark] Waar kan ik het beste uitstappen met de bus als ik naar G moet?
Gewoon gelijk de eerste halte, en dan dat hoofdgebouw binnenstappen. Dan de trap op en helemaal doorlopen richting G. Dat deed ik tenminste.
pi_86137879
Ja, dat deed ik vandaag ook, maar kan je niet via de achterkant er komen? Er zit daar wel een uitgang namelijk :p (Oh, en niet-automaatkoffie voor 50 cent!)
pi_86138417
Ja, ik hoorde vanochtend ook dat je beter buitenom kan lopen als je meteen in G moet zijn, zou echter niet weten hoe.
  FOK!fotograaf maandag 6 september 2010 @ 20:38:05 #81
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86140143
quote:
Op maandag 6 september 2010 19:32 schreef Hanneke12345 het volgende:
[sciencepark] Waar kan ik het beste uitstappen met de bus als ik naar G moet?
Science Park Terra. Als die nog bestaat tenminste. Via die kom je meteen op F binnen, en kan je doorlopen naar G. (toen ik naar F moest vorig jaar, nam ik altijd deze halte).

Begin het gebouw, dankzij mijn eerstejaars, eindelijk een beetje te snappen! Ergens zijn de meeste dingen wel logisch ...
pi_86191015
Weet je wat fucking irritant is? Er is godverdomme geen Albert Heijn oid. op het Science Park. :(
pi_86191279
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:41 schreef Diabox het volgende:
Weet je wat fucking irritant is? Er is godverdomme geen Albert Heijn oid. op het Science Park. :(
Je kan toch gewoon wat op centraal kopen? :P Daar zitten er 2, en nog 1 bij de metro's. Misschien nog wel meer?
Maarja ik denk dat het Science Park (nog) niet groot genoeg is voor een supermarktje.

Slapen in het USC is kut overigens.
pi_86191429
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:53 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon wat op centraal kopen? :P Daar zitten er 2, en nog 1 bij de metro's. Misschien nog wel meer?
Maarja ik denk dat het Science Park (nog) niet groot genoeg is voor een supermarktje.

Slapen in het USC is kut overigens.
Ja man, ik ga melk oid. halen @ centraal om het vervolgens 'n paar uur later op te drinken, nee ik skip. :)
pi_86191688
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:01 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ja man, ik ga melk oid. halen @ centraal om het vervolgens 'n paar uur later op te drinken, nee ik skip. :)
Is er geen kantine dan?
  FOK!fotograaf woensdag 8 september 2010 @ 08:09:35 #86
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86193601
quote:
Op woensdag 8 september 2010 00:41 schreef Diabox het volgende:
Weet je wat fucking irritant is? Er is godverdomme geen Albert Heijn oid. op het Science Park. :(
Op ongeveeer 20 min lopen (ok niet ideaal, je kan ook de bus nemen) zitten 2 AH's. Molukkenstraat en Helmholzstraat oid. Als je een fiets hebt kan je makkelijk even langsgaan als je een uur vrij hebt. Maar ik zou er ook wel voor zijn, een supermarkt in de buurt, want nu ben je op Sorbon aangewezen.
pi_86206742
quote:
Op woensdag 8 september 2010 08:09 schreef Chemiu het volgende:

[..]

Op ongeveeer 20 min lopen (ok niet ideaal, je kan ook de bus nemen) zitten 2 AH's. Molukkenstraat en Helmholzstraat oid. Als je een fiets hebt kan je makkelijk even langsgaan als je een uur vrij hebt. Maar ik zou er ook wel voor zijn, een supermarkt in de buurt, want nu ben je op Sorbon aangewezen.
Ja, effe de bus nemen of 20 min lopen om bij de AH te komen.. dan pak ik nog wel ff de AH voor ik de trein in stap. Dat is niet echt efficient :P En zowel Diabox als ik komen niet uit Amsterdam en gaan met de bus/trein, dus geen fiets.
pi_86206770
quote:
Op woensdag 8 september 2010 01:11 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Is er geen kantine dan?
Er is wel een soort kantine, maar heb daar nog geen melk gezien.
  FOK!fotograaf woensdag 8 september 2010 @ 15:49:26 #89
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86207125
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:39 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Ja, effe de bus nemen of 20 min lopen om bij de AH te komen.. dan pak ik nog wel ff de AH voor ik de trein in stap. Dat is niet echt efficient :P En zowel Diabox als ik komen niet uit Amsterdam en gaan met de bus/trein, dus geen fiets.
Het is niet efficient nee, maar als je tussendoor 2 uur vrij bent en honger hebt, nog best wel een optie. En ik ken het OV probleem (grrr stomme bus stond vandaag vanaf Amstel voor dat tunneltje stil, kwam mooi te laat), ben vaker met OV geweest dan met de fiets :P.

En heeft dat automaat naast de magnetrons geen melk? Heb er iig al een keer Vifit in zien zitten, dus wie weet ook normale melk?
pi_86209533
Als eten heb ik gewoon cashewnoten en weightgainer mee, maar melk zou wel chill zijn met brinta.

En waar staan die magnetrons? Dan neem ik gewoon kip mee.
  FOK!fotograaf woensdag 8 september 2010 @ 17:21:51 #91
258764 Chemiu
Scheikundedoos
pi_86210423
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:55 schreef Diabox het volgende:
Als eten heb ik gewoon cashewnoten en weightgainer mee, maar melk zou wel chill zijn met brinta.

En waar staan die magnetrons? Dan neem ik gewoon kip mee.
Hoofdgebouw (gebouw A/B/C), begane grond (in de buurt van de portier), waar al die tafels en stoelen staan. Daar is een restaurant (die glazen wand), en daar naast zijn automaten met koffie, maaltijden, repen etc en dus de magnetrons.
pi_86212607
quote:
Op woensdag 8 september 2010 16:55 schreef Diabox het volgende:
Als eten heb ik gewoon cashewnoten en weightgainer mee, maar melk zou wel chill zijn met brinta.

En waar staan die magnetrons? Dan neem ik gewoon kip mee.
Cashewnoten :')
Weightgainer :')
Brinta :')
Diabox :')
Informatica :')
Science Park :')

Dat wou ik even kwijt.
  woensdag 8 september 2010 @ 19:52:50 #93
314606 Victim.of.Fate
Herr Hokkaidokürbiskopf
pi_86215857
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:32 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Cashewnoten :')
Weightgainer :')
Brinta :')
Diabox :')
Informatica *O*
Science Park :')

Dat wou ik even kwijt.
Zo.

Damn, die treinen rijden wel érg irritant naar SP zeg, dan ook dat gezeik bij schiphol erbij... allemachies. En wie heeft er bedacht dat er zo'n belachelijk grote instroom zou zijn? Gloedjenieuwe locatie en we passen er al niet meer in, computergebrek, etc. Geweldig! :')

Oh enne... issut altijd zo'n zootje bij de via met boeken enzo?

[ Bericht 2% gewijzigd door Victim.of.Fate op 08-09-2010 20:00:11 ]
pi_86215951
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:52 schreef Victim.of.Fate het volgende:

[..]

Zo.

Damn, die treinen rijden wel érg irritant naar SP zeg, dan ook dat gezeik bij schiphol erbij... allemachies. En wie heeft er bedacht dat er zo'n belachelijk grote instroom zou zijn? Gloedjenieuwe locatie en we passen er al niet meer in, computergebrek, etc. Geweldig! :')
Ga dan ook met de metro en dan met de bus, ik ga ook niet met de trein, trein is kut.

Hoe zit dat trouwens met programmatuur? Dat kiezen van een werkgroep, kon dat nou per mail? Ik zit in ieder geval in werkgroep B dan als 't goed is :7
  woensdag 8 september 2010 @ 20:01:51 #95
314606 Victim.of.Fate
Herr Hokkaidokürbiskopf
pi_86216319
euhnee, BlackBoard => programmatuur moet een werkgroepoptie staan, dat je je kon aanmelden. Ik zit in A, lekker eerder klaar :P

En fuck metro en bus, trein is bazenvervoer!
pi_86216459
Fuck vroeg opstaan. Ik zit dus in B. Nice dat dat niet in die mail stond, aangezien ik nooit bij 'n hoorcollege kom.
pi_86218593
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:54 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ga dan ook met de metro en dan met de bus, ik ga ook niet met de trein, trein is kut.
Bus is minstens zo kut, zo vol als die is.

Het maakt voor mij (iig op de heenweg) niet uit of ik de bus of trein naar SP neem (voor hoelaat ik weg kan van huis althans), dus neem ik maar de trein. Minder druk. :P

Maar heb nu ook één keuzevak aan de VU (waarvoor het nog steeds niet duidelijk is of ik me nou daar moet aanmelden of niet :') ). Van Science Park naar de VU is echt belachelijk. Fiets is nog sneller. ;x
pi_86220974
VU :')
Hannek12345 :')
pi_86222235
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:01 schreef Victim.of.Fate het volgende:
euhnee, BlackBoard => programmatuur moet een werkgroepoptie staan, dat je je kon aanmelden. Ik zit in A, lekker eerder klaar :P

En fuck metro en bus, trein is bazenvervoer!
Inge is echt een baas ook, hé? :D

Het was vorig jaar niet echt een rommeltje met boeken bij de UvA. Er was wel een tekort aan Architectuur&Computer Organizatie boeken maar wij spraken Ben laatst (voor ons eerste college dit jaar) en dat blijkt elk jaar zo te zijn. Verder zat ik laatst met een college naast Christel (bestuurslid van de VIA) en zij zei dat de Selexyz dit jaar gewoon erg moeilijk doet met leveren oid.

Download gewoon je boeken. ;)

Zijn er dit jaar 2 programmatuur werkgroepen? Vorig jaar was er gewoon 1 :P Jullie groep van dit jaar is 65 man ofzo (hoorde ik van een vriend van me die nu ook Informatica eerstejaars is)?
pi_86222413
quote:
Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef SinofEnvy het volgende:

[..]

Inge is echt een baas ook, hé? :D

Het was vorig jaar niet echt een rommeltje met boeken bij de UvA. Er was wel een tekort aan Architectuur&Computer Organizatie boeken maar wij spraken Ben laatst (voor ons eerste college dit jaar) en dat blijkt elk jaar zo te zijn. Verder zat ik laatst met een college naast Christel (bestuurslid van de VIA) en zij zei dat de Selexyz dit jaar gewoon erg moeilijk doet met leveren oid.

Download gewoon je boeken. ;)

Zijn er dit jaar 2 programmatuur werkgroepen? Vorig jaar was er gewoon 1 :P Jullie groep van dit jaar is 65 man ofzo (hoorde ik van een vriend van me die nu ook Informatica eerstejaars is)?
Inge is een eindbäse
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')