abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 mei 2000 @ 15:22:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_261779
Ja beste Fok!Forum leden wat een gezapig weekje in het zwarte monster.

Er was geen sex maar wel een nieuwe passagier. Ik dacht echt de eerste dagen kan dit stekelige studentje wel praten of zou hij na het zien van Tessa in het echt zijn tong verloren zijn???????? Maar nee, het kan praten. Het is zelfs literair onderlegd! Het had zijn diepste gevoelens omtrent de bus op papier gezet. Die gevoelens gingen ongeveer zo: Ik zit in de bus en dat is knap toch. Ik zie het als vakantie ook al wordt ik er over twee weken uitgeflikkerd. Ik neem het Tessa helemaal niet kwalijk dat het een ... wijf is en ontzettende zweetpoten heeft, ik zie het namelijk als vakantie. Ik vindt jullie ook allemaal even leuk!

Flikker toch op nepstudent. Je zit gewoon zieltjes te winnen om eventueel te overleven. Wees origineel probeer gewoon binnen twee weken de populairste te worden. Dat moet echt niet moeilijk zijn. De enigste concurrent is Antoinette.

Als ik die nepstudent was geweest had ik het volgende gedaan:
Een echte striptease voor alle camera's. Tessa het hoofd op hol gebracht, is echt niet moeilijk. Want meisje je bent zo lelijk als de nacht!
Het psychologisch gelul van nederlands populairste huppelkut onderuit gehaald.
Na Tessa zou ik advances maken naar Erik zodat de stemmen van homofiel Nederland ook binnen waren. Het gaat toch tenslotte om ruim 6 ton. Je kan natuurlijk ook lekker studiefinaciering blijven trekken. Of Erik trekken.

Erik onze gemoedelijke bossche bol is best wel grappig. Alleen deze wandelende moorkop verdoet ook zijn tijd. Hij is veels te zachtaardig en zal ook niet winnen van het Tessamonster. Dit doet bij mij ook eigenlijk de vraag opkomen van: Is Tessa ontsnapt uit de Pokemonfilm ja of nee????????? Erik laat ook niets bijzonders zien van zichzelf. Erik gewoon een tip, laat je eigen filmen terwijl je aan het masturberen bent nadat je aan de toiletbril heb geroken. Uiteraard wel na Tessa's stoelgang! Daarna laat jij je eigen pschychologisch reinigen door het huppelkutje.

De uitbraak was ook grappig, de vriendinnen en de moeder van Essie, got wat een kloontjes bij elkaar. De één stond nog meer te huppelen dan de ander. En de moeder van Essie danste Essie er zowaar uit! Got, iets erger! Ja iets erger, megaloser Bart was er ook. Got wat een eikel dat hij zichzelf zo nog laat zien. Heel nederland ( okay tien mensens) hebben hem een hele week op tv gevolgd in zijn liefde voor Essie en nu komt hij naar haar uitbraak. Hij zou zelfs vissen met haar vader. Nou Bart, chapaux!!!!!! Maar Essie is niet islamitisch, dus uithuwelijken zit er echt niet in!!!!!! Bart heeft trouwens nog geen werk, hij zegt dat hij niet wil werken, maar wie neemt er nu een labiele kok aan. Als collega zou je echt denken van huilt hij van uienpellen of om Essie. Iets broerder!

Trouwens Donnyboy was wel een apart figuur, de geruchten gaan dan ook dat hij is opgesloten in Kernwasser Wunderland. Als zeldzaam exemplaar Nederlander die heeft leren goochelen van Hans Kazan. Wat een vaag type was dit. Eigenlijk wel schandalig van SBS om zo iemand mee te laten dingen naar een plaatsje in de bus. Hij had nooit een kans gemaakt. Tessa, Iwan en Erik hadden hem nooit goedgekeurd. Alleen al vanwege de mogelijk hoofdluis die deze jongen had.

Trouwens is onze drillinspector nu fulltime in de bus. Hij weet in ieder geval wel de busagiers aan het sporten te krijgen. Ook tijdens het sporten bewijst Tessa weer wat voor een loeder zij eigenlijk is voor heel tv kijkend nederland. Vals spelen met een simpel spelletje. Daarnaast nog de pech dat Bullent in de chat kwam. Eigenlijk is dat ook maar een mietje, had toch gewoon gezegd tegen de rest wat een vuil mormel ons Tessa-tje is. Zij schrok zichtbaar toen zij dit hoorde en lulde er gelijk met Mike overheen. Is er geroddeld Mike????????? Mike is er geroddeld??????? Niet dat ik mij dit kan voorstellen hoor!

Ik vindt dat het echt tijd wordt voor harde acties. Gooi Tessa in het gebouw van de kernreactor. Maak er een nieuwe attractie van
en noem het Phantom Manor!

Gaarne zou ik van iedereen die dit leest zijn of haar gedachten willen lezen.

Later,

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  maandag 1 mei 2000 @ 16:25:00 #2
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_261780
mijn gedachten krijg je niet hoor, volgens mij is het helemaal niet veili bij jou in je boven kamer over zwartgalligheid gesproken!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 1 mei 2000 @ 16:36:00 #3
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_261781
Dolphin,

Wat een joekel van een taalfout. Ik vindt met d en t. Toch maar iets beter opletten. Vooral als je zoveel commentaar hebt op personen in de bus.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  maandag 1 mei 2000 @ 16:53:00 #4
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_261782
quote:
op 05-01-2000 om 04:36 PM schreef Jolleke het volgende:
Dolphin,

Wat een joekel van een taalfout. Ik vindt met d en t. Toch maar iets beter opletten. Vooral als je zoveel commentaar hebt op personen in de bus.



Joekel van een taalfout Jolleke!!! Jij schrijft zelf, ik vindt, dan hoort het toch ook met een d en een t. Niet al te slim hoor!
Of is dit te moeilijk voor je?

  maandag 1 mei 2000 @ 16:58:00 #5
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_261783
By the way Dolphin. Leuk stukkie weer hoor. En je hebt het zelf kunnen lezen, in dat hele verhaal zat dus maar 1 taalfout(!!). Ik zou dus zeggen, je wordt grammaticaal ook een kei. Dus ga zo door, en dan de volgende keer helemaal foutloos(??). Wow, ik ben erg onder de indruk nu.
Groetjes,
zusje.
  maandag 1 mei 2000 @ 16:58:00 #6
3175 maussss
*tralalalalalala*
pi_261784
eeuh
ik stam
jij stam+t
hij/zij stam+t

of ben ik nou gek? dus toch : ik vind...

*is mij op de basisschool geleerD*

--bikkelen--


  maandag 1 mei 2000 @ 16:59:00 #7
1315 Pooh
Think, think, think
pi_261785
Taalfout of niet...
Ik vind het weer een heel leuk stukje
  maandag 1 mei 2000 @ 17:13:00 #8
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_261786
Joekel van een taalfout Jolleke!!! Jij schrijft zelf, ik vindt, dan hoort het toch ook met een d en een t. Niet al te slim hoor!
Of is dit te moeilijk voor je?
[/quote]


Sorrie hoor, eerst even nadenken voor je wat zegt. Trouwens, ik vond het best een leuk stukje, alleen vind ik dat iedereen z'n fouten heeft en er op het forum vaak weinig positiefs wordt gezegd en veel negatiefs. Dat vind ik af en toe jammer. En op taalfouten wijzen is een trekje van mij omdat ik voor de klas heb gestaan. Just to make my point!

[Dit bericht is gewijzigd door Jolleke (Datum 01 Mei 2000).]

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 2 mei 2000 @ 14:32:00 #9
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_261787
ik vindt het allemaal keigoeie reacties
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  dinsdag 2 mei 2000 @ 15:54:00 #10
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_261788
Zeur niet met die taalfouten, de één doet het gewoon beter dan de andere, maakt toch niets uit?

Zolang je maar niveaulezen hebt gehad op de lagere school!

(Tip: spellingscontrole voor verzenden helpt wel hoor... maar soms heb je er gewoon geen tijd voor)

dé appelflap van bakker bart
  woensdag 3 mei 2000 @ 14:16:00 #11
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_261789
Erik kuste Mike gisteravond zwaar op zijn mond!!!!!!!!!! Zou Erik mijn stukje gelezen hebben??????????/
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  woensdag 3 mei 2000 @ 14:44:00 #12
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_261790
quote:
op 05-02-2000 om 03:54 PM schreef Appelflap het volgende:
Zeur niet met die taalfouten, de één doet het gewoon beter dan de andere, maakt toch niets uit?

Zolang je maar niveaulezen hebt gehad op de lagere school!

(Tip: spellingscontrole voor verzenden helpt wel hoor... maar soms heb je er gewoon geen tijd voor)


Sorrie, ik zal het nooit meer doen. Ben er helemaal verdrietig van. Iedereen boos op me, terwijl ik het er zomaar uiflapte zonder rottig te willen doen.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')