abonnement Unibet Coolblue
pi_79868198
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:48 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Het droogt je handen/nagels inderdaad wel uit Maar ik ben dan weer een luie doos die niet te lang bezig wil zijn met schrobben. Voor rode en zwarte lak gebruik ik hem ook want anders smeer je heel je handen onder
[..]

Ohja, die moet ik ook nog nieuwe halen En nieuwe cheapassremover. Gaat er snel doorheen hier
HAHA, dat heb ik wel gemerkt ja. Dan schrok mijn moeder van mijn nagelriemen, dacht dat ze weer ontstoken waren, maar dat lag gewoon aan de rode lak. Maar ik moet dat gewoon niet doen, ze zijn net herstellende
pi_79868215
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:49 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Isa dat die roze? Die gebruik ik vooral voor bijwerken Voor echt afhalen heb ik de roze europrofit van KV.
Ja ik heb idd de roze en niet de paarse

Ik vind 'm heel fijn, hij droogt niet uit en laat ook geen gek gevoel achter.

Dit is 'm:
pi_79868224
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:48 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

[..]

Ohja, die moet ik ook nog nieuwe halen En nieuwe cheapassremover. Gaat er snel doorheen hier
Ik ga zo naar de kruidvat toe voor nieuw remover & wattenschijfjes! Ik had laatst 3 pakken bij de etos gehaald omdat ze in de aanbieding waren maar zijn nu alweer op

hup hup nieuwe lakjes, kooooooom!!!
pi_79868225
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:41 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Leuke kleurtjeshoor! Is die op je pinkie Shockful of een andere?
Ja, shockful inderdaad Ik vind 'm wel lekker zomers
pi_79868263
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:52 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ja ik heb idd de roze en niet de paarse

Ik vind 'm heel fijn, hij droogt niet uit en laat ook geen gek gevoel achter.

Dit is 'm:
[ afbeelding ]
jouw nagels zijn zo mooi, niet grappig meer
pi_79868323
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 @ 13:52 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Ja ik heb idd de roze en niet de paarse

Ik vind 'm heel fijn, hij droogt niet uit en laat ook geen gek gevoel achter.

Dit is 'm:
[afbeelding]
Lijkt een hele grote pot Shampoopot.
Gister kon ik trouwens niet bij jou een comment achterlaten. Nu wel weer zo te zien.
pi_79868367
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:52 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

Ik ga zo naar de kruidvat toe voor nieuw remover & wattenschijfjes! Ik had laatst 3 pakken bij de etos gehaald omdat ze in de aanbieding waren maar zijn nu alweer op

hup hup nieuwe lakjes, kooooooom!!!
Hier hebben ze gelukkig geen Catrice anders moest ik ook lakjes kopen
Ik had eerst wattenschijfjes van Kruidvat met van die ribbels aan de ene kant, maar nu heb ik weer die normale die uit elkaar vallen als je ermee gaat werken Was zo'n cheap 3-pak.
pi_79868561
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:56 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Hier hebben ze gelukkig geen Catrice anders moest ik ook lakjes kopen
Ik had eerst wattenschijfjes van Kruidvat met van die ribbels aan de ene kant, maar nu heb ik weer die normale die uit elkaar vallen als je ermee gaat werken Was zo'n cheap 3-pak.
ik heb nu schijfjes die uit elkaar vallen als je er naar kijkt daarom zo even nieuwe halen

had gister belangrijke bespreking @ work dus had mijn nageltjes maar gewoon met een nette kleur rood gedaan, heeft lang geduurd voordat ik MAAH er af kreeg


Ik wil Kinky in Helsinki opdoen! Ik dacht dat hij vandaag wel binnen zou komen, hopelijk morgen dan ga ik lekker lakken!
pi_79868838

Vandaag zo maar.
  PR/Manusje van alles vrijdag 2 april 2010 @ 14:21:57 #170
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_79869324
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:09 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag zo maar.
wat zijn ze lang zeg!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_79869395
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:53 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

jouw nagels zijn zo mooi, niet grappig meer
Dat compliment kwam uit het niets Dankjewel Vind de jouwe anders ook prachtig
pi_79869443
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Lijkt een hele grote pot Shampoopot.
Gister kon ik trouwens niet bij jou een comment achterlaten. Nu wel weer zo te zien.
Oh wat gek Krijg je dan nog een foutmelding ofzo?

En dankje voor je comment Waarom zijn holos meh op jou?
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:31:54 #173
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79869731
Nou komt ie dan

Stap voor stap gelnagels zetten:

1 nagels lekker kort:


2:Opruwen (en in mijn geval een laagje oude gel afvijlen)


3: behandel met primer voor goede hechting. goed laten drogen!


4: plak de tips tegen het randje van je eigen nagel. Probeer er geen luchtbellen onder te krijgen.


5: Vijl de rand mooi egaal met je eigen nagel en vijl de tip in model


6: Behandel opnieuw met primer


7: breng de gel aan zoals onderstaand. Maak dan je kwastje een beetje schoon langs de rand van het potje en verdeel de gel richting je nagelriem (om een dikke rand bij je nagelriem te voorkomen doe ik het op deze manier) Het is een beetje oefenen om het mooi glad te krijgen maar de gel vloeit ook nog glad uit onder de lamp.




8: onder de UV lamp voor 180 seconden


Herhaal het aanbrengen van de gel tot je 3 lagen hebt. Laag 2 en 3 wat dunner opzetten en prober zo egaal ogelijk zonder puntjes of bubbels aan te brengen. Ik houd vaak mijn nagels wat in het licht om te kijken of er oneffenheden inzitten.

9: Haal met het witte blokje de laatste oneffenheidjes en/of puntjes eruit en vijl met een fijnere vijl nog even het randje bij je nagelriem weg. Breng daarna nog 1 laag gel als toplaag aan.


10: Eindresultaat



Pfoe wat een post!!
Nu ben ik lekker naar het KV
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:34:42 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_79869830
Nog even een oproep!
Willen de dames die nog verdunner willen en mij nog geen PM hebben gestuurd dit even doen?
Voor 15:15
Prijs: 4 euro incl. verzenden voor een flesje van 15 ml.
Ik ga ze zo halen namelijk
disclaimer
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:36:32 #175
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79869888
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Nou komt ie dan

Stap voor stap gelnagels zetten:

1 nagels lekker kort:
[ afbeelding ]

2:Opruwen (en in mijn geval een laagje oude gel afvijlen)
[ afbeelding ]

3: behandel met primer voor goede hechting. goed laten drogen!
[ afbeelding ]

4: plak de tips tegen het randje van je eigen nagel. Probeer er geen luchtbellen onder te krijgen.
[ afbeelding ]

5: Vijl de rand mooi egaal met je eigen nagel en vijl de tip in model
[ afbeelding ]

6: Behandel opnieuw met primer
[ afbeelding ]

7: breng de gel aan zoals onderstaand. Maak dan je kwastje een beetje schoon langs de rand van het potje en verdeel de gel richting je nagelriem (om een dikke rand bij je nagelriem te voorkomen doe ik het op deze manier) Het is een beetje oefenen om het mooi glad te krijgen maar de gel vloeit ook nog glad uit onder de lamp.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

8: onder de UV lamp voor 180 seconden
[ afbeelding ]

Herhaal het aanbrengen van de gel tot je 3 lagen hebt. Laag 2 en 3 wat dunner opzetten en prober zo egaal ogelijk zonder puntjes of bubbels aan te brengen. Ik houd vaak mijn nagels wat in het licht om te kijken of er oneffenheden inzitten.

9: Haal met het witte blokje de laatste oneffenheidjes en/of puntjes eruit en vijl met een fijnere vijl nog even het randje bij je nagelriem weg. Breng daarna nog 1 laag gel als toplaag aan.
[ afbeelding ]

10: Eindresultaat
[ afbeelding ]


Pfoe wat een post!!
Nu ben ik lekker naar het KV

Leuk om te zien bij jou loopt dat trouwens heel mooi over van tip op nagel, ik krijg altijd een witte rand te zien op de een of andere manier
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:43:33 #176
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_79870159
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nog even een oproep!
Willen de dames die nog verdunner willen en mij nog geen PM hebben gestuurd dit even doen?
Voor 15:15
Prijs: 4 euro incl. verzenden voor een flesje van 15 ml.
Ik ga ze zo halen namelijk
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:47:51 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_79870310
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Juud- het volgende:

[..]

Dat heb ik ook.. dat ik mn eigen nagels viezig vind. Maar ik gebruik ook nooit basecoat, misschien dat het daar ook wel door komt. Maar de tip-vingers zijn zo mooi schoon en wit.. hoewel je dat verder niet ziet als je er een donker lakje over heen smeert. Maargoed, ik ga straks van alle nagels de acryl eraf weken en nieuwe tips zetten enzo..je brengt me op een idee

Oja, nog ff een snelle swatch van mijn nieuwe P2-lakjes:
[ afbeelding ]
(i need a new camera..waardeloze foto)

Delta: mooie kleur trouwens! Lijkt op P2-Glory
Allemaal mooi!!!
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!

Gisteravond gevierd en wil even mijn nagels showen met uiteraard bijpassende oog make-up!

In het echt is het meer 'groen'. Overigens zit het er al een week op! Zonder chips

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd! En ik vind die collages van jou altijd zo leuk
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Meuj, die heb ik ook, echt superlakje
disclaimer
pi_79870314
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Nou komt ie dan

Stap voor stap gelnagels zetten:

1 nagels lekker kort:
[ afbeelding ]

2:Opruwen (en in mijn geval een laagje oude gel afvijlen)
[ afbeelding ]

3: behandel met primer voor goede hechting. goed laten drogen!
[ afbeelding ]

4: plak de tips tegen het randje van je eigen nagel. Probeer er geen luchtbellen onder te krijgen.
[ afbeelding ]

5: Vijl de rand mooi egaal met je eigen nagel en vijl de tip in model
[ afbeelding ]

6: Behandel opnieuw met primer
[ afbeelding ]

7: breng de gel aan zoals onderstaand. Maak dan je kwastje een beetje schoon langs de rand van het potje en verdeel de gel richting je nagelriem (om een dikke rand bij je nagelriem te voorkomen doe ik het op deze manier) Het is een beetje oefenen om het mooi glad te krijgen maar de gel vloeit ook nog glad uit onder de lamp.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

8: onder de UV lamp voor 180 seconden
[ afbeelding ]

Herhaal het aanbrengen van de gel tot je 3 lagen hebt. Laag 2 en 3 wat dunner opzetten en prober zo egaal ogelijk zonder puntjes of bubbels aan te brengen. Ik houd vaak mijn nagels wat in het licht om te kijken of er oneffenheden inzitten.

9: Haal met het witte blokje de laatste oneffenheidjes en/of puntjes eruit en vijl met een fijnere vijl nog even het randje bij je nagelriem weg. Breng daarna nog 1 laag gel als toplaag aan.
[ afbeelding ]

10: Eindresultaat
[ afbeelding ]


Pfoe wat een post!!
Nu ben ik lekker naar het KV
Ik wil dat eens proberen bij m'n mama
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:48:31 #179
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79870337
Leuk om te zien dat het best simpel is Puckzz! Ik hou het alleen toch maar bij m`n acrylletjes Vind ik zelf ook best easy om te doen

Mijn stash








Toch meer dan ik dacht! Ik verzamelde 15 jaar geleden al lakjes, maar had een paar jaar terug alles eens de deur uitgedaan. Toch maar weer begonnen met verzamelen
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:48:48 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_79870347
Overigens heb ik een literfles remover van de groothandel, echt geweldig spul! Stinkt niet en droogt niet uit
disclaimer
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:51:29 #181
149959 SQ
snelle trees
pi_79870451
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:48 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk om te zien dat het best simpel is Puckzz! Ik hou het alleen toch maar bij m`n acrylletjes Vind ik zelf ook best easy om te doen

Mijn stash
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Toch meer dan ik dacht! Ik verzamelde 15 jaar geleden al lakjes, maar had een paar jaar terug alles eens de deur uitgedaan. Toch maar weer begonnen met verzamelen
Leuk om te zien altijd!
Veel roze en rood
disclaimer
pi_79870456
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:24 schreef snkr-xxx het volgende:

[..]

Oh wat gek Krijg je dan nog een foutmelding ofzo?

En dankje voor je comment Waarom zijn holos meh op jou?
Oh, ja, ik werd ergens heen gestuurd dat het nu niet kon. En toen vandaag kon ik wel weer Heel krom.

Yw! Ik weet niet wat het is. Elke keer als ik ze op heb, slaan ze dood, of vind ik het te heftig. Want dan val ik op de kleur, en dan zie je de kleur amper door de holo.
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
Nog even een oproep!
Willen de dames die nog verdunner willen en mij nog geen PM hebben gestuurd dit even doen?
Voor 15:15
Prijs: 4 euro incl. verzenden voor een flesje van 15 ml.
Ik ga ze zo halen namelijk
Waar haal je verdunner dan? Want dat lijkt me wel handig
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:52:26 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_79870487
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:51 schreef RenRen- het volgende:

[..]


[..]

Waar haal je verdunner dan? Want dat lijkt me wel handig
Bij de groothandel in Veldhoven
Wil je d'r ook 1?
disclaimer
pi_79870500
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 @ 14:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bij de groothandel in Veldhoven
Wil je d'r ook 1?
Ja graag! Had het er net over met mijn moeder, wat moet ik PMen?
  vrijdag 2 april 2010 @ 14:53:41 #185
149959 SQ
snelle trees
pi_79870523
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:52 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja graag! Had het er net over met mijn moeder, wat moet ik PMen?
Wat je wil, en waar het heen mot
disclaimer
pi_79870659
Ik ga net als SQ zo'n lijst maken met lakjes.. Aangezien ik toch mijn lades opnieuw wil doen met van die antislipmatjes kan ik het net zo goed tegelijk doen.
pi_79870787
Goed uitgelegd Puckzz en ik vind je gelnagels ook erg mooi gedaan
Ziet er best wel natuurlijk uit, ze zijn ook helemaal niet zo onnatuurlijk dik ofzo.

hou het zelf lekker bij mijn eigen nagels (die niet zo lang zijn, maar ik hou daar ook niet van, typt niet lekker enzo whehe), hou namelijk niet van nep Niet lullig bedoeld trouwens hoor, maar het is gewoon niks voor mij. En ja heb wel eens acrylnagels gehad, maar na anderhalve maand was ik ze compleet zat Een vriendin van mij heeft acrylnagels, al tig jaar, maar vind het echt zo lelijk, ze zijn zo onnatuurlijk dik en gewoon niet mooi. Maar ja, kwestie van smaak denk ik
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79870845
Kan iemand misschien eens zo'n stapvoorstap doen maar dan met acryl? Dan hoef je namelijk geen UV-lamp te hebben, toch?
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:07:04 #189
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79871040
Hier staat wel een duidelijke beschrijving. Voor acryl heb je inderdaad geen lamp nodig, dit droogt aan de lucht.
De eerste stappen qua tip aanbrengen zijn bij gel en acryl hetzelfde
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:07:17 #190
164755 Mss
kutHOEr
pi_79871046
Jezus ik werd me vanmorgen even een partij beroerd wakker. Echt niet meer normaal. Nu ben ik weer een beetje mens. Ik ga zometeen even boodschappen doen en de lakje(s) voor RenRen op de post doen. En dan eens een tuincentrum zoeken in Amstelveen.
Aids.
pi_79871336
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier staat wel een duidelijke beschrijving. Voor acryl heb je inderdaad geen lamp nodig, dit droogt aan de lucht.
De eerste stappen qua tip aanbrengen zijn bij gel en acryl hetzelfde
thankyou!
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:16:29 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_79871370


China glaze light as air
disclaimer
pi_79871432
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]

China glaze light as air
Pretty! Is dat van up & away collectie?
All good things are wild and free.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:18:56 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_79871442
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:18 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Pretty! Is dat van up & away collectie?
Ja En maar 2 laagjes
disclaimer
pi_79871450
Net bij de Kruidvat geweest en alle kleurtjes die ze hadden van de nieuwe Catrice meegenomen (het waren er 'maar' 8) Toen zei de cassiere dat ik haar hele voorraad opkocht !

Oh en wat betreft remover: ik gebruik altijd die van Essence zonder aceton. Van die van Hema en Kruidvat slaan mijn vingers wit uit en die van Etos is gewoon gedegradeerd sinds ik Essence gebruik Zal 'm eens opmaken...
pi_79871502
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Daph_ het volgende:
Net bij de Kruidvat geweest en alle kleurtjes die ze hadden van de nieuwe Catrice meegenomen (het waren er 'maar' 8) Toen zei de cassiere dat ik haar hele voorraad opkocht !

Oh en wat betreft remover: ik gebruik altijd die van Essence zonder aceton. Van die van Hema en Kruidvat slaan mijn vingers wit uit en die van Etos is gewoon gedegradeerd sinds ik Essence gebruik Zal 'm eens opmaken...
Die van Essence is met een geurtje he? Die duurde mij te lang, plus werd ik misselijk van de geurtjes
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:21:17 #197
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_79871531
Hoe is het trouwens afgelopen met die petitie voor alle Essence collecties in Nederland? Is daar nog ooit reactie op gekomen? Ik weet het niet meer
Knoei
pi_79871649
Duidelijke uitleg Puckz! Hou 't bij m'n eigen nagels, maar mocht ik ooit aan nep beginnen, is dat zeker 'n goeie uitleg.
SQ, kleurtje
En Taartjesfee, mooie stash!

Ben voor CG IDK gegaan, nou wordt het bewolkt
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:28:22 #199
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_79871786


Don't Feed The Birds van Catrice.

Hij bevalt me wel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_79871877
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:20 schreef DeltaCephei het volgende:

[..]

Die van Essence is met een geurtje he? Die duurde mij te lang, plus werd ik misselijk van de geurtjes
Ja klopt Ik doe een wattenschijfje om mn nagel binden, werkt prima Toen ik dat met die van de Hema deed moest ik twee keer handcreme smeren voordat ik geen witte handen meer had !
pi_79872392
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]

Don't Feed The Birds van Catrice.

Hij bevalt me wel.
Zit daar een shimmer in?
All good things are wild and free.
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:45:24 #202
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79872419
TD pakket is binnen zo te zien zonder douane dinges

Zal zo een foto maken
  vrijdag 2 april 2010 @ 15:48:01 #203
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_79872509
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:44 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Zit daar een shimmer in?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_79872695
Goedemiddag dames! Ben ook weer thuis van werk, pfff, wat een klote dag vandaag!

Heb weer mooie nagels voorbij zien komen. En de uitleg van Puckzzz is top Al hou ik het liever bij natuurlijke nagels. Vind gel overigens wel veel natuurlijk ogen dan acryl.

Ga vanavond ook weer even lakken, maar twijfel nog wat ik ga doen. Atlantis of een french met Atlantis, of Golden rose 307, of die paarse holo van Color Club (ben de naam even kwijt ) of een french met medaillon, of, of, of... nee, ik ben er nog niet uit.

Ik gebruik trouwens de roze nagellakremover van essence, die met aardbeiengeur, best tevreden over eigenlijk!!
pi_79872708
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef samsuus het volgende:
It's my birthday!!! 25!

Gisteravond gevierd en wil even mijn nagels showen met uiteraard bijpassende oog make-up!

In het echt is het meer 'groen'. Overigens zit het er al een week op! Zonder chips

[ afbeelding ]
Gefeliciteerd, mooie lak en make-up trouwens
pi_79872938
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 12:27 schreef DeltaCephei het volgende:
[ afbeelding ]
Hele aparte, maar mooie kleur!
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:31 schreef Juud- het volgende:

[..]

Oja, nog ff een snelle swatch van mijn nieuwe P2-lakjes:
[ afbeelding ]
Leuke kleurtjes, p2 is fijn

@Puckzzz...wow wat knap dat je dat zelf zo netjes doet!
@taartjesfee mooie stash
@SQ kleurtje is , is dat een dupe van agent lavender? *hoopt heel hard van wel*
@ijsdraakje, staat nog echt leuk ook dat knalgele
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:01:12 #207
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79872955
Oeh Ik liep net MOOI binnen, en daar hebben ze dus ook OPI . En laat ik nou ook de kortingspas hebben . Ze hebben de Hong Kong en Alice collectie, dus als ik volgende week m'n salaris heb ga ik MAAH halen of AA.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_79872974
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Diconnected het volgende:
Oeh Ik liep net MOOI binnen, en daar hebben ze dus ook OPI . En laat ik nou ook de kortingspas hebben . Ze hebben de Hong Kong en Alice collectie, dus als ik volgende week m'n salaris heb ga ik MAAH halen of AA.
Mooi?
All good things are wild and free.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:05:49 #209
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_79873088
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Mooi?
http://www.mooiparfumerie.nl/web/index.html

Ze hebben vrij veel winkels door het hele land.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_79873091
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Mooi?
http://www.mooiparfumerie.nl/web/index.html denk ik
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:11:12 #211
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_79873250
Puckzzz,goeie uitleg
Heb jij geen pijn aan je nagelbed met het onder de lamp doen? Toen ik nog gel had moest ik echt telkens een paar sec in/uit.Nu heb ik acryl dus geen last daarvan.

Ik heb zoveel nieuwe lakjes,kan niet kiezen welke ik op ga doen
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_79873390
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:05 schreef Diconnected het volgende:

[..]

http://www.mooiparfumerie.nl/web/index.html

Ze hebben vrij veel winkels door het hele land.
Even kijken of er hier in de buurt een zit!
All good things are wild and free.
pi_79873395
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:11 schreef Guess. het volgende:

Ik heb zoveel nieuwe lakjes,kan niet kiezen welke ik op ga doen
Heerlijk dat we hier een topic hebben waar we over dat soort dingen schaamteloos kunnen klagen he
Als ik dat hier in mijn omgeving doe krijg ik bepaalde blikken.......
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:16:04 #214
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79873400





  vrijdag 2 april 2010 @ 16:18:53 #215
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79873490
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:19 schreef Daph_ het volgende:
Net bij de Kruidvat geweest en alle kleurtjes die ze hadden van de nieuwe Catrice meegenomen (het waren er 'maar' 8) Toen zei de cassiere dat ik haar hele voorraad opkocht !

Oh en wat betreft remover: ik gebruik altijd die van Essence zonder aceton. Van die van Hema en Kruidvat slaan mijn vingers wit uit en die van Etos is gewoon gedegradeerd sinds ik Essence gebruik Zal 'm eens opmaken...
Ik heb net 3 potjes Sold out forever gehaald omdat jij en Nune er eentje wilden!

Faal
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_79873501
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]

Don't Feed The Birds van Catrice.

Hij bevalt me wel.
omg mooi gedaan!
hoe heb je die dekkend gekregen?
Ik deed even snel 3 lagen en toen was ie absoluut niet dekkend nog namelijk
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79873583
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

pi_79873588
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op de 2de foto, helemaal links...welke is dat? Dat is toch niet ginger toevallig?
pi_79873928
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:18 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik heb net 3 potjes Sold out forever gehaald omdat jij en Nune er eentje wilden!

Faal
[ afbeelding ]
Ja die hadden ze niet!! Maar je hebt 'm dus gevonden?! HELDIN!!
pi_79874048
ik heb dus gisteren ook een extra Sold out for ever gekocht ... Wie wil 'm hebben?

en dan ga ik nu even naar het postkantoor om mijn pakketje van Sparling nails op te halen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_79874080
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef MissJ het volgende:
ik heb dus gisteren ook een extra Sold out for ever gekocht ...
Misschien ga ik dat ook maar eens doen, hij is wel erg pretty!
All good things are wild and free.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:37:31 #222
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79874104
Ik ben wel heerl erg benieuwd naar de swatch van die sold out (is toch wat groenig?)
En wat een gave kleur geel zeg van cartrice.

Hier mijn lente/paas creatie van vandaag
'was alleen wat te ongeduldig, dus zit er niet echt strak op.


P2 shockful

aangekleed met P2 Maniac
En vervolgens een paashaasfimo voor de afwerking


Verder gefeliciteerd voor de jarige!
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:45:33 #223
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79874356
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:31 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja die hadden ze niet!! Maar je hebt 'm dus gevonden?! HELDIN!!
Oh gelukkig En YW!

FF snel geswatched om te kijken welke ik dit weekend ga dragen. Ik denk dat ik voor het kleurtje op de wijsvinger ga.

Duim: Clay-ton My Hero - heel mooi kleurtje met een hele lichte shimmer. Ik denk dat deze heel mooi gaat zijn met een matte TC (allemaal trouwens wel)
Wijsvinger: From Dusk to Dawn (niet zo gek dat ik die mooi vind, de film is ook al meesterlijk )
Middelvinger: Sold Out Forever
Ringvinger: I Sea You! Prachtige kleur
Pink: London's Weather Forecast

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:48:55 #224
297037 SmurF1n
Faster than a pitstop
pi_79874439
Wat een mooie nagels weer allemaal
Ik heb ze vanochtend gelakt met een gele kleur van Miss Sporty, maar helaas faliekant mislukt (A) Hij is zo streaky
pi_79874514
Mooie nagels weer dames.

Mijn camera heeft de geest gegeven dus ik heb mijn oude erbij gepakt maar nu ben ik het kabeltje kwijt en op een of andere manier slaat dat stomme ding de foto's niet op de geheugenkaart op maar op de camera zelf dus ik kan mijn cardreader ook niet gebruiken.

Heb de halve collectie van Catrice geswatcht tot nu toe en ik wilde ze zo graag posten.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 2 april 2010 @ 16:53:36 #226
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_79874543
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:22 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Op de 2de foto, helemaal links...welke is dat? Dat is toch niet ginger toevallig?
Jawel
pi_79874645
Mweh, ik wil opzich zelf acrylnagels kunnen doen, maar ben bang dat ik alles ga vernaaien zonder cursus!
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:01:43 #228
287877 AmNaBa
heeft het nagellakvirus
pi_79874737
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie nagels weer dames.

Mijn camera heeft de geest gegeven dus ik heb mijn oude erbij gepakt maar nu ben ik het kabeltje kwijt en op een of andere manier slaat dat stomme ding de foto's niet op de geheugenkaart op maar op de camera zelf dus ik kan mijn cardreader ook niet gebruiken.

Heb de halve collectie van Catrice geswatcht tot nu toe en ik wilde ze zo graag posten.
Balen, hoopt dat het kabeltje weer snel boven water komt! Benieuwd naar je swatches.
Helpt vanaf eigen bank mee zoeken
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:02:56 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_79874764
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:19 schreef MissJ het volgende:

[..]

omg mooi gedaan!
hoe heb je die dekkend gekregen?
Ik deed even snel 3 lagen en toen was ie absoluut niet dekkend nog namelijk
Hmm, dit zijn bij mij gewoon drie laagjes zonder iets eronder (Ja, buiten basecoat dan). Had ook geen problemen dat 'ie te dik was om mee te werken ofzo.

En wauw, al die stashes
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_79875025
de nieuwe catrice lakjes zijn zo mooooi
die dont feed the birds ook, wat heb je m mooi dekkend gekregen zeg!
ik heb gister in schiedam ook 3 lakjes gehaald.
From dusk to dawn , londons weather forcast en Sold out forever.
ze hadden niet alle lakjes hier maar och, in IJsselstein hebben ze nog helemaal niets.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:21:42 #231
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79875248
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:18 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik heb net 3 potjes Sold out forever gehaald omdat jij en Nune er eentje wilden!

Faal
[ afbeelding ]
Haha echt grappig, ik was net ook even in Uden en liep langs de KV, ik dacht ga gewoon uit nieuwsgierigheid even kijken hoeveel ze er nog hebben van Catrice, toen zag ik dat alle mooie kleurtjes die ik van de week ook had gehaald op waren (die aarde-kleuren) Ik had al zo het idee van hmm ik denk dat Puckzzz hier al geweest moet zijn haha.. Nu ik jou aankopen hierboven zie staan had ik het goed
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:33:54 #232
164755 Mss
kutHOEr
pi_79875582
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:35 schreef MissJ het volgende:
ik heb dus gisteren ook een extra Sold out for ever gekocht ... Wie wil 'm hebben?

en dan ga ik nu even naar het postkantoor om mijn pakketje van Sparling nails op te halen
RenRen zoekt er nog eentje.

Bij mij in de KV stond er zo'n beetje niks meer van Catrice. Dat hele rek was echt enorm geplunderd
Aids.
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:39:28 #233
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_79875739
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:21 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Haha echt grappig, ik was net ook even in Uden en liep langs de KV, ik dacht ga gewoon uit nieuwsgierigheid even kijken hoeveel ze er nog hebben van Catrice, toen zag ik dat alle mooie kleurtjes die ik van de week ook had gehaald op waren (die aarde-kleuren) Ik had al zo het idee van hmm ik denk dat Puckzzz hier al geweest moet zijn haha.. Nu ik jou aankopen hierboven zie staan had ik het goed
Bij de KV heb ik maar 2 gekocht, de rest vond ik niet mooi en ze hadden lang niet alle kleurtjes.
Trekpleister heeft ze wel allemaal
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:41:33 #234
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_79875811
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:39 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Bij de KV heb ik maar 2 gekocht, de rest vond ik niet mooi en ze hadden lang niet alle kleurtjes.
Trekpleister heeft ze wel allemaal
Ooh haha ! ik wist niet dat ze die daar ondertussen ook al hebben.. shit, had ik daar eigenlijk mijn collectie Catrice even kunnen aanvullen..
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:49:31 #235
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_79876055
dsmes, ik ha dt eerder gevraagd, maar geen reply gehad.

is er iemand die weet of acrylvloeistof vervliegt als je het flesje niet goed genoeg afsluit?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 2 april 2010 @ 17:56:32 #236
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_79876247
Mijn gelnagelset is binnen .
Zojuist 1 hand gedaan, straks verder met de andere hand. .
KuikenGuppy
pi_79876559
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
dsmes, ik ha dt eerder gevraagd, maar geen reply gehad.

is er iemand die weet of acrylvloeistof vervliegt als je het flesje niet goed genoeg afsluit?
Ik zou het niet weten
pi_79876666
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooie nagels weer dames.

Mijn camera heeft de geest gegeven dus ik heb mijn oude erbij gepakt maar nu ben ik het kabeltje kwijt en op een of andere manier slaat dat stomme ding de foto's niet op de geheugenkaart op maar op de camera zelf dus ik kan mijn cardreader ook niet gebruiken.

Heb de halve collectie van Catrice geswatcht tot nu toe en ik wilde ze zo graag posten.
Wat voor camera heb je? Want je zult toch bij instellingen moeten aangeven waar hij de foto's op slaat.
Hij zou standaard de geheugenkaart moeten kiezen zodra je deze erin doet, is je geheugenkaart nog wel goed? Blaas even goed over de kaart heen en in de gleuf waar hij in moet
pi_79876732
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
dsmes, ik ha dt eerder gevraagd, maar geen reply gehad.

is er iemand die weet of acrylvloeistof vervliegt als je het flesje niet goed genoeg afsluit?
Ik weet het niet maar als ik al die tutorials zie waarbij ze maar een heel klein beetje vloeistof in een bakje doen ben ik geneigd te denken van wel.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_79876855
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:11 schreef Mehehelzs het volgende:

[..]

Wat voor camera heb je? Want je zult toch bij instellingen moeten aangeven waar hij de foto's op slaat.
Hij zou standaard de geheugenkaart moeten kiezen zodra je deze erin doet, is je geheugenkaart nog wel goed? Blaas even goed over de kaart heen en in de gleuf waar hij in moet
Er is heul niks mis met mijn gleuf!



Ben al in de instellingen aan het zoeken geweest maar kan zo niks vinden maar inmiddels heb ik het kabeltje gevonden.

Straks even uploaden.
There is no love sincerer than the love of food.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')