abonnement Unibet Coolblue
pi_261538
Heel vreemd. Kijk net op de SBS site en zie dat Mike (die toch echt dacht dat dit de bus naar Salou was) 7% heeft?? en Erik %5.
Gaat de redactie hem omhoog manipuleren, zodat ook de kijker/beller gaat denken, tsja, nog niet zo'n gekke keus.

Of wordt mijn visioen werkelijkheid. De Mike 2.2 is uitgekozen om te winnen.

Of dit is gewoon één groot onderzoek van een aantal zieke geesten die eens uit willen testen hoe ver men kan gaan met het manipuleren van grote mensenmassa's zonder dat ze in opstand komen.
Is nooit echt uitgeprobeert. In 1933 hadden ze niet de mediamogelijkheden die er nu zijn.

Midden jaren zeventig zijn er in Amerika onderzoeken gedaan naar "visuele" en in mindere mate "aromatische" manipulatie.
Iedereen kent ongetwijfeld het verhaal van het in een film van 24 beeldjes per seconde monteren van een 'smakelijke foto' van gebraden kippepootjes. In de onmiddelijke omgeving van betreffende bios werden dan ook volop kippepootjes gekocht.
Hiermee werd aangetoont dat het onderbewustzijn wel degelijk kon worden beinvloed door simpel een paar keer in 1/24 sec.deze plaatjes te laten zien. Er zaten proefpersonen die vooraf aangegeven hadden pertinent niet in dit soort zaken te geloven.

Dus we zetten Mike op internet op 7 en erik op 5.

ongelofelijk

  zaterdag 29 april 2000 @ 01:58:00 #2
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_261539
* Appelflap gelooft er geen reet van!.
dé appelflap van bakker bart
pi_261540
quote:
op 04-29-2000 om 01:58 AM schreef Appelflap het volgende:
* Coos gelooft er geen reet van!.

Kijk maar op de Sbs site!!
Waar moet die jongen in godsnaam procenten vandaan hebben gehaald.
Hij heeft, op het voorlezen van zij brief na, nog totaal niet van zijn aanwezigheid laten blijkgeven.

P.S. Ik heb het voorlezen van die brief op 5 wave bestandjes staan. Wil iemand er nog iets mee? R@B??

  zaterdag 29 april 2000 @ 02:08:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_261541
Het is normaliter absoluut onmogelijk dat Mike meer stemmen zou hebben dan Eric (of wie dan ook). Zit hier iets in van 'oei, Eric staat onderaan, laat ik maar gauw voor hem bellen?'. Al verwacht ik niet dat Eric nou zoveel vrienden heeft, dus misschien is het scenario van 'eens kijken hoever we kunnen gaan met het bedriegen van kijkers/stemmers' nog niet eens zo gek. Het kan overigens ook wel weer een van de vele technische 'foutjes' van SBS zijn.
  zaterdag 29 april 2000 @ 02:11:00 #5
2029 Prole
dicere est facere
pi_261542
Eric heeft aandelen
pi_261543
Ik heb er ook totaal geen geloof meer in dat het ook maar een klein beetje klopt.

Gelukkig tellen de internetstemmen maar voor 10% mee.

  zaterdag 29 april 2000 @ 02:18:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_261544
Volgens mij tellen de internetstemmen (net als de telefonische stemmen) voor 0% mee...
  zaterdag 29 april 2000 @ 02:22:00 #8
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_261545
* Appelflap gelooft er nix van!.

oeps dubbele post, excuses!

[Dit bericht is gewijzigd door Appelflap (Datum 29 April 2000).]

dé appelflap van bakker bart
  zaterdag 29 april 2000 @ 02:22:00 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_261546
Tja dit zegt de tussenstand op de controle poll op mijn site na 660 stemmers http://debus.go.to/poll.htm

Wie mag NIET weggaan uit De Bus ?

Tessa (62) 9%
Esmeralda (227) 34%
Iwan (109) 16%
Antonette (170) 25%
Mike (25) 3%
Eric (67) 10%
Total: 660 votes.


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 29 april 2000 @ 02:30:00 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_261547
Oftewel: Essie kan alvast een afscheidsbriefje gaan schrijven voor Mike. Oh nee! Heeft-ie zelf al gedaan!
pi_261548
Iemand die weet hoeveel bellers SBS trekt? Bij Veronica wisten we dat in de beginperiode (en waren er heeeel veel).

Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het er bij SBS wel eens heeeel weinig zouden kunnen zijn, omdat de beller niet die beslissende invloed heeft die ze bij Veronica wel hadden (het 'volksgericht'). Ze zien minder 'resultaat'.

Misschien zijn het er op internet zelfs zo weinig dat daarom de cijfers zo op en neer jojo-en: weer vier stemmers en alle percentages liggen weer door de war

The trick is to keep breathing
  zaterdag 29 april 2000 @ 02:48:00 #12
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_261549
quote:
op 04-29-2000 om 02:32 AM schreef Arjuno het volgende:
Misschien zijn het er op internet zelfs zo weinig dat daarom de cijfers zo op en neer jojo-en: weer vier stemmers en alle percentages liggen weer door de war

Volgens mij heb jij ze door!

dé appelflap van bakker bart
pi_261550
quote:
op 04-29-2000 om 02:11 AM schreef Prole het volgende:
Eric heeft aandelen

Ja, en die gaan hetzelfde als Erik.
Niet al te best.

Zie: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/521-6

  zaterdag 29 april 2000 @ 23:11:00 #14
2180 Avia
FOK-Member
pi_261551
Mike gaat er uit, dat staat vast.
En die cijfers zijn voor hem na de bus, als een doekje voor het bloeden ( hahahaha)
Kan hij nog zeggen dat hij toch meer stemmen had als Eric, maar ja....
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_261552
quote:
op 04-29-2000 om 01:58 AM schreef Coos het volgende:
Of wordt mijn visioen werkelijkheid. De Mike 2.2 is uitgekozen om te winnen.
ongelofelijk en pindakaas.

Als mijn visioen werkelijkheid wordt dan randt Mike Esmeralda nog aan. Niet om het 1 of ander hoor maar wat een vuile engerd die Mike, ze zeiden van Seki nog wel eens dat 'ie psychopaat was maar Mike kan er ook wat van. Eerst zuipen en dan Esmeralda bang maken.... Schijt aan Essie met haar snierpstemmetje maar je kon duidelijk zien dat ze bang was met zo'n engerd in bed.

Gelukkig hebben we onze corps frikandellen etende commando's nog in de bus....

Kunnen ze toch nog de held spelen....

GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  zondag 30 april 2000 @ 17:00:00 #16
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_261553
Inderdaad MHM, ben je je nog aan het schamen voor je mannelijkheid wat betreft Bart, komt er weer zo'n creep al Mike die alle cliche's over male pigs nog eens bevestigt.
1 troost; de vrouwen hebben er ook weinig om trots op te zijn..
pi_261554
Zoals bekend is de stemming absoluut onbetrouwbaar, maar hier is nog
maar eens het bewijs dat ze zelfs de schijn niet eens op kunnen houden.

Net op de site------Net op teletekst (internetstand per 30 april)

Es---28%--------------Es----34%
Iwan-12%--------------Iwan--12%
Ant--31%--------------Ant---28%
Tes--12%--------------Tes---14%
Eric--8%--------------Eric---4%
Mike--8%--------------Mike---6%
-------------------------------
-----99%--------------------98%

pi_261555
Ik denk dat de tel. stemmers toch de doorslag geven daar wordt het meest aan verdient.

Iwan zal bijvoorbeeld veel meer Tel. stemmen krijgen omdat daar meer moeders en dochters op stemmen en die zijn er niet zoveel op internet dan bijvoorbeeld de mannen die op Esmeralda stemmen.

Als het natuurlijk allemaal geen doorgestoken kaart is natuurlijk. Ik zou de naam van de notaris wel eens willen weten.

  maandag 1 mei 2000 @ 01:28:00 #19
2705 cynix
is verdwaald
pi_261556
Notaris D. Buddingh. Bijgestaan door notaris B. In 't Hout.
pi_261557
Ik heb Mike ook nog niet veel gehoord.
Desondanks vind ik (als homosexueel zijnde)
mike -redelijk- aantrekkelijk.
Dat zou toch een reden kunnen zijn om
voor hem te stemmen?
er zullen vast vrouwen (en mannen) zijn
die mike best een lekker ding vinden. En hij is in ieder geval 100x zo lekker als die vette
erik want dat ziet er niet uit. LIjkt me dus heel logisch als die mike wat hoger staat dan erik.
  maandag 1 mei 2000 @ 09:01:00 #21
3517 Geslachtsdeel
Lid van Fok!
pi_261558
quote:
op 05-01-2000 om 05:26 AM schreef arnout het volgende:
Ik heb Mike ook nog niet veel gehoord.
Desondanks vind ik (als homosexueel zijnde)
mike -redelijk- aantrekkelijk.
Dat zou toch een reden kunnen zijn om
voor hem te stemmen?
er zullen vast vrouwen (en mannen) zijn
die mike best een lekker ding vinden. En hij is in ieder geval 100x zo lekker als die vette
erik want dat ziet er niet uit. LIjkt me dus heel logisch als die mike wat hoger staat dan erik.

De Bus beauty-contest? Kop op! Mike blijft vast nog wel even steken.

Ik weet het....ik ben een eikel!


  maandag 1 mei 2000 @ 10:45:00 #22
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_261559
Mike zegt niet veel, dat weten we, maar dat zelfs de redactie hem over het hoofd ziet?
Vanmorgen stond zijn naam namelijk niet meer op de tussenstand op teletekst, maar die van Bianca!
pi_261560
Is alweer achterhaald.

Eric heeft 9% en Mike 7%

pi_261561
Yep, ik stem eigenlijk ook alleen om Mike om z'n uiterlijk. Hij is nog leuker dan Iwan. Ik denk dat hij daarmee net als Essy veel stemmen mee zal gaan winnen.


pi_261562
Ik vind het echt belachelijk om alleen op iemand te stemmen vanwege zijn
of haar uiterlijk, moet diegene ook niet wat te vertellen hebben of zo,
toen ik bv Iwan de 1e x zag vond ik 't ook een lekker ding, maar toen hij
de eerste weken niets te vertellen bleek te hebben, zag ik dat niet eens
meer. Wat overigens al weer aardig bijgesteld is, maar dit terzijde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')