abonnement Unibet Coolblue
pi_80391853
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 15:34 schreef msnk het volgende:

[..]

Zal wel niet hè
Brutal. Fucking. Metal.
pi_80393570
Ik verwacht nog 2 vervolg episode's.
Daarnaast hebben ze Mohammed toch al eens vertoont in een andere episode met die super best friends ?
pi_80394365
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 17:24 schreef heiden6 het volgende:

[..]

School shooting waiting to happen.
Precies het idee wat ik bij zoiets krijg inderdaad.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_80397649
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het nou eindelijk waar dat we weten wie de vader van cartman is volgende week?
Maar...z'n crack whore mom was toch tevens zijn vader? Want hermafrodiet?
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 20:35:34 #280
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_80398250
ja maar dat blijkt nu dus niet waar!!!

Cartman zijn vader was wel in de kamer toen maar het is in de doofpot gestopt!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 20:36:24 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_80398287
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 14:43 schreef metallicattim het volgende:
Welk interview? Wat hebben we ( ik?) gemist?!?
we!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 16 april 2010 @ 21:16:29 #283
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_80400058
Bijna soap-achtige taferelen na 13 jaar South Park
AFC AJAX
pi_80400113
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 00:17 schreef Roi het volgende:
Als Chef het is kunnen ze wel mooi de "I'm your father" gebruiken
nice thinking! Lijkt me heel goed mogelijk dat het zo verloopt volgende week. "Cartman, I'm your father"
  vrijdag 16 april 2010 @ 22:31:37 #285
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_80403638
Toen we Mecha Streisand te zien kregen zei ik tegen mijn vriendin, hopelijk komt het liedje Barbura, Barbura, etc... weer. En een seconde later kregen we het te horen
Fantastische aflevering
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
pi_80404757
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik verwacht nog 2 vervolg episode's.
Daarnaast hebben ze Mohammed toch al eens vertoont in een andere episode met die super best friends ?
Dat is precies wat Stan zei in de aflevering: We hebben Mohammed al eens gezien in South Park, idd in die aflevering, en toen kraaide er geen haan naar. Maar sinds de Cartoon Wars-aflevering is het opeens een probleem (dat was in de tijd dat die Deense cartoon zoveel stof deed opwaaien). Om even aan te geven hoe bizar de situatie eigenlijk is met dat Mohammed-gedoe. Leuk dat ze met dat gegeven nog even doorspelen.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_80405362
Ik had Mohammed in dat pak van Chef verwacht, volgende week een T&P aflevering zou ik wel top vinden.
Ajax, That '70s Show, Arsenal
  Redactie Frontpage vrijdag 16 april 2010 @ 23:25:54 #288
145738 superworm
is erbij
pi_80406088
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Precies het idee wat ik bij zoiets krijg inderdaad.
"I'm gonna find a way to stop this. I'LL FIND A WAY!" Eng, zeer eng kind
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage vrijdag 16 april 2010 @ 23:30:04 #289
145738 superworm
is erbij
pi_80406314
Heb overigens dankzij deze episode de film weer eens gekeken. Die heb ik in mijn jeugd -ik was in 1999 10, en keek de film (al snapte ik de grapjes maar half) bij een vriendje die 'm op 'video-cd' had- talloze malen gezien, maar daarna dus jaren niet meer.

Wat ik me opeens herinnerde, is dat ik de hel-stukjes nooit had gekeken. Christelijk opgevoed, en inmiddels allemaal weggedrukt, maar als 10-jarige durfde ik die stukken gewoon niet te kijken. Dan zou ik zéker naar de hel gaan. Ik was het 10 jaar lang totaal vergeten, vertel mezelf vaak dat ik in mijn jeugd vast ook heel zo christelijk niet was, maar moet je eens zien hoe ik dat dus blijkbaar expres ben vergeten.

Raar eigenlijk, wat zo'n geloof met een kind kan doen. Het zorgde wel voor een unieke ervaring: de volledige versie van Up There voor het eerst horen nadat je alle 200 afleveringen half uit je hoofd kent
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage vrijdag 16 april 2010 @ 23:33:47 #290
145738 superworm
is erbij
pi_80406554
Trouwens, alleen de film al: Up There, What Would Brian Boitano do, La Resistance Lives On, en dan nog die tientallen geniale liedjes door de tijden heen (keek vanmiddag nog 'I'm A Lil' Bit Country'), ik ben érg benieuwd naar die nieuwe 'mormonen-musical' die ze gaan maken.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_80408340
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:33 schreef superworm het volgende:
Trouwens, alleen de film al: Up There, What Would Brian Boitano do, La Resistance Lives On, en dan nog die tientallen geniale liedjes door de tijden heen (keek vanmiddag nog 'I'm A Lil' Bit Country'), ik ben érg benieuwd naar die nieuwe 'mormonen-musical' die ze gaan maken.
Ze hebben toch een Emmy gewonnen voor de muziek in die film? Ik geloof voor Blame Canada.

Vind het echt een van de beste comedyfilms ooit.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80409865
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 00:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ze hebben toch een Emmy gewonnen voor de muziek in die film? Ik geloof voor Blame Canada.

Vind het echt een van de beste comedyfilms ooit.
Volgens mij waren ze genomineerd voor een Oscar, die toen gewonnen werd door Phil Collins voor zijn muziek voor Tarzan. In de eerst volgende South Park was hij dan ook de sigaar. Volgens mij zag ik 'm ook in de 200e terug met nog altijd z'n Oscar in z'n hand.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_80410128
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 01:50 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Volgens mij waren ze genomineerd voor een Oscar, die toen gewonnen werd door Phil Collins voor zijn muziek voor Tarzan. In de eerst volgende South Park was hij dan ook de sigaar. Volgens mij zag ik 'm ook in de 200e terug met nog altijd z'n Oscar in z'n hand.
Inderdaad alleen genomineerd en het ging inderdaad (natuurlijk) om een Oscar.

Overigens wel genoeg andere prijzen gewonnen, opvallend vaak voor de muziek:

http://www.imdb.com/title/tt0158983/awards

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80410219
Hoe doet South Park dat toch altijd dat ze een enorm 'herkenbare' sfeer neerzetten maar je niet thuis kunt brengen van welke films en series het een referentie is. En dan niet een duidelijke parodie van 1 specifieke film/serie maar scene's die je vaker ziet.
-
pi_80410235
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 02:36 schreef Ritmo het volgende:
Hoe doet South Park dat toch altijd dat ze een enorm 'herkenbare' sfeer neerzetten maar je niet thuis kunt brengen van welke films en series het is. En dan niet een duidelijke parodie van 1 specifieke film/serie maar die je vaker ziet.
Van bepaalde clichédingen.

Ik heb ook wel eens dat ik wel zie dat iets een parodie is maar dat ik niet weet waarvan maar dat ik dan wel direct een beeld heb van wat voor film/serie het moet zijn. En als ik het dan later opzoek klopt het precies.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80410259
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 02:38 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Van bepaalde clichédingen.

Ik heb ook wel eens dat ik wel zie dat iets een parodie is maar dat ik niet weet waarvan maar dat ik dan wel direct een beeld heb van wat voor film/serie het moet zijn. En als ik het dan later opzoek klopt het precies.
Idd cliché's, maar ik kan juist nooit concrete voorbeelden bedenken waar die in voor komen...

B.v. die scene van deze week, dat de 'bad guys' staan te overleggen en er opeens iemand uit het donker stapt en zegt: "there's another option... we can get 'her..' waarna de anderen angstig zeggen: "'her...??? are you serious?"

-
pi_80437478
Die laatste aflevering is kut
Net zo slecht als Mcboogerballs
pi_80437483
quote:
Op zaterdag 17 april 2010 02:36 schreef Ritmo het volgende:
Hoe doet South Park dat toch altijd dat ze een enorm 'herkenbare' sfeer neerzetten maar je niet thuis kunt brengen van welke films en series het een referentie is. En dan niet een duidelijke parodie van 1 specifieke film/serie maar scene's die je vaker ziet.


Ja ik herken ze allemaal wel eigenlijk
pi_80437538
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 23:30 schreef superworm het volgende:
Heb overigens dankzij deze episode de film weer eens gekeken. Die heb ik in mijn jeugd -ik was in 1999 10, en keek de film (al snapte ik de grapjes maar half) bij een vriendje die 'm op 'video-cd' had- talloze malen gezien, maar daarna dus jaren niet meer.

Wat ik me opeens herinnerde, is dat ik de hel-stukjes nooit had gekeken. Christelijk opgevoed, en inmiddels allemaal weggedrukt, maar als 10-jarige durfde ik die stukken gewoon niet te kijken. Dan zou ik zéker naar de hel gaan. Ik was het 10 jaar lang totaal vergeten, vertel mezelf vaak dat ik in mijn jeugd vast ook heel zo christelijk niet was, maar moet je eens zien hoe ik dat dus blijkbaar expres ben vergeten.

Raar eigenlijk, wat zo'n geloof met een kind kan doen. Het zorgde wel voor een unieke ervaring: de volledige versie van Up There voor het eerst horen nadat je alle 200 afleveringen half uit je hoofd kent
South Park heeft je ziel gestolen!
  maandag 19 april 2010 @ 09:29:35 #300
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_80471064
En hier, vlak voor het sluiten van de topic, de aankondiging van de nieuwe episode:

1406: 201
quote:
This Week on South Park:

Angry celebrities, violent ginger kids and Mecha Streisand are about to destroy South Park and all anyone wants to know is, "Who is Eric Cartman's father?"

Preview Clip now available. If you haven't seen last week's episode yet, watch it now and then tune-in on Wednesday night to Comedy Central!


Repost volgt in de nieuwe topic (Die de volgende poster mag openen )
You know, I've learned something today
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')