abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_261502
Alleen Iwan probeert het nog. De rest begint gelijk te zeuren als er iets moet gebeuren.

Hij is op dit moment de enige die er nog een beetje leuke tijd van wil maken. Probeert dat met hier en daar een grapje een grolletje en een lolletje. Doet enthousiast mee met sporten heeft nog steeds het venijn om er iets van te maken. De rest hangt heel veel en zegt weinig.

Kan dan ook niet begrijpen dat hij aan het zakken is in de polls.

pi_261503
quote:
op 04-28-2000 om 08:53 PM schreef K-30 het volgende:
Alleen Iwan probeert het nog. De rest begint gelijk te zeuren als er iets moet gebeuren.

Hij is op dit moment de enige die er nog een beetje leuke tijd van wil maken. Probeert dat met hier en daar een grapje een grolletje en een lolletje. Doet enthousiast mee met sporten heeft nog steeds het venijn om er iets van te maken. De rest hangt heel veel en zegt weinig.

Kan dan ook niet begrijpen dat hij aan het zakken is in de polls.


Nou, ik weet wel waarom 'ie er nog wat van (wil) moet maken...

Die Robowan is de enige die slaafs meeheult met de SBS redactie! Hij is aangesteld als de IntrigantenMol en krijgt natuurlijk z'n van tevoren overeengekomen verradersvergoeding niet uitbetaald als hij de bevelen niet opvolgt!

Hij heeft er dan ook geen moeite mee, want alle menselijke weerstand is hem vreemd. De anderen gedragen zich tenminste zoals het een normaal en natuurlijk reagerend mens betaamt en dit rare en afwijkende robotgedrag van Iwan leidt tot een gedaalde populariteit

gratis en voor niet
  vrijdag 28 april 2000 @ 21:54:00 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_261504
Dit willen jullie vast niet horen, maar als Tessa,Iwan en Antoinette er niet zijn, is er helemaal niets te verslaan ...

Esmeralda valt continu in herhalingen, af entoe als ik haar hoor praten denk ik dat ik naar "oude" streams zit te luisteren.( o ja, ze wast 's avonds weleens af)
Erik vult de "leegte" ook wel lekker op

Iwan en Antoinette zorgen er een beetje voor dat de boel "loopt"zoals het hoort te lopen (eten, wassen, opruimen e.d)
Tessa heeft ook 'af en toe" opruimbuien, maar wil wél altijd overal hulp bij hebben.

Mike heeft al een paar keer aangegeven dat hij wel een potje open kan maken (olvarit?) maar nog nooit heeft gekookt, dus uit die hoek, de thuiswonende jongen van 25 hoeven de passagiers ook niet echt veel te verwachten.(ook hij valt (nu al)vaak in herhalingen.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')