abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:24:08 #251
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79994236
Ik snap die achievement-drang met deze events niet. Ik zie echt het nut niet van 100den eitjes oppakken
pi_79994276
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
Ik snap die achievement-drang met deze events niet. Ik zie echt het nut niet van 100den eitjes oppakken
Heb je gezien dat als je alle seizoensachiefs hebt je een mooie mount krijgt?
quote:
04-Apr-2010Earned the achievement Shake Your Bunny-Maker for 10 points.

04-Apr-2010Earned the achievement Noble Gardener for 10 points.

04-Apr-2010Earned the achievement Desert Rose for 10 points.

04-Apr-2010Earned the achievement Hard Boiled for 10 points.

04-Apr-2010Earned the achievement Dressed for the Occasion for 10 points.

04-Apr-2010Earned the achievement Spring Fling for 10 points.

04-Apr-2010Earned the achievement Chocoholic for 20 points.

04-Apr-2010Earned the achievement Chocolate Lover for 10 points.

04-Apr-2010Earned the achievement Noble Garden for 10 points.

03-Apr-2010Earned the achievement Blushing Bride for 10 points.

03-Apr-2010Earned the achievement Sunday's Finest for 10 points.

03-Apr-2010Earned the achievement I Found One! for 10 points.



Deze mount dus voor de achievement: What a long, strange trip it's been.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2010 09:31:46 ]
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:30:02 #253
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79994347
Voor de ervaren raiders onder ons een vraagje.

Gisteren sindragosa wipefest gehad.

fase 1 hebben we onder de knie, is simpel en hadden we snel genoeg door. Nagenoeg geen raid dmg door de "icebombs", de iceblocks braken precies op het moment dat zij weer landde, echt makkelijk.

Het gaat echter helemaal tits up in fase 2

Wat wij proberen is het volgende:

Tanks taunten van elkaar af bij 4 stacks.

We proberen degene die getarget word door de iceblock, zo dicht mogelijk bij het hoofd van sindragosa te laten lopen (zonder de tank ook te iceblocken ) zodat de tanks niet tever hoeven te lopen om van de debuff af te komen.

Echter is het mij bijv compleet onduidelijk of dat je ten alle tijden maar 1 iceblock mag hebben staan, of 2 ?
Moet je die iceblocks ZSM dpsen? Of juist proberen te timen met de volgende ?

De eerste 2 -3 iceblock gaat goed, daarna wordt het snel "messy" en hopla weer een wipe

tips ? tactics? help ?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:32:02 #254
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79994377
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:26 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Heb je gezien dat als je alle seizoensachiefs hebt je een mooie mount krijgt?
[..]

Ja, een 310% mount. Maar ik heb vier level 80 alts welke nog wel eens van 'main' status verwisselen.
Mijn huidige main (pally) heb ik pas 2 maanden terug gerolled.

Ik zie mezelf nog wel eens verschuiven qua taak/toon. Mij teveel werk om dan op alle toons voor een simpele mount te gaan lopen kloten met achievements.
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:34:43 #255
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79994444
Lich King 25 down

Helaas was ik er zelf niet bij, maar na 1,5 maand wipen konden we het eindelijk opbrengen!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79994450
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
Ik snap die achievement-drang met deze events niet. Ik zie echt het nut niet van 100den eitjes oppakken
Het is ook helemaal niet nuttig, maar ik vond het verassend leuk. Beetje rondrennen als konijn en eieren rapen. Ben wel snel weggegaan bij Goldshire. Het was daar echt heel druk. Op Azuremyst was het een stuk relaxter vertoeven.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:35:59 #257
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79994469
Iedereen zijn eigen 'fun' natuurlijk. Ik besteed veel meer tijd dan mijn gemiddelde guildie met het uitzoeken van wat mijn class zou kunnen en het finetunen van mijn stats/talents/gear.
pi_79994514
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:24 schreef GI het volgende:
Ik snap die achievement-drang met deze events niet. Ik zie echt het nut niet van 100den eitjes oppakken
Ik snap zowiezo de achievement drang in het algemeen niet. /care aan die dingen.
Nutteloos net als p3 Trophys en gamerpoints op xbox , maarja leuk voor de mensen die het wel leuk vinden natuurlijk.
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:54:04 #259
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_79994853
Ach, het is een leuke bezigheid.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_79994979
zijn het allemaal pve heroes hier of ook nog wat pvp'ers ? speel zelf mage op argent dawn 2.5k rating ofzo dus niet eens heel hoog, maar wordt langzamer hand beter ^^.
"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2010 @ 10:28:30 #261
159966 lifeblind
pi_79995682
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=24038460683&sid=1

Class changes komen er aan!


EDIT: en Paladins pas op de 16e... mits 't dan klaar is ...
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:34:04 #262
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79995836
ik ben zeer benieuwd wat ze de warrior class nu weer aan gaan doen.

Een op zich leuke verandering, want uiteraard blijkt warriors ineens gruwelijk overpowered te maken om vervolgens 2 dagen later weer te hotfixen?

Ben ook erg benieuwd naar het nieuw "rage-mechanisme".. hoop dat dat een beetje goed uitpakt.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  Redactie Frontpage dinsdag 6 april 2010 @ 10:35:54 #263
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_79995898
Level 70 geworden dit weekend
Nu in Northrend
Op naar level 80
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 6 april 2010 @ 10:42:21 #264
152771 GooseFM
Sleep is good books are better
pi_79996096
Mijn DK gaat nu toch wel lekker hard richting de 80
|| “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
pi_79996239
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=24038460683&sid=1

Class changes komen er aan!


EDIT: en Paladins pas op de 16e... mits 't dan klaar is ...
waarschijnlijk worden paladins weer massaal aangepast. (ik hoop dat iig) en de 16e is nog nieteens zeker voor paladins.

wat me opviel is dat prot en ret paladins niet meer kunnen dispellen. dat is een sterke utility minder wat ZEER nadelig is in pvp. ik vraag me af of we de "crit = instant flash heal" ability nog houden als ret.

kijken wat ze morgen zeggen over de eerste classes. ik ben erg benieuwd.
pi_79996457
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:28 schreef lifeblind het volgende:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=24038460683&sid=1

Class changes komen er aan!


EDIT: en Paladins pas op de 16e... mits 't dan klaar is ...
dag dag fury warriors met high damage dus ....
elke keer als we weer boven aan in de dps list staan worden we weer generfed
vorigekeer ook pre-ulduar toen fury warriors 4k dps opbrachten in naxx kregen we -10% damage op titan grip .
nu krijgen we een aangepast rage model zodat we geen skills meer kunnen gebruiken
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:11:32 #267
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79996974
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 10:56 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dag dag fury warriors met high damage dus ....
elke keer als we weer boven aan in de dps list staan worden we weer generfed
vorigekeer ook pre-ulduar toen fury warriors 4k dps opbrachten in naxx kregen we -10% damage op titan grip .
nu krijgen we een aangepast rage model zodat we geen skills meer kunnen gebruiken
Zoals ze het daar zeggen zouden we misschien iets krijgen zoals rogue's hebben.

Oftewel: Red Energy

Ik denk dat ze het compleet verkloten. Aangezien ze het al jaren niet lukt om met het rage-mechanisme om te gaan (lees: balancen)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79997136
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef jagga het volgende:

[..]

Zoals ze het daar zeggen zouden we misschien iets krijgen zoals rogue's hebben.

Oftewel: Red Energy

Ik denk dat ze het compleet verkloten. Aangezien ze het al jaren niet lukt om met het rage-mechanisme om te gaan (lees: balancen)
jep , dat lopen we 3 maanden met een kut class rond , daarna veranderen ze het weer of halen ze eerst nog de -10% van titan's grip af . dat werkt dan niet en krijgen we het gewone rage model weer , maar vergeten ze de -10% van titan's grip terug te doen en zijn we weer te imba en gaan ze weer naar rage modellen kijken enz enz

waarom laten ze het nou niet met rust ...
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_79997227
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:15 schreef DJ_ het volgende:

[..]

jep , dat lopen we 3 maanden met een kut class rond , daarna veranderen ze het weer of halen ze eerst nog de -10% van titan's grip af . dat werkt dan niet en krijgen we het gewone rage model weer , maar vergeten ze de -10% van titan's grip terug te doen en zijn we weer te imba en gaan ze weer naar rage modellen kijken enz enz

waarom laten ze het nou niet met rust ...
hallo, het is de beta. komop zeg. jullie lijken wel FOTM paladins die janken omdat ze niet meer OP zijn
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:22:14 #270
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_79997417
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

hallo, het is de beta. komop zeg. jullie lijken wel FOTM paladins die janken omdat ze niet meer OP zijn
Alpha. Nog geeneens de beta.
pi_79997937
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef jagga het volgende:
Voor de ervaren raiders onder ons een vraagje.

Gisteren sindragosa wipefest gehad.

fase 1 hebben we onder de knie, is simpel en hadden we snel genoeg door. Nagenoeg geen raid dmg door de "icebombs", de iceblocks braken precies op het moment dat zij weer landde, echt makkelijk.

Het gaat echter helemaal tits up in fase 2

Wat wij proberen is het volgende:

Tanks taunten van elkaar af bij 4 stacks.

We proberen degene die getarget word door de iceblock, zo dicht mogelijk bij het hoofd van sindragosa te laten lopen (zonder de tank ook te iceblocken ) zodat de tanks niet tever hoeven te lopen om van de debuff af te komen.

Echter is het mij bijv compleet onduidelijk of dat je ten alle tijden maar 1 iceblock mag hebben staan, of 2 ?
Moet je die iceblocks ZSM dpsen? Of juist proberen te timen met de volgende ?

De eerste 2 -3 iceblock gaat goed, daarna wordt het snel "messy" en hopla weer een wipe

tips ? tactics? help ?
Ja goed, waarom whipe je precies?
Ik weet niet hoeveel melee je mee neemt, wat wel zou werken is dat je de raid in 2 groepen verdeelt.
In groep 1 heb je 2 tanks en 3 melee, in group 2 heb je 5 melee, 3 en 4 ranged group en group 5 healers.
Als je het perfect doet spawnd er een 2e iceblock zodra de eerste kapot is. Als je in de room kijkt dan loopt er in het midden een dikke lijn. Als je dat als basis neemt dan kun je zeggen elke nieuwe block aan de andere kant van de lijn.

Goed Block 1 spawnd, persoon loopt naar de rechterkant van de lijn. Wie gaan er achter? 4 melee, 1 ranged group, en 2 healers. Melee gaat het block dpsen, verder niemand. Als het goed is reset de stacks van iedereen die op dat moment daar achter moet zijn.

De andere groep ( ook 4 melee, 1 ranged, 3 healers ) Doet hetzelfde, het is wel belangrijk dat je de 2 block zones vrij laat, anders raken de mensen met een block in paniek en gaan ze rare dingen doen. Verder wil je natuurlijk never nooit een 2e block aanmaken door te dichtbij te staan. Let ook op dat je minstens 1 tank healer per groep hebt die niet achter een block staat op dat moment.

Dit repeat je dus, het kan alleen misgaan als de mensen met een block niet op tijd lopen, of verkeerd lopen.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:35:05 #272
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79997966
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

hallo, het is de beta. komop zeg. jullie lijken wel FOTM paladins die janken omdat ze niet meer OP zijn
Tis niet echt janken..

Maar je wordt het wel zat dat er continue aan jouw toon gesleuteld word ivm zogenaamde "balance".

Het perfect voorbeeld heeft zich nog niet zolang afgespeeld.

Blizz maakt dat bladestorm nu disarmed kan worden (warriors gaan uit hun dak, boel QQ en)
Maar om het leed een beetje te verzachten, buffen ze revenge, en met een bepaalde "build" blijkt een prot warrior 10k dps te kunnen doen in heroics met uitschieters naar 26k crits op 2 targets tegelijk.

2 dagen later > hotfix.

Op de een of andere manier lukt het blizz nooit om van de warrior class af te blijven (en dit geld voor meer classes niet alleen warriors trouwens).
Nerfje hier, buffje daar = OMG OP! hotfix
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:36:45 #273
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_79998029
@ santello

Ik was even vergeten er bij te zeggen dat dit op 10 man was
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_79999336
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:17 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

hallo, het is de beta. komop zeg. jullie lijken wel FOTM paladins die janken omdat ze niet meer OP zijn
maar het werkt nooit , ze proberen het al jaren en ze falen iedere keer weer , dus waarom nu niet ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:10:18 #275
265154 Ezio
Koekert
pi_79999479
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 07:18 schreef GI het volgende:

[..]

Dat wordt bekend zodra er een beta is denk ik. Voorlopig zal Cataclysm zich vooral nog in een interne Alpha bevinden.
Beta begint binnen nu en 2 weken
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:24:47 #276
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_80000195
ok cool 2 seater rocket komt als RAF mount http://www.mmo-champion.c(...)d-mount-coming-soon/ wie kan ik een RAF invite sturen?
phluphy for president!
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:41:15 #277
265154 Ezio
Koekert
pi_80000726
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef jagga het volgende:
Voor de ervaren raiders onder ons een vraagje.

Gisteren sindragosa wipefest gehad.

fase 1 hebben we onder de knie, is simpel en hadden we snel genoeg door. Nagenoeg geen raid dmg door de "icebombs", de iceblocks braken precies op het moment dat zij weer landde, echt makkelijk.

Het gaat echter helemaal tits up in fase 2

Wat wij proberen is het volgende:

Tanks taunten van elkaar af bij 4 stacks.

We proberen degene die getarget word door de iceblock, zo dicht mogelijk bij het hoofd van sindragosa te laten lopen (zonder de tank ook te iceblocken ) zodat de tanks niet tever hoeven te lopen om van de debuff af te komen.

Echter is het mij bijv compleet onduidelijk of dat je ten alle tijden maar 1 iceblock mag hebben staan, of 2 ?
Moet je die iceblocks ZSM dpsen? Of juist proberen te timen met de volgende ?

De eerste 2 -3 iceblock gaat goed, daarna wordt het snel "messy" en hopla weer een wipe

tips ? tactics? help ?
Wij zetten het 2e ijsblok altijd bij haar achterpoten zodat niemand geraakt wordt, en dat werkt ook gewoon
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80000949
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:24 schreef WyriHaximus het volgende:
ok cool 2 seater rocket komt als RAF mount http://www.mmo-champion.c(...)d-mount-coming-soon/ wie kan ik een RAF invite sturen?
DO WANT
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:59:03 #279
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_80001282
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

DO WANT
Goed PM maar ff waar ik de invite heen kan sturen
phluphy for president!
pi_80001371
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:30 schreef jagga het volgende:
Tanks taunten van elkaar af bij 4 stacks.
Je hoeft helemaal niet bij een bepaald aantal stacks te taunten. Je moet gewoon zorgen dat bij de eerste icetomb de tweede tank erachter duikt, van zijn debuff afkomt, terugrent naar de boss en taunt. Dan kan direct de eerste tank rennen naar de tweede icetomb om van de debuff af te komen.
quote:
Echter is het mij bijv compleet onduidelijk of dat je ten alle tijden maar 1 iceblock mag hebben staan, of 2 ?
Je mag wel 10 icetombs hebben, maar dat is niet echt handig hè?

Wat wij doen, is bij de eerste tomb alle ranged erachter laten duiken + 1 tank. Gelijk vol nuken en zodra de tomb gekilled is, zijn jullie waarschijnlijk al van je debuffs af. Als de tank niet op tijd is en de debuff nog steeds heeft, is dat nog steeds geen ramp, gewoon de volgende keer weer proberen. Direct terugrennen en de andere tank taunten zodat hij kan proberen de debuff kwijt te raken. De tweede tomb plaatsen wij het liefst gewoon op dezelfde plek, wat vaak wel lukt omdat we de tombs gewoon nuken vanaf het begin. Als dat niet lukt zet je de tweede tomb er iets verder vandaan, en gaan de melee en 1 tank erachter schuilen.

Wij hadden het in de tweede ICC group van de guild na 3 pogingen in P2 al gedaan. En ik neem aan dat jij nog steeds tank bent? Je hoeft je niet zo druk te maken als je een keer de debuff niet kwijtraakt omdat je te laat bij de tomb was aangekomen, ik stond op een gegeven moment met meer dan 10 stacks te tanken, gewoon een paar cooldowns erin knallen en dan gaat dat prima.

quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:59 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Goed PM maar ff waar ik de invite heen kan sturen
Ja, en dan ben jij de enige die de mount krijgt toch? Alleen de persoon die de invite verstuurd krijgt de mount. En als je geinvite wordt heb je er ook weinig aan omdat je dan met 2 accounts zit opgescheept en een aantal maanden dubbel moet betalen + uiteindelijk transferen.

En nee, niet mijn UI, gewoon een random plaatje
pi_80001738
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef jagga het volgende:

[..]

Tis niet echt janken..

Maar je wordt het wel zat dat er continue aan jouw toon gesleuteld word ivm zogenaamde "balance".

Het perfect voorbeeld heeft zich nog niet zolang afgespeeld.

Blizz maakt dat bladestorm nu disarmed kan worden (warriors gaan uit hun dak, boel QQ en)
Maar om het leed een beetje te verzachten, buffen ze revenge, en met een bepaalde "build" blijkt een prot warrior 10k dps te kunnen doen in heroics met uitschieters naar 26k crits op 2 targets tegelijk.

2 dagen later > hotfix.

Op de een of andere manier lukt het blizz nooit om van de warrior class af te blijven (en dit geld voor meer classes niet alleen warriors trouwens).
Nerfje hier, buffje daar = OMG OP! hotfix
ik speel voornamelijk met me paladin. dus mij hoef je niets te vertellen over het tweaken (buffs/nerfs) van classes

bladestorm disarm is terecht. daar kon je geen reet tegen doen. zelfs nu kunnen maar 2 classes iets ertegen doen afaik. rogues + warriors zelf. miss spriests maar dat weet ik niet zeker.

vind je het zelf niet belachelijk dat prot warriors 10k dps kunnen doen in heroics? dan kunnen ze dungeons met een klein beetje hulp clearen. zelfs paladins kunnen dat niet

ze gunnen warriors wel de verbeteringen, maar het lukt niet altijd om de juiste balans te behouden. wees blij dat ze uberhaubt nog de veranderingen niet totaal hebben terug gedraait
pi_80001955
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 09:22 schreef MarkyB het volgende:
Afgelopen zondag nacht om 12 uur ben ik meteen naar goldshire gegaan om eitjes te gaan verzamelen, gewoon ff kijken dacht ik nog.

Nou dat was dus erg verslavend en hebt dus tot half 4 eieren verzameld en achievements gehaald waardoor ik om half 4 ook Xtype the Noble was
Herkenbaar Ik wilde eventjes een paar eitjes oprapen, maar voor ik het wist had ik er een stuk of 400 opgeraapt. Maar goed, er was ook eigenlijk niemand en het heeft me een uurtje gekost.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_80002384
Ik zit al denk ik aan de 500+ eieren.. nog steeds geen Tuxedo pants (achievement is niet nodig voor The Noble, maar toch MOET ik hem hebben ).
  Redactie Frontpage dinsdag 6 april 2010 @ 13:38:32 #284
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80002548
Ik weet niet welke realm je speelt, maar ik heb 3 setjes tuxedo shirts/pants
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage dinsdag 6 april 2010 @ 13:38:53 #285
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80002561
Oh wacht je moet ze vinden in zo'n ei per se
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_80002810
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:36 schreef jagga het volgende:
@ santello

Ik was even vergeten er bij te zeggen dat dit op 10 man was

  dinsdag 6 april 2010 @ 14:21:16 #287
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_80004165
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:02 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Je hoeft helemaal niet bij een bepaald aantal stacks te taunten. Je moet gewoon zorgen dat bij de eerste icetomb de tweede tank erachter duikt, van zijn debuff afkomt, terugrent naar de boss en taunt. Dan kan direct de eerste tank rennen naar de tweede icetomb om van de debuff af te komen.
[..]

Je mag wel 10 icetombs hebben, maar dat is niet echt handig hè?

Wat wij doen, is bij de eerste tomb alle ranged erachter laten duiken + 1 tank. Gelijk vol nuken en zodra de tomb gekilled is, zijn jullie waarschijnlijk al van je debuffs af. Als de tank niet op tijd is en de debuff nog steeds heeft, is dat nog steeds geen ramp, gewoon de volgende keer weer proberen. Direct terugrennen en de andere tank taunten zodat hij kan proberen de debuff kwijt te raken. De tweede tomb plaatsen wij het liefst gewoon op dezelfde plek, wat vaak wel lukt omdat we de tombs gewoon nuken vanaf het begin. Als dat niet lukt zet je de tweede tomb er iets verder vandaan, en gaan de melee en 1 tank erachter schuilen.

Wij hadden het in de tweede ICC group van de guild na 3 pogingen in P2 al gedaan. En ik neem aan dat jij nog steeds tank bent? Je hoeft je niet zo druk te maken als je een keer de debuff niet kwijtraakt omdat je te laat bij de tomb was aangekomen, ik stond op een gegeven moment met meer dan 10 stacks te tanken, gewoon een paar cooldowns erin knallen en dan gaat dat prima.

[ afbeelding ]
[..]

Ja, en dan ben jij de enige die de mount krijgt toch? Alleen de persoon die de invite verstuurd krijgt de mount. En als je geinvite wordt heb je er ook weinig aan omdat je dan met 2 accounts zit opgescheept en een aantal maanden dubbel moet betalen + uiteindelijk transferen.

En nee, niet mijn UI, gewoon een random plaatje
Yup de gene die invite krijgt de mount. Stel ik zou mezelf inviten dan kost me dat 15 euro voor het spel, 15 euro voor de eerste maand (waar ik dan zelf een maand gratis voor krijg), en 15 euro om dan de mount te krijgen. Om vervolgens het 2e account als kloot account te houden. Of je level samen met de gene die je invite up . Maar idd de gene die geinvite word krijgt niks.
phluphy for president!
pi_80014507
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:21 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Yup de gene die invite krijgt de mount. Stel ik zou mezelf inviten dan kost me dat 15 euro voor het spel, 15 euro voor de eerste maand (waar ik dan zelf een maand gratis voor krijg), en 15 euro om dan de mount te krijgen. Om vervolgens het 2e account als kloot account te houden. Of je level samen met de gene die je invite up . Maar idd de gene die geinvite word krijgt niks.
we inviten Fir3fly gewoon
Dit keer zonder signature
  dinsdag 6 april 2010 @ 19:04:08 #289
265154 Ezio
Koekert
pi_80014634
What the fuck!

Net arena, DK/Pally tegen ons in Dalaran Arena

Blijven ze steeds maar achter een stapel dozen, als wij erheen rennen gaan ze zo staan dat we er niet bijkunnen en rennen ze alleen weg zonder terug aan te vallen

25 minuten nu al
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:13:44 #290
265154 Ezio
Koekert
pi_80017196
Uiteindelijk met 43 minuten op de teller kwamen ze naar buiten, om platgewalst te worden.

Justice is served
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80019884
welke settup speel je zelf?
"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"
pi_80022346
Balnazzar is zojuist 5 minuten down geweest, nog meer servers?
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:14:15 #293
265154 Ezio
Koekert
pi_80022877
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 21:16 schreef krisjanovich het volgende:
welke settup speel je zelf?
Hunter/Resto Druid waarin ik de hunter ben
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 6 april 2010 @ 22:30:11 #294
265154 Ezio
Koekert
pi_80023606
Karazhan is down, meeste andere realms waar ik characters op heb ook.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_80023638
Upcoming Enhancement buff.

/edit

Ben ook wel benieuwd naar morgen want dan worden de sham, priest en lock cata class information gegeven
  † In Memoriam † dinsdag 6 april 2010 @ 22:50:55 #296
159966 lifeblind
pi_80024595
Ravenholdt doet 't nog gewoon. We zijn momenteel met een zooi 80's Tempest Keep en Sunwell Plateau aan 't raiden voor achievements
pi_80025013
Ik being een beetje moe te worden van wow.. doe alleen 10-man raids en zit al full i264. Daar kan ik dus niks meer aan verbeteren. Andere chars misschien maar daar heb ik ook niet echt zin meer in. En cataclysm duurt nog zo lang. Misschien dat ik gewoon maar m'n hele account weg doe, ben ik er gelijk voor altijd vanaf
pi_80025054
doe maar aan mij weg
  dinsdag 6 april 2010 @ 23:54:19 #299
265154 Ezio
Koekert
pi_80027198
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 22:59 schreef ufopiloot het volgende:
Ik being een beetje moe te worden van wow.. doe alleen 10-man raids en zit al full i264. Daar kan ik dus niks meer aan verbeteren. Andere chars misschien maar daar heb ik ook niet echt zin meer in. En cataclysm duurt nog zo lang. Misschien dat ik gewoon maar m'n hele account weg doe, ben ik er gelijk voor altijd vanaf
Ga PvPen man. Skills ontwikkelen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  woensdag 7 april 2010 @ 00:49:09 #300
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_80028656
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 23:54 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ga PvPen man. Skills ontwikkelen
Lol, zo'n standaard kut reactie.
PVP/PVE zijn zo verschillend (al doet blizz er alles aan om PVP OP te maken).
PVP gear zou in PVE content een dikke debuff moeten krijgen en vice versa.
In vanilla was je als healer sitting duck in pvp, absoluut waar (toen was ik nog priest).
En ja extremen waren er (zat in group met magtheridon toen (dus met hetgeen voor ensidia kwam enzo) die gewoon (in vanilla al 20k HP tanks hadden) en daar 2 healers en wat ranged op meestuurden. Maar pvp is zon ander spel als pve, begin niet over "l2p, go pvp" want dat is BS.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')