abonnement Unibet Coolblue
pi_261321
Man man man wat een eikel was dat, die gast met crewcut op zn kanis die die trainingen gaf aan de heren/dames passagiers. Hij deed mij een beetje denken aan die gymleraar van Beavis and Butthead:

'DO YOU THINK THIS IS FUN-NY BUTT-HEAD!?'

'Uh-huhuh uhhuhuh'

'DO YOU NOT KNOW, THAT ALL DOG'S HAVE PE-NIS-SES, BUTT-HEAD?!'

'Uh-huhuh huhuhuh, he said penis!'

'Yeah, hehe hehe that was cool.'

Zoals 'ie zat te lullen ook man, met zn:

'Komt de rest ook nog uit bed? Hebben jullie er al zin in?'

Christ, een mannelijke nep-commando versie van een betuttelende Caroline Tensen....

LEFT-RIGHT - LEFT-RIGHT - LEFT-RIGHT

'Ik *hijg* *hijg* red het niet meer! *hijg* *puf* ik moehoet frikandelleuh hebben!!!!'

GEZALLICH!
Grtz,

Meerhoerman.

pi_261322
Aalt is een echte commando, hij was mijn peletonscommandantHij is nu nog mild, normaal als ie z'n bek opentrekt zakt spontaan je onderbroek op je enkels


------------------
sol.ivstitiae.illvstra.nos.

[Dit bericht is gewijzigd door Hawkwind (Datum 27 April 2000).]

Ik ben online
pi_261323
Zattie dan ook in die helicopter ? Toen Iwan 2.2 ....... ?
pi_261324
quote:
op 04-27-2000 om 11:35 AM schreef Hawkwind het volgende:
Aalt is een echte commando, hij was mijn peletonscommandantHij is nu nog mild, normaal als ie z'n bek opentrekt zakt spontaan je onderbroek op je enkels

Eric is ook Commando, als hij zijn bek opentrekt kun je er wel 48 frikandellen per keer in stouwen....

Ben benieuwd hoe hard ik die Aalt met de auto zou kunnen raken.... hmmmmm

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 27 april 2000 @ 20:01:00 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_261325
Ik denk dat jouw auto allang weg gecorrodeerd is voordat je door die zure lucht die die om Aarst heenhangt bent doorgedrongen.

DOUCHEN?????????? IK BEN TOCH ZEKER GEEN MIETJE

  donderdag 27 april 2000 @ 23:05:00 #6
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_261326
brrrrr, wat een creep, typisch zo een wanneer hij de laatste man op aarde was ik pot zou worden. Zeg nou zelluf, dit kan toch niet meer anno 2000???????
wanna play?
pi_261327
quote:
op 04-27-2000 om 08:01 PM schreef Trainspotter het volgende:
Ik denk dat jouw auto allang weg gecorrodeerd is voordat je door die zure lucht die die om Aarst heenhangt bent doorgedrongen.
DOUCHEN?????????? IK BEN TOCH ZEKER GEEN MIETJE

Hehehehe

JE ZAL WEGROTTEN IN JE EIGEN VUIL, ANDERS BEN JE GEEN MAN!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_261328
Is het leger niet verschrikkelijk stoer.
(Nee)
rafraîchissant pour la gorge et le pharynx
  vrijdag 28 april 2000 @ 18:06:00 #9
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_261329
quote:
op 04-28-2000 om 03:59 PM schreef Soep v/d Dag het volgende:
Is het leger niet verschrikkelijk stoer.
(Nee)

WAT? Het leger is on-stoer? Het leger is juist Hart-stik-ke stoer! Zie meneer Aart: vanuit de loopgraven zo (hup) de formido-tuin in en lekker steppen en taai-bowen met een stelletje ingeslapen busbewoners.
Nee, meneer A. is een echte bikkel - leve de gymleraar!
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_261330
quote:
op 04-28-2000 om 03:59 PM schreef Soep v/d Dag het volgende:
Is het leger niet verschrikkelijk stoer.
(Nee)

Ja maar als je niet in het leger hebt gezeten, dan ben je geen man.

Dan kun je niet mee praten over hoe stoer je wel niet gezopen hebt en met elkaar checken welke geslachtsziektes je hebt opgelopen/vergelijken.

Grtz,

Meerhoerman.

  vrijdag 28 april 2000 @ 20:23:00 #11
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_261331
quote:
op 04-28-2000 om 08:04 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:

Dan kun je niet mee praten over hoe stoer je wel niet gezopen hebt en met elkaar checken welke geslachtsziektes je hebt opgelopen/vergelijken.


En niet te vergeten: Hoeveel erikandellen je in no time naar binnen kunt werken.

never play games........
  vrijdag 28 april 2000 @ 20:35:00 #12
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_261332
quote:
op 04-28-2000 om 08:04 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:

Dan kun je niet mee praten over hoe stoer je wel niet gezopen hebt en met elkaar checken welke geslachtsziektes je hebt opgelopen/vergelijken.


Aan zijn verschijning te zien heeft onze commando-erik ontzettend veel gezopen en nog veel engere geslachtziektes opgelopen

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  vrijdag 28 april 2000 @ 22:16:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_261333
quote:
op 04-28-2000 om 08:23 PM schreef femfatale het volgende:
En niet te vergeten: Hoeveel erikandellen je in no time naar binnen kunt werken.

en, niet te vergeten (denk aan BBBart) hoe je ze weer uit kunt kotsen.

  vrijdag 28 april 2000 @ 22:27:00 #14
2705 cynix
is verdwaald
pi_261334
En dan weet je ook niet hoe je zo snel mogelijk Flappie uit z'n jasje moet krijgen.
pi_261335
quote:
op 04-28-2000 om 08:04 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dan kun je niet mee praten over hoe stoer je wel niet gezopen hebt en met elkaar checken welke geslachtsziektes je hebt opgelopen/vergelijken.

Ik heb wel eens een verkoudheidje gehad, telt dat ook mee?

Ik weet het....ik ben een eikel!


  donderdag 4 mei 2000 @ 02:16:00 #16
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_261336
Fricandellen, fricandellen? Bij de Commando's dàár vreet je fricandellen!

(ik moet iets doen om deze leuke topic omhoog te halen...)

  † In Memoriam † donderdag 4 mei 2000 @ 12:09:00 #17
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_261337
Mmm, ik hou wel van stoere mannen die mij streng toespreken

Nee, nou effe serieus. Ik ben heel blij dat SBS onze Aalt erbij heeft gehaald. Er moet weer wat meer pit in de bussagiers komen anders zie je ze alleen maar eten en slappe gesprekken voeren. Jongens, het is toch geen vakantie. De Bus dat is werken, werken en nog eens keihard werken. Zo zou het in ieder geval moeten zijn. Zo kan anders elk watje wel kans maken op het grote geld. Ik vond het wel een tof gezicht hoe ze elke keer weer hun nest werden uitgesodemieterd. Lekker met die slaapoogjes en volgevreten buikjes een paar rondjes rennen.

Het gekwelde gezicht van Tessa en haar valsspelen, dat is pas entertainment!

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_261338
quote:
op 05-04-2000 om 12:09 PM schreef Slaapmeisje het volgende:
Mmm, ik hou wel van stoere mannen die mij streng toespreken Nee, nou effe serieus. Ik ben heel blij dat SBS onze Aalt erbij heeft gehaald. Er moet weer wat meer pit in de bussagiers komen anders zie je ze alleen maar eten en slappe gesprekken voeren. Jongens, het is toch geen vakantie. De Bus dat is werken, werken en nog eens keihard werken. Zo zou het in ieder geval moeten zijn. Zo kan anders elk watje wel kans maken op het grote geld. Ik vond het wel een tof gezicht hoe ze elke keer weer hun nest werden uitgesodemieterd. Lekker met die slaapoogjes en volgevreten buikjes een paar rondjes rennen.Het gekwelde gezicht van Tessa en haar valsspelen, dat is pas entertainment!Jompels,Slaapmeisje

IS TENMINSTE TOCH NOG IEMAND BLIJ MET MENEER AART!!!!

Maar even zonder gekheid:

'Poehee, hee meneer Aart hee poehee hee!'

Zonder Aart geen polonaise vandaag.

En da's niet zo GEZALLICH!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 4 mei 2000 @ 14:17:00 #19
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_261339
Nou ik heb ze gisteren zien sjokken over dat grasveld en begrijp dan ook gelijk waarom ze deze ex-commando (wat een toekomst hebben onze jongens in het leger toch ) hebben ingehuurd. De dames kregen de benen bijna niet vooruit en het lijkt mij dat ze het alleen hebben gedaan omdat ze anders maar 1 persoon tegelijk in beeld krijgen in de bus
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  donderdag 4 mei 2000 @ 18:11:00 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_261340
Ik vond Aalt zijn blouse errug sexy (uitzending 03-05). Waar zou ie 'm toch gekocht hebben?

Groetjes Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 14 juni 2000 @ 03:43:00 #21
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_261341
quote:
op 04-27-2000 om 11:35 AM schreef Hawkwind het volgende:
Aalt is een echte commando, hij was mijn peletonscommandantHij is nu nog mild, normaal als ie z'n bek opentrekt zakt spontaan je onderbroek op je enkels


Tja Hawkwind NU val je dus door de mand.
Aangezien ik op het feessie van Iwan uitgebreid heb gesproken met Aalt, weet ik nu dat hij marinier is.

Enne, Aalt heeft een hekel aan Commando's!!!

never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')