abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 27 april 2000 @ 10:05:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_261317
Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen in de streamverslagen van 27 April was Mike de afgelopen nacht behoorlijk dronken.

Hierdoor stoort het mij behoorlijk wat de sbs site meld over dit verhaal.
In het verhaal over de afgelopen nacht worden Tessa en Antoinet afgeschilderd als mensen die totaal geen respect heeft voor de gevoelens van Mike, en Esmeralda als het "lieve begripvolle meisje".

Hieronder het SBS verhaal:Mike moet zijn verhaal kwijt
datum: Donderdag 27 april 02:35
bron: Internetredactie in de nacht
Mike heeft vanavond zijn eerste dagboek geschreven en daar is hij trots op. Zo trots, dat hij zijn schrijven wil delen met de andere passagiers. Voordat hij begint, wil hij eerst een bekentenis doen. "Dit is ook voor jullie, want als ik straks moet nomineren, dan zeg ik eerlijk 'ik weet geen reden'. Dan kunnen ze vragen wat ze willen, maar ik zou het echt niet weten. Ik vind jullie allemaal tof. Ik meen het serieus." Mike gaat ervan uit dat hij bij de laatste twee zit bij de eerstvolgende nominaties. "Maar ik ga lachend de BUS uit, hoor. Ik zie het zo, ik heb hier twee weken gezeten en ik heb het gehaald." Tessa zegt daar ook geen moeite mee te zullen hebben. "Als ik straks de hoogte en diepte punten krijg te zien en ik hoor mijn familie in de studio, dan ga ik ook lachend weg."
Mike wil koste wat kost zijn dagboek aan de passagiers voordragen. Iedereen moet stil zijn. Maar hij wordt afgeleid. "He waar is Esmeralda?" "Die slaapt", zegt Tessa lachend. "Tessa, wil je luisteren of niet", zegt Mike geirriteerd. "Dit is hoe ik er nu over denk, en over twee weken nog. Dan moet je niet schijnheilig zitten lachen." Stilte is geboden en hij leest voor een tweede keer de eerste regel van zijn dagboek op. "Ik ben een gezellige gozer en als ik mag blijven, dan is dat mooi meegenomen." Tessa onderbreekt hem. "Weet je op wie je lijkt? Op Bullent. Die vertelt ook alles twee keer. Tessa en Antonette kunnen hun lach niet meer inhouden en Mike voelt zich in de maling genomen. "Jullie moeten niet zo lachen, ik stop ermee. Ik ga naar binnen. Tessa weet hem van dit idee te weerhouden. Ze sleurt hem weer de tuin in. "He, hier blijven." "Nee", zegt Mike stellig "Ik ga naar binnen. Ik wil de BUS in, want dat heb ik verdiend. Dus niet pesten, oke?" "Lieve schat", probeert Tessa, "wij moeten om je lachen, omdat je zo lief bent." Mike is toch enigszins teleurgesteld. "Ik schrijf nooit een brief. En jullie lachen mij gewoon uit." Als Antonette opnieuw haar lach niet meer kan inhouden, rent hij de BUS in. Hij maakt Esmeralda wakker en probeert zijn verhaal bij haar te slijten. Eindelijk met succes. "De anderen lachen me gewoon uit!" Als Iwan ook een kijkje komt nemen in de slaapkamer, zegt Mike. "Iwan, jij mag blijven, want jij bent koel." Mike is zelf ook aan verkoeling toe en struint snel de douche in. Hij is zijn verhaal eindelijk kwijt

* Quenda® vraagt zich af hoeveel wijn de schrijver van dit bovenstaande stuk ophad, toen hij dit stukje op de sbs site plaatste.

pi_261318
Inderdaad!!!!
SBS6 verdraait de zaken en ook de chronologische volgorde van de gebeurtenissen.
Mike was zo zat als je maar zijn kan.
Probeerde met z'n zatte kop zijn ongetwijfeld goed bedoelde geschrift voor te lezen. Ondanks opmerkingen in eerste instantie, dat hij dit morgen maar moest doen, omdat hij "wappie" was hield hij vol en is in totaal wel een twintig-tal keer opnieuw begonnen met voorlezen, waartoe hij gewoonweg niet meer in staat was.
Hij maakte zichzelf daarbij volkomen belachelijk en lachwekkend. Ik kan me dan ook heel best voorstellen, dat dit bij zijn omgeving de slappe lach opwekte.
Wat zijn douche betreft: Hij wilde zich eerst niet douchen en pas nadat hij erop gewezen was, dat douchen verplicht is, deed hij een poging.
Ondanks de bemerking dat Es sliep, ging Mike zo lang door, totdat ook zij was opgestaan.
Zij moest trouwens ook om de hele toestand lachen.
De opmerking van Es: "Zoek je je hersenen of je sokken", nadat hij eerst eens over haar heengevallen was, geeft eigenlijk correct aan, wat Mike op dat moment het meest nodig had nl. zijn verstand.
De wijze waarop hij zijn brief afsloot met "gr m", wat dan "groetjes Mike" inhield, bevestigde nogeens hoe belazerd hij was. Ik kon me de hilariteit dan ook best voorstellen.
Bij diegenen, die de streams niet gezien en gehoord hebben, maar enkel de verslagen hebben gelezen, komt alles mogelijk onbeschoft t.o.v. Mike over. Men moet er echter bij bedenken, dat Mike ladderzat was, daardoor niet normaal uit zijn woorden kon komen en uiteindelijk nog vervelend werd ook.
Of de gedragingen van de groep correct waren?
Ik geloof van wel, Mike vroeg om aandacht, kreeg die aandacht, maar maakte er zelf een lachwekkende vertoning van.
Indien SBS6 het opneemt voor Mike en bepaalde mensen uit de groep durft te noemen, als zijnde onbeschoft, zonder bijvermelding en ik zeg het nogmaals, dat Mike gewoonweg bezopen was, is ronduit verdraaing van de feiten.
Conclusie: SBS6 ondersteunt het misbruik van alkohol.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 27 April 2000).]

  donderdag 27 april 2000 @ 11:43:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_261319
quote:
op 04-27-2000 om 10:05 AM schreef Quenda® het volgende:
<snipe>
In het verhaal over de afgelopen nacht worden Tessa en Antoinet afgeschilderd als mensen die totaal geen respect heeft voor de gevoelens van Mike
<snipe>

Mmmmmmmm. T***A wordt dus gewoon neergezet als de zuiger die ze is! Een waarlijk staaltje van waarheidsgetrouwe verslaggeving!
Hulde!

pi_261320
quote:
op 04-27-2000 om 10:05 AM schreef Quenda® het volgende:
Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen in de streamverslagen van 27 April was Mike de afgelopen nacht behoorlijk dronken.

Hierdoor stoort het mij behoorlijk wat de sbs site meld over dit verhaal.
In het verhaal over de afgelopen nacht worden Tessa en Antoinet afgeschilderd als mensen die totaal geen respect heeft voor de gevoelens van Mike, en Esmeralda als het "lieve begripvolle meisje".
knip
Q vraagt zich af hoeveel wijn de schrijver van dit bovenstaande stuk ophad, toen hij dit stukje op de sbs site plaatste]


Hoi Q, waaraan stoorde je je nu precies, dan heb ik het even over wat je
er boven schreef zie quote, misschien heb ik het verkeerd begrepen maar
zo was het bij mij nl. overgekomen.


------------------
Ik ben in vorm, rond is een vorm nietwaar!

[Dit bericht is gewijzigd door Tante Bep (Datum 27 April 2000).]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')