abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 maart 2010 @ 16:23:53 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_79710849
Dit is toch geen nieuws? Best terecht om ondervertegenwoordigde groepen een beetje te helpen.
pi_79710997
pff, wat een drama als ik dat zo lees in de OP
I'm not the man you think I am!
pi_79711005
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef netflanders het volgende:
hoi

ik zit nu in de 4e van de vmbo, en ik wil graag een leuke studie zoals mijn broer. maar ik vind het stom dat mensen van de vwo kunnen doen wat ze willen en dingen die hun interesse hebben zoals oude geschiedenis en dinosaurusexpert worden. waarom zijn dit soort studies er niet op de mbo?? waarom moeten wij persee allemaal van die saaie studies gaan kiezen??? wie weet wil ik ook wel in een museum werken. maar dat kan dan niet. vinden jullie dat niet lullig?

groetjes tom
Dikke vette ->
pi_79711124
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:30 schreef Levolution het volgende:
1. TS is een hypocriet die zelf van de gelegenheid misbruik maakt, maar andere vrouwen op dezelfde daad aankijkt.
2. Vrouwen zijn qua fysieke kracht inferieur, maar qua intelligentie gelijk aan de man. Alleen bestaat intelligentie uit een heleboel aspecten en raakvlakken. Mannen en vrouwen bezitten dus andere soorten intelligentie. In TS' voorbeeld (natuurkunde) zijn mannen over het algemeen intelligenter.
3. Dat is ook de reden dat de grootste wetenschappers meestal mannen waren. De geschiedenis heeft dit uitgewezen. Er was zeker geen sprake van discriminatie, want er waren zeker uitzonderingen (Marie Curie) die de regel bevestigden.
4. Ondanks dit verschil in intelligentie zouden mannen en vrouwen niet gediscrimineerd moeten worden, maar dient men alleen naar de kwaliteiten van een persoon te kijken. Als dit meer mannen in topfuncties oplevert, het zij zo.
5. Elke vrouw die ook hogerop wil komen (de zogenaamd geëmancipeerde feminist), zou dus net als de man meer zijn best moeten doen. Vrouwen zijn hiertoe wel in staat, maar weigeren te presteren omdat ze liever willen dat zij bepaalde privileges krijgen. Immers, mannen in topfuncties hebben hier ook ontzettend veel moeite voor moeten doen.
6. Derhalve zou elke vrouw, zoals die beschreven bij punt 1, zich de ogen uit de kop moeten schamen en gewoon net zo hard moeten presteren als de man doet.

Conclusie: de man is niet superieur in zijn capaciteiten, de man is superieur in zijn doorzettingsvermogen. Kom op vrouwen, doe gewoon wat harder je best, want wij moeten dat ook!
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_topfuncties.html
Slechts 30% van de werkende vrouwen werkt fulltime. Maar er zijn zo weinig vrouwen in de top van het bedrijfsleven, pvda wil een quotum van 40%.
  maandag 29 maart 2010 @ 16:41:27 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_79711644
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_79712377
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:15 schreef netflanders het volgende:
-
Gelukkig hebben we de quotes nog
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 29 maart 2010 @ 16:59:19 #57
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79712432
Van 4 vmbo naar PhD-studente natuurkunde in twee maand. Dit land is verziekt.
Bedankt Hans.
pi_79712696
The EUR is recruiting students with non-western backgrounds who are interested in research.


Excellent feature on your CV: Research experience for one semester

The Erasmus University of Rotterdam would like to give students with a non-western ethnic minority background the opportunity to actively take part in academic research.

What does it involve?

• You will look for a research project at your Faculty or School that you would like to assist in.
• From September 2010 until February 2011 you will work for 8 hours a week as student research assistant.
• You will participate in five training courses to develop yourself.
• At the end of the programme, you will present your research findings to the other student research assistants at a mini-conference.

Who can apply?

The programme is intended for students who will have completed the first year of their Bachelor’s degree in September 2010. Master students can not participate in the project.

Would you like to know more?

For more information go to the Student Research Assistent Programme (PSO) website.

Check who the contact person is at your Faculty or School. This contact person can help you, for example by finding out more about the research projects that are currently being conducted at your Faculty or School.

Fill in the registration form on the website. Make sure you do this thoroughly and add a good motivation for what you would like to do to make your application stand out. There is one position available at each Bachelor’s degree programme. The EUR will make a selection based on the quality of the application. Do not forget to attach your CV and an up-to-date list of grades.

Please feel free to contact me if you have any questions at keizer@oos.eur.nl or 010-4081768.
Geen referral hier.
pi_79712816
De Erasmus Universiteit Rotterdam doet hier keihard aan mee, ja.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:08:41 #60
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_79712818
Weer één op GS
Deathlift or Die.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:10:15 #61
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_79712875
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
The EUR is recruiting students with non-western backgrounds who are interested in research.


Excellent feature on your CV: Research experience for one semester

The Erasmus University of Rotterdam would like to give students with a non-western ethnic minority background the opportunity to actively take part in academic research.

What does it involve?

• You will look for a research project at your Faculty or School that you would like to assist in.
• From September 2010 until February 2011 you will work for 8 hours a week as student research assistant.
• You will participate in five training courses to develop yourself.
• At the end of the programme, you will present your research findings to the other student research assistants at a mini-conference.

Who can apply?

The programme is intended for students who will have completed the first year of their Bachelor’s degree in September 2010. Master students can not participate in the project.

Would you like to know more?

For more information go to the Student Research Assistent Programme (PSO) website.

Check who the contact person is at your Faculty or School. This contact person can help you, for example by finding out more about the research projects that are currently being conducted at your Faculty or School.

Fill in the registration form on the website. Make sure you do this thoroughly and add a good motivation for what you would like to do to make your application stand out. There is one position available at each Bachelor’s degree programme. The EUR will make a selection based on the quality of the application. Do not forget to attach your CV and an up-to-date list of grades.

Please feel free to contact me if you have any questions at keizer@oos.eur.nl or 010-4081768.
Ondanks het feit dat TS een onzin verhaal post, blijft positieve discriminatie een groot probleem in Nederland. Alhoewel links daar anders over denkt.
Bedankt Hans.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:12:37 #62
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_79712963
Aigt ik dacht dat dit de standaard nephuil over discriminazj van een blanke mannelijke internet held was, maar dat is wel heel zot.

Blij dat ik niet dit soort criteria hoef te hanteren (doe hetzelfde werk als TS, maar dan zonder bullshit)

Edit: wat wel zo is, is dat je bij het woord ' de beste' het traditionele plaatje van ' het beste' in je hoofd schiet. En dat je mensen die ook heel goed zijn, maar niet aan dit plaatje voldoen, niet echt op waarde weet te schatten.

Niet meer dan logisch dat je hiervoor corrigeert. Expres matige lui aannemen is wat anders.

[ Bericht 19% gewijzigd door Rubber_Johnny op 29-03-2010 17:21:22 ]
pi_79713753
Je zit dus aan de UvA

Daar grossieren ze in vrouwelijke hoogleraren die < 10 publicaties in internationale peer-reviewed journals hebben.
Calmer than you are
  maandag 29 maart 2010 @ 18:09:44 #64
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_79714963
Dit klinkt niet zoals de NetFlanders die ik ken.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  maandag 29 maart 2010 @ 18:10:33 #65
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_79714992
Jij ging toch Dinosaurusen bestuderen?

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_79715267
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:15 schreef zovty het volgende:

[..]

Voor sociale systemen gelden hele andere regels dan voor biologische systemen.
precies, ik vind de individualisering in dit land niet zo gek. Ik zou ook schijt hebben aan deze hele maatschappij als een positie waar je meer dan geschikt voor bent aan je neus voor bij gaat om dat je niet tot een minderheid hoort. Beter nog, ik zou lekker emigreren en mijn studie voortzetten op een buitenlandse universiteit, daar gaat je investering als overheid in de 'kennismaatschappij'.
Doe eens lief!
pi_79715271
Zijn mensen hier trots ofzo op een Geenstijl vermelding?

Ze checken niks en gooien het als feit op het net.
  maandag 29 maart 2010 @ 18:20:48 #68
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79715333
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:15 schreef netflanders het volgende:
-
Wat stond hier, modjes?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  maandag 29 maart 2010 @ 18:22:47 #69
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_79715401
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:09 schreef Ensaf het volgende:
Dit klinkt niet zoals de NetFlanders die ik ken.
Ik mis de oude netflanders ook
  maandag 29 maart 2010 @ 18:22:52 #70
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79715405
Oh, en meelezende GS-losers:

Sterf 's af. Dom zelf niet nadenkend kuddevolk.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79715421
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef Bragi het volgende:

[..]

Wat stond hier, modjes?
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 10:13 schreef netflanders het volgende:
hoi

ik zit nu in de 4e van de vmbo, en ik wil graag een leuke studie zoals mijn broer. maar ik vind het stom dat mensen van de vwo kunnen doen wat ze willen en dingen die hun interesse hebben zoals oude geschiedenis en dinosaurusexpert worden. waarom zijn dit soort studies er niet op de mbo?? waarom moeten wij persee allemaal van die saaie studies gaan kiezen??? wie weet wil ik ook wel in een museum werken. maar dat kan dan niet. vinden jullie dat niet lullig?

groetjes tom
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 29 maart 2010 @ 18:28:09 #72
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79715548
quote:
Op maandag 29 maart 2010 18:23 schreef Jac0bus het volgende:

[..]


[..]
Dat is iets van 15 januari. De gewijzigde post is van vandaag, 29 maart.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  maandag 29 maart 2010 @ 18:38:30 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_79715875
Hoera, geenstijl gehoaxt . Wat een sukkels daar, Dominique Weesie draait zich om in zijn berg briefgeld .
Bij Geenstijl doen ze blijkbaar aan positieve discriminatie van redacteuren met het IQ van een amoebe..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_79716313
Doet deze meneer nou altijd zo neerbuigend over het uiterlijk van de FOK!er?

pi_79716739
Pff wat hebben vrouwen en minderheden ooit gedaan voor deze wereld? Wie ontdekte amerika? Wie koloniseerde geheel Afrika en grote gedeeltes van Azië? Wie stormde de stranden van Normandië op om europa te bevrijden van de Nazi's? Wie lande er op de maan? Juist, de blanke man.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')