Oke bedankt, en ja zoiets bedoel ik wel. Zeg maar als je een normale video hebt dat je water vanuit de kraan in een glas doet en dan wil ik het zeg maar achteruit hebben dus dat het water de kraan terug in looptquote:Op zondag 28 maart 2010 16:29 schreef onderjas het volgende:
VLC-player kan het ook meen ik. Maar denk dat je bedoelt echt achteruit monteren.
Oké bedankt! Ik ga het even proberen!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:35 schreef boem-dikkie het volgende:
In Adobe Premiere kan dat prima. Rechtermuisknop op je filmpje en dan iets met time. Dan zet je er als ik het me goed kan herinneren gewoon een - voor het aantal % vertraging en dan speelt hij het achteruit.
Ja klopt maar dat is de movie maker op windows xp. Nogmaals ik heb deze op windows vista en daar kun je wat ze op dat filmpje doen dus NIET doen. Vandaar dat ik om informatie vraag.quote:
Haha, toch bedankt. Ga ik deze even bekijken dan maarquote:
WTF, dat is echt de achterlijkste methode die ik ooit gezien hebquote:
Ja weet je dat dacht ik dus ook, ik bedoel dat duurt toch veel te lang of ligt dat nou aan mij?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
WTF, dat is echt de achterlijkste methode die ik ooit gezien heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |