abonnement Unibet Coolblue
pi_79617027
Voor de mensen die haar niet kennen. Dyanne Beekman is een stylise van beroep. Met haar eigen bedrijf mag ze diverse bekende Nederlanders en politici tot haar klanten rekenen.
Bij C&A hangt haar eigen collectie Dyanne Basics en Dyanne+ in de rekken. Zo ontwerpt ze eveneens voor Livera en Wehkamp. Daarnaast is ze ook presentatrice voor diverse televisieprogramma's. Je zou zeggen, is dat niet genoeg? Nee hoor. Dyanne geeft naast dit alles ook iedere week stijladvies in de bijlage Vrouw van de Telegraaf. In dit topic zal ik de resultaten posten zodat ook jij jouw mening kan geven over het resultaat.

even klikken om uit te vergroten




Ik het vind het kapsel voor de metamorfose haar leuker staan. Het grijze jasje oogt te groot en kan ze maar net dicht krijgen. Ik vind het ook maar een armoedig jasje om te zien. En de tas is echt zo'n tas die je koopt en vervolgens vergoed in de kast verdwijnt.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 17:59:19 #2
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_79617321
nou sorry maar ik vind het er niet uitzien
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_79617423
Het resultaat of helemaal niet? Dat laatste hè?
pi_79617448
Ga je dit blijven doen?

Leuk idee

Misschien kunnen hier meer make-overs gepost worden? Ben zelf geen lig van een magazine maar vind het altijd wel leuk om te zien

Ik vind de kleur van het jasje niet goed gekozen. Maar ik moet wel zeggen dat het 10x beter is dan voorheen. Redelijk hip, i.t.t. de 'before'. Dat was meer een suffe halve hippiestijl.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:06:48 #5
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_79617596
Ik vind het een vooruitgang, omdat ze met de oude kleding helemaal verdween.
De legging is een grote vooruitgang. En de tip om die een maat groter te kopen geldt voor meer mensen.

Wat ik niet mooi vind is het jasje. De pasvorm is belabberd. Mylene, jij schreef dat je haar jasje te groot vond, ik vind haar jasje te klein. De jas kan niet fatsoenlijk dicht en bulbt dan boven omhoog. Dat is lelijk.
Het jasje zou zeker een maat groter moeten. Dan moet duidelijk zijn of de beide mouwen omgeslagen of beide mouwen niet omgeslagen.

Ik zou kiezen om als het dan perse dit jasje moet zijn het jasje open te laten en te zorgen dat de tuniek niet aan de broek/legging plakt. Dat lijkt hier te gebeuren. Ik ken niet de collectie van Dianna+, maar ik hoop dat daar wel mooiere jasjes inzitten.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:11:23 #6
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_79617738
Ik heb nog eens goed zitten nadenken en kijken, maar de kleur van het jasje is helemaal fout.
Zij hoort stevige kleuren te dragen. Ik zou kiezen voor een perfect spijkerjasje. Dan klopt het met de broek/legging en met de gehele uitstraling.

Bij de haren is het jammer dat de krullen verdwenen zijn.


ps: een goed idee, deze serie, en leuk om zo commentaar te kunnen geven.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 18:13:54 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_79617819
ze is wel wat vooruit gegaan maar het is niet denderend. Dat heb je nu eenmaal met dikkerdjes die zijn niet echt leuk te kleden, het blijft er altijd niet uit zien.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_79617886
quote:
Een horizontaal streepje staat jong en eigenwijs
Nou! Zeg dat wel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_79618029
Eigenlijk not done om een zwaarder persoon een horizontale streep te laten dragen.

@ Controlaltdelete: ben het niet met je eens, al is het wel veel moeilijker denk ik. Maar vaak kiezen dikkere mensen ervoor om het geheel te verbergen onder massa's lagen en ruimvallende kleding, of juist veel te strak om in een kleinere maat te 'passen'. En dat is niet mooi.
pi_79618960
Nog eentje dan. Ik vind deze metamorfose heel geslaagd. Ik heb er eigenlijk niets op aan te merken. Ik vind het haar erg leuk staan .

even klikken om uit te vergroten


pi_79619085
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:45 schreef Mylene het volgende:
*knip
Gooi er een paar gouden kettingen bij en ze kan zo in de volgende clip van Snoop Dogg.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_79619194
Dit vind ik ook echt een misser. Het is echt net een overall. Je leest in de tekst ook eigenlijk al dat Dyanne zich meerdere keren haast verontschuldigt voor de keuze
pi_79619314
Dat kan gewoon écht niet! Die overall...
Back in business.
pi_79619469
Ik ben de enigste weer die het wel leuk vind .
pi_79621929
Nou ja, het is wel leuker dan wat ze eerst aan had .
pi_79621997
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 18:59 schreef Mylene het volgende:
Ik ben de enigste weer die het wel leuk vind .

Blijkbaar, jezus wat slecht
  vrijdag 26 maart 2010 @ 20:11:25 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_79622585
Leuk topic!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_79622665
Afgrijselijk
Ja en dus?
pi_79623337
OMG wat vreselijk. Het legt precies de nadruk op haar breedste punten en haar taille valt weg.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:25:59 #20
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_79629095
Wat erg...
Ik was een tijdje geleden op wehkamp.nl en daar kon je je ook een advies laten aanmeten online.
De dingen die eruit kwamen waren écht niet leuk.
You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_79631024
Tof topic Ik vind die eerste makeover wel gaan, maar die overall is echt gruwelijk
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_79631459
Het valt me op dat die makeovers allemaal van die Dyanne-stijlen zijn. Wat opzicht ook wel logisch is, maar nu lijkt het net alsof ze kloontjes van zichzelf maakt. Alleen dat afschuwelijke kapsel mist nog.
signatuurloos
pi_79632014
Ballerina's zijn lelijk aan elke voet, maar vooral aan een vette voet.

Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Wat ziet zij er trouwens oud uit voor haar leeftijd. Confronterend...zou ik er over 7 jaar opeens ook zoveel ouder uitzien?!
pi_79633384
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:50 schreef cinnamongirl het volgende:
Over Pleun: ik vind haar make-over geslaagd. Oudere vrouwen met van die straffe laarzen: het is geen porum. Net of ze zo uit de paardenstal komen.
Een paar goedkope linnen sneakers vind ik nou ook niet bepaald elegant
  zaterdag 27 maart 2010 @ 00:39:01 #25
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_79633476
Ik geloof dat Dyanne en ik weinig overeenkomsten hebben qua smaak. Na de metamorfose is per definitie lelijker dan ervoor volgens mij.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')