abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_260995
De LMK vindt het altijd zo lullig als er niemand reageert
pi_260996
het gaat ook niet om de reacties maar om het stemmen en dat gebeurt wel
pi_260997
Valt wel op dat ook hier de uitslagen weer anders zijn dan bij SBS.
pi_260998
morgen ga ik zelf kijken
pi_260999
morgen weer aangepast
pi_261000
weer bijgewerkt
pi_261001
kom op mensen stemmen
pi_261002
quote:
het gaat ook niet om de reacties maar om het stemmen en dat gebeurt wel
Gezien je laatste posting lijkt het erop alsof er tochniet zo wordt gestemd hehe

Greetinx

BT

  woensdag 17 mei 2000 @ 17:34:00 #10
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_261003
quote:
op 05-17-2000 om 04:58 PM schreef gtotep het volgende:
kom op mensen stemmen

Hoezo? Zitten er nu opeens mensen in de bus. Heb ik iets gemist?

pi_261004
zo had ik hem niet bedacht , maar op die manier is het wel leuk
bedankt trainspotter
pi_261005
Die tweede poll van gtotep, dat is op dit moment de interessante omdat het de "Schaduw-poll" t.a.v. SBS6 is (er is nu 52 keer gestemd:

http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=205019

Erg betrouwbaar is die van R@b, 1488 keer is daar gestemd, en daar is mooi te zien dat SBS/JdM met stemmen moet gaan manipuleren om de "harde kern" binnenboord te houden. Nog even voor de zekerheid R@b, heb je hem op het goede moment op 0 gezet?

Hier de URL:

http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus/poll.htm

The trick is to keep breathing
pi_261006
dat is nou precies de clou
r@b zet hem niet iedere keer op nul
pi_261007
quote:
op 05-19-2000 om 03:13 PM schreef gtotep het volgende:
dat is nou precies de clou
r@b zet hem niet iedere keer op nul

Vier weken geleden heb ik het hem gevraagd en tot dat moment deed hij dat wel, telkens als SBS6 de percentages op 0 zette deed hij het ook. Zijn site wordt veel bezocht dus dat verklaart dat hij veel stemmers heeft. Maar dit is inderdaad wel extreem. De enige die het antwoord kan geven is...

R@b, joehoe, waar ben je!!!

The trick is to keep breathing
pi_261008
http://people.goplay.com/IJT/debus.html

op deze (van wie is deze???? een fokker??) stem ik ook dagelijks. net zo als op die van r@b en ghotep. Maar toch vind ik die van R@B meestal heeel erg verschillen met desbs stand. Dus dit kan betekenen dat sbs nog meer bullshit dan we al dachten. Maar bovenstaande link is meestal een beetje het zelfde. Tijdens BB stemde ik elke dag op www.voorspel.nu maar dat is een hele tijd heel slecht geregeld geweest, jammer want toen klopte het altijd.

p.s R@B Ik keek mijn ogen uit toen ik opeens het verslag van wat Rogier (broer van Tessa) mij vertelde op jou site zag staan. Hardstikke leuk. En het bleek te kloppen.
Dus jou site was eerder met dit nieuws dan sbs. Op sbs heeft het volgens mij nog niet gestaan. Sylvana heeft wel gemeld tijdens laatste live uitzending dat er nu nog maar 1 uit zal gaan.
Complimenten trouwens voor jou site.Altijd up to date met allerlei extraas. groetjes itsme

pi_261009
wordt na vandaag weer op nul gezet
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')