abonnement Unibet Coolblue
pi_81255062
quote:
Op maandag 10 mei 2010 11:02 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

12 (en tis een tunnel)
[ afbeelding ]
duidelijkere foto van andermans oor
Mooi!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
  maandag 10 mei 2010 @ 17:10:07 #227
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_81258827
Vanacht pleister vergeten op te doen in mn nek.
Lig ik te dromen heb ik ergens jeuk, krab ik zo mijn MD er uit!
Echt bagger. Snel naar de badkamer gerend om hem er weer in te wringen, maar heb nu toch het idee dat ie verder uitsteekt.
Uiteraard nu ook weer langer een pleister op. Ik heb ook geen ontsmettingsmiddel hier in huis dus das ff fijn balen.

Naja, kijken wat ie doet en geen pleister meer vergeten de komende 3 weken.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_81258883
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:10 schreef MOD het volgende:
Vanacht pleister vergeten op te doen in mn nek.
Lig ik te dromen heb ik ergens jeuk, krab ik zo mijn MD er uit!
Echt bagger. Snel naar de badkamer gerend om hem er weer in te wringen, maar heb nu toch het idee dat ie verder uitsteekt.
Uiteraard nu ook weer langer een pleister op. Ik heb ook geen ontsmettingsmiddel hier in huis dus das ff fijn balen.

Naja, kijken wat ie doet en geen pleister meer vergeten de komende 3 weken.
Oooh, that fucking sucks.
pi_81306095
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:10 schreef MOD het volgende:
Vanacht pleister vergeten op te doen in mn nek.
Lig ik te dromen heb ik ergens jeuk, krab ik zo mijn MD er uit!
Echt bagger. Snel naar de badkamer gerend om hem er weer in te wringen, maar heb nu toch het idee dat ie verder uitsteekt.
Uiteraard nu ook weer langer een pleister op. Ik heb ook geen ontsmettingsmiddel hier in huis dus das ff fijn balen.

Naja, kijken wat ie doet en geen pleister meer vergeten de komende 3 weken.
oei dat lijkt me echt pijnlijk!


Ik heb vandaag een nieuwe piercing laten zetten Nog een offcenter labret naast degene die ik al heb. Volgens mij heet het in piercingtermen een spiderbite..

En de mevrouw die m heeft gezet was superaardig Terwijl ze bij Queen of Rings vaak best afstandelijk zijn. Oh en nu heb ik mn spaarkaart vol (een piercing gratis dus ), weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:44:04 #230
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_81307632
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:10 schreef MOD het volgende:
Vanacht pleister vergeten op te doen in mn nek.
Lig ik te dromen heb ik ergens jeuk, krab ik zo mijn MD er uit!
Echt bagger. Snel naar de badkamer gerend om hem er weer in te wringen, maar heb nu toch het idee dat ie verder uitsteekt.
Uiteraard nu ook weer langer een pleister op. Ik heb ook geen ontsmettingsmiddel hier in huis dus das ff fijn balen.

Naja, kijken wat ie doet en geen pleister meer vergeten de komende 3 weken.
Hoei, dat lijkt me geen prettige ervaring.

En ik kan merken dat m'n weerstand laag is, bijna alles is aan het protesteren momenteel.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:52:28 #231
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_81307982
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:04 schreef Aure het volgende:

[..]

oei dat lijkt me echt pijnlijk!


Ik heb vandaag een nieuwe piercing laten zetten Nog een offcenter labret naast degene die ik al heb. Volgens mij heet het in piercingtermen een spiderbite..

En de mevrouw die m heeft gezet was superaardig Terwijl ze bij Queen of Rings vaak best afstandelijk zijn. Oh en nu heb ik mn spaarkaart vol (een piercing gratis dus ), weet alleen nog niet wat ik er mee ga doen.
Ik vond ze bij QoR juist heel erg relaxed, ze nam goed de tijd voor me
† The 3 Kings †
pi_81308171
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:52 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ik vond ze bij QoR juist heel erg relaxed, ze nam goed de tijd voor me
Ja was vandaag bij mij ook het geval! Eigenlijk heb ik iedere keer wel een relaxed persoon gehad Maar vrienden van me hebben er minder goede ervaringen mee qua klantvriendelijkheid. Maar vandaag was echt helemaal top Ze had een langer bioplast staafje geknipt voor de lippiercing die ik al heb, zodat ik geen problemen ga krijgen met het zwellen van die nieuwe (ze zitten natuuk vlak naast elkaar) en die hoefde ik niet eens te betalen
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:00:24 #233
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_81308315
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 18:57 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja was vandaag bij mij ook het geval! Eigenlijk heb ik iedere keer wel een relaxed persoon gehad Maar vrienden van me hebben er minder goede ervaringen mee qua klantvriendelijkheid. Maar vandaag was echt helemaal top Ze had een langer bioplast staafje geknipt voor de lippiercing die ik al heb, zodat ik geen problemen ga krijgen met het zwellen van die nieuwe (ze zitten natuuk vlak naast elkaar) en die hoefde ik niet eens te betalen
Nice!

Foto's?
† The 3 Kings †
pi_81308420
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:00 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Nice!

Foto's?
Hmm ja nou het ziet er nu niet zo mooi uit hoor! Ik heb een extra extra lang staafje gekregen omdat ik de eerste keer echt een enorme zwelling had Maar het is nog niet echt opgezwollen dus het steekt echt heel erg uit Maar ik zal ff een fotootje maken.
pi_81309094
Fotootje

Ik zal er nog wel eentje posten als het genezen is en er de juiste staafjes ed inzitten
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:23:45 #236
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_81309229
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:20 schreef Aure het volgende:
Fotootje

Ik zal er nog wel eentje posten als het genezen is en er de juiste staafjes ed inzitten
Gaaf hoor! Hopelijk geneest het snel!
† The 3 Kings †
pi_81309561
Aure, is dat 1.2mm ? Het staafje ziet er zo dik uit, maar dat zal wel aan mij liggen..
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:33:26 #238
163491 DevilsWhore
Kekke tante
pi_81309637
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:20 schreef Aure het volgende:
Fotootje

Ik zal er nog wel eentje posten als het genezen is en er de juiste staafjes ed inzitten
Gaaf! Maar die ene zit wel heel dicht op je lip, of licht dat aan de foto?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:39:17 #239
119158 TheSorrow
Zeitgeist
pi_81309896
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Gaaf! Maar die ene zit wel heel dicht op je lip, of licht dat aan de foto?
Denk dat het aan de foto ligt
† The 3 Kings †
pi_81316515
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
Aure, is dat 1.2mm ? Het staafje ziet er zo dik uit, maar dat zal wel aan mij liggen..
Nee ze piercen niet met 1.2mm bij QoR. Ik ga er later wel 1.2mm in doen

En hij zit wel redelijk dicht op mn lip ja, maar dat vind ik juist mooi
pi_81318417



Mijn aanwinst! Vanavond laten zetten.

Probleempje; geen Unicura in de supermarkt!

Is het een heel groot probleem al sik het vanavond zonder doe? Ik heb wel Unicura liggen hier maar dat is Unicura Balans en die durf ik er niet voor te gebruiken.

Alleen spoelen met gekookt water + zeezout dus vanavond en morgenochtend de goede Unicura halen levert dat problemen op vannacht?
pi_81318584
Hij is overigens wel heel kut gezet zeg!

Eerst had ze gewoon een 1mm gaatje gemaakt, met en middelgrote anchor maar die wou er niet in op een of andere manier. Ze heeft denk ik wel 8 keer lopen prikken, toen heeft ze het gaatje groter gemaakt maar wou hij er nog steeds niet in. Na zo'n 5 keer opnieuw proberen heeft ze een 2 mm gaatje gemaakt en een grotere maat gepakt, die ging er gelukkig wel in na wat wrikken en wroeten. Blijheid met mijn pijngrens anders was ik van mn stokkie gegaan maar ging tegen het einde pas op mn kaken bijten.
pi_81320172
Unicura heb je sowieso niet nodig hoor, milde zeep/douchegel voldoet. Als je maar de zoutoplossing doet, is het al goed!
Maar gezellig verhaal..waar heb je hem laten zetten als ik vragen mag?
pi_81321346
Bij Gert in Woerden. Ze zei dat ze dit nog nooit gehad gehad en dat mn huid niet goed meewerkte. Normaal is het een gaatje maken en erin stoppen maar het ging bij mij nogal moeilijk

En ik wil wel zo min mogelijk de kans op een infectie anders is het echt zonde
Dus beter wel Unicura gebruiken en juist geen zeep.
Heb net uitgevonden dat Unicura Balance gewoon parfumvrij is dus durf het wel aan.

[ Bericht 19% gewijzigd door LaFemmeFatale op 11-05-2010 23:28:03 ]
pi_81322409
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Bij Gert in Woerden. Ze zei dat ze dit nog nooit gehad gehad en dat mn huid niet goed meewerkte. Normaal is het een gaatje maken en erin stoppen maar het ging bij mij nogal moeilijk

En ik wil wel zo min mogelijk de kans op een infectie anders is het echt zonde
Dus beter wel Unicura gebruiken en juist geen zeep.
Heb net uitgevonden dat Unicura Balance gewoon parfumvrij is dus durf het wel aan.
Ik heb ook unicura Balance meegekregen van de shop, dus ik neem aan dat je het daar dan wel mee kan schoonmaken
pi_81325104
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 23:34 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik heb ook unicura Balance meegekregen van de shop, dus ik neem aan dat je het daar dan wel mee kan schoonmaken
Oh oke Ik heb het bij mn tante vandaan, net gewassen en gespoeld, pleister met een drukgaasje erop en nu lekker slapen. Ben zoooooooooooooo blij met mn piercing!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 12 mei 2010 @ 08:59:34 #247
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_81328392
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 22:26 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[ afbeelding ]


Mijn aanwinst! Vanavond laten zetten.

Probleempje; geen Unicura in de supermarkt!

Is het een heel groot probleem al sik het vanavond zonder doe? Ik heb wel Unicura liggen hier maar dat is Unicura Balans en die durf ik er niet voor te gebruiken.

Alleen spoelen met gekookt water + zeezout dus vanavond en morgenochtend de goede Unicura halen levert dat problemen op vannacht?
Mooi, !
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:44:44 #248
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_81331318
Oh my, ik heb weer veel te veel plannen, dit gaat mn bankrekening niet leuk vinden
pi_81331410
Thanks


So far so good, hij is niet rood of opgezwollen en hij doet ook geen pijn. Het enige wat enigzins oncomfortabel is zijn die verrekte pleisters waar ik 'm nog 2 weken mee moet verstoppen
pi_81331442
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:44 schreef GimmeGore het volgende:
Oh my, ik heb weer veel te veel plannen, dit gaat mn bankrekening niet leuk vinden
Je bent niet de enige, ik wil er meeeeeeerrrrrrrrrrrrrr!
Misschien mijn navel ook maar laten doen volgende maand. Zo standaard maar zo mooi (mits goed gezet)

Wou eerst 3 anchor dermals bij mn navel of op mijn heup laten zetten, maar dat vind ik niet echt een geschikte plaats gezien ik standaard een riem om heb. Navelpiercing trek je er toch iets minder snel uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')