abonnement Unibet Coolblue
pi_82962282
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:04 schreef Mercer het volgende:

[..]

Precies! En dat gaat een beetje moeilijk achteraf met een mobieltje.....
[..]

Ik hoop van niet, maar mocht dat gebeuren dan wil ik het graag opgenomen hebben. Gebruik zal dus zijn als "Accident Recorder". Iemand die een Dashcam weet voor dat doel voor max. ¤50?
Nee,niet achteraf natuurlijk!Maar je kan toch ook filmen met je mobieltje?Maak hem vast op je passagierstoel en zet hem aan als je gaat rijden.Desnoods met een tweede exemplaar...
pi_82962769
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 00:44 schreef Electrood het volgende:
[..]
Nee,niet achteraf natuurlijk!Maar je kan toch ook filmen met je mobieltje?Maak hem vast op je passagierstoel en zet hem aan als je gaat rijden.Desnoods met een tweede exemplaar...
Dat kan ik nooit goed vastmaken lijkt mij.
pi_82973886
Wees creatief!Een stukkie velcro(klittenband) of zoiets zodat geen knoppen ingedrukt worden...
Als je tenminste stoffen bekleding hebt,leer wordt moeilijker.....Je kan van die pads krijgen voor op je dashboard zodat er niks af schuift,misschien daar iets van maken.Heb je een houder voor je mobieltje,zet hem vast op de andere kant als die hoog zit,anders iets versieren om aan de bovenkant vast te zetten.....Kortom,wees creatief!

[ Bericht 35% gewijzigd door Electrood op 18-06-2010 12:58:43 ]
pi_82975564
Ik heb ook ooit eens iemand een grote spons zien bewerken zodat zijn camera/telefoon daarin paste, en dan kon hij dat zo met elastiek aan zijn zonneklep binden
pi_82976909
Thanks voor de creatieve oplossingen! Maar ik wil liever iets met een zuignap aan het raam, wat netjes eruit ziet ook.
pi_82979946
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 20:33 schreef Buschetta het volgende:
Een echte baas heeft gewoon 5 webcams en live stream Ooit voor de grap eens iemand op de webchat gehad die van access point naar access point reed Wel bijna continue beeld.

en welke baas mag dat wel zijn want ik neem aan dat je niet jezelf bedoeld. Pic?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_82983109
ik ga eens kijken of ik van het weekend nog wat kan schieten.
JA!
pi_82992925
zuignappen, cameras aan je zonnenkleppen... allemaal hartstikke leuk maar wat doet dat met de inbraak gevoelligheid van jullie auto's?

vooral die kringen op je ruit zijn een tijd lang een groot probleem geweest die achterbleven van navigatie systemen.

potenciële inbrekers zagen daaraan of er wat te halen viel uit je auto
pi_82994037
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:49 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
zuignappen, cameras aan je zonnenkleppen... allemaal hartstikke leuk maar wat doet dat met de inbraak gevoelligheid van jullie auto's?

vooral die kringen op je ruit zijn een tijd lang een groot probleem geweest die achterbleven van navigatie systemen.

potenciële inbrekers zagen daaraan of er wat te halen viel uit je auto
Ik heb zo'n ding van "buit eruit" gehangen over de zuignap.
pi_82998844
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:49 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
zuignappen, cameras aan je zonnenkleppen... allemaal hartstikke leuk maar wat doet dat met de inbraak gevoelligheid van jullie auto's?

vooral die kringen op je ruit zijn een tijd lang een groot probleem geweest die achterbleven van navigatie systemen.

potenciële inbrekers zagen daaraan of er wat te halen viel uit je auto
Kwestie van die dingen gewoon niet in je auto bewaren, dat is gewoon gezond verstand Geldt voor alle spullen van waarde.
Tegen kringen heb ik ruitendoekjes in de auto. Hoewel ik zelden m'n navigatiesysteem gebruik, dat ligt 310 dagen in het jaar in de kast.
pi_83005475
En wel ieder jaar de kaart updaten........
  vrijdag 18 juni 2010 @ 23:12:26 #187
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_83005605
quote:
Op maandag 14 juni 2010 14:47 schreef Mercer het volgende:
Die MD80, heeft iemand die? Hoe is de batterijduur van dat ding?
Heb er 2.
Beeld is prima, op beelden van de snelweg kun je prima de plaatsnamen op de afritborden lezen.
Kentekens ook.

Batterijduur? Tja, gebruik hem een halfuur per dag en dan zet ik hem weer via de USB lader aan de pc.
Samen met een fatsoenlijke microsd kaart kun je er minimaal een uur mee opnemen ( zelf nog niet langer getest trouwens)
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_83008106
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:08 schreef Electrood het volgende:
En wel ieder jaar de kaart updaten........
Neuh, dat natuurlijk ook niet

Als je die MD80 koopt kan je hem misschien ook gewoon in de auto opladen, of werkt hij niet als hij aan het opladen is? Er zijn namelijk zat auto-USB-opladers - bij de Aldi nu eentje voor 7 euro - en als de kabel te kort is koop je nog een verleng-USB-snoertje.
pi_83008316
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Heb er 2.
Beeld is prima, op beelden van de snelweg kun je prima de plaatsnamen op de afritborden lezen.
Kentekens ook.

Batterijduur? Tja, gebruik hem een halfuur per dag en dan zet ik hem weer via de USB lader aan de pc.
Samen met een fatsoenlijke microsd kaart kun je er minimaal een uur mee opnemen ( zelf nog niet langer getest trouwens)
Thanks! Kan je hem ook aan de sigarettenaansteker hangen tijdens opnemen?
pi_83008686
Als ik het zo zie is het gewoon een mini-USB poort waarmee hij oplaadt, of niet? Dus dan zou hij mogelijk ook gewoon kunnen opladen dmv van de auto-oplader van je navigatiesysteem (mits die ook oplaadt via een mini-USB poort), of denk ik nu te simpel?
pi_83014397
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 00:41 schreef Dingest het volgende:
Als ik het zo zie is het gewoon een mini-USB poort waarmee hij oplaadt, of niet? Dus dan zou hij mogelijk ook gewoon kunnen opladen dmv van de auto-oplader van je navigatiesysteem (mits die ook oplaadt via een mini-USB poort), of denk ik nu te simpel?
Ik dacht gelezen te hebben op Ebay dat het niet mogelijk was, vandaar mijn vraag.
pi_83016208
Ach, je kan het proberen. Van 15-20 euro ga je ook niet over de kop Kennelijk moet je er wel een goed kaartje bij kopen want dat schijnt de kwaliteit wel sterk te beïnvloeden.
  maandag 21 juni 2010 @ 14:26:15 #193
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_83097617


Ik heb ook maar een wat gefilmd, maar is niet echt gelukt.

[ Bericht 22% gewijzigd door FoolWithMokey op 21-06-2010 14:37:42 ]
Sisco Certified
pi_83122530
Nou waarom niet?We hebben een keurige blik op je dashboard........
  dinsdag 22 juni 2010 @ 14:06:28 #195
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_83141802
Ik wil via marktplaats md80(camera) bestellen, Ik heb mail gestuurd hoe ik het kan betalen, zijn antwoord was dat ik het bedrag op zijn rekening moet storten, en mijn adres via mail naar hem moet sturen, dan sturen ze het gelijk op.

Klopt dit? moet ik het vertrouwen?
Sisco Certified
pi_83142378
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:06 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik wil via marktplaats md80(camera) bestellen, Ik heb mail gestuurd hoe ik het kan betalen, zijn antwoord was dat ik het bedrag op zijn rekening moet storten, en mijn adres via mail naar hem moet sturen, dan sturen ze het gelijk op.

Klopt dit? moet ik het vertrouwen?
Klopt dit? Ja hoe moeten wij nu weten of die verkoper betrouwbaar is?
Waarom via marktplaats als je via Ebay kan bestellen?
pi_83142822
Levertijd; op Ebay komen de goedkoopsten uit China of zo en voor iets meer komt het uit één van onze buurlanden. Op Marktplaats komt het gewoon uit Nederland en dat gaat meestal sneller.

Maar ik vertrouw die koters op Marktplaats niet helemaal. Al gebruiken ze wel Paypal en dat biedt toch enige zekerheid, meende ik.
pi_83145732
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 14:06 schreef FoolWithMokey het volgende:
Ik wil via marktplaats md80(camera) bestellen, Ik heb mail gestuurd hoe ik het kan betalen, zijn antwoord was dat ik het bedrag op zijn rekening moet storten, en mijn adres via mail naar hem moet sturen, dan sturen ze het gelijk op.

Klopt dit? moet ik het vertrouwen?
Je bent 20 of 21 en meent dit?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 15:41:05 #199
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_83146276
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:30 schreef Sh0t het volgende:

[..]

Je bent 20 of 21 en meent dit?
Is nieuw voor mij.
Sisco Certified
pi_83146719
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 15:41 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Is nieuw voor mij.
Wat kost die MD80? Ik zou zeggen, gewoon doen. Een oplichter gaat echt geen MD80 op marktplaats zetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')