abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:17:18 #1
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_79580868
quote:
Op 3 t/m 8 april komen de Lullo's van Jiskefet nog één keer bij elkaar en zullen de grondvesten van de Heineken Music Hall doen schudden onder het geweld van de kortste, maar krachtigste tournee in de geschiedenis.

Op groot scherm zijn de grootste Jiskefet televisiesuccessen te zien, afgewisseld met een keur aan live acts. Deze acts zijn speciaal voor deze tournee ontwikkeld en zijn nergens ooit eerder vertoond, noch op televisie, noch 'on stage'.

Vele onvergetelijke Jiskefet figuren maken hun opwachting. Waaronder: de Duitse Soldaten, Henk Mul, Debiteuren/Crediteuren, Melvin en Tony van Heemschut. En last but not least: de Lullo's zelf, natuurlijk.

Begeleid door een band met illustere namen als Leon Klaassen (drums), Peter Warnier (bas), Jac Biko (gitaar) en Bart van Poppel (Hammond, gitaar) zullen de bekendste Jiskefet songs ten gehore gebracht worden (waaronder Haar in mijn Glas, Vuur & Vlam, Technofax, Laat Je Rode Rokje Zien en Mijn Club).

Aan de tournee is bovendien de release gekoppeld van een geheel vernieuwde Lullo DVD Box, waarin opgenomen alle Lullo afleveringen. Daarnaast bevat de DVD nooit eerder vertoond materiaal en andere extra's.

Kortom: een avond voor de hard core Jiskefet fan met maar liefst twee uur lang humor, muziek en spektakel.
Wie hebben er nog meer kaartjes in de pocket ? Ik heb er veel zin in !
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_79581186
Yeah! Ik ga zondag
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:25:25 #3
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79581261
Schopje naar TTK
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:26:33 #4
230534 stamppot
Stampen maarr!
pi_79581308
Jup 4 kaartjes voor maandag
  donderdag 25 maart 2010 @ 19:27:50 #5
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_79581353
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:23 schreef jampot het volgende:
Yeah! Ik ga zondag
Ik ga ook Zondag, voor de rest is volgens mij ook alles uitverkocht.. alleen Zaterdag nog !

And there are still no americans in Bagdad !!
pi_79909634
Ik heb nog 2 kaarten te koop voor donderdag 8 april. Ik kan dan helaas niet, pm me als je interesse hebt
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:37:24 #7
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_79909668
Ik ga dinsdag. Heb er zoveel zin in.
  zondag 4 april 2010 @ 12:21:06 #8
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_79928493
Vanavond is het zover, ben benieuwd!
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_79954288
En? Hoe was het?
  maandag 5 april 2010 @ 13:51:03 #10
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_79965822
1 woord.. Briljant! Ze waren echt super goed.
And there are still no americans in Bagdad !!
pi_79966007
Was wel geinig. Alleen weinig sketches, en veel liedjes. Ik had er persoonlijk meer van verwacht.

Ook tamelijk suf: ze eindigden de avond met een voetballied. Wat natuurlijk ongelofelijk dom is, aangezien rond de 70% van het publiek student of oud-student was (vanwege de Lullo's). Ze kregen dan de zaal ook niet goed mee. Ze hadden beter kunnen eindigen met het Io Vivat bijvoorbeeld.
  maandag 5 april 2010 @ 15:24:18 #12
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_79968477
Welk voetballied? Mijn club? Alsof studenten dat niet leuk vinden.

En wat is Io Vivat?
pi_79982248
Ik vond het hilarisch. Alleen het laatste half uurtje (laatste sketch met name) was wat minder. Maar over algemeen heb ik me uitstekend vermaakt. Ik was van tevoren een beetje bang of zoiets wel overkomt in de HMH ipv op tv, maar dat was totaal geen probleem. Inderdaad veel liedjes, maar buiten het feit dat veel van deze liedjes gewoon leuk zijn (en praktisch vanwege decor-ombouw) , vond ik het ook niet storend.

Enig minpuntje was wel dat het niet vernieuwend was. Werkelijk waar elke echt bekende sketch van vroeger kwam op 1 of andere manier terug. Weinig nieuwe grappen, maar aan de andere kant Jiskefet is wel beroemd om "de kracht van herhaling" natuurlijk, dus waarom veranderen?

Wel hilarisch dat 80% van heb publiek dat er was, zo kamphuys of Kerstens kan vervangen.

@Zwansen; mijn club is idd de afsluiter.
pluk de dag (alleen niet te vroeg)
  dinsdag 6 april 2010 @ 09:13:33 #14
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_79994083
Het was een geslaagde avond, maar het was geen topavond.
De sketches zijn allemaal een herhaling en ook Debiteuren Crediteuren komt nog even langs, dat vond ik het leukste van de avond.
pi_79999068
Dat vond ik ook het mooiste ja

Ik had net een discussie of Malberbe de stem van Juffrouw Jannie in had gesproken, of dat het meisje gewoon live sprak. Jij een idee?

En verder waren de lullo's natuurlijk ook weer top :p
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:02:45 #16
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_79999130
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef Portalis het volgende:
Was wel geinig. Alleen weinig sketches, en veel liedjes. Ik had er persoonlijk meer van verwacht.

Ook tamelijk suf: ze eindigden de avond met een voetballied. Wat natuurlijk ongelofelijk dom is, aangezien rond de 70% van het publiek student of oud-student was (vanwege de Lullo's). Ze kregen dan de zaal ook niet goed mee. Ze hadden beter kunnen eindigen met het Io Vivat bijvoorbeeld.
Hoe kan je Mijn Club nou geen geweldig nummer vinden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:47:09 #17
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_80000883
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 12:01 schreef jampot het volgende:
Dat vond ik ook het mooiste ja

Ik had net een discussie of Malberbe de stem van Juffrouw Jannie in had gesproken, of dat het meisje gewoon live sprak. Jij een idee?

En verder waren de lullo's natuurlijk ook weer top :p
Dat meisje sprak duidelijk live, dat zag je erg goed, vooral op de schermen.

En die zwangere dame, was dat Aniek Pheiffer? (of zoiets)
pi_80002272
Ja, ik dacht ook dat het live was :p

Het was Anniek idd, die kauwgomkauwende chick :p
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2010 @ 10:09:27 #19
128220 Peter6000
pi_80033774
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:56 schreef Portalis het volgende:

Ook tamelijk suf: ze eindigden de avond met een voetballied. Wat natuurlijk ongelofelijk dom is, aangezien rond de 70% van het publiek student of oud-student was (vanwege de Lullo's). Ze kregen dan de zaal ook niet goed mee. Ze hadden beter kunnen eindigen met het Io Vivat bijvoorbeeld.
Ik geloof dat iedereen 'moest' gaan staan, maar veel mensen bleven zitten en ik zag iemand kwaad een wegwerpgebaar maken.
Dat krijg je ervan als je op een landelijk evenement gaat eindigen met een Ajax-lied.

Ik vond het wel leuk, maar af en toe te platvloers.
En grapjes maken over een verkrachting is geloof ik niet zo mijn ding.

Desalnietemin genoeg leuke dingen, Debiteuren-Crediteuren met die onnozele blik van Edgar was meesterlijk, Tony van Heemschut is altijd leuk, en dat met die Duitsers (inclusief het liedje) was ook erg geslaagd.

En dat de subtiele cq onbegrijpelijke humor ontbrak, viel wel te verwachten.
Ze hebben ervoor gekozen makkelijk te scoren bij een groot publiek.

Volgende week woensdag 14 april is er nog een televisieregistratie van een uur.
  woensdag 7 april 2010 @ 10:18:10 #20
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_80034055
quote:
Op maandag 5 april 2010 21:43 schreef Gangster-Engel het volgende:
Enig minpuntje was wel dat het niet vernieuwend was. Werkelijk waar elke echt bekende sketch van vroeger kwam op 1 of andere manier terug. Weinig nieuwe grappen, maar aan de andere kant Jiskefet is wel beroemd om "de kracht van herhaling" natuurlijk, dus waarom veranderen?
Het zijn gewoon drie ouwe knarren die bij dezen hun pensioen veilig hebben gesteld. Wie verwacht er nou nog vernieuwende humor van Jiskefet, in de HMH? Dan had je er twintig jaar geleden bij moeten zijn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_80173804
lullo's,


ik heb even een vraagje. Er speelde een gitarist, ik geloof jeroen kramer, een heel erg bekend nummer/liedje, een engelstalig nummer. Het was geen nummer dat iets met de hele show te maken had, maar een liedje dat tussendoor werd gespeeld. Heeft iemand enig idee?

hoooi
jaa
pi_80183626
@ Pukje49

LOL dat nummer was zeker epic, maar ken wel je klassiekers. Dat was 'start me up' van The rolling stones.
Ik hou van plukjes
pi_80205149
quote:
Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef Ed-Monde het volgende:
@ Pukje49

LOL dat nummer was zeker epic, maar ken wel je klassiekers. Dat was 'start me up' van The rolling stones.
Volgens mij was dat het niet. Volgens mij was het New Radicals met 'You get what you give'. Dat was trouwens de theme tune van het zomer 2003 seizoen Jiskefet.
Cato! You imbecile, not now, Cato!
pi_80216203
Presenteerde die dude ook niet vroeger klokhuis? :p
  maandag 12 april 2010 @ 11:29:43 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_80219312
quote:
Op woensdag 7 april 2010 10:09 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik geloof dat iedereen 'moest' gaan staan, maar veel mensen bleven zitten en ik zag iemand kwaad een wegwerpgebaar maken.
Dat krijg je ervan als je op een landelijk evenement gaat eindigen met een Ajax-lied.
Het is geen Ajaxlied.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')