abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 april 2000 @ 00:28:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260862
Streamverslagen van 25-04 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).
Post hier alleen verslagen van de streams.
Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag!!

  dinsdag 25 april 2000 @ 00:30:00 #2
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260863
00.25 Het licht in de slaapkamer gaat uit. Bewoners zijn nog wat onrustig. Naast Esmeralda ligt Eric vannacht. Ze waarschuwt hem dat iedereen die naast haar slaapt de bus inmiddels heeft (moeten) verlaten.

Esmeralda maakt weer tijgergeluidjes, en toen ging het licht weer aan.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 25 april 2000 @ 01:00:00 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_260864
Tessa: "Dat mensen een half uurtje naar de TV kijken dat kan ik nog begrijpen. Maar dat mensen ons 24 uur per dag op Internet volgen daar kan ik niet bij. Bij het chatten merk je altijd dat ze alles weten."
Mike: "Dat wist ik nog niet."

Mike weet nu al wie hij gaat bellen. Tessa babbelt wat terug.
Iwan: "Man, man wat een dag."
Iemand anders: "En hij begon zo rustig."
Tessa vond deze maandag zwaarder, dan vorige maandagen.

Mike: ".... eeeh het wordt helemaal niets."
Tessa: "Ben je op van de zenuwen ofzo?"
Mike: "Nee, nee. Misschien wel van de koffie, of de cola."

Ik hoor alleen Mike, Tessa en Iwan nog praten. Het lijkt of de rest ligt te slapen.

* Sanne denkt dat ze hun voorbeeld gaat volgen.


[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 25 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 25 april 2000 @ 01:31:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_260865
01:15 uur
Er wordt nog wel wat gekeuveld in de slaapruimte.
Erik; "Nou, Bianca zal wel weer thuis zijn".
Ant: "Ja, ik denk het wel".
Ant: "Je ligt zeker wel lekker zo, Erik, met je benen wijd?".
Erik: "Ik lig altijd schuin".
Ant: "Stom eigenlijk, thuis lig ik altijd aan 1 kant van het bed, toen ik een vriendje had lag ik altijd aan de linkse kant van het bed".
Erik: "En nu je alleen bent, lig je altijd rechts?".
Ant: "Ja".
Erik vertelt nog 'ns een 'legerverhaal' over hoe z'n maten doorelkaar sliepen.
Ant: "...we waren in Griekenland...en wat denk je, kom ik op m'n hotelkamer, van die 'Flintstones-bedden' (?), konden we weer met z'n tweeen in 1 bed liggen".
Ant: "In het hotel ook, lag er ook 1 in zo'n spleet".
Erik: "Lig je een keer in zo'n hotel".
Ant: "Ja, zonder Gizmo".
Erik vertelt over Turkije ("oh nee, Bulgarije").
Ant: "Wel lekker in zo'n hotel, kom je terug, is al je troep opgeruimd".
Erik: "...terug komt in je hotel in Bulgarije...vriendinnetje...".
Ant: "...collegaatje van een andere kapsalon zei 'ik moet even naar buiten, een poepje laten', zat haar hele Bermuda eronder!" (diarree van het buitenlandse eten).
(geluid valt regelmatig weg).

Ant: "Komt er een thuis en zegt 'is Antoinette thuis, want ik wil haar even feliciteren', maar ik had helemaal geen vriend! Ik weet nog niet wie dat was".
Erik: "Bij ons is al een keer of 5,6 ingebroken".
Ant: "Bij je moeder?".
Erik: "Ja, bij ons thuis. Gewoon op een zaterdagmiddag, he?...overal glas...klok weggehaald, TV weg, video weg, alles weg, alleen computer laten staan".
Erik: "Ze moeten er met een auto bijgeweest zijn, TV was een superjoekel".
Erik: "...ALLE juwelen weg...".
Ant: "Een vriend van mij, z'n moeder, die hebben ook een hond, hebben in een zijraam een gaatje geboord, paspoort en rijbewijs gepikt. Autosleutels gepikt. Die vader en moeder lagen gewoon boven te slapen."
Erik vertelt nu weer zo'n soort verhaal. Ook met hond.
Erik: "Mijn Moeder zei 'Erik, waar heb je je auto laten staan?', nou gewoon hier, 'nou dan is-ie weg'".
En zo nog een tijdje door.

01:30 uur
Erik: "Later politie nog langs, dat die auto in de fik stond".
Erik: "Bij mijn vriend zijn autobedrijf halen ze gewoon onderdelen weg, laatst belt-ie stond er een auto op blokken".
Ze klinken nog best wakker beiden. Hoor de rest niet.
Ant: "...teruggevonden, uitgebrand!".
Erik: "Wat ik het ergste vond, toen werkte ik bij dat bedrijf met die stofzuigers, dus ik had zo'n apparaat in de auto staan, apparaat en koffertje met foto's gejat".
Erik: "Die foto's vond ik het ergste, ik durfde het niet aan mijn baas te vertellen, gelukkig teruggevonden, laptop later ook".
Ant: "Niet te geloven 'hoen' lef mensen hebben om dat te doen, ik zou dat nooit durven".
Dit gaat zo nog een tijdje door.
Erik gaapt, Ant vertelt gewoon verder.
Ant: "Volgens mij houden we de rest nog wakker met ons geklets" (rest slaapt al volgens mij).
Erik: "Nou, voor mensen die het nog horen: 'welterusten'".
Ant: "O.k. welterusten".
Blijven toch nog een beetje doorkeuvelen.

  dinsdag 25 april 2000 @ 01:42:00 #5
2705 cynix
is verdwaald
pi_260866
01:45 uur
Zijn toch weer een paar wakker, slapen ze eigenlijk wel 'ns in die Bus?
Vooral Ant kan de slaap niet vatten. Begint weer tegen Erik te praten. Erik mompelt wat terug, maar lijkt liever te willen slapen.
Hebben het over een soort weddenschap over hoelang ze morgen moeten sporten.
Ant: "...als je me er in luist, dan..."
Geluid valt erg vaak weg, vang niet meer op dan flarden.
Eindelijk stil?

* cynix kapt ermee, morgen verder.

pi_260867
Nog wat aanvulling op bovenstaande:
tussen 0.00u - circa 01.00 uur

Men zingt het snorkel-lied, waarbij de diverse snorkels worden nagedaan.

Slaaporde: van voor naar achteren.
Es, Eric, Ant, Iwan, Tessa, Mike.

Eric denkt, dat opmerking spelregels betrof zijn mededelingen omtrent hetgeen hij vooraf had gezien en gehoord omtrent de bus etc.

Men blijkt met streepjes het toilet-bezoek te registreren. Iwan vraagt: "Mastuberen is hoeveel streepjes?".

Tessa begint uit te rekenen hoe het met het wegstemmen zit: "Over twee weken één, over vier weken één, dan moet het één week later zijn voor de laatste".

Moppentijd:
Eric: "Hoe vang een Belg een konijn?" "Door achter een struik te gaan zitten en een wortel na te doen."
Iwan vertelt mop over een boer en z'n knecht, maar vertelt het zo langdraaaaaaadig, dat met 5 van dit soort moppen op deze wijze verteld, hij pas klaar is, als de bus al 3 weken leeg is.
Even vlug: Boer en knecht op land. Boer stuurt knecht naar huis om zijn klompen, die hij vergeten heeft, op te halen. Knecht vraagt op de boerderij aangekomen aan de vrouw en haar dochter de klompen voor de baas. Vraagt de vrouw: "Alle twee?"

Ant begint met Eric over Jop.
De rest is na deze twee fantastische bakken in slaap gevallen, of wil niets meer over Jop horen.

Het is nu 02.38 en alles slaapt nu.

[Dit bericht is gewijzigd door fondaco (Datum 25 April 2000).]

  dinsdag 25 april 2000 @ 07:04:00 #7
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260868
07.00 Ze slapen nog. Het is rustig, af en toe hoest er iemand, verder niets te melden.
dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 09:22:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260869
Ze staan buiten , klaar om te werken, het gesprek ging, over filmmateriaal en de cameraman die een paar metertjes verderop staat.
Esmeralda; ik geef ze nog 5 minuten, anders ga ik weer slapen.
(het is al 5 over 9, en ze zouden om 9 uur opgehaald worden)
Esmeralda: ik weet nu zeker dat ik geen nachtmens ben, maar ik ben ook geen ochtendmens.
Essie zingt een barbie liedje.
(ze zegt dat ze "opstartproblemen "heeft.)
Mike hangt in vakantie kleding tegen de bus aan (bermuda)
Antoinet: 9 uur is 9 uur
Mike: dat kunnen ze nou wel zeggen maar ze zijn er zelf ook niet, Bakkie koffie Erik?
Antoinet: weet je wat ik vannacht droomde ?over een jongen die bij mij in de klas heeft gezeten op de mavo...die kwam bij mij langs...
Antoinet dacht dat er vannacht een spin het bed zat
Iwan: dat had ik al gemerkt,je kwam een paar keer overeind.

Aalt is blijkbaar in de buurt want men roept: de enige echt...Aalt.

Tessa: het zijn altijd dezelfde die te laat zijn he?
Essie: nou, ik zie daar al beweging.

Aalt: een hele goede morgen, hebben jullie lang moeten wachten? roep de rest maar even
Esmeralda: rest!
Aalt: mike is overgebleven zie ik, waar is de commando?ik denk, die staat al te trappelen...
Ze kijken over het hek
Ant: wie is dat nou weer?
(george baker wordt genoemd)

Aalt: we gaan nu even ietsje anders doen,we doen het nu in circuit vorming, rustig aan beginnen....we gaan rondjes rennen....
rustig aan beginnen, we hebben nog een uur te gaan.
zo dadelijk op de lange zijde, met de neus naar de bus, de spreid..(?)
Tessa: ben je al moe Aalt??
Aalt: nu met de neus naar binnen.. en weer gewoon, we draaien even weer om, en loop de andere kant op, gebruik de ruimte die we hebben, die is al zo klein, we doen nu even hakken/billen...en weer gewoon.Als we hakken/billen kunnen, kunnen we ook knieen doen....
en nu weer even gewoon wandelen, ik zie je al zweten, dat is goed.

(dit gaat nog wel even een uur door, heb ik begrepen.)

Nadat de passagiers warm zijn, mogen ze Aalt hebben om de spullen (het materiaal) te halen.
Tessa: kom je nu elke dag Aalt?
Aalt: ach dat weet ik niet hoor, volgens mij maar 1 of 2 dagen, ze belden me op een gegegeven moment op, 's Nachts.....


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 25 April 2000).]

  dinsdag 25 april 2000 @ 09:30:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260870
er ging een boot voorbij met schreeuwende mensen
Aalt: Zwolle, daar hebben we ook een rivier Tessa, vandaar dat ze je kennen.
blokken, springtouwen en matjes worden neergelegd.
(ook hoor ik metalen gewichten, maar ik zie ze nog niet)
Essie:this is Hell.

pi_260871
heb af en toe gekeken...liggen/zitten met zijn vieren tegen de helling aan te zonnebaden.
essie:dit is pas vacantie vieren
er worden liedjes gezongen ,
af en toe komt er een boot voorbij varen ...hun zwaaien.
essie:als dit zo doorgaat met die boten,hoeven we niet meer te trainen,elke keer zwaaien,is op t laatst ook zwaar..
ze liggen zo'n beetje de hele dag tegen die helling aan...kussens/dekens worden gehaald.om nog lekkerder te liggen,en de wind nog wel fris is....
net weer ff gekeken....essie is belgen moppen aan het vertellen(das natuurlijk de enigste die ze kan onthouden)
o god....iwan 2.1 doet er nog een schepje bovenop...tijd voor berney om te pleiten...t is veel te mooi weer buiten,misschien later in de middag nog ff
  dinsdag 25 april 2000 @ 15:06:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260872
Ze liggen nog steeds bij de rivier,al dan niet onder een dekbedje te zonnen of te slapen.Mike en Iwan liggen in bermuda hun benen te bruinen, en de twee aanwezige dames lijken te slapen.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 25 April 2000).]

  dinsdag 25 april 2000 @ 15:31:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260873
15.15
Vandaag zijn er maar 2 personen aan het werk.
Dit is de eerste keer dat dit zo gaat.
Antoinet en Erik zijn de boodschappen aan het halen, en kunnen elk moment terug komen.
Tessa: moeten we niet eens een wasje gaan draaien,het is toch zonde als dat ding niet gebruikt wordt.
niemand reageerde op deze vraag.Tessa staat op en loopt even weg.

Mike heeft een antiek rekenspelletje waarbij de uitkomst 12 is.
Tessa: je wou toch niet zeggen dat je niet door had he?
Mike: dat was met Don, net als dat spelletje met al die jokers, maar die vertel ik niet, die truukjes maakt ie zelf, ik moet Altijd zo lachen om die truuks, ik trap d'r altijd in.
Tessa wil weten hoe alles werkt maar Mike wil het niet vertellen.

Mike: ik ben benieuwd wat we morgen voor oefeningen krijgen van m'neer Aalt.
(geen commentaar van de anderen)

  dinsdag 25 april 2000 @ 15:50:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260874
Mike en Iwan hebben het over hun auto's en de problemen die ze er mee hebben gehad.
Mike heeft een "oude" Starlet, en wil deze afrijden tot ie echt op is.
Iwan heeft zijn huidige auto gekocht bij de vader van een vriend van hem, in de gagarge waar Iwan ooit ook eens heeft gewerkt.De teller stond op 2 ton en Iwan heeft er nu alweer 2 ton opzitten.Hij rijd op gas.
De vader van die vriend adviseerde hem om geen nieuwe te kopen, omdat je uiteindelijk toch duurder uit bent.(Mike heeft een "pech onderweg" verhaal, toen hij samen met een vriend een bakkie wilde doen in Noordwijk)

Mike gaat iets te drinken halen.

Iwan : die heb ik bij BB ook weleens gezien, het zal me nix verbazen als het dezelfde zijn (gaat over de camera's)

Mike komt terug met aardbeien ranja, hij vind dat de ranja smaakt naar die roze autodrop.

Tessa: weer een strontvlieg
Mike: net zat ie bij mij
Tessa: heb jij net gepoept Mike
Mike: neej, ik heb hier nog niet...
Tessa: als je het doet, gebruik dan de spray.

Ze zwaaien even naar een boot.

Iwan: ik heb vroeger bij die garage gewerkt, van die vader van die vriend van me, en daar repareerde ik ook van die buitenboordmotoren, leuk hoor...

Tessa: ik zie de zon hier niet meer, ik lig niet meer met mijn toet in de zon
Mike: is ook ouderwets, joh, veeg jij je toet eens af.


  dinsdag 25 april 2000 @ 16:03:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260875
Volgens Mike horen "gasten"niet te dansen.
Iwan vind van wel want vrouwen vallen op dansende mannen. (hij gaat op zijn hurken zitten en begint met zijn heupen te wiegen)
Mike: soms moet je gewoon even voor lul staan, dat is best leuk om voor lul te staan
Iwan: soms klikt het gewoon op de dansvloer.
Esmeralda: Oh, je bent er zoeentje, daar heb ik zo'n hekel aan, sta je lekker te dansen, dan komt er eentje naar je toe..
Tessa: kom je er nu pas achter
Iwan verteld vrolijk verder....
Tessa: wat is je slechtste kroegopeningszin?
Mike : ik zeg nooit wat
Iwan: ik ook niet.
Mike: ken ik jou ergens van?

Iwan verteld nog iets over een etentje waarbij de dame in kwestie nix wilde eten.
Tessa reageerd verontwaardigd: en jij ging gewoon eten?
Iwan: ja, ik had honger en zij wilde nix

Mike en Iwan hebben de Jiskefit >mode< weer aangezet.
Mike: weet je dat je hele mooie ogen hebt?
Emseralda: o jakkes, daar heb ik toch zo'n hekel aan.
Tessa heeft het over een boekje met de slechtste openingszinnen.
Tessa en Esmeralda hebben iets "tegen" daten, omdat ze een aantal maal hebben meegemaakt dat ze stommetje zaten te spelen met de man in kwestie.

  dinsdag 25 april 2000 @ 16:41:00 #15
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260876
16.30 Antonette en Eric komen terug van het werken. Ze hebben slechts target 1 gehaald.
De boodschappen worden uitgepakt. Iwan vraagt of er een krant is. Eric vertelt dat ze geen Telegraaf hadden.

telefoon rinkelt hier

dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 19:40:00 #16
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260877
Omdat Fok down was ben ik even vreemd gegaan met GvdD. Alsnog hier mijn verslagen:

16.50 Stream op Tessa in slaapkamer.
Tessa: "Hé wat is dit nou weer? Heel mijn Tshirt van het kastje af."
Antonette: "Ja dat weet ik ook niet"

Tessa loopt naar buiten en vertelt aan Iwan dat zij morgen mogen werken.
Tessa: "Hé mijn T-shirt was net van de kast afgerukt!"
(of mag dat ook niet?)

Veel lawaai van overvliegende helicopter.
Esmeralda: "Hoezo mag je dan niet zwaaien?"
Tessa: "Ik weet het niet."
Iwan: "Het is voor een promotiefilmpje."
Helicopter komt nog even terug
Iwan: "Hé heb je nog niet genoeg?"

Die helicopter is super-irritant. Er is niets van te verstaan als hij overvliegt.

Iemand (over de heli): "Volgens mij is het die cameraman."
Iwan: "Ja het is Willem"
Antonette: "Wij hebben zonder camera boodschappen gedaan"

Iwan (sprint op): "Komtie! Allemaal in blote kont!"
* Appelflap heeft het zelf niet gezien dat hij hem daadwerkelijk naar beneden trok, maar zag wel die beweging. Quenda heeft het wel gezien, dus Iwan 2.1 heeft weer een puntje gescoord.

Anderen lachen een beetje.

Mike wil wel een biertje, maar de anderen hebben liever Cola Light. Hij staat op om het te gaan halen.
Iwan: "En de Baccardi, had je die ook meegenomen?"

17.30 Ant gaat aan het eten beginnen. Ze hoeft alleen nog rijst te koken begrijp ik.
Tes: "Je roept me wel he?"
Ant: "Ja als ik het zelf niet meer kan, dan roep ik je wel"

Tessa: "Jij hebt hele mooie ogen."
Esmeralda: "Zijn het je ogen, of zijn het diamanten?"
Tessa: "Als een heldere zwoele zomernacht"
Ze liggen een beetje te dollen. Esmeralda kirt geluidjes en doet erg klef met Eric.

Ze hebben het over Hypoglycemie.
Iwan legt uit: "Als je bloedsuikerspiegel te laag is. Als dat schommelt."

18.05 Iwan vertelt over Seki dat hij in de winkel ruzie had gekregen. Ze waren aan het winkelen met Seki, Iwan en Jop. Hij zegt ook iets over "het dauwen". Op een gegeven moment vlogen de eieren om hun oren. (? sorry heb een stukje gemist, iemand?)

Iwan: "Live-uitzending gehad. Toen in één keer kwam Diana binnen. Nou allemaal naar beneden in die busjes." (Ah het is de evacuatie uit Den Haag)
Esmeralda: "En ze reden best wel hard."

Redactie wil weten wie de fanclubsite van Mike gaat beheren.
Stream schakelt naar keuken waar Antonette bezig is met groenten snijden.
Tessa keuvelt met Mike.
Tessa: "Nooit nummers hardop zeggen he. Omdat die mensen met Internet eh... "

Het is betrekkelijk rustig. Stream staat in de bus gericht waar Antonette iets zit te lezen, en Tessa iets onduidelijks doet. Het eten is bijna klaar, de camera ging even close-up in de oven.
18.40 Iedereen gaat naar binnen om te eten. (en ik ga uitzending bekijken)

[Dit bericht is gewijzigd door Appelflap (Datum 25 April 2000).]

dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 19:54:00 #17
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260878
16.34
Antoinet en Erik zijn terug.(target 1)
ze moesten ikea-achtige dingen inelkaar zetten (stapelbedden ,kasten)

Het was hardstikke gezellig, maar het werk was "niet te doen".

Ze hebben geen krant meegenomen, omdat er geen Telegraaf was in de winkel.

Esmeralda vind dat ze voor target 1 , toch best wel veel boodschappen hebben .
Tessa: maar we hadden ook nog veel geld, we hadden toch ook ruim honderd gulden over vorige week.

Het weer is morgen nog beter als vandaag , deelt Erik mee.

Antoinet kijkt de was na en is blij dat Tessa haar broek eruit heeft gehaald.

Antoinet: mogen we alweer naar binnen toe?ik wil andere kleren aan,en ik heb eigenlijk wel dorst
Tessa: mochten we niet naar binnen dan?
Antoinet: neej, we moesten naar buiten komen
Erik: voor die cameraman.

Tessa gaat touwtje springen.
Na een half minuutje stopt ze er weer mee.

De passagiers drentelen wat heen en weer tot ze weer naar binnen mogen.
Tessa mompelt iets( al schrijvend) tegen Iwan over de lootjes en werken...
Iwan mompelt iets terug in het voorbijlopen "ja is goed"
Tessa ruimt de was op.
Ondertussen komt ook Antoinet de bus in.
Antoinet: ff andere kleertjes aantrekken, ik pas ff wat drinken, heb echt heel erge dorst, moet jij ook wat drinken?
Tessa; nee hoor
Tessa: is dit van Iwan?
Ant: ja
Tessa : he, wat is dit nou weer...m'n hele t-shirt....

Na 5 minuten zijn de banken weer opgeruimd.

Tessa: iwan en ik werken morgen....
Iwan: ow.

Er vliegt al een tijdje een helicopter boven de bus.
Ze mogen absoluut niet zwaaien
Essie snapt niet waarom ze niet mogen zwaaien.
Iwan: zal wel voor een promotiefilmpje zijn, dat ze alles filmen van bovenaf,en dan staat het natuurlijk raar als iedereen zwaait.
Essie; hebben ze nog geen beelden genoeg dan?

Antoinet wil weten hoelaat het is (5 uur)
Tessa: dan mag jij me strax ff helpen met koken.
Antoinet begint te beschrijven wat ze gaat maken..(rijst met gehakt, kruiden, uien, champignons e.d.)

Ze hebben een bed met ombouw inelkaar gezet,en een stapelbed..toen moesten ze een kast met laden inelkaar zetten.Voor target 2 hadden ze ook nog een badkamer schoon moeten maken.(ze kregen de kast niet inelkaar binnen de tijd)
target 1 was: alles inelkaar
target 2: alles ook schoon en netjes
Target 3: alles leuk aankleden (ik neem aan dat men de entourage bedoelt)

de man kreeg volgens Antoinet ook nog ruzie met z'n vrouw.


ze hebben zonder camera de boodschappen gedaan (alleen met Laura en Pascal van de redactie/regie!)


Antoinet zegt nog: Koop nooit spullen bij Ikea!wat een rotzooi

De helicopter vliegt al lager.


Iwan:Ja daar komt ie, allemaal in je blote kont!Iwan trekt heel snel z'n broek naar beneden en laat z'n kont zien

Iwan: ach dat ging zo snel, dat hebben ze niet opgenomen hoor.


  dinsdag 25 april 2000 @ 20:36:00 #18
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260879
20.25 Bericht van de redactie. Eric en Iwan mogen bellen. Ze moeten naar binnen komen. Ze zitten aan een tafeltje een kaartspelletje te doen. Iwan 2.1 is behoorlijk druk. Esmeralda hangt vast in haar Engelse modus. Mike hoor ik eigenlijk niet echt. Behalve als ik de Jiskefetgeluidjes hoor, dan weet ik dat hij in de buurt moet zijn.

Antonette staat linksonder in beeld iets te eten. Tessa zie ik niet.

Op het moment dat de stream naar buiten ging, viel het geluid weg!
Eerst heeft Eric gebeld, toen Iwan en daarna Tessa ook nog.

20.55 Ze zijn uitgebeld, maar geluid is nog steeds weg

* Appelflap maakt van de gelegenheid gebruik eens een wasje te gaan draaien.

[Dit bericht is gewijzigd door Appelflap (Datum 25 April 2000).]

dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 21:16:00 #19
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260880
21.00 Je hangt net lekker met je hoofd in de wasmachine, (omdat je die al in geen twee weken meer hebt zien) en dan hoor je het geschreeuw van Eric door je boxen gillen. Het is maar goed dat het over 6 weken afgelopen is hoor

Esmeralda loopt naar bus en draait zich nog even om naar Eric
"Hé kun jij mijn telefoon even oppakken?" (?)
Eric: "Ja met Esmeralda."

Eric en Mike blijven achter in de tuin. Esmeralda en Iwan in keuken in bus. Es bezig met thee. Tessa loopt ook nog even langs. Esmeralda snijdt cake, praat ook tegen cake.
"Zo, en dan kijken we wel wie er wil."
Als zowel Iwan 2.1 als de cake niet reageren gaat zij verder met een Engels liedje, en loopt naar buiten. Eric neemt het zingen meteen over.
Es vind het zielig dat Mel van Kim dood is gegaan. Ze doet wat liedjes van Mel en Kim.
Mike: "Jij kent ook veel nummers he?"
Esmeralda: "Ik ken alles."
Eric zingt ondertussen gewoon door, en doet mij steeds meer aan Aziz denken.

dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 21:33:00 #20
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260881
21.15 Iwan raakt niet uitgezongen in het Nederlands repertoire. Dokter Bernard, Ben ik te Min... Ik hoor vandaag het hele repertoire voorbij komen. Essie gokt toch meer op het buitenland en zet in met: "And when the rain begins to fall."
Mike denkt aan Duitsland en wil Duitse liedjes gaan zingen Esmeralda blijkt zelfs Duitse geluidjes en liedjes in haar geheugen te hebben...
Even lijkt het heel gezellig te worden, men begint aarzelend met Duitse Schlagers.
"Rex Gildo! Yeah!"
Maar het zet nog niet echt door.

Eric zet de Vrijgezel van Benny Neijman in. Es kent het en gaat meteen verder.
Kennelijk vind Eric dit toch niet zo leuk, hij zet een ander nummer in. Ondertussen wordt er nog steeds gekaart. Esmeralda zingt; "Olé ola." (keer of 6)
Iwan: "Meisjes, tedededede.... Ik ben de man... tedededede."
Eric: "Meisjes zijn leuk, meisjes zijn lief etc."
Esmeralda kent zelfs Drukwerk met "Het zijn meisjes die doen het met tegenzin, er zijn meisjes die vinden het fijn."

Ze zetten De Koster in. Eric's massa begint te bewegen, arm gaat omhoog. Hij is op dreef!
Mike: "Hé eh, zing je dat wel us in de kroeg, De Koster?"
Eric: "Ja meezingen want ik ken het niet zo goed."

21.50 Inmiddels. Ze zitten nog steeds te kaarten en zingen iedere keer 1 of 2 regels van een NL liedje.
Antonette en Tessa nergens te bekennen.

* Appelflap stopt ermee, iemand anders? Ossie, Quenda, Cynix?.


Deze was te leuk om te missen:

Tessa komt aanwandelen ziet er slaperig uit. Iwan vraagt of hij wat kan bestellen.
"Drie bier, en wat wil jij schat?"(tegen Esmeralda)
"En neem zelf ook wat." (tegen Tes)

[Dit bericht is gewijzigd door Appelflap (Datum 25 April 2000).]

dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 22:08:00 #21
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260882
Op de valreep:

Ik hoorde Mike net het stemmetje van Don nadoen tijdens een soort kaarttruukje. Iemand die het ook heeft gezien? Het was iets als:

"Het zou wel heel toevallig zijn als jij de goede kaart pakt."

Er werd om gelachen door anderen (giechel van Essie)

dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 22:45:00 #22
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260883
Ineens staat er een vreemde man (Aalt?) bij ze in de tuin.
Hij komt ze ophalen, ze mogen nog naar het toilet en zich omkleden.

Mike zie ik zich omkleden, stapt bus uit in een wit pak (zoals de mannen in de witte pakken tijdens Bijlmerramp eruitzagen).
Iwan: "We gaan toch niet in die chemische fabriek rondlopen he?"

Mike: "Mag mijn biertje mee?"
Antonette zingt: Teletubbies

Het is inderdaad Aalt. Antonette vraagt waarom ie zelf niet zo'n pak aan heeft.
Iedereen heeft zijn pak aan, nu helm nog op.

22.45 Esmeralda doet de geluidjes, en samen stappen ze de deur uit.

* Appelflap hoopt dat er iemand is die de thuiskomst kan verslaan?.

[Dit bericht is gewijzigd door Appelflap (Datum 25 April 2000).]

dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 22:48:00 #23
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260884
22.40

Aalt komt hen ophalen.Ze moeten witte pakken aantrekken.
Mike: alsof er een chemische aanval is geweest
Esmeralda: we lijken wel witte teletubbies.
Ook krijgen ze allemaal een charmant geel helmpje.


  dinsdag 25 april 2000 @ 22:53:00 #24
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260885
22.50
Heb beeld van de waterkant bij de tuin
Heel erg in de verte hoor ik wat stemmen.
Moet zeggen dat dit beeld erg rustgevend is, maar of het echt een boeiend verslag wordt op deze manier......
Kan alleen zeggen dat ik voornamelijk Eric hoor op de achtergrond, maar geen flauw idee wat hij zegt....
  dinsdag 25 april 2000 @ 23:02:00 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_260886
22.57
Dit is typisch:
Ik hoorde net heel duidelijk een telefoon overgaan, en daarna een hele zachte stem die hem opnam.
Heel erg in de verte vang ik nog wel eens een stem van een passagier op, maar 't is niet veel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')