abonnement Unibet Coolblue
pi_79476926
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?

Terwijl je in de VS al voor 150.000 euro een mooie alleenstaande villa met zwemband kunt kopen, kan je in dit ellendige land voor 400000 euro nog geen privacy kopen en zit je de rest van je leven te werken om een van die suffe Hollandse rijtjeshuizen af te betalen. Geen privacy, geen zwembad, geen sfeer, doch gewoon glorified Hollandse stront. Wil je in je tuin zitten? Dat kan, maar dan zitten dus tussen de 8 en 10 buren in je achtertuin te staren. En we weten allemaal hoe gek Nederlanders zijn op stiekem staren. Voortuin? Nee. In plaats daarvan hebben we de voorstoep. Close but no cigar.

Appartementje in Den Haag voor 175.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/(...)405-suzannaland-602/
Huis in Phoenix, Arizona voor omgerekend nog geen 155.000 Euro: http://www.realtor.com/re(...)_AZ_85085_1115940190
Appartementje in Amsterdam voor 165.000 Euro: http://www.funda.nl/koop/(...)5-alkmaarstraat-301/
Huis in Atlanta, Georgia voor omgerekend 150.000 Euro: http://www.realtor.com/re(...)_GA_30068_1115068494


Even met de auto lekker de sleur van alledag ontvluchten en heerlijk naar de natuur zoals ze dat in films doen? Vergeet het maar, er is geen natuur! Dit land heeft gewoon geen natuur! Wauw! ALS je al ergens een stukje gras kan vinden, struikel je er over de joggers, gezinnen en stront, want iedereen wil er gebruik van maken. Geen wonder dat de meesten hier geestelijk niet in orde zijn. En nee, de Veluwe noem ik geen natuur.
De Veluwe:

Alweer dat stinkend vee.

Bora Bora:



Phi Phi Eilanden:



De Alpen:


En voor de mensen die zeggen dat de bovenstaande plaatsen alleenmaar voor toeristen zijn.

Rio de Janeiro:



Punta Cana:



Miami:


Meer kun je zelf opzoeken.


En laat de auto liever thuis staan, er is altijd file. Vind je het gek als je 70 moet rijden op de snelweg, dan weer 50, dan weer 90, dan weer 70? Neem ook even een tweede hypotheek als je lekker door het land wilt cruisen, want de benzine is een luxe. Nee, de auto is TE AMERIKAANS voor de Hollanders. Een echte Hollander hoort de fiets te nemen naar de stad om daar als een aardappelmannetje gebak en koffie te vreten op een terras en dan als een willoze aardappelmannetje terug te fietsen.


Naar een andere stad voor de afwisseling? Vergeet het maar, want hoewel Paramaribo niet op Port of Spain lijkt en Las Vegas totaal anders is dan Miami, lijken alle Hollandse steden op elkaar. Je wordt schijtmisselijk van diezelfde klotewinkels overal. Waar is de fantasie? Waar is die unieke sfeer of unieke winkeltjes? Wat is er nou in godsnaam uniek aan een stad als Almere? Wat moet dat in fuck's name voorstellen?


Dan hebben we nog die klotementaliteit van Hollandse collega's waar je als allochtoon mee opgescheept zit. Een soort mix van luiheid die ze je willen opdringen, jaloezie op je betere kwalificaties en superioriteitsgevoelens die steeds moeilijker te rechtvaardigen zijn. Je moet je te kapot werken zodat een of andere Janneke die overspannen is geraakt of RSI heeft, weer 6 maanden thuis kan zitten op haar luie reet


TV aanzetten? Sla al die Hollandse zenders gelijk over als je leven je lief is. Er zijn maar drie soorten programmas op de Nederlandse tv: 1. Zeikprogrammas als Pauw en Witteman 2. immorele programmas als de Gouden Kooi 3. sex programmas (alles na 22:30). Of men is aan het discussiėren, of men is zich aan het verlagen naar een nieuw dieptepunt qua moraal, of een paar Hollandse sletjes smeken je om in hun bek klaar te komen en hun nummer te bellen. Kies maar uit.

Zit je lekker in je huis naar het EK voetbal te kijken; belt de buurman de politie want de TV staat te luid aan.

Denk je een dag vrij te nemen en in de stad te gaan wandelen. Word je aangesproken door mensen die je vragen waarom je niet op het werk zit, want ze zien je als een low life allochtoon die van de bijstand leeft en hun belastings geld op zit te maken, want je hebt donker haar en donkere ogen.

Heb je kinderen die alleen buiten spelen ? Heb je soms ruzie met je partner ? Pas dan op, want dan belt mevrouw de jeugdzorg. Die komen je kinderen dan binnen no-time ophalen.

Elke dag komt er wel ongewild een acceptgiro kaart binnen. Als het nou voor vuilophaal is, gedwongen verbouwing van een flatgebouw, portieklicht, allemaal van je koophuis. Noem maar op. Je kan potverdomme niet in de rust leven.


DE Nederlander:

*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.
*Lui. Ook al blijven ze zo erop hameren dat bepaalde allochtonen zo lui zijn, ik kan na veel internationale omzwervingen vaststellen dat Nederlanders werkelijk een van de luiste volkeren ter wereld zijn (afgezien van Zuid Europeanen want die zijn echt te erg).
*Laf. In WOII duurde het een kwartier voordat het land zich overgaf. In Afghanistan hebben Hollanders zowat het meest uber-veilige safe haven uitgekozen om te settlen. Doet me denken aan die serie 'daar komen de schutters'.
*Incompetent. Kijk maar naar het spoornetwerk. Zelfs armere landen lukt het om een spoornetwerk draaiende te houden in sneeuw, ijzel, storm, wind. In NL valt alles stil bij een paar herfstbladeren. Get a life man. Ga anders eens op cursus op Duitsland, daar hebben ze nog veel meer bomen dan die tweeėnhalve eikenboom bij jullie. http://www.telegraaf.nl/b(...)_NS_te_helpen__.html
*Op vakantie ? Een Nederlander gaat op een camping in Frankrijk, MET Nederlanders.

M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.

Gewoon de feiten onder ogen zien. Nederland is een strontland.

En ik denk dat alle allochtonen dit vinden, maar niet iedereen is zo eerlijk als ondergetekende.

PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
pi_79476931
ijs_beer fan!
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:55:23 #3
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_79476941
Het zit je wel hoog hč

Nu nog even lezen.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_79476958
cool story bro
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:58:28 #5
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_79476969
pi_79476974
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:

PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
Probleem opgelost toch? Slotje?
Flauw he?
pi_79476978
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:54 schreef NanKing het volgende:
deja vu Mensa_Allochtoon
Hij valt misschien in herhaling, maar ergens heeft ie wel gelijk natuurlijk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 01:59:28 #8
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_79476979
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
PS: Voordat jullie gaan zeiken dat ik maar moet emigreren; Dat heb ik natuurlijk al lang gedaan.
We zullen je niet missen
pi_79476994
negers
pi_79476998
Weer een allochtoon minder binnenkort
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_79477003
TS heeft een fascinatie voor uitwerpselen.
pi_79477046
16 miljoen mensen op een heel klein stukje aarde. In New York heeft ook niet iedereen een voortuin.

Verder is Nederland een van de vredigste, welvarendste landen van de wereld. Het klopt dat je in Nederland geen Rocky Mountains hebt staan, maar hoezo is dat een negatief kenmerk van een land - daar kunnen de bewoners niet veel aan doen he.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:09:04 #13
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477048


Prachtige OP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:12:39 #14
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477064
O, en je hebt de typisch Nederlandse verjaardagen (Kring, koffie, biertje en een blokje kaas) en onze gierigheid niet genoemd.
pi_79477082
Waar ben je dan naartoe geėmigreerd?
pi_79477083
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:09 schreef JJH het volgende:


Prachtige OP.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flauw he?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:16:05 #17
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79477085
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 01:53 schreef Mensa--Allochtoon het volgende:
Wat klopt er allemaal niet aan dit land?


*Relatief simpele zielen. De gemiddelde Nederlander denkt niet diep na over het leven, filosofeert niet. Nederland heeft geen Confufius, Plato, Decartes, Cicero, Ferdosi, Hume of Comte. Nederland heeft Gordon, de Toppers, Carlo en Irene.


M.a.w., Nederland is een drolland en als je hier trots op bent heb je psychische hulp nodig.


Ik ben het zeker met je eens dat Nederland een probleem heeft wat de filosofische/intellectuele ontwikkeling betreft. die heeft een 'ongure' status, en dat is ten koste van het land.

Maar: Nederland heeft zowel Erasmus als Spinoza voortgebracht. Ik denk dat Spinoza alleen tot zijn religieuze inzichten heeft kunnen komen door het religieuze liberalisme in het Nederland van toentertijd. Denk ook aan Descartes, die publiceerde als inwoner van Nederland(en specifiek naar Nederland afreisde om te kunnen publiceren!).

Ik heb zelf Nederland inmiddels verlaten, maar ik moet terugkeren binnenkort ( ), en ik denk dat het land nog lang niet verloren is. Denk aan de veilige steden(je liet bijvoorbeeld Rio zien als voorbeeld. Nou je bent een knappe vent als je daar 's avond alleen durft rond te lopen), de nog altijd liberale houding en de nuchtere inslag.

Je hebt voornamelijk gelijk in je kritische analyse, maar dat betekend niet dat het land als verloren kan worden beschouwd.
pi_79477101
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:12 schreef JJH het volgende:
O, en je hebt de typisch Nederlandse verjaardagen (Kring, koffie, biertje en een blokje kaas) en onze gierigheid niet genoemd.
De doorzonwoningen issie ook vergeten.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:22:20 #19
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477107
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:15 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:

[..]

Bewust hoor! Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:24:01 #20
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_79477116
Nou prima toch, dan ga je lekker ergens anders heen, heb je meteen je hele probleem opgelost.

Ik lees dat je al vertrokken bent. Waarom dan toch dit topic? Beetje jammer voor de mensen die het hier wel naar hun zin hebben.
Tics van je petten.
pi_79477119
Is deze discussie met dezelfde TS al niet eens eerder geweest? Komt me zo bekend voor


Edit: Ja dus ....is mijn geheugen zo slecht nog niet
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_79477123
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:22 schreef JJH het volgende:

[..]

Bewust hoor! Ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen.
Ja dat vermoedde ik ook
Flauw he?
  dinsdag 23 maart 2010 @ 02:26:51 #24
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79477128
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 02:24 schreef trovey het volgende:
Is deze discussie met dezelfde TS al niet eens eerder geweest? Komt me zo bekend voor


Edit: Ja dus ....is mijn geheugen zo slecht nog niet
Jep, kijk maar in z'n history, bijna exact dezelfde op ook.

TS is ook niet zo creatief, ik denk dat ie toch bovengemiddeld goed in Nederland past.
pi_79477129
je hebt het mis, Nederland staat, vanaf \ mede door de VOC met de snotterd vooraan in de hele wereld.
noem maar op, alle handel olieboeren. slavernij [ nu brengen we de te verwerken producten naar de slaven, en halen ze later weer op. } en nog, bloemen, varkens alles wat maar te verhandelen is gebeurd hier. Nederland leeft van de handel. Slimme mensen , en wij varen en wel bij. noem een land waar je het beter zult hebben.........
De Puta Madre
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')