abonnement Unibet Coolblue
  maandag 24 april 2000 @ 06:36:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_260713
Beetje OFF-topic, maar niet helemaal en het zijn niet 3 maar 5 dagen !!

Big-Brother Bart heeft zich weer (nu voor 5 dagen) laten opsluiten voor het oog van een camera. Samen met de presentatoren van het ochtendprogramma op Radio3 waar hij deel van uit maakt. Dus met Rob Stenders, Patrick Kicken Fred Siebbeling en Margje Teeuwen.

Vijf dagen doen ze aan teambulding Rob, Patrick Bart, Margreet en Fred, live vanuit het Arena Hotel in Amsterdam. ('s Gravezandestraat 51)

De stream is live te volgen via http://www.omroep.nl/vara/teambuilding/ Er zijn dagopdrachten er is een dagboek en je kunt chatten. 's Ochtends tussen 6 en 9 is het live op radio 3 te beluisteren


------------------
Actuele De Bus MP3's http://home.soneraplaza.nl/mw/prive/eldo/debus

[Dit bericht is gewijzigd door R@b (Datum 24 April 2000).]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_260714
quote:
op 04-24-2000 om 06:36 AM schreef R@b het volgende:
Beetje OFF-topic, maar niet helemaal

Omdat deze topic eigenlijk off-topic is, wil ik ook wel wat kwijt.

Volg een stoomcursus Spaans en ga naar: http://www.granhermano.com/

Uit recent onderzoek is gebleken: Treinen rijden niet op tijd, maar op rails.
pi_260715
Ik vind Rob Stenders nog steeds een l*l eigenlijk, dus zodoende....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_260716
Ben net op die chat geweest, langzame boel daar en niet echt spectaculair!
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

  maandag 24 april 2000 @ 14:26:00 #5
2550 Vleermuis
Brian Van Nazareth
pi_260717
IK word echt niet goed van die stenders

Hij heeft wel 1 goed ding : die stomme kalenders die niemand wil hebben , het geld is wel naar het goede doel gegaan , maar verder is het de grootste eikel van de nederlandse radio.

pi_260718
quote:
op 04-24-2000 om 02:26 PM schreef Vleermuis het volgende:
IK word echt niet goed van die stenders
Hij heeft wel 1 goed ding : die stomme kalenders die niemand wil hebben , het geld is wel naar het goede doel gegaan , maar verder is het de grootste eikel van de nederlandse radio.

Ik vind hem écht afschuwelijk .... Al zou die gast maar 1 plaatje per uur draaien naast zijn gebruikelijke gel*l dan zou het al een hele vooruitgang zijn. Hij is 1 van de redenen dat ik eigenlijk vrijwel nooit of te nimmer naar de radio luister.

Hij is vrijwel net zo erg als die Jeanne Kooimans en Peter van Brugge , die vonden zichzelf toendertijd ook zo geweldig. Dat die twee toen op moesten donderen van de radio vond ik één van de hoogtepunten van Radio 3. Voor zover mogelijk that is.

Grtz,

Meerhoerman.

  dinsdag 25 april 2000 @ 06:43:00 #7
3398 Appelflap
Flapt alles eruit...
pi_260719
Doordat ik nog niet sliep toen Rob Stenders begon, zit ik nu toch maar weer naar zijn programma te luisteren.

Er heeft nog niemand gereageerd vertelde hij net in de uitzending. Het is ook een verschrikkelijk tijdstip hoor!

De bijdragen van Bart zijn tot op heden niet spectaculair te noemen. (Of ik ben weer bevooroordeeld, dat zal dan wel.)

De stream doet het niet, als ik wil chatten krijg ik een errormelding.

Hebben de heren Stenders en Siebelink zich überhaupt op dit avontuur voorbereid?
En wie is er nu zo gek om ze echt eten en kleren te gaan brengen?

dé appelflap van bakker bart
  dinsdag 25 april 2000 @ 07:44:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260720
Gisteren zat de hele chatbox vol met Fokkers
  woensdag 26 april 2000 @ 08:26:00 #9
446 Marcel
Jij bent de zwakste schakel...
pi_260721
He Rob Kan Jij Nog Wat Seki Gesprekken
Bemachtigen Want Vandaag Hoorde Ik Hem Weer
En Het Was Weer Geweldig Het Zal Leuk ZIjn Als Je Die Had

Marcel

Back On track<P>
  vrijdag 28 april 2000 @ 08:09:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_260722
Ik wil ze er best opzetten maar dan moet ik er wel een opname van hebben. Helaas heb ik die niet. Ik luister 's ochtends nooit naar de radio en het wordt ook nog onregelmatig op verschillende tijdstippen uitgezonden. Van vorige week vrijdag heb ik wel een opname gemaakt en die staat op de site sinds gisteren. Niet echt een hele sterke, hij duurt 1 1/2 minuut en is maar 0.3 MB (32 kb/sample)
Mocht ik er weer eens een hebben dan zet ik hem uiteraard op mijn site
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 28 april 2000 @ 09:27:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260723
Ben diverse malen op bezoek geweest in de chatbox van de vara, leuk om te horen dat zelfs de vara zeer goed op de hoogte is van Fokzine

Het commentaar van de heren was niet van de lucht (niet op de chat, maar wél op de streams)

Er zaten nogal wat mensen van FOK!, en o.a. Bart zei: hey, dat zijn die mensen van Fokzine

pi_260724
quote:
op 04-28-2000 om 09:27 AM schreef Quenda® het volgende:
Ben diverse malen op bezoek geweest in de chatbox van de vara, leuk om te horen dat zelfs de vara zeer goed op de hoogte is van Fokzine

Het commentaar van de heren was niet van de lucht (niet op de chat, maar wél op de streams)

Er zaten nogal wat mensen van FOK!, en o.a. Bart zei: hey, dat zijn die mensen van Fokzine


Wij Fokziners zijn de echte BN'ers!

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')