abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 april 2010 @ 11:49:56 #276
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80120548
lisanne, je mag niet spijbelen & Hyves

De krabbels zijn te flauw
pi_80120673
quote:
Wij gaan staken om stroom
pi_80120845
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 13:08 schreef Viro het volgende:
lisanne, je mag niet spijbelen & Hyves

De krabbels zijn te flauw
Zat het al te lezen, ook ff op dr hyve gereact...
  vrijdag 9 april 2010 @ 13:42:13 #280
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_80121827
quote:
Ik heb hier ook aangegeven niet langer alleen bier te willen drinken tijdens mijn pauzes. Nu dreigen ze mij te ontslaan omdat ik bier drink tijdens mijn pauzes... Het leven is niet eerlijk
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_80122325
Geniaal
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_80132749
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 14:49 schreef RudyCarell het volgende:
Oe! Dat word heel vet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]


Wanneer komt het spel uit etc. wat betreft de xbox?
pi_80135065
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 18:41 schreef Diamond3d het volgende:

[..]



Wanneer komt het spel uit etc. wat betreft de xbox?
Splinter Cell: Conviction komt exclusief uit op de xbox 360 op 15 april.
pi_80135125
quote:
DEN HAAG - De VVD wil de inkomstenbelasting de komende jaren voor iedereen met één procent verlagen. Ook de vennootschapsbelasting moet volgens de liberalen omlaag.

Dat staat in het verkiezingsprogramma van de VVD dat vandaag is gepresenteerd. De partij denkt de lastenverlichting te kunnen financieren door tienduizenden arbeidsplaatsen in de ambtenarij te schrappen, mensen meer zelf te laten betalen voor zorg en door meer marktwerking tussen zorgaanbieders.

Eigen risico

De eigen bijdrage in de zorgverzekering kan omhoog van 165 naar 300 euro, meent de VVD. Bezoeken aan de huisarts vallen voortaan onder het eigen risico. De zorgtoeslag wordt beperkt voor de middeninkomens en de kinderbijslag wordt afgebouwd vanaf het derde kind. De liberalen willen tot 2015 in totaal 20 miljard euro bezuinigen. In de vier jaar daarna moet het overheidstekort met nog eens tien miljard teruggedrongen worden.

Wat de VVD betreft wordt het aantal ministeries teruggebracht tot acht. Dat kan door de departementen Jeugd en Gezin en Wonen, Wijken en Integratie (WWI) op te heffen. Andere ministeries worden samengevoegd tot de nieuwe departementen Ondernemerschap, Veiligheid, Infrastructuur en Internationale Zaken. De huidige departementen Onderwijs, Volksgezondheid en Financiën mogen blijven bestaan. Alles bij elkaar zou dat een vermindering van het aantal arbeidsplaatsen met 35.000 betekenen.

Meer politie

Daartegenover staat de uitbreiding van het aantal politieagenten met 3500, een investering van 2,5 miljard in het onderwijs en 500 miljoen euro voor de aanleg van extra wegen en spoor. Bezuinigd kan er verder worden op ambtenaren van uitkeringsinstantie UWV, door de taken van het UWV over te dragen aan de gemeenten, die bovendien de jeugdzorg overnemen van de provincies. Ook kan het aantal ambassades flink worden verminderd.

Volgens de liberalen is het niet nodig dat Nederland evenveel posten in het buitenland heeft als een groot land als Duitsland. De VVD wil bezuinigen op ontwikkelingshulp en op de studiebeurzen; beurzen moeten worden omgezet in leningen. De begroting van de Europese Unie moet worden gehalveerd en de Nederlandse bijdrage daaraan moet omlaag.
pi_80136528
Ik heb in de gemeeteraads verkiezingen al VVD gestemd.
en Landelijk denk ik ook aan de VVD
Hier in Zeeland is de VVD vooral bezig om het hier financieel beter te laten lopen en dat vooral in de toeristische sector en meer werk dus voor de mensen in Zeeland

+ Belasting voordeel Zorgtoeslag moet denk ik wel omhoog maar dat is bij de VVD nog een redelijk voorstel!

De VVD wil bezuinigen op ontwikkelingshulp en op de studiebeurzen; beurzen moeten worden omgezet in leningen.

Het zou godver eens tijd worden! kijken of ze dan nog 8 jaar over een studie van 4 jaar doen !
Narf!
pi_80142255
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 19:42 schreef Viro het volgende:

[..]

Splinter Cell: Conviction komt exclusief uit op de xbox 360 op 15 april.
Hij is vet! Net even Split screen coop gedaan... Erg vet! Nu nog SP. Dan speel je met good old Sam! Deze komt denk ook in de collectie!
pi_80142577
http://www.iphoneclub.nl/(...)ders-met-een-iphone/

klinkt wel hendig

Al is het 20 jaar geleden dat ik met de bus heb gereisd
pi_80142581
Ik had gewoon op de koffie kunnen komen vanmiddag Rudy Ben een stukje door Leiden gefietst
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_80142688
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:19 schreef FJD het volgende:
Ik had gewoon op de koffie kunnen komen vanmiddag Rudy Ben een stukje door Leiden gefietst
Vet! Was alleen pas om 7 uur thuis...
pi_80142836
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:21 schreef RudyCarell het volgende:
Vet! Was alleen pas om 7 uur thuis...
Toen was ik denk ik wel weer weg ja Heb t ook maar echt net geraakt; brug over de snelweg erin, toen linksaf langs de Vliet er weer uit.

Uiteindelijk net na het invallen v/d duisternis thuisgekomen. Ruim 5u op de fiets gezeten, pfff! Wel weer 130km oid
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_80142888
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:24 schreef FJD het volgende:

[..]

Toen was ik denk ik wel weer weg ja Heb t ook maar echt net geraakt; brug over de snelweg erin, toen linksaf langs de Vliet er weer uit.

Uiteindelijk net na het invallen v/d duisternis thuisgekomen. Ruim 5u op de fiets gezeten, pfff! Wel weer 130km oid
Probeer die demo even, hij is leuk.
pi_80143376
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 22:25 schreef RudyCarell het volgende:
Probeer die demo even, hij is leuk.
Had de .dvd niet gepakt maar de .iso nog half uurtje ofzo
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_80151626
Blur bèta demo downloaden. Is ook vet, ook een spel die ik zeker ga halen.
  zaterdag 10 april 2010 @ 08:41:27 #295
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80152109
Kozijnen verven
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_80152381
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kozijnen verven
Ik kom ergens halverwege de middag Eerst schoonmaken, wassen en zelf wat klusjes doen.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  zaterdag 10 april 2010 @ 10:31:19 #297
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_80153437
Drinkende vrienden hebben slechte invloed

Misschien moeten we jorrit de volgende keer dan toch maar niet uitnodigen...
pi_80157487
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 08:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kozijnen verven
oh ja, gefeliciteerd

Ben benieuwd naar foto's
  zaterdag 10 april 2010 @ 14:03:01 #299
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_80158422
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 13:26 schreef staticdata het volgende:

[..]

oh ja, gefeliciteerd

Ben benieuwd naar foto's
Thanks. Nah uiteindelijk gestopt met verven Had op advies hele dure Sigma S2U Nova Gloss gehaald maar het dekt totaal niet goed. Komt waarschijnlijk vooral door de onkunde van mij en ij'n vader. Gelukkig heeft hij veel contacten en morgen komt de schilder van het project en die gaat het voor een leuk prijsje afmaken. Kan nu niks meer doen in mijn huis, alles staat in de steigers maar bepaalde zaken moeten eerst af zijn om verder te kunnen
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_80166060
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Thanks. Nah uiteindelijk gestopt met verven Had op advies hele dure Sigma S2U Nova Gloss gehaald maar het dekt totaal niet goed. Komt waarschijnlijk vooral door de onkunde van mij en ij'n vader. Gelukkig heeft hij veel contacten en morgen komt de schilder van het project en die gaat het voor een leuk prijsje afmaken. Kan nu niks meer doen in mijn huis, alles staat in de steigers maar bepaalde zaken moeten eerst af zijn om verder te kunnen
Is het hout al gegrond? (neem aan van wel)

S2U die niet dekt? wtf! of probeer je het in 1 laag op te bakken? dat kun je sowieso vergeten
echt aflakken doe je in 2 lagen!
heb hier alles in 1 laag Flexa superieur staan wat mij als ervaren Sikkens man prima bevalt en dat schijnt hier en daar ook door.. maargoed mischien willen we volgend jaar wel een ander kleurtje!
Narf!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')