quote: Op woensdag 24 maart 2010 17:16 schreef koffiekoekje het volgende: Wat een soap
quote: Op woensdag 24 maart 2010 17:49 schreef krioro het volgende:[..]Ik denk steeds OOOH KUIKENS INEENS! Maar dat blijken dan de nepperds te zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:49 schreef krioro het volgende:[..]Ik denk steeds OOOH KUIKENS INEENS! Maar dat blijken dan de nepperds te zijn.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 18:56 schreef Rewimo het volgende:Maak er een kruidentuintje van, heb je zelf later ook nog wat aan
quote: Op woensdag 24 maart 2010 18:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]Als we graag een tuin hadden gehad, hadden we het groen er wel in gelaten... Ik heb die narcissen en druifjes gekocht omdat die redelijk hoog zijn (met het oog op beschutting) en niet al te duur. Als de eenden straks weer weg zijn, verdwijnen ze toch in de kliko.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]Eduard heeft een opvallend lichte borst, vandaar dat we denken dat het dezelfde is. Emma weten we niet, maar we denken graag van wel.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:08 schreef Harajuku. het volgende:[..]En volgend jaar dan?
quote:Tot slot wil ik u nog even attenderen op een aantal giftige planten en knollen voor watervogels, welke te vinden zijn in het volgende .pdf bestandje. (Klik hier) De soorten staan op alfabetische volgorde. De meeste soorten zijn niet gifitig in een kleine hoeveelheid maar wel in een grotere hoeveelheid. Daarnaast weten veel watervogels zelf ook dat ze bepaalde planten niet moeten eten. Maar als u op zeker wilt spelen, kunt u deze planten beter uit de buurt van uw watervogels houden!
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:45 schreef Harajuku. het volgende:Ik denk dat ze dat instinctief wel weten hoor, want de natuur zit inderdaad ook vol giftige planten.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:[..]Dat dacht ik dus ook. Ik heb ze nu even in de achtertuin gezet (tegen het huis aan, daar komen ze toch niet) en afhankelijk van de nestplaats zal ik ze tactisch plaatsen. Overigens lijkt het erop dat ze vanavond thuis slapen.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:03 schreef CartWOman het volgende:Ik denk ook niet dat ze er van zullen eten, ach en het staat altijd leuk in de tuin. Een flinke plak gras zou denk ik het beste zijn.