Ik zit met een probleempje.. mijn voorhuid is vrij strak.. dit resulteert er in, dat ik in slappe toestand m'n voorhuid wel naar achter kan schuiven, maar in stijve toestand lukt dat absoluut niet. Althans, dit lukt maar voor een heeeel klein gedeelte, daarna doet het zo'n pijn dat het niet verstandig is om verder te gaan. Maar, als ik sex heb met een meisje, en "I'm going in", dan moet dat natuurlijk wel heel langzaam gebeuren ivm de pijn die ik op dat moment heb, maar als die eerste pijn weg is dan heb ik er dus geen last meer van! Dan is de voorhuid tot over de eikel heen geschoven, en kan ik spreekwoordelijk "hatseflatsen tot de zon opkomt". Totdat.. totdat ik ondertussen per ongeluk eruit floep. Dan moet ik dus eerst, omdat mijn eikel heel gevoelig is, m'n voorhuis terugmanouvreren, en alsnog penetreren. En dat gaat me behoorlijk de keel uithangen eerlijk gezegd. Het gebeurt namelijk zo nu en dan dat ik zo'n loeihard apparaat heb, dat ik m'n voorhuid niet zo 123 terug kan duwen, zodat het hele liefdesspel even onderbroken moet worden. Nu heb ik hierover al een hele hoop posts gelezen (onwijs fijn om te zien dat dit iets is waar gewoon over gesproken kan worden!), maar sommige dingen zijn mij gewoon nog niet echt duidelijk jammer genoeg:? Bijvoorbeeld, een spaanse kraag, is dat een verdikkeing onderaan je eikel waardoor je je voorhuid niet meer terug kan schuiven? ik las ook al iets over een toompje? wtf is dat? even heel klinisch, ik heb aan de onderkant van m'n tampeloeris een soort van "draad" lopen tot aan het topje van m'n voorhuid, en ik denk dat het daarmee te maken heeft, maar zeker weten doe ik het dus niet.. over masturberen gesproken, dat is dus ook een probleempje. Dat lukt zo dus niet. Ik moet eerst uitleggen wat ze wel en niet mag doen, da's een verplichting omdat ze me per ongeluk onwijs veel pijn kan bezorgen anders, en ik moet bekennen dat ik nog niet klaar ben gekomen zonder eigen inbreng (dwz met m'n handen onder m'n kussen ofzo). Nu masturbeer ik regelmatig (lees: minimaal 2 x dagelijks). Dat kan natuurlijk tot gevolgen hebben dat de prikkels die nodig zijn om te ejaculeren dusdanig aanpassen aan "de situatie" dat het haast onmogelijk wordt voor iemand anders dan mijzelf om mij een walvisje na te laten doen.. ik ben me er terdege van bewust dat de termen die ik soms gebruik lachwekkend kunnen zijn, maar helaas is dit ontzettend serieus en een behoorlijk issue voor me. Zeker ook qua onzekerheid. Ik had vroeger al een probleem dat m'n piemeltje te klein was (lijkt wel of ie naar binnen kruipt, is bij tijden 2 cm, niet gelogen!

), maar dit is inmiddels na vele partners onwaar gebleken. Die reactie als ie groeit van 2 cm naar 14 cm.. je wil niet weten hoe groot de oogjes dan worden

Bovendien vind ik sex heel fijn, maar dit is dus de enige belemmering die ik heb om helemaal los te gaan.. en dat vind ik best wel erg moet ik eerlijk bekennen.. is er iemand die hetzelfde heeft, of mij van informatie kan voorzien alsjeblieft?
Nogmaals, ik vind het onwijs fijn om te zien dat er (in principe) zonder al te veel gene gesproken kan worden over sexualiteits-issues! luv you