abonnement Unibet Coolblue
pi_260338
GUT GUT WAT ZAT DAT MENS TE HUILEN....

Of waren dat dronkemans tranen? Ik moet overigens zeggen dat ik Eric (ook al is mijn haat jegens hem een vleesgeworden demon) gelijk moest geven toen hij in welliswaar andere woorden benaamde wat voor trut Bianca wel niet was en dat ze gewoon in feite d'r kop moest houden. (En dat haar valse betuigingen te wijten waren aan de drank ook dikke bullshit was.)

Een vreemde gewaarwording, Eric die gelijk blijkt te hebben en Bianca die naast de stuntvrouw van Mieke Doorzon ook nog eens verslaafd aan de alcohol en de geheime tweelingzus van Willeke blijkt te zijn.

Ik denk dat ik Moors advies maar even op volg en twee Parasietamolletjes in neem en even ga liggen.

Zoals een wijs man eens zei: 'Dikke lul drie bier en door blijven anticiperen.'

Grtz,

Meerhoerman.

  vrijdag 21 april 2000 @ 23:38:00 #2
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_260339
Ja, Eric werd bijna leuk Moet natuurlijk niet te gek worden he. Stel nou, dat hij ineens echt leuk gaat worden. Waar moet jij het dan over hebben???
Maar het was wel lachen vanavond met dat idiote mens.


Maar PSV is kampioen!!!

pi_260340
quote:
op 04-21-2000 om 11:38 PM schreef zusjegtotep het volgende:


Maar PSV is kampioen!!!


Is dit een 'geheime boodschap' of zo. PSV wat is dat???

  vrijdag 21 april 2000 @ 23:49:00 #4
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_260341
quote:
op 04-21-2000 om 11:41 PM schreef Coos het volgende:
Is dit een 'geheime boodschap' of zo. PSV wat is dat???


Nou, sorry hoor, moest ik ff kwijt.Weet ik veel wat PSV is. Hoorde het op het journaal. Iets met korfbal ofzo.

pi_260342
ik had het al gelezen in de streamverslagen
maar blij dat ik t nog even gezien heb , na 1 week in een bus , een zielig snotterend wrak jesus christ hoe diep kun je zinken
uit verslagen begreep ik dat Esmeralda haar nog tegen zich zelf in bescherming probeerde te nemen ,maar echt dr best deed ze niet volgens mij ,ze vond t eigenlijk wel amusant en gelijk heeft ze
pi_260343
Post Seki Vacuum?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_260344
quote:
op 04-21-2000 om 11:54 PM schreef Hunter het volgende:
Post Seki Vacuum?



  vrijdag 21 april 2000 @ 23:58:00 #8
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_260345
Boehoehoehoeowwwwhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!

Ik heb me echt werkelijk helemaal ziek gelachen om die Bianca, ge-wel-dig!!!!!

Alleen wel jammer dat die Eric zou ruulde. Je zou hem bijna niet meer gaan haten. Gelukkig zei hij nog een paar keer gezallich zodat hij toch nog wel genoeg kwaad bloed zette.

Maar jesus hé, die Mieke, wat was die zat zeg, waanzinnig. Lijkt me ontzettend stoer om daar eens een keer flink mee door te zakken.

Dat lijkt me nou echt

GEZALLICH!!!!!

  zaterdag 22 april 2000 @ 00:19:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260346
quote:
op 04-21-2000 om 11:53 PM schreef Ark-Man het volgende:
ik had het al gelezen in de streamverslagen
maar blij dat ik t nog even gezien heb , na 1 week in een bus , een zielig snotterend wrak jesus christ hoe diep kun je zinken
uit verslagen begreep ik dat Esmeralda haar nog tegen zich zelf in bescherming probeerde te nemen ,maar echt dr best deed ze niet volgens mij ,ze vond t eigenlijk wel amusant en gelijk heeft ze


Hallo, laten we ff niet vergeten dat elke vrouw in de bus in de eerste weken een jankbui krijgt. (Willeke huilde ook om diverse redenen, Esmeralda miste haar vader en vriendinnetjes en Tessa huilde n.a.v een brief van een vriendje die toch later haar vriendje niet was en omdat ze niet kon zeggen wat ze wilde zeggen ...(of zoiets)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 April 2000).]

  zaterdag 22 april 2000 @ 00:28:00 #10
2131 Reinier
Ach, laat ook maar
pi_260347
Soms snap ik er niks meer van (maar dat houdt het interessant)
Op dit forum wordt Tessa regelmatig uitgemaakt voor achterbaks, stemmingbepalend, bitch en weet ik veel wat nog meer (naar mijn mening maakt dat de bus juist nog een beetje interessant, als het allemaal van die lieve integere types zijn begint het een beetje te veel op een verslag van de EO jongerendag te lijken), komt er eindelijk eentje tegen in opstand, welliswaar in een dronken bui, is het weer niet goed.
Juist door die dronken bui kwam ze niet helemaal lekker uit haar woorden, maar volgens mij kwam het er toch op neer dat ze Tessa maar dominant mormel vond.
Ik heb nog niet zo'n goeie indruk gekregen van Bianca, maar jullie blijkbaar wel, want jullie zijn ook nogal negatief over haar.
Dit geldt ook voor Eric, maar die gunnen jullie voor 1 keer het voordeel, waarom Bianca niet? Ik vond Eric erg krampachtig Tessa verdedigen, Bianca zag het allemaal verkeerd, Bianca gooide er gewoon lekker uit wat ze er van vond (al kon ze het niet zo goed onder woorden brengen), maar dit was een eigenschap die we in Seki altijd prezen.
En bovendien, geweldige televisie toch?
Springt er eens eentje uit de band door gewoon een fles wijn leeg te zuipen, ontpopt Essie zich als een kruising tussen een riagg-medewerker en een EO-engerd die uitlegt dat de vlucht in drank echt niets helpt en vervolgens werd a la "het spijt me" alles weer opgelost met een fijne knuffel met Tessa.
Drie kwartier Bus per dag en je hebt het hele televisie-aanbod weer gehad.
pi_260348
Toegegeven, ik vond het amper vol te houden om naar die ellen-lange snotterbui van Bianca -on-ethyl te kijken, maar toch. Het hele bus-dilemma zat er impliciet in.

Tessa die met Ant een pact heeft gesloten en dat dagelijks met wel heel erg kleffe knuffels iedereen nog eens onder de neus wrijft. En, ik kan er niks aan doen, weer Tessa, die bepaalt wie er zich heel dicht rond dat pact mogen nestelen (de overige mannen) en wie niet (de overige vrouwen). En dat alles nonverbaal, zodat haar nooit iets verweten kan worden. Alleen als Essie en Bianca er niet zijn laat ze met half afgemaakte opmerkingen en giftige blikken wat dieper in haar ziel kijken (in de streamverslagen vind je daarvan elke dag wel een voorbeeld).
Kortom, Bianca heeft gelijk: het is er, maar er valt gewoon niets van te zeggen (vanwege het nonverbale).

Tsjieeee, ben ik blij dat ikzelf niet in die slangenkuil zit....

The trick is to keep breathing
pi_260349
quote:
op 04-22-2000 om 12:43 AM schreef Arjuno het volgende:
Toegegeven, ik vond het amper vol te houden om naar die ellen-lange snotterbui van Bianca -on-ethyl te kijken, maar toch. Het hele bus-dilemma zat er impliciet in.

Tessa die met Ant een pact heeft gesloten en dat dagelijks met wel heel erg kleffe knuffels iedereen nog eens onder de neus wrijft. En, ik kan er niks aan doen, weer Tessa, die bepaalt wie er zich heel dicht rond dat pact mogen nestelen (de overige mannen) en wie niet (de overige vrouwen). En dat alles nonverbaal, zodat haar nooit iets verweten kan worden. Alleen als Essie en Bianca er niet zijn laat ze met half afgemaakte opmerkingen en giftige blikken wat dieper in haar ziel kijken (in de streamverslagen vind je daarvan elke dag wel een voorbeeld).
Kortom, Bianca heeft gelijk: het is er, maar er valt gewoon niets van te zeggen (vanwege het nonverbale).

Tsjieeee, ben ik blij dat ikzelf niet in die slangenkuil zit....


Helemaal mee eens, Arjuno. En dan is er nog iets 'dubbels' aan Tessa: haar klefheid vindt zowel plaats naar mannen (eerst Iwan, dan Eric) als naar een vrouw (Antonette). Als ik de manier bekijk, waarop ze over Antonette 'hangt', dan kom ik dat bij geen van de andere vrouwen in de Bus op die manier tegen. Maw., ook in het mannetjes/vrouwtjes 'energetische' rollenspel zaait ze verwarring. En - niet te vergeten - ze is 'pas' 20 !

  zaterdag 22 april 2000 @ 08:23:00 #13
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_260350
Ik vond het vooral heel aangrijpend hoe Mieke met haar zatte hoofd haar woede en frustratie duidelijk richtte naar Tessa ("ik heb al teveel gezegd, blablabla") en twee tellen later Tessa zat te knuffelen........
Heeeeeel direkt Mieke!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_260351
quote:
op 04-21-2000 om 11:58 PM schreef Trainspotter het volgende:
Boehoehoehoeowwwwhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!
Ik heb me echt werkelijk helemaal ziek gelachen om die Bianca, ge-wel-dig!!!!!
Alleen wel jammer dat die Eric zou ruulde. Je zou hem bijna niet meer gaan haten. Gelukkig zei hij nog een paar keer gezallich zodat hij toch nog wel genoeg kwaad bloed zette.
Maar jesus hé, die Mieke, wat was die zat zeg, waanzinnig. Lijkt me ontzettend stoer om daar eens een keer flink mee door te zakken.
Dat lijkt me nou echt
GEZALLICH!!!!!

Nou, als we het nog redden om haar VOOR koninginnedag simultaan uit de Bus te boeren, dan zijn we klaar! Gaan we niet naar Amsterdam, maar naar Limburg met koninginnedag.... lekkurah vettah reuzelfrikandellen eten:

Gezallich!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_260352
misschien is die tessa wel bi
pi_260353
Ook opvallend.. dat Bianca eigenlijk met Esje omgaat omdat die zo alleen is anders?
En duidelijk dat Bi liever bij het andere groepje zit. Waarom? kan dat ook met de stemmen te maken hebben?
Dat ze weet dat als ze alleen maar Esje heeft zij er zeker uitgaat?
Aan de andere kant had ik toch wel medelijden met Bianca, ken de situatie wel, je irriteert je.. en vind het heel moeilijk om iets te zeggen zeker in een bus eh de bus is het heel moeilijk.
Jammer dat ze alcohol nodig heeft om haar irrietaties uit te spreken.
Maar inderdaad het was prachtige tv. En was mij ook al opgevallen lettewr de laatste tijd op, dat Es zich duidelijk afzondert v.d rest en Bianca zich daar in mee laat trekken.
Tessa heeft hier in gelijk, ze draaide het om Bianca, want het viel An en Tes zie de laatste dagen al op dat die 2 iedere keer weg v.d groep gingen.
Maar het zal wel weer Tessa zijn die het gedaan heeft, ler mij de meeste fokkers kennen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')