quote:
Op donderdag 13 mei 2010 20:47 schreef wimderon het volgende:Nou, als ik moest kiezen tussen wel of niet financieel onafhankelijk zou voor mij de keuze ook snel gemaakt zijn. Gechargeerd natuurlijk, maar de keuze is wel te begrijpen.
Maar ze gaven alle drie aan dat geld niet de reden was, maar juist de nog niet opgestelde cao die ze toch moesten ondertekenen.
Wat ik echter ook een interessant bericht vind, is dat Control geinteresseerd is in Diane Valkenburg om zo de focus bij de vrouwen ook op de wat langere afstanden te kunnen leggen (
Bron). Vorig jaar had Jac Orie al aangegeven dat Laurine van Riessen de 3000m ook goed aan zou moeten kunnen, dus ik ben heel benieuwd naar het komende seizoen.
Ik had eigenlijk nog wel verwacht dat Thijsje Oenema richting Control zou gaan, nu VPZ gestopt is en ze aan het einde van het vorige seizoen goede uitslagen had laten zien, maar daar is nog niets over bekend geloof ik.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.