abonnement Unibet Coolblue
pi_260264
Dat zie ik echt helemaal voor me: Antonette die de broek aan heeft in huis(hun huis in Woudichem wat ze van haar busgeld gekocht heeft) Jop die zorgt voor hun tweeling Pietje en Marietje.Op de bruiloft is Antonette gekleed in een witte kanten tuinbroek en jop in een clownspak. Alle bussagiers zijn aanwezig; hitzanger Iwan die een optreden verzorgt op de receptie, Tessa die schreeuwend gilt: "Jop je had met mij moete trouwe!" en haar vriend Eric die haar in bedwang houdt en haar weer terug brengt naar het gesticht waar Sêki haar persoonlijke bewaker is en Büllent haar therapeut. Büllent die toch maar had besloten
om geen politie te worden en toch maar zijn baan als bustherapeut voort te zetten. Zijn cliënten zijn onder andere Esmee, die al haar 2e zelfmoord poging heeft gepleegd om zich niet meer zo onzeker te voelen. Ook esmeralda loopt bij hem dij lijdt aan anorexia en inmiddels al op een gewicht zit van 30 kilo en dan heb je nog Willeke, die getrouwd is met een jonge vent van 18 om haar te helpen met haar -ik wil absoluut niet oud worden- gedrag. Het stelletje bianca en bart zij ook aanwezig die elkaar hebben ontmoet tijdens een AA- ontmoeting. Zij kwam het dichste bij Esmeralda van wat bart kon vinden. De enige die niet aanwezig is, is Aziz die zijn eigen politieke partij heeft opgericht. Samen met zijn rechterhand Sylvana strijdt hij tegen de werkloosheid van mensen die niet op T.V zijn, maar wel op TV horen. Sylvana is na de bus ontslagen. Hij krijgt veel steun van de Call Tv medewerkers. Aziz wil door niet op te dagen
op de bruiloft Jop boycotten, omdat hij de nieuwe presentator van telekids was geworden.
(Aziz is eigenlijk gewoon jaloers omdat dat had willen zijn)

Vaag hè

  vrijdag 21 april 2000 @ 15:58:00 #2
1315 Pooh
Think, think, think
pi_260265
quote:
op 04-21-2000 om 03:27 PM schreef DaphneInTheAir het volgende:

Vaag hè


Ja, inderdaad vaag. Beetje flauw ook.

pi_260266
inderdaad Pooh.
  vrijdag 21 april 2000 @ 16:58:00 #4
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_260267
Als het zo toch eens zou gaan, dat zou toch fantastisch zijn!! Want in de Bus gebeurt er toch niets. Laten we dan gewoon hopen dat het dan misschien na de Bus nog wat wordt. En je moet toch iets hebben om van te dromen
, toch?? Wel erg leuk bedacht trouwens!!
pi_260268
thanks, beetje fantaseren kan geen kwaad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')