abonnement Unibet Coolblue
pi_79281368
Ik ben vroeger heel veel gepest op school en op straat, En dit heeft zeker tot mijn 14e geduurt, Waarna ik een scheiding kreeg van mijn ouders, en moest vluchten voor mijn pa, maargoed.
om een lang verhaal kort te maken.

Ik ben nu erg onzeker over mezelf(Vind het al knap dat ik in een muziekzaak durf te werken)... Heb totaal geen zelfrespect(Ik weet dat ik keyboard kan spelen, Maar meer ook absoluut niet) En het is net alsof ik bij ieereen alles maar fout doe...

Hoe kom ik hier van af?, Word er namelijk elke dag gek van, Zit soms de hele dag op mijn kamer en laat alleen mensen binnen waarmee ik afspreek, ga zelf niet naar buiten.

Vind het bijvoorbeeld ook eng als ik af en toe een boodschap moet doen in de Albert Heijn aangezien er ook mensen zijn die denken dat ik niet helemaal 100% ben, En daarom rare opmerkingen gaan maken.
pi_79281404
Heb je vrienden?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79281417
Ja, maar zelfs door sommige word ik af en toe, uitgescholden(wel als grap, want dat zeggen ze daarna ook) maar het doet me wel pijn.....
pi_79281438
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:55 schreef Braddie het volgende:
Ja, maar zelfs door sommige word ik af en toe, uitgescholden(wel als grap, want dat zeggen ze daarna ook) maar het doet me wel pijn.....
Laat 't me anders vragen dan, heb je echte vrienden?

Mjah, zelfvertrouwen problemen zijn kut. Wat helpt is het gewoon te faken, na een tijdje ga je 't zelf geloven en krijg je 't ook. Todat er iets gebeurt en je weer terugvalt
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79281441
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:55 schreef Braddie het volgende:
Ja, maar zelfs door sommige word ik af en toe, uitgescholden(wel als grap, want dat zeggen ze daarna ook) maar het doet me wel pijn.....
De vraag is of dat van die gasten wel degelijk een grap is. Want het is toch ontzettend makkelijk om te zeggen: ja, maar het was een grapje, jwt.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79281490
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:56 schreef zquing het volgende:

[..]

Laat 't me anders vragen dan, heb je echte vrienden?

Mjah, zelfvertrouwen problemen zijn kut. Wat helpt is het gewoon te faken, na een tijdje ga je 't zelf geloven en krijg je 't ook. Todat er iets gebeurt en je weer terugvalt
Ik heb 1 echt goede vriend, En die scheld me eigenlijk nooit echt uit, Soms dan zegt hij wel eens "dikke" tegen me, maar daar trek ik me dan niet veel van aan, want van die gast weet ik dat het ECHT een grap is.

(al ben ik wel bijna 40kg te zwaar , En afvallen lukt niet heel goed of zo....)
  donderdag 18 maart 2010 @ 02:01:47 #7
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_79281497
Braddie, je bent ook niet helemaal 100% en dat weet je zelf ook wel.
Los van dat ben je vast een prima gozer en trek je verder niets van dat gezeik aan.
Je moeder is een hamster
pi_79281506
Ik hoor vaak zat van die gasten dat ik ook een top gozer ben, En dat het zo chill is dat ik een goede plek heb om te chillen...

Maar ik weet niet of ik dat moet geloven.
  donderdag 18 maart 2010 @ 02:07:15 #9
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_79281540
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 01:55 schreef bambino het volgende:
Lief dagboek..
Snel terug naar Klaagbaak.

OT:
Er van uitgaande dat dit topic wel gemeend is:
Het grappige is eigenlijk dat ik ongeveer hetzelfde heb meegemaakt. Afgezien van gescheiden ouders.
Ik denk gewoon eigenlijk dat je kort gezegd mensenvrees hebt. Je altijd afvragen wat anderen over je denken, zal uiteindelijk ook in je gedrag blijken. Met als resultaat dat men idd zoiets heeft van : die is raar...
1 van de weinige dingen die je zou kunnen doen is zowel vanuit jezelf als vanuit ander, van uit gaan dat je niet raar bent en dat niemand je raar vindt. En vooral het wanhopig (en misschien naïef) overkomen op anderen moet je van je afschudden.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_79281554
Mensenvrees is toch dat je ook niet durft te mengen in een gesprek?, En met mensen om te gaan?
Dat heb ik niet, Als ik eenmaal 30-45 minuten op mijn werk ben heb ik er geen problemen mee, Totdat er opeens weer iemand bij komt, dan zit ik wel heel even van, uhm.... juist, En dan hoop ik niet dat die persoon mij herkent!
pi_79281557
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:03 schreef Braddie het volgende:
Ik hoor vaak zat van die gasten dat ik ook een top gozer ben, En dat het zo chill is dat ik een goede plek heb om te chillen...

Maar ik weet niet of ik dat moet geloven.
gewoon doen, wanneer iets vaak genoeg herhaald wordt is 't gewoon waar. Niet twijfelen aan alles
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79281574
Dat is juist het probleem, zelfs al word het 100000 keer herhaalt heb ik nog mijn twijfels.
Gister met een vriend van me naar een Cabaret voorstelling geweest, Hij zei vaak zat dat hij het leuk vond dat ik hem mee nam, maar ik had zoiets van, gast, dat doe je niet...
pi_79281577
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:09 schreef zquing het volgende:

[..]

gewoon doen, wanneer iets vaak genoeg herhaald wordt is 't gewoon waar. Niet twijfelen aan alles
Ja, maar woorden in de mond leggen terwijl het nonsens is kan natuurlijk ook niet de bedoeling zijn.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79281588
Joh, ik kon niet geloven dat er iemand was die mij leuk vond. Ookal was ze m'n vriendin.

Het komt wel, gewoon gaan geloven, mensen blijven niet liegen
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79281601
Tuurlijk spreekt een mens vast wel een keer de waarheid, maar ik moet dat dan nog maar zien te geloven..
pi_79281609
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:13 schreef zquing het volgende:
Joh, ik kon niet geloven dat er iemand was die mij leuk vond. Ookal was ze m'n vriendin.

Het komt wel, gewoon gaan geloven, mensen blijven niet liegen
Tsja, maar ik zei het ook maar.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79281624
Je moet je mindset veranderen, dat gaat van van de een op de andere dag, process enzo. Je bent echt niet belangerijk genoeg om 't liefdadigheidsproject te zijn van iemand, je bent er niet alleen maar om tegen te zeggen dat ze 't leuk vinden met jou

Het heeft een reden waarom ze 't zeggen en het is waarschijnlijker dat ze 't menen dan dat 't gelogen is
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79281641
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:17 schreef zquing het volgende:
Je moet je mindset veranderen, dat gaat van van de een op de andere dag, process enzo. Je bent echt niet belangerijk genoeg om 't liefdadigheidsproject te zijn van iemand, je bent er niet alleen maar om tegen te zeggen dat ze 't leuk vinden met jou

Het heeft een reden waarom ze 't zeggen en het is waarschijnlijker dat ze 't menen dan dat 't gelogen is
Vaak hebben mensen het wel door dat andere mensen gevoelig zijn wat dat betreft en juist die personen worden er enorm door geraakt en kunnen mentaal wel in elkaar zakken van ellende.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79281649
Daar heeft u wel een punt...
Ik moet het inderdaad wel wat veranderen, Zit echt met het probleem van mijn leven nu....
pi_79281653
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:19 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Vaak hebben mensen het wel door dat andere mensen gevoelig zijn wat dat betreft en juist die personen worden er enorm door geraakt en kunnen mentaal wel in elkaar zakken van ellende.
Ik heb ook vaak het gevoel dat ik mentaal steeds dieper zak.
pi_79281676
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik heb ook vaak het gevoel dat ik mentaal steeds dieper zak.
Ah, dat is een stuk minder. Een psycholoog wil ik eigenlijk niet als advies geven, want ik heb er zelf slechte herinneringen aan.
Heel lastige situatie.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79281678
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:19 schreef Braddie het volgende:
Daar heeft u wel een punt...
Ik moet het inderdaad wel wat veranderen, Zit echt met het probleem van mijn leven nu....
Iedereen zit met zijn problemen nu, 't is echter onrealistisch om te denken dat iets wat je je hele leven al hebt snel te kunnen veranderen.

Het komt wel goed, ooit. Dat moet je nooit vergeten
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_79281683
Hoe gedraad je je tegenover je vrienden eigenlijk?
"Those unforgettable days, for them I live"
  donderdag 18 maart 2010 @ 02:25:11 #24
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_79281700
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 02:09 schreef Braddie het volgende:
Mensenvrees is toch dat je ook niet durft te mengen in een gesprek?, En met mensen om te gaan?
Dat heb ik niet, Als ik eenmaal 30-45 minuten op mijn werk ben heb ik er geen problemen mee, Totdat er opeens weer iemand bij komt, dan zit ik wel heel even van, uhm.... juist, En dan hoop ik niet dat die persoon mij herkent!
Dat laatste is toch wel een subtiele kenmerk ervan. + je denkt waarschijnlijk ook wel dat je jezelf niet boeiend vindt oid. Probeer de aandacht in zulk soort gesprekken dan ook niet onopgemerkt op jezelf te vestigen. Dat is toch wat je eigenlijk wel doet. Ter plekke merk je dat niet en dat is niet raar. (van heel spraakzaam tot ineens heel zwijgzaam) Ongemakkelijke stiltes bijvoorbeeld.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_79281705
Gewoon zoals mezelf, Ik doe gewoon vriendelijk, En ben niet weg van een grapje af en toe(Al moeten het geen kut geintjes worden, Zoals iemand z`n pc uitzetten tijdens een belangrijke update) maar als ze te ver gaan(Toen er laatst smirnoff over de vloer lag en bijna in mijn nieuwe synth) word ik wel boos, En kan ik gaan schelden.....

maar ik gedraag met over het algemeen gewoon beschaaft, Als die gasten wat ongein uithalen, ben ik als eerste weg(ik wil daar absoluut niet bij horen, Famillie heeft al een hele slechte naam)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')