abonnement Unibet Coolblue
pi_260147
Het is weer wat hoor. Sbs stopt nu weer 2 "bekenden"in de bus.
Nu weer 2 mannen van de eerste test week.
En waar zijn al die mensen dan die zich hadden aangemeld voor een plaatsje in de bus?
2000 mensen toch. Als dit klopt zijn die mensen gewoon gebruikt voor de tel.kosten. Ben benieuwd hoe lang ze a.d lijn gehouden zijn.haha.
Maar ja welk normaal mens wil er nu in de bus.
Ik herinner me die mensen van de testweek niet echt meer. Zat daar Katja en die Lennart (die komt er neem ik aan niet in na zijn hatelijke gelul in de actueel over de bus jaloers? Hij huilde tranen met tuiten toen hij niet door selectie weekend kwam)
Herinneren jullie nog anderen?
pi_260148
Gelijk, itsme

Zie ook:
i/s/Forum12/HTML/000921.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 April 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_260149
Ik kan me herinneren dat er een selectie-weekend was maar er was voordat de uitzendingen begonnen ook een test-week. Er zaten toen 11 testpersonen (deze waren dus niet van het selectieweekend!) een of twee weken lang in de bus om de boel te testen. De meesten van die 11 waren overigens niet erg positief!
sommiche passahiers drijven wel euns over!
  donderdag 20 april 2000 @ 22:10:00 #4
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_260150
quote:
op 04-20-2000 om 09:32 PM schreef hannus het volgende:
Ik kan me herinneren dat er een selectie-weekend was maar er was voordat de uitzendingen begonnen ook een test-week. Er zaten toen 11 testpersonen (deze waren dus niet van het selectieweekend!) een of twee weken lang in de bus om de boel te testen. De meesten van die 11 waren overigens niet erg positief!


Volgens mij is het crisis-tijd bij SBS6. Ze kunnen gewoon geen nieuwe passagiers vinden en daarom zijn ze waarschijnlijk mensen gaan smeken om a.u.b in de Bus te gaan zitten.
Dat gezeur van die 2000 telefoontjes die ze de vorige keer hadden binnen gekregen ,heb ik al nooit geloofd.
Als er nu nog iemand vrijwillig uit zou gaan, denk ik dat ze passagiers onder hun eigen personeel gaan werven.


never play games........
pi_260151
quote:
op 04-20-2000 om 10:10 PM schreef femfatale het volgende:
Volgens mij is het crisis-tijd bij SBS6. Ze kunnen gewoon geen nieuwe passagiers vinden en daarom zijn ze waarschijnlijk mensen gaan smeken om a.u.b in de Bus te gaan zitten.
Dat gezeur van die 2000 telefoontjes die ze de vorige keer hadden binnen gekregen ,heb ik al nooit geloofd.
Als er nu nog iemand vrijwillig uit zou gaan, denk ik dat ze passagiers onder hun eigen personeel gaan werven.



Hah, weet je i.i.g. zeker dat het niveau niet verbeterd wordt!

sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_260152
quote:
op 04-20-2000 om 09:32 PM schreef hannus het volgende:
...Er zaten toen 11 testpersonen (deze waren dus niet van het selectieweekend!) een of twee weken lang in de bus ...

Ik kan me anders herinneren dat een paar gezichten van de voorselectie wel degelijk de testweek hebben gedraaid. Namen weet ik niet meer, een meisje met een nogal rond koppie en een 'oudere' dame met een zwaar accent.
Maar goed, wanhopig zijn ze wel.
Heeft SBS al iets bekendgemaakt over de jackpot en de nieuwkomers? Niet dat het enige zin heeft want ze winnen toch niet maar zo'n ingewikkeld verhaal over het aantal dagen gedeeld door het totaal aantal dagen maal het bedrag van de jackpot lijkt me nogal een uitdaging voor Sylvana.

pi_260153
Volgens mij krijgt de winnaar (ongeacht de periode dat hij/zij in de bus heeft gezeten) de volle jackpot.

In theorie zou dit worden gecompenseerd door een hogere inleg (men verwachtte dat er veel meer zou worden geboden op de vrijgekomen plaatsen) en de grotere tegenstand in de bus (dat klopt natuurlijk wel).

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_260154
ooeeeppsss Hunter Ik heb er over heen gekeken. Had nog speciaal gekeken of er geen andere topics over dit onderwerp waren, maar dus wel...
Nou ja dit topic gaat dan maar over wie we ons nog kunnen herinneren.
Weet wel dat voor het selectieweekend Katja ,Lennart, meisje met bol koppie (inderdaad sorrow) en anderen gevolgd werden o ja ook nog dat opvallende typje met geverfde rode haren. Maar of die ook dat weekje in de testbus hebben doorgemaakt..? Zou best eens kunnen. Dus dat zou betekenen dat we toch kans hebben op Lennart in de bus.
Zou het eigenlijk wel leuk vinden omdat iok weet dat de anderen Lennart een heel irritant figuur vonden (vin je t gek?) Lekker weer ruzie in de bus.
Morgen weten we het..
  vrijdag 21 april 2000 @ 13:02:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260155
de namen Mark en Sander zijn het meest genoemd.Verder ene Wytse , Mike en Don.
pi_260156
Hai Quenda las net je antwoord over An die te dik was is . goed gezegd dus.
terug naar topic die namen komen me bekend voor. herinner jij je nog mensen daarvan?
pi_260157
Brabants Nieuwsblad
Bergenaar stapt De Bus in

Van onze verslaggever

BERGEN OP ZOOM - Bergenaar Don Vleesenbeek stapt morgen in De Bus van SBS6. De 22-jarige, die sociaal-pedagogische wetenschappen studeert aan het Baroniecollege in Breda, hoopt vooral de boel in het tv-programma wat op te vrolijken.

"Veel heb ik er nog niet van gezien, maar de keren dat ik wel heb gekeken ging het er allemaal zo vreselijk serieus aan toe. Ik vond er ook niet veel aan. Maar dat kan natuurlijk veranderen als ik er zelf eenmaal in zit. Ik hoop er wat lollige dingen te doen. Zo wil ik jongleren, vuurspuwen en kaarttrucs doen. Of de anderen dat ook leuk vinden, zullen we dan wel merken."
Vleesenbeek stapt samen met een andere nieuwe passagier in. Een van de twee moet al na twee dagen weer vertrekken, de ander maakt kans op een verblijf tot 5 juni en mogelijk de hoofdprijs van zeven ton. De Bergenaar zegt dat ze hem thuis steunen maar dat ze hem wel zullen missen. "En dat geldt natuurlijk ook voor mijn vrienden. Zij zullen mij missen en ik hen. Maar dat hoort er nu eenmaal bij."
Voor moeilijke momenten heeft Vleesenbeek een bijzonder boek in zijn bagage. "Dat heb ik van mijn vader gekregen. Het heet 'De laatste echte Don' en dat sleep ik overal mee naartoe. Als het zwaar wordt, kan dat boek mij er doorheen slepen."

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 22 april 2000 @ 11:22:00 #12
2965 dilbert
wie weet 'n tekst voor hi
pi_260158
om 12.00 u gaan de nieuwe mannen, don en mike debus in!!!
volg dus de livestreams en kijk voor verdere informatie op:
http://www.geijnsite.com

[en klik door naar de bus]

http://www.geijnsite.com [dé debussite]
pi_260159
quote:
op 04-21-2000 om 09:29 PM schreef Hunter het volgende:
Brabants Nieuwsblad:
...Ik vond er ook niet veel aan. Maar dat kan natuurlijk veranderen als ik er zelf eenmaal in zit. Ik hoop er wat lollige dingen te doen. Zo wil ik jongleren, vuurspuwen en kaarttrucs doen...

FLASH BACK!!!
"Ik heb niks meegenomen, maar ik breng jullie gezelligheid"
The Return of Pocahontas.

Vuurspuwen in de Bus? DOEN!

  zaterdag 22 april 2000 @ 14:11:00 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260160
Don en Mike doen hun entree in de BUS
datum: Zaterdag 22 april 13:25
bron: Internetredactie aan de Rijn
De passagiers hebben gisteren al te horen gekregen dat er vandaag rond het middaguur twee nieuwe kandidaten de BUS zullen betreden. En dus staat iedereen een uurtje van te voren op om het tweetal te kunnen verwelkomen. Na de gebruikelijke ochtendrituelen zitten de zes passagiers buiten op een rijtje over het water uit te kijken. Het lijkt even of ze meer uitkijken naar hun zomerspullen dan naar de nieuwelingen. Maar als Don en Mike de tuin inlopen, springen ze allemaal op. “Heee, Mikie!”, roept Tessa verrast. De twee zijn oude bekenden en dus is de sfeer al snel heel vertrouwd. “Is het niet raar om hier weer te zijn?”, vraagt Esmeralda aan Mike. “Nee hoor! Maar ik moet eerst even naar de wc.” Hij weet nog waar het is. Hij heeft de testweek gereden en loopt direct door naar binnen.
De kop is eraf. De nieuwe passagiers zijn binnen. Zij hebben 48 uur om zich populair de maken bij de anderen. Daarna zal er één weer uitstappen, terwijl de ander mag verderrijden.
  zaterdag 22 april 2000 @ 14:23:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260161
Opnieuw oude bekenden in de BUS
datum: Zaterdag 22 april 14:10
bron: Internetredactie

Omdat Büllent de BUS heeft verlaten, is er weer een plek vrij voor een nieuwe passagier. De nieuwe lichting bestaat uit twee mannen die de passagiers al kennen van de voorselectie, Mike en Don. De procedure is dezelfde als voorheen. De andere passagiers krijgen weer 48 uur de tijd om te beslissen wie van de twee in de BUS mag blijven.

Don ziet zeker niet op tegen zijn verblijf in het zwarte gevaarte. Hij heeft wel vaker voor hete vuren gestaan. De 22-jarige student heeft wel eens gebungee-jumped en van twintig meter hoge rotsen afgedoken. En de BUS is dan ook weer een nieuwe uitdaging voor hem. Hij heeft er in elk geval heel veel zin in. Overigens is het niet de eerste keer dat hij in de BUS plaatsneemt, want tijdens de testweek heeft hij al even mogen proeven aan het BUSleven.
Don zijn eerste verblijf in de BUS beviel hem heel goed. Natuurlijk verwacht hij dat zijn komende rit heel anders zal verlopen. De vorige keer zat hij ook in de BUS met een groep totaal onbekende mensen maar nu valt hij natuurlijk in een groep die elkaar al langer kent dan vandaag. Het feit dat hij continu gefilmd wordt in de BUS zijn, vindt hij wel vervelend. Niet zozeer om het feit dat hij dag en nacht wordt gevolgd maar meer om het feit dat de mensen achter de camera’s zijn kaarttrucjes kunnen ontdekken.

Don is van plan om de boel goed op stelten te zetten. Met zijn kaarttrucjes en jongleerkunsten wil hij ervoor zorgen dat de groep geen saaie momenten meer beleeft. Daarnaast neemt hij ook zijn vuurspuwmaterialen mee. Don houdt absoluut van een geintje. Hij ziet zijn verblijf in de BUS dan ook als één groot feest. Hij wil veel lol trappen en het niet te serieus opvatten. Het zou voor hem dan ook een grote teleurstelling zijn als hij maandag weer zou moeten vertrekken. Don beseft dat het moeilijk is om binnen te vallen in een groep die al zo hecht is. Maar hij wil zijn plaats zoeken door zijn verblijf te mengen met heel veel humor.

Don volgt de opleiding SPW (Sociaal Pedagogisch Werk) maar dat bevalt niet helemaal. Als uitvlucht had hij zich opgegeven voor de BUS. Het feit dat hij nu enkele weken later alsnog de BUS mag betreden overrompelde hem wel. Hij wilde zijn stage afmaken en een opleiding tot cameraman of iets dergelijks gaan volgen. Maar nu dit op zijn pad komt, ziet hij het als een unieke uitdaging.
Echt plannen heeft hij niet na de BUS. Spottend vertelt hij dat hij ontdekt wil worden, beroemd, hij gaat voor de eeuwige roem en het geld. Natuurlijk bedoelt hij dat niet serieus maar het lijkt hem wel heel leuk om iets met zijn humor te doen. Iets specifieks heeft hij niet in gedachten maar dat ziet hij dan wel weer. Wat neemt Don mee de BUS in? Veel lol dus, en zijn vuurspuwmaterialen. Maar hij is ook van plan te lezen. Zijn vader heeft hem het boek ‘de laatste Don’ gegeven. Als lolletje zegt hij dat de titel op hem slaat. Hij ziet het wel voor zich dat hij als laatste overblijft. Verder wil hij de passagiers natuurlijk verrassen. Waarmee, daar moet hij nog even over nadenken. Champagne vindt hij afgezaagd. Het is zondag Pasen, dus misschien wil hij de BUS wel volstoppen met eieren. Maar dat zullen we snel genoeg merken, want hij wil zijn aanwezigheid niet zonder grappen of grollen voorbij laten gaan.
_______________________________________
Mike is de andere nieuweling. De 25-jarige Boogschutter uit Zuid-Holland heeft ook al eens eerder in de BUS gezeten. Dus hij is ook al bekend met de camera’s. Maar dat is geen bezwaar voor Mike. Hij vindt het niet erg dat andere kunnen zien wat hij doet en denkt. Het lijkt hem zelfs een enorme kick. Zo kan hij zelf ook later terug zien hoe zijn houding en gedrag is tegenover een groep onbekenden.

Wat wel een probleem kan worden voor Mike is zijn lengte. De bijna twee meter lange tennisser zal problemen krijgen bij het koken en slapen. Maar ook ex-passagier Bart had te kampen met dit probleem en heeft dit goed op weten te lossen. Dus ook Mike weet hier vast een goede oplossing voor te vinden.

Het plan van Mike is dat hij voornamelijk veel lol gaat maken met de andere passagiers. Hij wil ervoor zorgen dat het geen dooie boel wordt. Als goeie eigenschappen geeft hij zelf aan dat hij makkelijk contact maakt, humoristisch is, nooit ruzie maakt en gezellig is. Hij kan daarentegen wel soms wat eigenwijs zijn en iemand flink voor gek zetten. Bovendien kan hij heel goed teveel geld uitgeven. Of dat problemen oplevert bij het boodschappen doen, zullen we snel genoeg merken. Op dit moment is Mike tevreden met zijn leven zoals dat is. Maar er is altijd ruimte voor een uitdaging als de BUS. Het lijkt Mike een geweldige uitdaging om een paar weken uit zijn vertrouwde omgeving weg te zijn. Hij hoopt met deze nieuwe ervaring veel kennis over zichzelf op te doen. En deze kennis wil hij overbrengen op mensen die een moeilijke tijd doormaken, of vrienden die ergens mee zitten.

Dit klinkt allemaal heel serieus maar de hoofdreden dat Mike de BUS ingaat is vooral om gewoon een hele leuke tijd te hebben. Hij wil lol maken en net zoals Don de boel op stelten zetten. De doorgewinterde passagiers staan dus leuke, verrassende tijden te wachten.
TD



[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 22 April 2000).]

pi_260162
Hai Quenda, herinner jij je deze mnsen nog v.h voorprogamma? ze zeggen mij tot nu toe niets. Ben benieuwd.
pi_260163
Alweer 2 van die bakvissen Ze worden steeds jonger. * Brok verdenkt SBS van leeftijdsdiscriminatie.


[Dit bericht is gewijzigd door Brok (Datum 22 April 2000).]

  zaterdag 22 april 2000 @ 16:12:00 #18
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_260164
It's me, ik kan geen zinnig woord zeggen over het voorprogramma, sterker nog, ik heb zelfs de weken met Esmee niet gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')