abonnement Unibet Coolblue
pi_259895
MIJN HAAT JEGENS ERIC IS NU BIJNA EEN VLEES GEWORDEN DEMON!!!!

Dus hierbij deze melding hiervan. Mocht je vragen of opmerkingen hebben over deze opmerking dan hoor ik deze graag.

Ik laat u graag nog dieper nadenken over de volgende opmerkingen van Eric:

'Ik heb bij de Commando's gezeten.'

'Nu hoef ik niet meer te slijmen, ik zit immers al in de Bus.'

'Mn brommertje doet het niet goed.'

En mijn persoonlijk favoriete antwoord op bovenstaande van Iwan:

'Je bent gewoon te zwaar voor dat brommertje!'

Grtz,

Meerhoerman.

pi_259896
Wat moest ik lachen trouwens toen Tessa hem frikandellen ging voeren!!!! Wahahahaha!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_259897
En wat dacht je van deze?
Hij zit achter de laptop en vraagt luidop:

SCHRIJF JE "VERBAZING" MET ÉÉN "A" OF MET TWEE?

Dit noem ik nou een expliciet voorbeeld van de voorbeeld-funktie, die er van de bus uitgaat.

pi_259898
MM,

Van MiRRoRMaN - 18 April 2000 @ 23:48.

--------------------------------------------------------------------------------

MIJN HAAT JEGENS ERIC IS NU BIJNA EEN VLEES GEWORDEN DEMON!!!!


Ik dacht dat ze die ook al weggehaald hadden bij jou. Ik begrijp alleen niet uit je post of 'het' ook gaat leven??????


  woensdag 19 april 2000 @ 02:13:00 #5
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_259899
Ik had nog eens vanavond besloten te kijken, in de herhaling, na die zinderende Champions League wedstrijd. Maar toen ik dat frikandel voeren zag, ben ik zo gaan schuimbekken over dit in- en in triest verworden programma en die walgelijke Erik, dat mijn buurman me door het spontaan gecreeerde gat in de muur de hand kon reiken...

[Dit bericht is gewijzigd door Perico (Datum 19 April 2000).]

  woensdag 19 april 2000 @ 10:15:00 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259900
Mooi, we hebben nu al drie anti-Erik topics:

'Ik heb bij de Commando's gezeten.'
-Als uitbater van de snackbar?

'Nu hoef ik niet meer te slijmen, ik zit immers al in de Bus.'
-Wees dan een vent en ros Tessa eens flink door de tent heen.

'Mn brommertje doet het niet goed.'
-Nee en fietsen kun je ook al niet.


Toen die daar gisteren weer zijn commandoverhalen aan het vertellen was (het begint erop te lijken dat hij niks anders in zijn sneue leven heeft beleefd )moest ik even mijn dartbord versieren met een kaart van Brabant.

Het bij Iwan nieuw geinstalleerde programma Laugher 1.0 was duidelijk nog een betaversie met een hele hoop bugs. De harde en nog immer hoogst irritante lach van Iwan deed onze Erikandel denken een heuse Hans Teeuwen-kloon te zijn. Ginspireerd vertelde hij verder en hoe meer de bugs in Iwan zijn programma zijn werk deden, hoe dommer, proletischer en onverstaanbaarder de geexplodeerde frikandel ging mompelen.

Wat een enorme vette sukkel is die Erik toch.

  woensdag 19 april 2000 @ 10:34:00 #7
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_259901
Nog een ***** opmerking van Eric:
"Ik hoef echt niet elke dag sex"

Ja, vast!

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_259902
EN WAT IS HIER NOU PRECIES DE BEDOELING VAN?!

quote:
op 04-19-2000 om 02:13 AM schreef Perico het volgende:
Ik had nog eens vanavond besloten te kijken, in de herhaling, na die zinderende Champions League wedstrijd. Maar toen ik dat frikandel voeren zag, ben ik zo gaan schuimbekken over dit in- en in triest verworden programma en die walgelijke Erik, dat mijn buurman me door het spontaan gecreeerde gat in de muur de hand kon reiken...

quote:
op 04-19-2000 om 10:15 AM schreef Trainspotter het volgende:
Mooi, we hebben nu al drie anti-Erik topics:
'Ik heb bij de Commando's gezeten.'
-Als uitbater van de snackbar?
'Nu hoef ik niet meer te slijmen, ik zit immers al in de Bus.'
-Wees dan een vent en ros Tessa eens flink door de tent heen.
'Mn brommertje doet het niet goed.'
-Nee en fietsen kun je ook al niet.
Toen die daar gisteren weer zijn commandoverhalen aan het vertellen was (het begint erop te lijken dat hij niks anders in zijn sneue leven heeft beleefd )moest ik even mijn dartbord versieren met een kaart van Brabant.
Het bij Iwan nieuw geinstalleerde programma Laugher 1.0 was duidelijk nog een betaversie met een hele hoop bugs. De harde en nog immer hoogst irritante lach van Iwan deed onze Erikandel denken een heuse Hans Teeuwen-kloon te zijn. Ginspireerd vertelde hij verder en hoe meer de bugs in Iwan zijn programma zijn werk deden, hoe dommer, proletischer en onverstaanbaarder de geexplodeerde frikandel ging mompelen.
Wat een enorme vette sukkel is die Erik toch.

Help Meerhoerman door zijn weekvoorraad lachsel heen? Waarom is elke post in deze topic nou zo leuk?!

HET WAS DE BEDOELING NET ZO'N GRAFSTEMMING HIER TE CREEEREN ALS ERIC IN DE BUS VEROORZAAKT!!!!

Dus met groot ongenoegen introduceer ik hierbij de Eric simulator, waaraan ik zal werken met zoveel mogelijk stomme Eric opmerkingen, geimplementeerd met de volgende features:

"De Eric simulator zal uw vrouw niet kunnen bevredigen, maar zin in sex zal ze ook niet meer hebben. Bij de visite zal hij elk leuk grapje met een en een hissende lach onderbreken, gevolgd door een stomme opmerking. Ook zal hij de jaarvoorraad aan frikandellen binnen ca. 3,5 seconden bruut erdoorheen jagen. Er zal geen snack voor de visite over blijven waardoor uw vriendenkring sterk uitgedund zal worden. Het zal u ook dun door de broek gieren als u net denkt gezellig met iemand te praten of wanneer u T.V. zit te kijken en hij plotseling met beffende, poepende, of boerende pseudo-macho commando verhalen op de proppen komt. Ook zal u zich niet meer veilig voelen in eigen land wanneer u zich realiseerd dat dit het type 'vent' is wat zich dus bij de door u bruutst gewaande type soldatenclubje wordt aangewend voor de bescherming van uw veiligheid van bijvoorbeeld een Saddam Hoessein of gemiddelde tot de tanden bewapende Tamil Tijger. Neen, s'Neerlands commando is slechts bewapend met een door kantinejuffrouw oraal ingebrachte frikandel en een vroegtijdig uitpuilende bierbuik en zwemband. Dit is de Eric simulator, de simulator die u niet in huis wilt en bij u langs gezonden zal worden als u niet tijdig die Ach -en Wehkamp rekening betaald, of u dat onetel-girootje weer eens te laat op de bus heeft gedaan. U krijgt hem gratis en werk laat over s'avonds anders komt hij ook bij u langs deze zomer!!!!'

Ik heb gezegd!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  woensdag 19 april 2000 @ 13:37:00 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259903
buuuwwwwwaaaaaaaaaaaaaahahahahaaaaaaaaaaaah!!

Nouwuh, doet u mij dan ook maar zo'n anti-eric-stimulator-simulator.

En ik vind dat we hem de Ericandel moeten dopen.

gezallich!!!

  woensdag 19 april 2000 @ 14:04:00 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_259904
EN IK KEN HEM NIET EENS

Want ik heb geen SBS6 meer op mijn tevee na het vertrek van Jop !

DUS MISSCHIEN KAN IEMAND HIER EVEN EEN FOTOOTJE PLAATSEN ????

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 19 april 2000 @ 14:39:00 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259905
Mirrorman?Ogen dicht!!!!!!!

text afkomstig van de sbs redactie MET spelfouten:
Geboren: 11 mei 1970
Lengte: 1.92 m
Woonsituatie: Alleenwonend
Werk: Zelfstandig ondernemer, reinigen / planten & decoratie
Kinderen: Nee
Huisdieren: Nee
Het lijkt me een te gekke uitdaging. Ik ben altijd in voor iets apparts. Ik sta graag in de belangstelling en als er iets te doen is sta ik altijd voorop. Ik kan aardig zingen en misschien kan ik door deze deekbane hier ook wel iets mee gaan doen. Maar vooral wil ik weten hoe het is om vier maanden van huis en vrienden/familie verstoken te zijn
_____________________________________

* Quenda® denkt, 4 maanden???huh???.


[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 19 April 2000).]

  woensdag 19 april 2000 @ 14:46:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259906
na de bus in de studio.

Sylvana: en ook voor de redactie hebben we een gepast cadeautje, een LOI opleiding, we hebben gekozen voor het langste studie traject wat mogelijk was bij de LOI, bij wijze van hoge uitzondering, rekening houdend met jullie vooropleiding, mogen jullie over de modules Nederlands , 4 jaar doen. Ja kijkers, normaal mag je na 1 maand examen doen, maar voor ons heeft men een uitzondering gemaakt, dit was mede mogelijk omdat wij met zo'n uitzonderlijk grote groep wilden gaan studeren.

pi_259907
quote:
op 04-19-2000 om 02:39 PM schreef Quenda® het volgende:
[ denkt, 4 maanden???huh???]


Ja, weet je nog, hij zat al in de voorrondes van de bus. Dit stukje lag al maanden geleden kant en klaar voor het geval dat er iemand uitgaat.

Nog even iets opvallends: Hier houden de vrouwen het langer vol, bij BB was dat precies omgekeerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Jolleke (Datum 19 April 2000).]

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 19 april 2000 @ 15:11:00 #14
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_259908
Kijk Eric is dus net de reden dat ik blij ben dat de dienstplicht afschaft is. Het enigste wat hij in dienst heeft geleerd is het frikandel eten (waarin meer hersenen zitten dan in zijn hoofd) en het klaverjassen. Je moet er toch niet aan denken dat zulke mensen in geval van nood, ons land moeten verdedigen.
Nou ja ze zijn altijd goed in het sjouwen van zandzakken natuurlijk.
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  woensdag 19 april 2000 @ 15:23:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259909
quote:
op 04-19-2000 om 03:10 PM schreef Jolleke het volgende:
Ja, weet je nog, hij zat al in de voorrondes van de bus. Dit stukje lag al maanden geleden kant en klaar voor het geval dat er iemand uitgaat.

Nog even iets opvallends: Hier houden de vrouwen het langer vol, bij BB was dat precies omgekeerd.


Jolleke, het gaat er niet om of ik het weet, het ging er eigenlijk om dat sbs zelfs te lui is om een stukje text iets aan te passen voor hun site, en dat het stikvol fouten staat

pi_259910
quote:
op 04-19-2000 om 03:23 PM schreef Quenda® het volgende:
Jolleke, het gaat er niet om of ik het weet, het ging er eigenlijk om dat sbs zelfs te lui is om een stukje text iets aan te passen voor hun site, en dat het stikvol fouten staat

Oeps, sorrie. Ben een beetje heel erg moe. Ben vanmorgen al om zes uur opgestaan en zit de hele dag al te studeren. Snap het allemaal niet meer echt. Misschien volgende keer wat duidelijker voor mij, arme studente.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_259911
quote:
op 04-19-2000 om 03:11 PM schreef RedNax het volgende:

Nou ja ze zijn altijd goed in het sjouwen van zandzakken natuurlijk.



In zijn geval zullen ze met hem het grootste gat wel dichten in een dijk.

  woensdag 19 april 2000 @ 19:33:00 #18
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259912
NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*

Kunnen we ons net zo rond vreten als onze legerheld

Gezallich!!!

  woensdag 19 april 2000 @ 19:36:00 #19
572 Sniper
Gull Catcher
pi_259913
Slechts 144 stuks? Is dit de Mini / Neem mee / Voor onder weg verpakking ofzo?

  woensdag 19 april 2000 @ 21:04:00 #20
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259914
Een ‘kriebel’ paard voor Eric
datum: Woensdag 19 april 21:00
bron: Internetredactie

Na de rondleiding van vandaag, staat de passagiers nog een verrassing te wachten. Het zestal mag paardrijden in de buitenbak van een manege. Esmeralda ontpopt zich vrij snel als de expert van de groep: de sportieve passagier is zelf ook in het bezit geweest van een edel dier. De aangewezen persoon dus om de anderen letterlijk een lesje te leren. Eric’s paard heeft jeuk en wil niet echt meewerken. Het dier stijgert en geeft een paar flinke trappen achteruit. Eric is daar niet van gediend en geeft het paard een duw terug, wat het beest op zijn beurt beantwoordt met een rake schop in het kruis van de ex-commando. Een lachwekkend gezicht, vinden zijn BUScollega’s. Maar de nieuweling van de BUS laat zich niet kennen. “Hij heeft me wel geraakt, maar niet hard.” Toch reden genoeg om zijn hengst om te wisselen voor de merrie van Esmeralda. “Die van jou is veel rustiger”, licht hij toe. Als ook deze viervoeter zich van zijn slechte kant laat kennen, geeft Eric het op. “Mij niet meer gezien. Ik wil niet meer, ik heb mijn portie wel gehad.” Hij brengt het paard nog wel netjes naar zijn stal terug.
JC

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259915
quote:
op 04-19-2000 om 07:33 PM schreef Trainspotter het volgende:
NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*NIEUW*
Kunnen we ons net zo rond vreten als onze legerheld
Gezallich!!!

TRAINSPOTTER!!!!

TE GEK!

Hebben ons echt helemaal kapot gelachen hier man....

Overigens, laten we dat ongelooflijk coole:

Gezallich!!!!

Maar aanmeten als de nieuwe

VAMOS!

Het doet me goed zulks een creativiteit te zien....

Grtz,

Meerhoerman.
Gezallich!!!!

  woensdag 19 april 2000 @ 22:23:00 #22
2705 cynix
is verdwaald
pi_259916
quote:
op 04-19-2000 om 07:33 PM schreef Trainspotter het volgende:
Kunnen we ons net zo rond vreten als onze legerheld

Geweldig!!!
Het noodrantsoen van de ECHTE commando, onvervaard te paard!

Gezallich!!!

  woensdag 19 april 2000 @ 22:29:00 #23
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_259917
Trainspotter, geweldig! Ik eet die dingen zeker niet , want als je er net zo uit gaat zien als erik......


Enne, ik geef die paarden groot gelijk, die beesten zagen het vast al voor zich dat zij er een hernia aan over zouden houden.

(kick some ....)

[Dit bericht is gewijzigd door femfatale (Datum 19 April 2000).]

never play games........
  woensdag 19 april 2000 @ 23:58:00 #24
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259918
Wat een verhaal weer, nu weer met paarden.

nou das ook nie gezallich, overal waar ik op ga zitten weigert mij te vervoeren. M'n brommer doet ut nie, m'n fiets werpt me in een plas, en nou moeten de paarden me ook al nie meer. Zal ik jullie dan nog maar eens een leuk verhaaltje vertellen, jongens

Neeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!

ach joh doe nou efskes gezallich, ik heb nog een mooi verhaal over de commando's, je weet wel daar waar ik vroeger bij gezeten heb. Daar had ik nooit problemen met voertuigen, joh. Die tanks deden het altoos. Nie daddikdie moch besturen maar ik moch vaak meerijden medduh munnuh maten. Dah was ech lachuh joh. En ook erg gezallich, want daarna gingen we vaak frikandellen eten

Iwan: hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi. Ja, das echt een goeie.Dat programma van mij draait echt lekker.

Ja, ech gezallich was dah en toen....

Toen kwam de Erik-simulator van Meerhoerman en met zijn ingebouwde Real-erik eliminator werd Erik tot tweede hands frikandel gepromoveerd.

Gezallich!!!

  donderdag 20 april 2000 @ 00:13:00 #25
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_259919
MiRRoRMaN, luv'ya! Damn, you're good.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')