abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 27 juli 2010 @ 04:06:49 #51
269373 Futureone
Got shit on your face.
pi_84535264
Hoelang studeren een van jullie in Z-K en op welke opleidingen mag je daarnaartoe?
Hot Tub Time Machine
pi_84537267
Ik studeer dit: http://www.gsom.pu.ru/en/graduate/mitim_2010/ in Rusland/Finland (Ben niet verbonden aan een Nederlandse universiteit) en zal er 4 maanden zitten. Vanuit Nederland zijn volgens mij alle bedrijfskunde/management studies wel een exchange partner met een of andere Koreaanse universiteit :)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 09:28:21 #53
269373 Futureone
Got shit on your face.
pi_84537571
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 09:13 schreef superheist het volgende:
Ik studeer dit: http://www.gsom.pu.ru/en/graduate/mitim_2010/ in Rusland/Finland (Ben niet verbonden aan een Nederlandse universiteit) en zal er 4 maanden zitten. Vanuit Nederland zijn volgens mij alle bedrijfskunde/management studies wel een exchange partner met een of andere Koreaanse universiteit :)
Hoe bevalt het je daar?
Hot Tub Time Machine
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:47:53 #54
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_84559946
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 04:06 schreef Futureone het volgende:
Hoelang studeren een van jullie in Z-K en op welke opleidingen mag je daarnaartoe?
Ik ga in minder dan 4 weken die kant op voor één semester. Zoals superheist al zei is dit vaak wel mogelijk bij management opleidingen, zo ook bij IBMS.

Een vriend van me komt er net vandaan, volgens hem hing er nogal een stank over Seoul met de zomer. Ik ben er eind augustus, hopelijk is het dan te doen. :X
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:00:07 #55
230320 schoolstudent
Gezegend met kortpittig kapsel
pi_85060681
Pfff, situatie is wel aan het escaleren rond de 2 Korea's. Ik zit er over 13 dagen, maar de nieuwsberichten maken het er niet beter op. Natuurlijk zijn die dingen blijven gebeuren sinds '53, maar toch.
pi_85064895