abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 september 2010 @ 20:55:27 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86765042
Zit op moment op een kantoor waar sinds kort de automaten zijn vervangen, eerst was het versgezet, nu staan er van die koffiesiroop automaten. De koffie was al niet al te best, maar die siroop, dat is zo verschrikkelijk smerig dat ik geen koffie meer drink op kantoor. Echt, niet te pruimen, wat een meuk.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86765159
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit op moment op een kantoor waar sinds kort de automaten zijn vervangen, eerst was het versgezet, nu staan er van die koffiesiroop automaten. De koffie was al niet al te best, maar die siroop, dat is zo verschrikkelijk smerig dat ik geen koffie meer drink op kantoor. Echt, niet te pruimen, wat een meuk.
Is ook slecht voor je donder. Kreeg echt last van m'n maag van die meuk.
  donderdag 23 september 2010 @ 20:58:08 #203
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_86765190
Wij hebben volgens mij gewoon voorgemalen waarschijnlijk vriesdroog, maar dat kost dan ook niets .... Gelukkig ook maar, krijg er ook niet meer dan 2 bakkies p/d van binnen... We hebben op de afdeling nog wel een Nespresso in de kast staan, das wel veel smakelijker, maar dat kost wel weer geld ...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_86765274
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:58 schreef chufi het volgende:
Wij hebben volgens mij gewoon voorgemalen waarschijnlijk vriesdroog, maar dat kost dan ook niets .... Gelukkig ook maar, krijg er ook niet meer dan 2 bakkies p/d van binnen... We hebben op de afdeling nog wel een Nespresso in de kast staan, das wel veel smakelijker, maar dat kost wel weer geld ...
Wij hebben dus met een paar man zo'n Dolce Gusto gelapt en verder zorgt iedereen voor z'n eigen koffie. Ideaal. Mensen die graag cappucino drinken kopen die, mensen die espresso drinken kopen die, etc. 't Is uiteraard nog lang geen Jura maar 100x beter dan wat er uit die DE pakken komt.
pi_86765289
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:57 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Is ook slecht voor je donder. Kreeg echt last van m'n maag van die meuk.
Je blijft er wakker van, dat is het enige goede eraan.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:01:27 #206
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86765362
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:59 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Wij hebben dus met een paar man zo'n Dolce Gusto gelapt en verder zorgt iedereen voor z'n eigen koffie. Ideaal. Mensen die graag cappucino drinken kopen die, mensen die espresso drinken kopen die, etc. 't Is uiteraard nog lang geen Jura maar 100x beter dan wat er uit die DE pakken komt.
Mag helaas niet op het kantoor waar ik zit, is niet toegestaan waterkokers of koffiezetters etc op het kantoor neer te zetten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86765679
quote:
Op donderdag 23 september 2010 20:54 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Waarom in godesnaam.
Dat is de beste van het vriesdroog spul.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:08:27 #208
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_86765707
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mag helaas niet op het kantoor waar ik zit, is niet toegestaan waterkokers of koffiezetters etc op het kantoor neer te zetten.
Bij ons ook niet, daarom staat ie in een kast met tijdklok :)
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_86765936
Ik vond het niet zo'n denderende aflevering.

Verder is het gewoon meuk wat uit die automaten komt. Er tipt niets aan een vers gezet bakje koffie.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_86765997
Lachen die aflevering is deels opgenomen bij het bedrijf waar ik werk :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86766125
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef Terreros85 het volgende:


Verder is het gewoon meuk wat uit die automaten komt. Er tipt niets aan een vers gezet bakje koffie.
Dat was al bekend. Maar in hoeveel bedrijven hebben de personeelsleden de gelegenheid om zelf even een vers bakje koffie te zetten die ook nog eens betaalbaar moet zijn :?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_86766304
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vond het niet zo'n denderende aflevering.

Verder is het gewoon meuk wat uit die automaten komt. Er tipt niets aan een vers gezet bakje koffie.
Precies, ook de Senseo's etc niet ;)
pi_86766444
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was al bekend. Maar in hoeveel bedrijven hebben de personeelsleden de gelegenheid om zelf even een vers bakje koffie te zetten die ook nog eens betaalbaar moet zijn :?
natuurlijk, maar mensen gaan opnoemen welke automaten wel te drinken zijn en welke niet. Mijn stelling, het is allemaal bagger. Ik begon te werken bij een bedrijf en de koffie was daar zooo slecht. Eén kopje per dag was puur om op te starten. Het was echt vies. Later kwam er een nieuwe automaat. Iedereen blij. Eindelijk lekkere koffie. Anderhalf jaar verder. Het is gewoon prut.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_86766554
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

natuurlijk, maar mensen gaan opnoemen welke automaten wel te drinken zijn en welke niet. Mijn stelling, het is allemaal bagger. Ik begon te werken bij een bedrijf en de koffie was daar zooo slecht. Eén kopje per dag was puur om op te starten. Het was echt vies. Later kwam er een nieuwe automaat. Iedereen blij. Eindelijk lekkere koffie. Anderhalf jaar verder. Het is gewoon prut.
Eens. De enige redding is al de automaat in kwestie ook pretkoffie als wiener melange of espreschoc zet, met genoeg suiker kun je alles lekker maken :P.
pi_86766728
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:22 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

natuurlijk, maar mensen gaan opnoemen welke automaten wel te drinken zijn en welke niet. Mijn stelling, het is allemaal bagger. Ik begon te werken bij een bedrijf en de koffie was daar zooo slecht. Eén kopje per dag was puur om op te starten. Het was echt vies. Later kwam er een nieuwe automaat. Iedereen blij. Eindelijk lekkere koffie. Anderhalf jaar verder. Het is gewoon prut.
Dat de koffie vies smaakt heeft meerdere redenen. Ten eerste drink je zelf thuis andere koffie van betere kwaliteit. De koffie die uit automaten komt is meestal van mindere kwaliteit dan je thuis drinkt. Ten tweede als de automaat niet goed staat afgestelt kan het vies smaken. Ten derde het ligt er net aan hoe je gewend bent om koffie te drinken heel sterk of juist heel slap etc.
Dus om te zeggen dat het aan de automaat ligt klopt niet. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86766828
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:

Dus om te zeggen dat het aan de automaat ligt klopt niet. :)
Denk het toch wel. Van zo'n generiek product dat zo mishandeld is als gevriesdroogde koffie kun je nooit kwaliteit verwachten. Misschien dat zo'n verse bonen machine met heel veel moeite (afstellen idd) nog een eind komt maar die kom je toch maar weinig tegen hoor.
pi_86766889
Het is gratis vaak hè. Dus niet klagen ;)
pi_86766942
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Denk het toch wel. Van zo'n generiek product dat zo mishandeld is als gevriesdroogde koffie kun je nooit kwaliteit verwachten. Misschien dat zo'n verse bonen machine met heel veel moeite (afstellen idd) nog een eind komt maar die kom je toch maar weinig tegen hoor.
Misschien ik weet het wel zeker ;) ik drink het iedere dag op mijn werk. Dus het kan wel. Mensen klagen te snel.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:39:21 #219
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86767411
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:27 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat de koffie vies smaakt heeft meerdere redenen. Ten eerste drink je zelf thuis andere koffie van betere kwaliteit. De koffie die uit automaten komt is meestal van mindere kwaliteit dan je thuis drinkt. Ten tweede als de automaat niet goed staat afgestelt kan het vies smaken. Ten derde het ligt er net aan hoe je gewend bent om koffie te drinken heel sterk of juist heel slap etc.
Dus om te zeggen dat het aan de automaat ligt klopt niet. :)
Jou gun ik een werkplek met een extract automaat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:40:08 #220
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86767468
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:29 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Denk het toch wel. Van zo'n generiek product dat zo mishandeld is als gevriesdroogde koffie kun je nooit kwaliteit verwachten. Misschien dat zo'n verse bonen machine met heel veel moeite (afstellen idd) nog een eind komt maar die kom je toch maar weinig tegen hoor.
Er is hele goede vriesdroog koffie, en er zijn hele slechte koffiebonen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86767540
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jou gun ik een werkplek met een extract automaat
dankje :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86767778
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Misschien ik weet het wel zeker ;) ik drink het iedere dag op mijn werk. Dus het kan wel. Mensen klagen te snel.
Nederlanders zoúden eens wat vaker moeten klagen over wat ze eten en drinken.
pi_86767864
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Nederlanders zoúden eens wat vaker moeten klagen over wat ze eten en drinken.
Nee ze zouden zich eerst eens moeten verdiepen en wat ze eten :{w
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:47:13 #224
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86767885
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Jou gun ik een werkplek met een extract automaat
Die vin ik lekker :@
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 23 september 2010 @ 21:47:14 #225
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86767888
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:45 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Nederlanders zoúden eens wat vaker moeten klagen over wat ze eten en drinken.
idd, niet alleen de koffie is bagger in veel bedrijven, het kantinevoer is ook een ramp. Maar de meeste zijn sowieso niets gewend.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86767909
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee ze zouden zich eerst eens moeten verdiepen en wat ze eten :{w
Nee, als je klaagt dan kan zo'n automaat (kennelijk) afgestelt worden zodat het nog enigzins smaakt (nogmaals, kennelijk). Maar iedereen tapt braaf z'n bakkie en neemt er genoegen mee.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:48:47 #227
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_86767962
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

idd, niet alleen de koffie is bagger in veel bedrijven, het kantinevoer is ook een ramp. Maar de meeste zijn sowieso niets gewend.
Ik neem altijd mijn eigen brood mee naar mn werk. :@

Met verse tomaat, feta en plakjes rauwe ham :9
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_86767973
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

idd, niet alleen de koffie is bagger in veel bedrijven, het kantinevoer is ook een ramp. Maar de meeste zijn sowieso niets gewend.
Ik schaam me dood als ik op cursus ben met Belgen of Duitsers in Holland. Dat verschrikkelijke broodje met kaas tijdens de lunch... als je geluk hebt nog een laf soepje erbij (en de eeuwige kroket als hoogtepunt :') ).
  donderdag 23 september 2010 @ 21:48:56 #229
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86767976
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die vin ik lekker :@
Rokers proeven dan ook stukken slechter
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86767989
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Nee, als je klaagt dan kan zo'n automaat (kennelijk) afgestelt worden zodat het nog enigzins smaakt (nogmaals, kennelijk). Maar iedereen tapt braaf z'n bakkie en neemt er genoegen mee.
Nog maals mensen hebben geen idee waarover ze praten :{w
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86768038
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog maals mensen hebben geen idee waarover ze praten :{w
Volgens mij snap jij ook niet helemaal hoe het er in de meeste bedrijven aan toegaat anders.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:50:18 #232
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86768049
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nog maals mensen hebben geen idee waarover ze praten :{w
nee, jij hebt hele series aan topics hier staan waar je diepgaande warenkennis uit blijkt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 23 september 2010 @ 21:50:26 #233
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_86768060
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:47 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Nee, als je klaagt dan kan zo'n automaat (kennelijk) afgestelt worden zodat het nog enigzins smaakt (nogmaals, kennelijk). Maar iedereen tapt braaf z'n bakkie en neemt er genoegen mee.
Er valt idd te fine-tunen. Dan komt er een DE monteur en die drukt op wat knoppen en zo en weer fingers xrossed..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_86768096
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef chufi het volgende:

[..]

Er valt idd te fine-tunen. Dan komt er een DE monteur en die drukt op wat knoppen en zo en weer fingers xrossed..
Aan die gevriesdroogde meuk valt volgens mij weinig af te regelen. Als je basis rommel is kun je daar nooit iets fatsoenlijks van maken.
pi_86768285
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Volgens mij snap jij ook niet helemaal hoe het er in de meeste bedrijven aan toegaat anders.
Tuurlijk wel :{w
Maar als jullie die koffie niet lekker dan drink je toch gewoon wat anders :{w

quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:50 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

nee, jij hebt hele series aan topics hier staan waar je diepgaande warenkennis uit blijkt.
Nee mag niet bedrijfsgeheim enzulks :6
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:00:19 #236
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86768663
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk wel :{w
Maar als jullie die koffie niet lekker dan drink je toch gewoon wat anders :{w
[..]

Nee mag niet bedrijfsgeheim enzulks :6
Ach gus, tijnbrein maakt extract koffie siroop en is in zijn wiek geschoten dat mensen het smerig vinden..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86768792
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach gus, tijnbrein maakt extract koffie siroop en is in zijn wiek geschoten dat mensen het smerig vinden..
Ja :'(
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 23 september 2010 @ 22:09:14 #238
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_86769088
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja :'(
HET IS SMERIG!!!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_86769143
quote:
Op donderdag 23 september 2010 22:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

HET IS SMERIG!!!
Je hebt gewoon geen smaak :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_86772027
Probleem is dat het een beetje een afweging is die gemaakt moet worden. Iedereen heeft andere voorkeuren en natuurlijk ook het financiele aspect. Ook gemak en snelheid is van belang. Ik heb eens een kantoorbijbaantje gehad waar gewoon meerdere 1 groeps horeca espressomachines stonden met maler, zoals je begrijpt heb ik me helemaal uitgeleefd daar. Echter, personeel was er niet heel blij, het was omslachtig en resultaat twijfelachtig (je moet wel met zo'n apparaat om kunnen gaan natuurlijk).

Waar ik nu werk staat zo'n Nespresso apparaat met melkopschuimer. Wat mij betreft een mooie combi tussen smaak en gebruiksgemak. Ondanks dat er beter koffies zijn dan Nespresso vind ik het prima te drinken op kantoor.

Heb ook bij bedrijven gezeten die gewoon op een Bravilor apparaat filterkoffie zette, is imho niks mis mee (tenzij het te lang staat) gelukkig was de omloopsnelheid dusdanig dat de de gemalen koffie niet echt oud kon worden. Dieptepunt was CafeBar (of Autobar?), bah bah bah... heb nog nooit zoveel thee gedronken op werk in die tijd

Mocht ik ooit een kantoor nemen en personeel, dan ga ik voor iets van een Jura ofzo denk ik.
pi_86772355
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:09 schreef tjoptjop het volgende:
Heb ook bij bedrijven gezeten die gewoon op een Bravilor apparaat filterkoffie zette, is imho niks mis mee (tenzij het te lang staat) gelukkig was de omloopsnelheid dusdanig dat de de gemalen koffie niet echt oud kon worden.
Die staan bij ons nog vrolijk te pruttelen op kantoor _O_ Jammer dat ik uberhaupt geen koffie drink :')
pi_86774244
We hadden tot voor kort DE als koffie-automaat, maar sinds augustus ivm een aanbesteding een ander merk. Ik kan me de naam niet eens meer herinneren, maar ik beperk me maar door te citeren uit de uitgeprinte brief die bij de arme cateraars mij lieten lezen: (zij kunnen er ook niks aan doen): 'Douwe Egbers, kom terug! Alles is vergeven.'
En die DE, volgens mij gewoon instant-koffie, was al niet te zuipen.
anonieme razernist
pi_86775317
Zodra het "aanbesteed" wordt weet je natuurlijk al dat het foute boel is aangezien dan prijs het enige criterium is. Ofwel, Cafebar en consorten :')
pi_86775332
Wat ik me afvraag: zit er nog wel cafeïne in die vriesdroogkoffie?
pi_86775412
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:54 schreef Sloggi het volgende:
Wat ik me afvraag: zit er nog wel cafeïne in die vriesdroogkoffie?
Vast wel, decaf is nog best een chemisch proces. Vriesdroog is gewoon reedsgezette koffie ontdaan van al het vocht (toch?)
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:57:10 #246
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_86779789
Bij mijn vorige werkgever hadden we een apparaat wat naast chocomel, water ook koffie gaf, maar daar zat dan een soort rol in en bij ieder kopje koffie kwam hier een stukje voor de opening en daardoor fungeerde het als een soort filter en hier zat dan ook echte gemalen koffie op.
Dit was goed te drinken, maar het nadeel was het schoonmaken.

Deze apparaten zie je volgens mij nergens meer.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 24 september 2010 @ 11:01:06 #247
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_86781687
Leuke aflevering en leuke discussies hier ook :)

Ik heb het hier nog niet zo slecht voor elkaar, geen verse bonen, wel een automaat met filterkoffie ipv vriesdroog of siroop.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_86784981
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:57 schreef Curiosity het volgende:
Bij mijn vorige werkgever hadden we een apparaat wat naast chocomel, water ook koffie gaf, maar daar zat dan een soort rol in en bij ieder kopje koffie kwam hier een stukje voor de opening en daardoor fungeerde het als een soort filter en hier zat dan ook echte gemalen koffie op.
Dit was goed te drinken, maar het nadeel was het schoonmaken.

Deze apparaten zie je volgens mij nergens meer.
Die hebben wij ook nog, dat ding kan je ook helemaal kan instellen. We hebben ook een tijd zo'n vriesdroogding gehad maar dat spul was dus echt niet te drinken in vergelijking met die filterautomaat.
Get it and Bet it
  Licht Ontvlambaar vrijdag 24 september 2010 @ 12:45:16 #249
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_86785288
quote:
Op donderdag 23 september 2010 21:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat was al bekend. Maar in hoeveel bedrijven hebben de personeelsleden de gelegenheid om zelf even een vers bakje koffie te zetten die ook nog eens betaalbaar moet zijn :?
Wat dat betreft heb ik geluk met mijn werkgevers... Bij de vorige staat een Jura en bij de huidige een horeca bonenmaler en esspressomachine, met pistons O+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_86785689
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 00:54 schreef tjoptjop het volgende:
Zodra het "aanbesteed" wordt weet je natuurlijk al dat het foute boel is aangezien dan prijs het enige criterium is. Ofwel, Cafebar en consorten :')
En nadat de nieuwe machines geplaatst waren, werd er zoveel geklaagd dat de producent blijkbaar werknemers van hier heeft uitgenodigd voor een proefsessie. De lekkerste is uitgekozen en sindsdien hebben alle automaten die andere melange.
Ik proef geen verschil. Vieze koffie kan ik trouwens nog aan wennen, maar het feit dat ik de hele dag door naar de WC moet is veel vervelender :( .
anonieme razernist
pi_86808767
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Bij de vorige staat een Jura en bij de huidige een horeca bonenmaler en esspressomachine, met pistons O+
O+

Maar wat vinden de collega's ervan?
pi_87021426
Vanavond:


Melk bewaar je in de koelkast, dat is een waarheid als een koe. Maar de Keuringsdienst kreeg een mail van een verbaasde kijker. Hij had een pak verse melk buiten zijn koeling laten staan, en zelfs na enkele weken leek deze niet bedorven.

Hoe doen ze dat dan, verse melk langer houdbaar maken? De boer heeft het antwoord niet. En ook de melk-experts vinden het een mysterie.

In deze uitzending van de Keuringsdienst van Waarde gaan de verslaggevers op zoek naar het geheim van de tovermelk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87021575
Tovermelk _O-
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Licht Ontvlambaar donderdag 30 september 2010 @ 14:53:36 #254
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_87021697
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

O+

Maar wat vinden de collega's ervan?
Degene die graag koffie drinken zijn even lyrisch ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_87036317
Whehe. Die Lidl melk is gewoon houdbare melk in een pak voor verse melk. :')

Sowieso, halfvolle melk. Wat een triestheid als je dat drinkt. :') Melk met water. Getverdemme.
pi_87036483
:o schokkend!
pi_87037004
De microfiltreer UNIT
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 30 september 2010 @ 20:53:55 #258
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_87037142
Het ligt allemaal aan ons zelf
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_87037179
mah matige uitzending.
pi_87037237
:? wat een korte aflevering ook.
pi_87037562
Microgefilterde melk dus van de Lidl om het lang houdbaar te laten zijn. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87038163
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:55 schreef UncleSam het volgende:
:? wat een korte aflevering ook.
Nee gewone lengte.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:17:58 #263
180784 giessss
red een boom, eet een bever
pi_87038276
Wat een nep verbazing overal, ook bij de programmamakers zelf trouwens.


Als je een nieuwe gezinsauto koopt voor honderd euro, is het een beetje hypocriet als je daarna verbaasd gaat reageren dat er toch het een en ander niet in orde is.

Melk van de Lidl / Aldi etc, wordt al jaren verkocht voor voor-oorlogse prijzen, hoe kan je daar nou een kwaliteitsproduct van verwachten.
pi_87038784
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:17 schreef giessss het volgende:
Wat een nep verbazing overal, ook bij de programmamakers zelf trouwens.


Als je een nieuwe gezinsauto koopt voor honderd euro, is het een beetje hypocriet als je daarna verbaasd gaat reageren dat er toch het een en ander niet in orde is.

Melk van de Lidl / Aldi etc, wordt al jaren verkocht voor voor-
oorlogse prijzen, hoe kan je daar nou een kwaliteitsproduct
van verwachten
je bent er lang niet geweest he? De melk is er niet veel
goedkoper. Verder beetje kort door de bocht van je.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 21:27:50 ]
pi_87038903
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:26 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

je bent er lang niet geweest he? De melk is er niet veel
goedkoper. Verder beetje kort door de bocht van je.
aldi 40 cent
ah 80 cent.
:Z
pi_87038938
Dure AH heb je :)
  donderdag 30 september 2010 @ 21:30:15 #267
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87038964
Darn ende Fuck, gemist, wie weet wanneer de herhaling is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_87039078
hoezo de prijzen staan gewoon online:
http://webwinkel.ah.nl/
half vol 75 cent
vol 95 cent
per liter.
pi_87039133
Geen 80 cent dus ;) het gaat de KVD ook niet zozeer om de kwaliteit maar om de melk die je 2weken buiten de koelkast kan laten dat is opvallend vind je niet?

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2010 21:34:40 ]
pi_87039178
Vond de aflevering neit zo boeiend....
pi_87039233
"de melk is er niet veel goedkoper"
scheelt bijna 50%
pi_87039974
Het punt is toch helemaal niet dat de lidl-melk goedkoop, duur, goed of slecht zou zijn? Het gaat alleen om de houdbaarheid.

Overigens verkoopt Campina volgens mij ook zulke merk in Duitsland, dus die zouden het truukje ook moeten kennen.
pi_87041459
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Darn ende Fuck, gemist, wie weet wanneer de herhaling is?
Herhaling: maandag 4 oktober, 23.10u, NED3.

Maar je kunt de uitzending nu ook al via UG bekijken:
http://player.omroep.nl/?aflID=11484350
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 september 2010 @ 22:13:27 #274
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_87041526
quote:
Op donderdag 30 september 2010 22:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Herhaling: maandag 4 oktober, 23.10u, NED3.

Maar je kunt de uitzending nu ook al via UG bekijken:
http://player.omroep.nl/?aflID=11484350
dank je, wil hem opnemen.
Was pas laat thuis vandaag, had wat shit op te ruimen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_87073796
Ze zaten bij de laatste 10 voor de Televizierring dit jaar, ook wel een mooie prestatie _O_
pi_87233886
quote:
Mayonaise

Vrije-uitloopeigeel
Als we nou eens echt zouden weten waar onze mayo vandaan kwam, zo vroeg de sausmenger zich onlangs af, zouden we dan beter gaan kiezen? Zelf gebruikten ze in ieder geval enkel vrije-uitloopeigeel en echte pure ingrediënten. Dat u het even weet.

Saus der sauzen
Vragen stellen, dat kan de Keuringsdienst ook. Misschien zelfs wel beter. Want wat is dat dan: vrije-uitloopeigeel? En waar komt het nu werkelijk vandaan?

De Keuringsdienst van Waarde gaat tot de bodem van het potje met vet en achterhaalt de ware aard van de saus der sauzen: mayonaise.

Donderdag 7 oktober, 20.25u, NED3.
Herhaling: maandag 11 oktober, 23.10u, NED3.
pi_87299100
En we zijn los. ^O^
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:30:23 #278
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87299177
Ben sindskort pas een kijker, maar het is toch wel erg interessant! Vorige week wel een beetje een anti-climax, met die melk.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_87299512
Cool die kippenboerderij. Dit had ik niet verwacht :o ^O^
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:39:21 #280
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_87299588
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:37 schreef henkde_j het volgende:
Cool die kippenboerderij. Dit had ik niet verwacht :o ^O^
Ja idd best wel veel ruimte voor die beesten
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_87299740
Buurman en Buurman!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 oktober 2010 @ 20:42:20 #282
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87299741
Ik ben verliefd op dat meisje van de keuringsdienst :@
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_87299746
Sterk die slogan onder de soja :D
pi_87299760
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:42 schreef Paul het volgende:
Ik ben verliefd op dat meisje van de keuringsdienst :@
Die andere is beter.
pi_87299773
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:42 schreef Paul het volgende:
Ik ben verliefd op dat meisje van de keuringsdienst :@
Ze is niet knap, maar wel lief O+
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:43:33 #286
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87299793
De deksel zit er nog op :D
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 oktober 2010 @ 20:44:07 #287
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87299814
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:42 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Die andere is beter.
Die is idd ook lekker ja :D, die van vorige week :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_87299843
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Paul het volgende:

[..]

Die is idd ook lekker ja :D, die van vorige week :D
Nah, die is te lomp :N
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_87299860
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:44 schreef Paul het volgende:

[..]

Die is idd ook lekker ja :D, die van vorige week :D
Veel beter :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2010 20:45:22 ]
pi_87299868
Dat muziekje _O_ Wat een debielen in dat fabriekje.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 oktober 2010 @ 20:45:29 #291
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87299878
Lekker gespeeld dit
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_87299920
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:45 schreef kikoooooo het volgende:
Dat muziekje _O_ Wat een debielen in dat fabriekje.
Buurman en Buurman soundtrack. Perfect gekozen inderdaad. :)
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:46:59 #293
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_87300181
Interessant verhaal over die olie. Nooit bij stil gestaan.
Whaha wat een blunder dat dat vrouwtje van de fabriek dat zomaar zegt. _O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:51:40 #295
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_87300227
Raapolie!?? Wel god-ver-dom-me!
We hadden iets heel milieu-onvriendelijks verwacht, maar fuckin' raapolie?
Weet u het zeker?
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_87300255
Wat een flauwekul dus weer, was te verwachten.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 7 oktober 2010 @ 20:52:27 #297
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_87300268
Nu al afgeloopt, wat een matigheid :{
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_87300293
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:51 schreef Xenomaniac het volgende:
Raapolie!?? Wel god-ver-dom-me!
We hadden iets heel milieu-onvriendelijks vewacht, maar fuckin' raapolie?
Weet u het zeker?
Soja volgens Spanje :P
pi_87300295
Mooie aflevering weer.

Die kippenstal enzo zag er heel mooi uit, maar dan... :D
pi_87300357
irritant dom wijf....

vent: er zit raapolie in.
hoer: bla bla bla bla bla bla... weet jij iets over raapolie?
*vent zegt wat t is*
hoer: oh ja, dat is dus raapolie.

Dom wijf durfde niet gewoon te vragen wat raapolie is :|W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')