abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_79028790
en verder. geen tijd voor OP (sorry).

Dit weekeind dus eerste race van 2010
pi_79034689
RTL 7 kunnen we vast wel vergeten dit jaar. Dan maar een mooie stream opzoeken...
pi_79034866
torrent dagje na de race.
pi_79035108
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:22 schreef NY_Giant het volgende:
RTL 7 kunnen we vast wel vergeten dit jaar. Dan maar een mooie stream opzoeken...
Of CarChannel kijken via een digitale zender.

Moraes in derde KV Racing wagen
, dus niet Rossiter zoals verwacht werd.

[ Bericht 19% gewijzigd door sasquatsch op 11-03-2010 21:35:34 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79035338
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Of CarChannel kijken via een digitale zender.
Dat is cool! Wist ik niet...
pi_79036561
tvp
  vrijdag 12 maart 2010 @ 09:31:44 #7
184465 Migue
Sensuele man
pi_79048384
Whoop, had niet door dat ik de laatste post plaatste.

Even een kleine rectificatie: race start om 17:00 uur, niet 18:00 uur (wintertijd en zomertijd en zo, ingewikkeld verhaal, maar mijn fout).
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:29 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

dus niet Rossiter zoals verwacht werd.
Fulltime vanaf St.Pete Als Team Lotus, maar dat kan ook de Graham Rahal/Chip Ganassi Racing/Rahal Letterman Racing-inschrijving worden en fulltime vanaf de 500.
pi_79137424
Jack Plooij
  maandag 15 maart 2010 @ 09:16:07 #9
184465 Migue
Sensuele man
pi_79158734
Briljante race gisteren, enorm genieten was het! En dat mocht wel na die processie genaamd Formule 1 eerder op de middag.







En wat was Simona de Silvestro goed zeg. Move over Danica!

En Sato's Lotus-Cosworth:



[ Bericht 14% gewijzigd door Migue op 15-03-2010 10:29:55 ]
pi_79273912
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef Migue het volgende:
Briljante race gisteren, enorm genieten was het! En dat mocht wel na die processie genaamd Formule 1 eerder op de middag.
Haha ik had ook besloten even te gaan zitten voor Formule 1. Olaf Mol ging helemaal uit zijn dak en ik zag alleen maar een optocht, zelfs bij de start geen positie verandering. Nou dan ga ik wel golf of snooker kijken

Leuke Indy race, mooi stuivertje wisselen voor P1 en toch weer Power gewonnen.
pi_79277912
Iemand enig idee of RTLGP nog iets gaat doen met de Indycar dit jaar? (ik neem aan dat Indy 500 sowieso uitgezonden wordt)
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_79283577
Ik had een video bestand van 7,7 gig gedownload van de indycar maar die speeld heel schokkerig af terwijl ik een redelijk nieuwe computer heb. Iemand hier ook last van ?
pi_79285964
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 23:14 schreef Burnie88 het volgende:
Iemand enig idee of RTLGP nog iets gaat doen met de Indycar dit jaar? (ik neem aan dat Indy 500 sowieso uitgezonden wordt)
Volgens mij niet. De rechten voor Nederland zijn in handen van de digitale zender CarChannel. Die zend alle Indycar en Light races (live) uit.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 08:47 schreef m1155 het volgende:
Ik had een video bestand van 7,7 gig gedownload van de indycar maar die speeld heel schokkerig af terwijl ik een redelijk nieuwe computer heb. Iemand hier ook last van ?
Gisteren gedownload. Ga vanavond kijken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79332120
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:20 schreef sasquatsch het volgende:

Gisteren gedownload. Ga vanavond kijken.
Gezien. Slecht geluid, vloeiend beeld (WMP). In MPC of VLC was het beeld inderdaad schokkerig.

En Simona vond ik wel meevallen. Ze heeft even aan de leiding gelegen, maar verder was het niet echt bijzonder wat ze deed.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79332662
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Gezien. Slecht geluid, vloeiend beeld (WMP). In MPC of VLC was het beeld inderdaad schokkerig.
Ohja in wmp doet hij het wel. Nouja had de samenvatting gezien dus weet het voor volgende keer
  zondag 21 maart 2010 @ 23:07:41 #16
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79431101
Nu is de herhaling bezig
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_79453008
Baguette naar Conquest
quote:
Conquest Racing zal vanaf de race op het Barber Motorsports Park uitbreiden met een tweede wagen. De Belg Bertrand Baguette zal vanaf de derde IndyCar Series race van het seizoen teamgenoot worden van Mario Romancini en wordt ondersteund door de Royal Automobile Club of Belgium’s National Team (RACB). Baguette won vorig jaar de World Series by Renault kampioenschap en voerde tests uit voor de Formule 1 teams van BMW en Renault.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79559221
Wat een gave race was dat al, die eerste.. En met Power als overwinnaar! Power voor Champion


Sorry, beetje laat..
Where facts are few, experts are many.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:55:18 #19
122333 Hammer20
Crash test expert
pi_79615094
Op naar St. Petersburg (tvp), iemand die streams kent/heeft van de Indycar?
An expert is a man that has made all mistakes possible in a narrow field of expertise -- Albert Einstein
pi_79642435
Ik ben er live bij
Hier wordt het uitgezonden op SpeedChannel en CarChannel doet geloof ik de IndyLights samenvatting.

Eerste training was voor Junior Strous een 11e plaats. Wel een mooi oranje wagen. Arie Jr. kwam alleen in actie met een tweezitter en voor de rest ben ik geen Nederlander tegengekomen.

Dario crashte recht voor me tegen de muur in een poging een andere lijn door turn 5-6-7 te nemen.



Maar het mooiste is natuurlijk de Lotus met Takuma Sato




>>>hier<<< wat fotootjes van de vrijdag. Voor de echte racefans is zo'n vrijdag van een Indycar race toch wel fantastisch: voor 10 dollar entree zie je allerlei raceklassen, kun je met alle rijders praten en handtekeningen krijgen, met de monteurs meekijken en je staat vrijwel op de pitmuur.
pi_79652390
quote:
Op maandag 15 maart 2010 09:16 schreef Migue het volgende:
Briljante race gisteren, enorm genieten was het! En dat mocht wel na die processie genaamd Formule 1 eerder op de middag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En wat was Simona de Silvestro goed zeg. Move over Danica!

En Sato's Lotus-Cosworth:

[ afbeelding ]

Zijn dat je eigen geschoten foto's. Zo ja, mooi hoor!
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  zondag 28 maart 2010 @ 03:13:06 #22
184465 Migue
Sensuele man
pi_79661402
Haha nee, was het maar zo'n feest, dan zou ik daar bij geweest zijn. Dat is de komende maanden nog een droom. Homestead-Miami en een lange week Indy moeten jaarlijkse tripjes worden vanaf oktober Die foto's zijn van Firestone en IMS / Ron McQueeney.

DutchTrain, leuke foto's, en cool dat je erbij bent. Vakantie of woon je in Florida? De Lotus-Cosworth is inderdaad megafeth. Gerucht gaat dat Lotus ook echt een team op wil zetten dat onder de Lotus-naam racet, met technische hulp van KV Racing. Maar voorlopig ben ik met de huidige opzet ook heel erg blij.

  zondag 28 maart 2010 @ 05:00:21 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_79662254
Waarom rijdt ie dan rond met Lotus sponsoring.. vreemd
terwijl het F1 team dezelfde eigenaar heeft als Lotus cars! maar je daar geen Lotus (cars) logo's ziet!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 28 maart 2010 @ 10:06:52 #24
184465 Migue
Sensuele man
pi_79663657
Omdat KV Racing gesponsord wordt door Lotus Cars vanwege een relatie van Cosworth met Lotus Cars, part of the deal. 1Malaysia F1 heeft een licentie van Proton om het team Lotus Racing te noemen, en krijgt volgens mij ook wat sponsorgeld van Proton, maar heeft verder niets met Lotus Cars te maken.
pi_79669440
Gisteren was weer een mooie dag, veel rijders gezien, grote drukte bij de autograph sessions, maar opvallend hoe er toch de tijd werd genomen en hoe ontspannen de sfeer is.

Heb Junior Strous ook nog even gesproken. Het ging niet al te best en dus 11e in de kwalificatie. Jan Heylen was een tijdje snelste, maar staat uituindelijk vierde.

Het is nu grijs en bewolkt buiten en er worden onweersbuien voorspeld...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')