abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 18 april 2000 @ 18:00:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_259830
IK KAN WEER KNALLEN. Vandaag eindelijk mijn nieuwe passwoorden gekregen waardoor ik weer toegang tot het upload gedeelte van mijn site heb gekregen.

Meteen geupdate met foto's uit DE Bus. Deze foto's zijn genomen door **** (wil niet genoemd worden. Het schijnt dat SBS6 deze foto's NIET op het web wilde hebben.

Het betreft foto's van de regieruimte onder het slaapgedeelte van De Bus. OOk een foto van de plek waar de streams het net opgaan.

De geluistechnicus heb ik uit privacy onherkenbaar gemaakt, ik neem aan dat hij niet stil stond bij het feit dat hij op een niet SBS6 De Bus site zou terecht komen.

Ook leuk is de foto van Het plakaat in geval van een ramp (brand o.i.d) Hierop zijn de plaatsen van de 3 noodluiken afgebeeld, branddekens etc.etc.

Verder werd mij uit het contact met de maker van de foto's duidelijk dat het groene scherm, AFLEIDINGS-scherm wordt genoemd

De komende tijd zal ik nog wat real video fragmenten toevoegen van de afgelopen tijd

Ik kan weer knallen,...... Nu het programma nog

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_259831
Ehhhhh, waar staan die foto's dan? Weet je zeker dat Sonera alles weer voor elkaar heeft? Ik kan se nie vinde de foto's
  dinsdag 18 april 2000 @ 18:18:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_259832
Ik wel...

Vooral de foto met de tamelijk ENGE Bewakingspersoon is SCHOKKEND.

  dinsdag 18 april 2000 @ 23:33:00 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_259833
quote:
op 04-18-2000 om 06:12 PM schreef Brok het volgende:
Ehhhhh, waar staan die foto's dan? Weet je zeker dat Sonera alles weer voor elkaar heeft? Ik kan se nie vinde de foto's

Ze staan er echt op hoor !!. Misschien zit de oude opmaak van de site nog in je geheugen en moet je even op refresh klikken (vernieuwen).

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  woensdag 19 april 2000 @ 09:24:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259834
omhoog!

Gaaf R@b, alleen die onderste foto (waar de streams het net opgaan), waar is dat?

  woensdag 19 april 2000 @ 14:39:00 #6
572 Sniper
Gull Catcher
pi_259835
Mmm, ff mijn eigen nieuwe Foto Testen.

Wat een oneigelijk gebruik van deze Topic He?

  donderdag 20 april 2000 @ 08:32:00 #7
272 R@b
No-nonsens
pi_259836
quote:
op 04-19-2000 om 09:24 AM schreef Quenda® het volgende:
omhoog!

Gaaf R@b, alleen die onderste foto (waar de streams het net opgaan), waar is dat?


Dat is in de wagen die naast De Bus staat geparkeerd.

Overigens kreeg ik te horen dat het contact met de beveiliging en de bussagiers in Belgie redelijk close was. Ook was er sprake van veel contact met de redactie. Zodat er van real life jezelf zijn natuurlijk niet veel overbleef/overblijft.
PS
Heb jij tijdens de streams de naam Patrick wel eens horen vallen ??

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 20 april 2000 @ 08:34:00 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_259837
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')