abonnement Unibet Coolblue
pi_78988517
De afvoer van mijn douchecabine zit verstopt. Bovendien, als ik water in de gootsteen gooi, dan komt het er in de douche weer uit (zelfde verdieping). Geen fijn gezicht in de douchecabine als de afwas net gedaan is . En na 4 minuten douchen sta ik tot in mijn enkels in het water en dan moet ik stoppen wegens overstromingen. In de gootsteen loopt het water dan weer wél prima door. Overigens komt dit probleem om de paar maanden terug maar ik ben vergeten de huisbaas te bellen en ik wil gewoon weer lekker schoon kunnen douchen.

Ik ben dus een beetje gaan experimenteren en ik heb eerst ontstopper in zowel de douche als de gootsteen gegooid. Toen geprobeerd of alles weer doorliep. Dat was een dikke nee. Daarna heb ik dus een emmer warm water door de gootsteen gespoeld en toen kwamen er ineens hele grote klonten van iets dat eruit ziet als nat puimsteen maar het is nog redelijk stevig. Ik heb een stuk weten te verzamelen dat vastgezeten heeft in een bocht blijkbaar . Al met al is het aardig wat, al zeg ik het zelf.

Helaas loopt het water nog steeds niet door, ondanks mijn inspanningen (een keer of 5 emmer heet water vullen, leeggooien in de gootsteen, naar de badkamer rennen, als een idioot met zo'n zuignap staan bloeberen en ondertussen met schoonmaakhandschoen alle stukken rommel uit het water vissen).

What's next? Deze procedure blijven herhalen, morgen nieuwe ontstopper halen of de douchebak eruit slopen?
pi_78988722
er zit teveel sperma in het putje?
pi_78988787
En als je er eens soda inmikt en daarna kokend water?
pi_78988901
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:53 schreef Zaaddoek het volgende:
er zit teveel sperma in het putje?
Kutkloon.
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 20:54 schreef RealZeus het volgende:
En als je er eens soda inmikt en daarna kokend water?
Ik heb geen soda, en ook geen ontstopper meer dus dan zal het tot morgen moeten wachten.
pi_78988998
Koffiedik schijnt ook te helpen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:11:04 #6
97111 ukga
Siewosie baas
pi_78989583
je meot 1 afvoer putje dichthouden/stoppen en in die ander weter/lucht proberen te pompen
maar ik zou so ie so ff een fles gootsteen ontstopper in je afvoer stoppen en een nacht laten staan. bij mij werkt dat pas al shet de hele nacht staat te weken.(niet na een uurtje, dan is het nog zo verstopt als het was)
pi_78989795
Als die afvoer ook de afvoer van de gootsteen is denk ik dat soda en heet water al een hoop helpen. Ik vermoed namelijk dat zich ergens vet heeft opgehoopt. En omdat het van je gootsteen naar je douchebak wel schijnt te lopen lijkt het me dat het daar in de buurt zit. Dus daar als eerste soda en kokend heet water in mikken.

Je kunt anders nog even proberen de bak vol te laten lopen met heet water.
pi_78991185
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:15 schreef RealZeus het volgende:
Als die afvoer ook de afvoer van de gootsteen is denk ik dat soda en heet water al een hoop helpen. Ik vermoed namelijk dat zich ergens vet heeft opgehoopt. En omdat het van je gootsteen naar je douchebak wel schijnt te lopen lijkt het me dat het daar in de buurt zit. Dus daar als eerste soda en kokend heet water in mikken.

Je kunt anders nog even proberen de bak vol te laten lopen met heet water.
Komt vet versteend uit de gootsteen?

Het water bleef net heel lang staan maar ik hoorde net iets van bloepbloepbloep dus ik zal me dan maar in recordtempo gaan douchen.
pi_78991741
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:42 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:

[..]

Komt vet versteend uit de gootsteen?

Het water bleef net heel lang staan maar ik hoorde net iets van bloepbloepbloep dus ik zal me dan maar in recordtempo gaan douchen.
Nee, maar als het afkoelt wordt het hard icm met alles wat er doorheen spoelt.

Misschien is het nu wel beter en anders even gewoon kokend water proberen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 21:56:11 #10
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_78992009
Afwasmiddel en daar kokend water achteraan spoelen. Werkt soms ook bij gebrek aan soda.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_78992193
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:56 schreef JaapB het volgende:
Afwasmiddel en daar kokend water achteraan spoelen. Werkt soms ook bij gebrek aan soda.
Dat kan ook nog, ja.
pi_78992217
Wij hebben ook een paar keer van die hardnekkige verstoppingen gehad. Onlangs nog tegelijk in de keuken en in de badkamer.
Toen heeft mijn vriend er een halve fles sterk ontvettend afwasmiddel in gegooid en daarna met zo'n plopper en daarna zo heet mogelijk water een half uur laten lopen en ineens liep het water er als een krankzinnige goed doorheen!
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_78998665
Vaatwastablet en veel kokend water erdoor mikken, morgen ontstopper halen in gelvorm, die blijft tegen de verstopping aanliggen totdat het is opgelost.
Wel een nachtje in laten werken en daarna goed doorspoelen met veel warm water...
  donderdag 11 maart 2010 @ 08:11:03 #14
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_79001849
You dirty little princess..

Niet toevallig aan het klussen geweest laatst, of iemand met stucwerk bezig geweest?
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_79027885
Rioolveer bij de bouwmarkt halen, deze door het putje van de douche steken. Heet water aanzetten en raggen maar met de veer.
Dat helpt bij ons gelukkig erg goed. Maarja, bij ons zit er geen gootsteen bij op. Bij jouw moet dus ook de rioolveer door de afvoer van keuken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')