abonnement Unibet Coolblue
pi_78976795
Het klinkt misschien raar, maar ik wil van de Katholieke kerk overstappen op het satanisme. Dit komt omdat ik iemand heb ontmoet van de Satanskerk, en die me heeft uitgelegd hoe alles in zn werk gaat & wat je het beste kunt doen tegen mensen die je echt heel erg haat.. Als je de website van The Curch of Satan bekijkt zie je dingen die ik zoek bijvoorbeeld, dat iedereen gelijk is etc.. Ook ben ik geintresseerd in voodoo & zwarte magie, maar om dat onder de knie te krijgen zal ik waarschijnlijk moeten emigreren naar Afrika of Suriname. Wat je met rituelen van voodoo kan doen, kun je ook met het satanisme. Dus ik denk dat ik maar voor het satanisme ga. Ik vind een ritueel iets heel moois, daarom zou ik het fijn vinden als jullie misschien wat rituelen hieronder kunnen posten die te maken hebben met voodoo, of met zwarte magie.

Misschien zul je me voor gek verklaren, maar ik ben zoals ik ben.
Graag serieuze reacties van mensen die hier ook geintresseerd in zijn.
pi_78976873
Hm. En wat moet je dan doen tegen mensen die je echt heel erg haat?
pi_78976912
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:30 schreef Blackf1re het volgende:
Hm. En wat moet je dan doen tegen mensen die je echt heel erg haat?
Als je lid word van de Satanskerk, word dat je haarfijn uitgelegd.
pi_78976962
Voodoo heeft niets te maken met Satanisme, als je dat soort voodoo zoekt blijft dan vooral die leuke Hollywood films kijken. Verdiep je wat meer in de leer ipv met ja en amen te knikken naar iemand die er blijkbaar "iets" vanaf weet.

Dan vraag ik me af:
quote:
wat je het beste kunt doen tegen mensen die je echt heel erg haat
Jij haat iemand dus je ziet een oplossing in het Satanisme? ... fail.

Haat kun je vergelden met haat, maar je krijgt er nog meer haat door. Een Satanist houdt de eer aan zichzelf, ziet zichzelf als het middelpunt en vereerd het "beest"/de ongeremde natuur in zichzelf. M.i. een zeer egoïstische en eenzame overtuiging, aangezien je alleen maar met jezelf en je eigen haat en frustraties in de weer bent.

Het is niet mijn ding, hoewel ik me in een aantal elementen best kan vinden... maar een in elkaar gedraaide achterstevoren versie van het christendom... .. Neen, dan ben je geen haar beter en kom je jezelf vroeg of laat qua incompleetheid toch wel weer tegen.

Ofcourse, als het je ding is, go ahead.. maar ik zou wat meer informatie opzoeken voor je die kant opgaat .
pi_78977117
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:32 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Voodoo heeft niets te maken met Satanisme, als je dat soort voodoo zoekt blijft dan vooral die leuke Hollywood films kijken. Verdiep je wat meer in de leer ipv met ja en amen te knikken naar iemand die er blijkbaar "iets" vanaf weet.

Dan vraag ik me af:
[..]


Misschien kun je je commantaar voor je laten, en wat rituelen posten.
pi_78977199
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:35 schreef xChar het volgende:

[..]

Misschien kun je je commantaar voor je laten, en wat rituelen posten.
Aidskanker voor je topic.
pi_78977216
Lambo of Rekt
pi_78977314
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:39 schreef Blackf1re het volgende:
Moet magic niet magick zijn?
Kan allebei
pi_78977710
Bijzondere link voor iedereen die met voodoo poppen aan de slag wilt; http://www.gerardlenting.nl/voodoo/voodoo.html
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:00:30 #11
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_78978217
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 10 maart 2010 @ 17:00:45 #12
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_78978225
http://www.esotericarchives.com/solomon/ksol.htm

Met satanisme loop je het risico om demonische banden op te lopen.
pi_78978276
Heb je ooit alleens overwogen in therapie te gaan ipv je heil te zoeken bij retards als de kerk en het satanisme?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_78978554
Van een kant ben ik erg bijgelovig in dit soort dingen. Ik zou maar oppassen waar je je mee bezig houdt.
Voor hetzelfde geld maak je poorten open die je niet open wilt maken.

Wat me het meeste verontrust is
quote:
Dit komt omdat ik iemand heb ontmoet van de Satanskerk, en die me heeft uitgelegd hoe alles in zn werk gaat & wat je het beste kunt doen tegen mensen die je echt heel erg haat.
Ik neem aan dat 'wat doen tegen mensen die je haat' niet echt bepaald vriendelijke dingen zijn?

Waarom wil je eigenlijk weg bij de RKK?
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_78978685
Church of Satan, ja als je dan 200 dollar betaald ben je satanist.


Een echte satanist, heks, etc heeft opzich geen organisatie nodig, magie komt vanuit jezelf, althans das mijn persoonlijke mening

Mijn support gaat eerder uit naar Karla Lavey haar organisatie, First Satanic Church.
Al ben ik zelf geen satanist

http://www.satanicchurch.com/content/membership.aspx

Mooie uitleg
pi_78978686
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:00 schreef Manke het volgende:
http://www.esotericarchives.com/solomon/ksol.htm

Met satanisme loop je het risico om demonische banden op te lopen.
Ik weet wat de risico's zijn.. Daarvoor hoef je me niet te waarschuwen, tenslotte doe ik alle rituelen op eigen risico.
pi_78978744
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef xChar het volgende:

[..]

Ik weet wat de risico's zijn.. Daarvoor hoef je me niet te waarschuwen, tenslotte doe ik alle rituelen op eigen risico.
Nou we lezen het wel als er een mooie rouwadvertentie in de krant staat en een bericht over vage rituele slachting
pi_78978783
Waar is het in godsnaam voor nodig?
Waarom wil je weten wat voor een zaken je kunt doen tov. mensen die je haat?
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_78978790
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef xChar het volgende:

[..]

Ik weet wat de risico's zijn.. Daarvoor hoef je me niet te waarschuwen, tenslotte doe ik alle rituelen op eigen risico.
Het satanisme van Anton Lavey en de Church of Satan gelooft niet in demonen. Kijk Satanis: The Devils Mass maar eens.

[ Bericht 0% gewijzigd door laforest op 11-03-2010 10:02:35 ]
pi_78978818
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef laforest het volgende:

[..]

Het satanisme van Anton Lavey en de Church of Satan geloofd niet in demonen. Kijk Satanis: The Devils Mass maar eens.
Ze wil alleen maar ritueeltjeeessss... het niveau waarop jij communiceert is veel te hoog!
pi_78978863
loltopic, ff volgen
pi_78978959
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:10 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Ze wil alleen maar ritueeltjeeessss... het niveau waarop jij communiceert is veel te hoog!
Lavey's satanisme kent welke enkele destruction rituals zoals besproken in The Satanic Rituals, maar die zijn A) gewoon van andere weggehaald, maar dat geven ze ook wel toe en B) heeft het niks met magie te maken, maar psychologie en de kracht van suggestie. Je kunt ze zelf ook bedenken en die werken ook nog beter, de truc is om het slachtoffer het te laten weten dat je het hebt gedaan, vandaar suggestie.
Als ze gewoon de werken van Lavey bestudeerd kan ze dat zelf ook wel weten, wordt allemaal uitgelegd.
pi_78978996
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:08 schreef laforest het volgende:
Church of Satan, ja als je dan 200 dollar betaald ben je satanist.


Een echte satanist, heks, etc heeft opzich geen organisatie nodig, magie komt vanuit jezelf, althans das mijn persoonlijke mening
Dit is zeker waar! helaas lopen mijn zelf verzonnen rituelen uit op helemaal niks. Vandaar dat ik maar kant en klare rituelen wil gebruiken.
pi_78979018
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:12 schreef laforest het volgende:

[..]

Lavey's satanisme kent welke enkele destruction rituals zoals besproken in The Satanic Rituals, maar die zijn A) gewoon van andere weggehaald, maar dat geven ze ook wel toe en B) heeft het niks met magie te maken, maar psychologie en de kracht van suggestie.
Als ze gewoon de werken van Lavey bestudeerd kan ze dat zelf ook wel weten, wordt allemaal uitgelegd.
... Sarcasme... herken je niet
pi_78979062
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:13 schreef xChar het volgende:

[..]

Dit is zeker waar! helaas lopen mijn zelf verzonnen rituelen uit op helemaal niks. Vandaar dat ik maar kant en klare rituelen wil gebruiken.
Dat kost wat tijd, gaat niet zo maar in 1 dag als je niet ervaren bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')