abonnement Unibet Coolblue
pi_259718
Aziz:

Zaterdag 15 april om 21:00 begon het feest in Lelystad in Feestcafe Cascada. Om 21:15 was ik zelf aanwezig en toen ik binnen kwam was het hartstikke druk en hartstikke warm. Maar er hing een fantastische sfeer, er waren heel veel jonge lui en die konden niet wachten om Aziz en Seki en Bart te zien. En tussen 23:00 en 23:30 kwamen eindelijk de heren binnen nadat ze heerlijk hadden gegeten bij de buren Balkan restaurant "DAZIC". Ze werden hartelijk ontvangen met luidkeels geroep door vrienden en bekenden die in het Cafe aanwezig waren. En ze hadden geen moment rust, omdat er heel veel mensen waren die een handtekening wilden hebben van Aziz, Seki en Bart.

Omstreeks 24:00 ging Bart weg omdat het wel heel warm en druk was wat wij eigenlijk helemaal niet verwacht hadden. Ondertussen was Seki ook al weggegaan die heeft als ik het goed heb gehoord nog even langs Dazic geweest met zijn familie en vrienden. Zelf ben ik omstreeks 00:30 weggegaan.
Het feest is nog tot 03:30 doorgegaan en het was naar mijn weten een geslaagde avond.
Hierbij wil ik graag Seki en zijn familie en vrienden bedanken dat ze naar ons toe zijn geweest. En Bart natuurljk ook. En waarschijnlijk zou Bullent ook nog komen maar ik kon het begrijpen dat hij niet mee was gekomen. Ik zou in eerste instantie ook eerst een paar dagen met mijn familie doorbrengen. Dus namens Monique en Marjolein en alle vrienden van Cascada bedankt voor een tegekke avond in Lelystad...

Bart:

Zaterdag-avond was het dan zover, het weerzien met Seki.
Via de beheerders van verschillende fanclubs kwam er een weerzien tussen een aantal ex-bussagiers.
Het ging om Aziz, Seki en Bart.

Afgesproken werd om eerst even een hapje te gaan eten en daarna een klein feestje te bouwen in het plaatselijke cafe.
Het werd een avond ter ere van Aziz, maar Seki en Bart waren al even populair.
Het werd een hele luchtige avond, en er werd niet eens zoveel over De Bus gesproken, of alle ellende daarom heen.
Er werd ook over koetjes en kalfjes gesproken en er heerste een ongedwongen sfeer.

In de kroeg was de airco uitgevallen en het was er ontzettend druk, echt stampvol.
Dat zag ik tegen twaalfen niet meer ziten, dus vertrok ik met een vriendin van mij naar Zaandam om het nog eens dunnetjes over te doen in de Clown, en je weet wel hoe dat afloopt...........

Seki:
geen commentaar

Wel dit bericht van Borgia:

Mijn hormonen ....! WOW, Seki! Bedankt jongens!

Wat een schat! Wat een man! Wat een ogen! Wat een innerlijke kracht!
Ja, ik heb aan den lijve moge ondervinden hoe het is om met Seki in een ruimte te verkeren. Een Persoon. Iemand waar je niet omheen kunt. Een aanwezigheid.
Genoeg gedold.
Alle gekheid op een stokje, prima mens, die Seki! Geen draadje fout, en als je hem bezig ziet met zijn Wytske, zijn tederheid, zijn toewijding, dan zie je een hele zachte Seki. Een Seki die wij hadden kunnen zien als SBS6 niet alleen die verkeerde beelden had uitgezonden. Dan hadden we kunnen zien hoe Tessa zich op hem wierp (yuck, Seki was er totaal overrompeld door) en hoe Esmeralda al meerdere malen troost had gezocht op zijn sterke schouders. Nooit uitgezonden.....
We zijn vanavond met z'n allen in Amsterdam-Jordaan uitgeweest, bij mij om de hoek. Lekker gegeten! Bij een tent die een 8+ kreeg van Johannes van Dam, dan is het lekker, dat weet iedereen.
Heb Dex en z'n vrouw Jose in het 'echt' ontmoet, enige mensen! Joop en Pascha waren er, ook alsof we elkaar al jaren kenden. En natuurlijk de werkelijk beeldschone bloedmooie Wytske en de ster zelf, Seki.
Ik zei nog tegen Wytske bij het afscheid: "oh, als ik 20 jaar jonger was geweest...dan was ik me nou toch een partij verliefd!" en zij begreep het helemaal.
In ieder geval begrijp ik nu waarom de Bus dood is na het vertrek van Seki. Die man brengt LEVEN. Als hij binnenkomt dan gaat de zon schijnen.
Ik ben niet gauw onder de indruk maar vandaag had ik zo'n moment.
Joop, Pascha, Jose, Dex, Wytske en Seki, bedankt voor een heerlijke, ECHT gezellige avond!
En Sek, als je je aansteker zoekt.....haha

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 18 April 2000).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 18 april 2000 @ 08:14:00 #2
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_259719
Hunter,

Het berichtje van Borgia had volgens mij betrekking op de vrijdagavond en niet de zaterdagavond.

VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_259720
Uit de Aktueel 18:

ONENIGHEID BIJ DE WEGGESTEMDEN

Waren de eerste uitzendingen met weggestemde kandidaten een toonbeeld van het als-ik-nog-maar-terug-voor-een-televisiecamera-kom-gevoel, de recente beelden vallen op door een uiterst select gezelschap. Šeki ontbrak na zijn gedwongen vertrek op 't appèl en ook de privé-herenigingen worden verscheurd door conflicten. Zo zou er daags na Büllent's vertrek een bijeenkomst in Almere worden gehouden. Er kwamen slechts drie ex-kandidaten opdagen. Wat bleek: Willeke en Jop weigeren te komen als Šeki er ook is. jop: 'Hij heeft met zijn uitspraken de passagiers beledigd, en ik heb er geen behoefte aan. Bovendien probeert hij straks alleen maar weer steun te winnen voor de zaak die hij aanhangig wil maken; ik heb geen behoefte aan die discussie.' Willeke wil al helemaal niets met de gewezen havenarbeider te maken hebben: Als hij komt, kom ik niet.'

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259721
En wie zouden er nu beter weten hoe Seki in elkaar steekt dan zij ex busgenoten.

I rest my case

  vrijdag 28 april 2000 @ 20:55:00 #5
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_259722
quote:
op 04-28-2000 om 08:43 PM schreef K-30 het volgende:
En wie zouden er nu beter weten hoe Seki in elkaar steekt dan zij ex busgenoten.

I rest my case


Dus volgens jou kennen de ex-busgenoten Seki door en door.
Daar ben ik het dus duidelijk niet mee eens.
In het normale leven duurt het al heel wat langer dan een paar weekjes voor je iemand echt kent. Waarschijnlijk ga je er vanuit dat zij 24 uur per dag bij elkaar op de lip zaten en dat zij op zo'n wijze weten hoe iemand in elkaar steekt.
Je kunt een bepaalde indruk van iemand krijgen in zo'n periode,maar echt kennen, NEE.
Dus denk toch eens een keer na voor je iets zegt. Want dit was echt uit de lucht gegrepen.
Ik weet wel zeker er flink gereageerd zal worden op deze uitspraak van jou.

never play games........
pi_259723
Ze hebben Seki in ieder geval op zodanige wijze 'leren kennen' dat ze hem liever niet nog eens tegenkomen. Of dat nou de 'ware Seki' is of niet doet niet ter zake. Het is zoals seki overkomt op andere mensen. En dat zonder dat de beelden gestuurd zijn door SBS.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259724
Was het niet Seki zelf die maar bleef verkondigen dat alleen hij en hij alleen zich zelf was dat hij was zoals hij was en dat er door hem geen poppekast werd gespeeld.

Kijk dat Seki nu ineens over wil komen als de begrijpende en sociaal geisoleerde havenarbeider die er allemaal niks aan kan doen.

Ik ga er niet vanuit dat de mede passagiers Seki kennen zoals hij thuis is. Omdat ook hij een stuk toneel heeft gespeeld. Omdat niemand zichzelf volledig zal laten zien.

Kijk en daar zit hem de krux. Met alles wat ik hier tot nu toe over heb geschreven is dat ook Seki niet moet denken dat hij zichzelf kan verheffen boven de andere bus passagiers. Hij is net zo'n malloot of fijne gozer als de andere, hij is niet eerlijker, hij is niet beter, hij is gewoon precies het zelfde. Hij heeft alleen een nadeel, hij kan zich verbaal niet beheersen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')