abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 maart 2010 @ 06:53:42 #1
225540 Pugg
Friends forever
pi_78918590
Gaan we hier weer verder.
Stom mens die Becca

Nu toch wel de sneeuw gezien hoop ik Suko?
pi_78933841
Roxy is er niet blij mee dat het moordwapen waarmee de kroeg haar naam deelt weer terug is en Chelsea ook niet

Peggy: "(Dat borstbeeld) stond hier al voor jouw geboorte en zal er nog steeds staan na je dood".

Ian hoort dan eindelijk dat Lucy zwanger is maar reageert in het begin niet erg enthousiast.

Ian: "Je leeft in een fantasiewereld".
Jane: "Een waarin ik een liefdevolle moeder kan zijn".

Carol: "Wat doen jullie hier ? Wegwezen !"
Connor: "Je denkt zeker dat je de Sherrif van Walford bent".
Carol: "En jij denkt zeker dat je te groot bent voor een draai om je oren; mooi niet (snotneus)".

Becksy bewijst de concurrentie aan te kunnen met Stacey en Janientje. In de cliffhanger vindt Abi mejuffrouw's slipje; trouble in hell.

[ Bericht 51% gewijzigd door J_TM op 09-03-2010 20:14:35 ]
pi_78953333
BB-ERS; EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Zelfs vanuit het graf blijft oom Archibald de boel belazeren. Samen met Meg Matthews, Kim Medcalf-lookalike Emma Parker-Bowles (nicht van) en tuinprogramma-presentator Dirmuid kroop hij vanavond in de huid van werkloze, finding out how the other half lives. Maar voerde hij wel naar behoren zijn opdracht uit ? Hij gaf teveel geld uit aan boodschappen, liep rond te hangen op het strand van Hartlepool en vulde zijn sollicitatieformulier niet in omdat er geen pen of potlood voorhanden was ("Ik doe het op mijn manier"). Vervolgens ontmoette hij de huurster van zijn tijdelijke onderkomen: ooit verdiende Fiona een goede boterham, maar sinds anderhalf jaar zijn brood en eieren het enige dat ze zich kan veroorloven. Vandaar dat het formulier voor haar wordt ingevuld.

Met hulp van een vervalste CV wist ex-drankverslaafde Emma een baan te krijgen in een kroeg. Meg kwam terecht bij een marktkraam vol snoep en banket maar verdiende meer dan haar als werkzoekende is toegestaan, en ook Dirmuid passeerde de fraudegrens waardoor hun zakgeld dreigt te worden ingetrokken.

Morgenavond (22:00 uur) logeren de Fantastic Four bij werklozen.

NB; Larry Lamb stond al op z'n zevende in de vis en friettent van z'n vader ("Ik moest wel want ik kreeg geen zakgeld") en begon pas op dertigjarige leeftijd met acteren ("Ik kon er niks van, ik heb het mezelf moeten aanleren"). Naast fragmenten uit debuutserie Triangle waren er ook foto's te zien van Larry met snor en/of baard (schok, horror).

[ Bericht 6% gewijzigd door J_TM op 09-03-2010 23:19:56 ]
  woensdag 10 maart 2010 @ 14:36:07 #5
225540 Pugg
Friends forever
pi_78971750
Hebben we iets gemist?
(sorry voor de vraag)
pi_78979329
De Sherrif van Walford werd ingelicht door Abi en ging de confrontatie aan met Becca. "Sorry dat ik je slipje niet heb gewassen maar de was van mijn familie gaat voor".
Becca: "Ee, hou je bek (trut) !"
Carol: "Nee, jij houdt je bek en je luistert; m'n broer rouwt om z'n zoon en jij maakt misbruik van hem. Je blijft bij hem en de rest van mijn familie uit de buurt of anders zit je straks niet alleen zonder slipje maar ook zonder tanden".

Ian trakteert Luus op een vrije dag maar zoals verwacht zit daar een bedoeling achter. "Ik probeer haar de stompzinnigheid van haar plan in te laten zien".

Peggy waagde zich aan een misplaatste poging tot modern meedoen; ze draaide urban-muziek en kleedde zich als een campy versie van de zangeres op wie ze lijkt. Als ze ziet dat Whitney en de Boefjes hun eigen drank hebben meegenomen breekt de hel los. "Ik schaam me dood voor je (Whitney Morgan)".
Kylie: "Moet je horen wie het zegt, wandelend lijk".
Peggy: "That's it, out !".
Roxy: "Laat mij maar. Eruit, stelletje aso's".

Buiten wordt het drankfeestje voortgezet totdat Whitteke onwel wordt. Ondertussen krijgt Peggy van Roxy te horen dat ze niet langer benodigd s achter de bar. In de cliffhanger gaat ze naar het politieburo om de Danster op te halen.
pi_79021073
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 23:14 schreef J_TM het volgende:
BB-ERS; EFFE GEEN CENT TE MAKKEN
Zelfs vanuit het graf blijft oom Archibald de boel belazeren. Samen met Meg Matthews, Kim Medcalf-lookalike Emma Parker-Bowles (nicht van) en tuinprogramma-presentator Dirmuid kroop hij vanavond in de huid van werkloze, finding out how the other half lives. Maar voerde hij wel naar behoren zijn opdracht uit ? Hij gaf teveel geld uit aan boodschappen, liep rond te hangen op het strand van Hartlepool en vulde zijn sollicitatieformulier niet in omdat er geen pen of potlood voorhanden was ("Ik doe het op mijn manier"). Vervolgens ontmoette hij de huurster van zijn tijdelijke onderkomen: ooit verdiende Fiona een goede boterham, maar sinds anderhalf jaar zijn brood en eieren het enige dat ze zich kan veroorloven. Vandaar dat het formulier voor haar wordt ingevuld.

Met hulp van een vervalste CV wist ex-drankverslaafde Emma een baan te krijgen in een kroeg. Meg kwam terecht bij een marktkraam vol snoep en banket maar verdiende meer dan haar als werkzoekende is toegestaan, en ook Dirmuid passeerde de fraudegrens waardoor hun zakgeld dreigt te worden ingetrokken.


Gisteravond trokken de Fantastic Four bij werklozen in om ze aan een baan te helpen; Dirmuid bij twintigers Eddie, de zwangere Christina en hun vijf kinderen ("Moet de belastingbetaler jullie gezin onderhouden ?"), Emma bij de jonge moeder Louise die haar baan verloor door de verhuuizing van haar werkgevers, Meg bij de 36-jarige Nick die dertien jaar heeft gezeten voor oplichting en tenslotte Larry bij het gezin van de 45-jarige Mark wiens vrouw Maria in de wolken is met haar beroemde gast. Vergeleken met de anderen werklozen heeft Mark het nog goed getroffen; als accountmanager verdiende hij 35 mille, maar door de kredietcrisis raakte hij zijn baan kwijt en is zijn inkomensbedrag met driekwart geslonken. Toen hij met Mark voor een adviesburo voor ex-grootverdieners ging voelde Larry zich "net een vader die zijn zoon naar een nieuwe school brengt". Na een week was de missie volbracht en ging iedereen opgelucht, maar een ervaring rijker, naar huis voor een warm onthaal.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 07:06:19 #8
225540 Pugg
Friends forever
pi_79046058
quote:
Ik begrijp deze nog steeds niet???


O.T
Wat een vreselijke jongen is die excuus invalide,
volgens mij is hij in het echte leven niet ver van dit soort ranzigheid.
pi_79049359
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Gaan we hier weer verder.
Stom mens die Becca

Nu toch wel de sneeuw gezien hoop ik Suko?
ja wel, het sneeuwde nu in alle beelden, ik ga er nu op letten, jouw schuld!, Sorry dat ik een nieuwe topic had aangemaakt, niet goed opgelet, wat een blunder en niet gezien bij nieuwe topics Iedereen moet die Becca niet, ze is ook zo voorspelbaar, ze verrast niet.Geen onverwchte moves of o, ze doet precies wat men van haar verwacht.men ergert zich al bij voorbaat En Max ziet en hoort niks, alhoewel hij haar wel nu de deur heeft uitgezet, dat duurt naruurlijk niet lang of ze is weer binnen. Opvallend dat Syed's broer Tamwar denkt dat de film TOPGUN (beetje een weirdo en komisch figuur, imo), homoerotisch is , mogelijk heeft Christian, als zijnde homo een versie zegtie, waarom zou hij dat nou zeggen. Zou best kunnen dat het weer een bewijs is dat Syed gay is, of althans interesse daarin.Of Tamwar is het zelf wie weet? Komt vast nog wel een keer ter sprake, niets wordt zomaar gezegd in EE. Ondertussen heeft Adam libby ingepikt. Niks schokkends vond ik, ze verdienen elkaar wel. Lucas staat op de video dat hij bloemen koopt voor liz, bewijzen stapelen zich op in de koemende tijd. The Plot Thickens, als het ware......
pi_79057702
Het toneelstukje dat Patrick en Libby (met nieuwe bril) opvoerden. "M'n vrouw en ik hebben een paar jaar geleden ruzie gehad met m'n zoon en sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord''.

Darren: "Die vent is vol van zichzelf; duizenden jongens op Oxford en ze kiest hem".

Peggy: "Wat wil je, dat ik de borgsom betaal ?"
Danny: "Ik wil een contactadres".
Peggy: "Kon je Glendy niet bellen ?"
Danny: "We hadden ruzie en er was drank in het spel".
Peggy: "I knew you'd be trouble; hoevaak ben je al opgepakt ?"

Ian komt thuis met een bevallings-DVD; Jane weet genoeg maar Lucy besluit om toch te kijken ("Pa heeft gelijk, ik moet dit zien"). Na afloop is Ian dan eindelijk om.

Blijkbaar komt Larry Lamb niet in het filmpje voor dat ik heb gepost; het is het enige uit die serie dat op Youtube te vinden is.

[ Bericht 17% gewijzigd door J_TM op 12-03-2010 20:13:29 ]
pi_79071102
DIE Larry Lamb-promo op de BBC van zijn nieuwe programma wel gezien, best een leuke vent eigenlijk....

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 12-03-2010 18:43:55 ]
pi_79074315
Bij The Weakest Link nam een Denise-lookalike het op tegen Sting (tuurlijk) en Mark Knopfler (yeah right); ze verloor van eerstgenoemde.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 14:54:01 #13
225540 Pugg
Friends forever
pi_79096791
Niet lezen als je niet van spoilers houdt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79098715
OH, Het is en blijft ook een ettertje!, ik was er alweer heftig aan toe aan iets nieuws thnx
pi_79102156
Libby eist een verklaring van Lucas; die vertelt haar dat hij zijn beste vriend heeft vermoord en dat Owen door een "private hell" gaat. "Hij heeft tijd nodig om daar weer uit te raken".

Libs, je zou eens moeten praten met Miss Elschot from Meerdijk, the Netherlands; die weet alles van leugenachtige mannen.
pi_79120231
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:00 schreef J_TM het volgende:
Libby eist een verklaring van Lucas; die vertelt haar dat hij zijn beste vriend heeft vermoord en dat Owen door een "private hell" gaat. "Hij heeft tijd nodig om daar weer uit te raken".

Libs, je zou eens moeten praten met Miss Elschot from Meerdijk, the Netherlands; die weet alles van leugenachtige mannen.
en wie Miss Elschot dan is, geen idee! De zondasgse Omnibus is op bbc 2
14 maart 2010
Uitzendtijd:
13:15 - 15:10 uur, maar check voor de juiste tijden BRON.
pi_79122061
Ik zeg maar niks meer.

CLASSIC QUOTE
"Die trap kan wel een likkie verf gebruiken".
De oudste van de twee Dennissen tijdens hun showdown in de Vic.
pi_79129531
quote:
Op zondag 14 maart 2010 12:26 schreef J_TM het volgende:
Ik zeg maar niks meer.

CLASSIC QUOTE
"Die trap kan wel een likkie verf gebruiken".
De oudste van de twee Dennissen tijdens hun showdown in de Vic.
JAWEL die Dennissen kan ik wel plaatsen maar die Miss Elschot from Meerdijk, the Netherlands, heleaal niet, is dat niet een figuur uit GTST, ben ik niet bekend mee,maar even opgezocht. kan best zijn dat ik iets gemist heb, een paar afleveringen heb ik niet gezien.
Jee, wat lucas tegen Libbs allemaal uitkraamt, om z'n hachie te redden. ongelofelijk. En straks wordt de Square (de tuintjes dan) opgeknapt, wat er dan allemaal naar bovenkomt wat gaat Lucas doen.....? Ook Adam kan opkrassen, niet normaal meer wat hij zegt, waarom geven ze hem zo'n tenenkrommende k*t rol??? Scenes met Max en Abby vind ik wel mooi, ondanks dat ik hem 3x niks vind. Ook op andere fora word geklaagd over die nieuwe EE-ers, weg ermee, total crap.En wat voor rol speelt Danny, beetje Peggy lopen opvrijen, wat vreet hij uit?

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 14-03-2010 17:45:51 ]
pi_79168706
En zo zou een showdown tussen de twee Janines zijn verlopen ...

Janine Butcher: "De mooiste vrouw van Meerdijk ? Dan zullen daar vast heel wat leijke mokkels rondlopen".
Janine Elschot: "Mevrouw is jaloers. Noemen ze jou niet the tart with a heart of pure evil ? Zou een mooie kop zijn voor J Magazine".
JB: "Ik in dat kutblaadje van je ? Al kreeg ik een miljoen".
JE: "Ach da's waar ook; jij slaat rijke ouwe mannen aan de haak om ze geld afhandig te maken, maar ze hebben je geen cent nagelaten. En wie is je volgende slachtoffer; niet Ludo, die is te jong voor je en te slim. Jouw soort herkent ie al op kilometer afstand".
JB: "Inderdaad, hij is slim; zo slim dat ie je keer op keer bedriegt en tegen je liegt".
JE: "Zoals jij ook iedereen bedriegt en chanteert".
JB: "Kom kom Miss Uitschot, jij bent ook geen lieverdje; medeplichtigheid aan ontvoering, smaad, brandstichting".
JE: "Ik kwam tenminste op voor m'n zusje omdat ze werd verkracht; jij handelt alleen maar uit eigenbelang".
JB: "Ach, je psycho-zus van wie we al jaren niks meer hebben gehoord. Zou ze net zo'n verwaande trut zijn geworden als die rotdochter van je ?"
JE (na een felle oplawaai): "En nou wegwezen voordat ik echt kwaad word !"

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 16-03-2010 14:21:25 ]
pi_79209900
RON SOLO
Roxy zit vol plannen; ze wil het pand kopen waar de beautysalon was gehuisvest, maar iemand anders toont ook belangstelling. Als Roxy de bewuste kerel met Ian ziet praten denkt ze te weten hoe laat het is. Ian ontkent echter dat hij dat pand wil kopen; sterker nog, "dat pand deugt niet" aangezien de vorige zaakjes, waaronder het zijne, binnen de kortste keren op de fles gingen. Overtuigd besluit Roxy van de koop af te zien ("Mijn prioriteiten liggen bij de kroeg"); hierdoor snijdt ze zich lelijk in de vingers want de concurrent is niemand minder dan Ronnie, en zij is van plan om een eigen kroeg te beginnen.

Wat zou een goede naam zijn ? Zelf zit ik te denken aan Ronnie's Spot of aan The Smart Blonde.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 15:35:06 #21
225540 Pugg
Friends forever
pi_79212935
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:30 schreef J_TM het volgende:
RON SOLO
Roxy zit vol plannen; ze wil het pand kopen waar de beautysalon was gehuisvest, maar iemand anders toont ook belangstelling. Als Roxy de bewuste kerel met Ian ziet praten denkt ze te weten hoe laat het is. Ian ontkent echter dat hij dat pand wil kopen; sterker nog, "dat pand deugt niet" aangezien de vorige zaakjes, waaronder het zijne, binnen de kortste keren op de fles gingen. Overtuigd besluit Roxy van de koop af te zien ("Mijn prioriteiten liggen bij de kroeg"); hierdoor snijdt ze zich lelijk in de vingers want de concurrent is niemand minder dan Ronnie, en zij is van plan om een eigen kroeg te beginnen.

Wat zou een goede naam zijn ? Zelf zit ik te denken aan Ronnie's Spot of aan The Smart Blonde.
Je zag het aankomen, wat ik me wel afvraag, nog een kroeg op dat kleine pleintje?
Het is wel erg dringen daar want die "club" R+R bestaat toch ook nog?
  woensdag 17 maart 2010 @ 07:14:05 #22
225540 Pugg
Friends forever
pi_79240650
Hoe toevallig dat net die blonde heks Louise moet opvangen,
er lopen meerdere mensen maar allee zij kijkt.


(oma aan de telefoon; " je weet toch wel hoe Louise aan haar naam komt? )


Weet iemand het het hier ook zonder opzoeken of onder mijn spoiler te kijken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79258688
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 11% gewijzigd door Suko op 17-03-2010 16:33:02 ]
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:32:05 #24
225540 Pugg
Friends forever
pi_79259244
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:19 schreef Suko het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79259379
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:32 schreef Pugg het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dat is zo, dat ze het bij Digitalspy zo mis hebben dan!
pi_79259956
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79261231
Pugg, je hebt gelijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:12:49 #28
225540 Pugg
Friends forever
pi_79284131
Kleine jongens worden groot.





Jack Ryder aka Jamie Mitchell.
pi_79296595
Jamie is idd wat ouder geworden, ik weet nog goed die sterfscene met Sonia, dat speelde ze Heel goed.

Tragic scenes as Jamie Mitchell, played by Jack Ryder, lies in a hospital bed whilst Little Mo gets married in the Queen Vic. Get ready for some tear-jerking moments from smash hit BBC soap opera EastEnders. Click beneath the video to watch in high quality!

Maar hij haalt het toch het toch niet in vergelijking met PUPPIE-EYED-SYED......

Verhaal wordt zeker weer opgepakt als die ijskonijn verdwijnt?????Op dit moment is EE saai te noemen. maar straks komt de stax-(Stacey+MAX)episode in 2 delen....nadat we eerst Lucas en lucy hebben afgewerkt, duurt mij allemaal te lang hoor.......> " The episode, penned by EastEnders lead writer and series consultant Simon Ashdown, is apparently due to air within the next month or so." De links in deze tekst bevatten potentiële spoilers!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 18-03-2010 15:23:17 ]
  donderdag 18 maart 2010 @ 15:31:08 #30
225540 Pugg
Friends forever
pi_79297559
Je weet het, van mij mag je, iedereen heeft een andere smaak,
maar dit was volgens mij het snoepje van iedereen.

[img] Shot at 2010-03-19[/img]

[ Bericht 18% gewijzigd door Pugg op 19-03-2010 17:29:35 ]
pi_79298336
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:31 schreef Pugg het volgende:
Je weet het, van mij mag je, iedereen heeft een andere smaak,
maar dit was volgens mij het snoepje van iedereen.

[ afbeelding ]
dat is zo, ieder zijn/haar smaak, was hij niet het snoepje van vooral jonge meiden?Ik vond hem een cute jongetje, voor Sonia vond ik hem al te jong,imo!
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:06:20 #32
225540 Pugg
Friends forever
pi_79299144
Ik weet niet zeker of Joe Wicks ooit iets met Sonja heeft gehad,
ik dacht dat het een ander meisje was.
(Als ik Oma bel, hoor ik haar uit)

Oja, dit kreeg ik van iemand
een soort top 50 van gay karakters,
de laatste 10 zijn.....

40 Jodie Dallas (Soap)
41 Deniz Öztürk (All That Matters)
42 Calvin Grant (Greek)
43 Wade Robinson (Noah's Arc)
44 Omar Little (The Wire)
45 John Cooper (Southland)
46 Alex Kirby (Noah's Arc)
47 Christian Clarke (EastEnders)
48 Stuart Alan Jones (Queer As Folk UK)
49 Syed Masood (EastEnders)
50 Chance Counter (Noah's Arc

[ Bericht 63% gewijzigd door Pugg op 18-03-2010 16:13:01 ]
pi_79305166
IK wacht het wel af wat je oma nog weet. Wel heb ik gezien op YT Dat gay-verhaallijnen, op zich , al of niet moslimzijnde een hot item is in soaps. Producenten kijken het van elkaar af vermoed ik, het trekt kijkers. dus geld (advertentie-inkomsten) en mogelijk dient het een doel, ook niet verkeerd, integratie/acceptatie of dergelijke, ik noem maar wat dwarsstraten.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 09:08:19 #34
225540 Pugg
Friends forever
pi_79324598
Even opgezocht:

While in Walford, Joe gets engaged to Sarah Hills, but has a one night stand with his second cousin Mary Flaherty and realises he is too young to get married, so calls off the engagement. He and his mother, Lorraine, leave in 1997, returning to Bolton and he reportedly reconciles with Sarah.

Sarah is de zus van Tony die met Simon het tweede homo koppel was.


Geen Sonia , die dus wel met Jamie ging, trouwde met Martin,
lesbisch werd en vervolgens weer met Martin vertrok.

Jamie verloor zijn "maagdelijkheid 'tijdens een vrij partijtje met......Janine.
pi_79332715
oH, janine heeft achter elke vent gezeten, zelfs Syed was even de klos, 'Zainab takes Janine to one side and warns her to keep her hands off Syed.'Maar alleen omdat ze Joods is, kan even die bewuste clip niet meer terug vinden, die ik onlangs wel heb gezien natuurlijk had hij niet echt interesse , zoals we nu weten waromniet, maar hij moest een verblijfplaats hebben, alvorens naar huis terug te keren, na 3 jaar afwezigheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door Suko op 19-03-2010 14:08:23 ]
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:16:57 #36
225540 Pugg
Friends forever
pi_79336237


[ Bericht 76% gewijzigd door Pugg op 19-03-2010 14:37:23 ]
pi_79348544
Ok PUGG, punt gemaakt, hij is best te doen...... Maar ik ga toch voor Chryed en Jack!)
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:38:36 #38
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79351634
tvp.... geen EastEnders vandaag?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 20 maart 2010 @ 09:01:08 #39
225540 Pugg
Friends forever
pi_79365166
Nope, Sports relief, en voor de omnibus kijkers, BBC 2 deze week 14.00 uur
pi_79365946
OftopicPugg er is een foto weg, de eerste.

Plaatjes uploaden, snel en makkelijk
"Imageshack werk sowieso niet op Fok!"Tinypic is de beste uploadsite...http://tinypic.com DE FOTO'S Opslaan, maak een mappie EN UPLOADEN MAAR
Voorbeelden;Maar hoe plaats ik dan een foto?

http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina_FOK%21Userfoto%27s
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:18:05 #41
225540 Pugg
Friends forever
pi_79372156
Thanks, voor jou dan!

[img]
pi_79373223
Ok Pugg, graag gedaan, ook voor de extra pic.....
pi_79373545
Stacey has to tell all over killing
Prepare for fireworks as Max confronts Stacey in an upcoming two-hander.The showdown between Max and Stacey will be screened a week on Friday – March 26.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Walford Web.
pi_79375487
Oh ik moet echt weer gaan kijken!
Het is alleen niet meer te volgen als je drie maanden niets hebt gezien....
pi_79404112
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 16:11 schreef Marlalala het volgende:
Oh ik moet echt weer gaan kijken!
Het is alleen niet meer te volgen als je drie maanden niets hebt gezien....
pff, da'slang geleden,topics teruglezen dan???? Overigens zijn er ook mensen die Christian James Mackie gunnen, ach ik ook eigenlijk wel,heb genoeg Van die zeurende Syed. > met foto' s zie Digitalspy+ Bring Back James From EastEnders, de achtergronden;"James Mackie,[16] played by Paul Keating, is a childhood friend of Christian Clarke's who visits for Christian's birthday on 15 June 2009. James, like Christian, is gay, but they both assert that they are just friends. After going out clubbing, Christian makes advances towards James, but he says he is in a relationship, and Christian asks him to leave. In September, he turns up at Christian's flat saying his partner broke up with him and Christian lets him spend the night. Christian's friend Amira Shah says James and Christian would make a good couple. James confides in Amira's fiancee Syed Masood that he has always been a little bit in love with Christian, but Syed, with whom Christian is having an affair, tells James that Christian doesn't want a relationship. James packs his bags to leave, but after breaking up with Syed, Christian kisses James and asks him to stay. James later thanks Syed for bringing him and Christian together. Christian breaks up with James after kissing Syed again. James is heartbroken and confides in Syed. He moves out of Christian's flat on 29 September 2009.bronDie James lijkt ook een beetje op een Eastender, alhoewel niet al te volks....Die eerdere Lee, was voor C de meest iriritante man op de planeet en was alleen om Syed jaloers te maken.
pi_79405133
Pfff is die Syed nou nog niet uit de kast!?
  zondag 21 maart 2010 @ 14:47:23 #47
225540 Pugg
Friends forever
pi_79405258
quote:
Op zondag 21 maart 2010 14:43 schreef Marlalala het volgende:
Pfff is die Syed nou nog niet uit de kast!?
Is zelfs nog getrouwd!

[img][/img]
pi_79405741
[quote]Op zondag 21 maart 2010 14:43 schreef Marlalala het volgende:
Pfff is die Syed nou nog niet uit de kast!?
[/quotee]Eigenlijk te bespottelijk voor woorden .... Nou James kom er maar in! C is er klaar voor... Ik kan die clip met hem maar niet vinden, grrrrr.
pi_79406357
druk druk druk voor Christian:"The 38-year-old star has also revealed his ongoing soap storyline where his alter-ego is embroiled in a secret relationship with his married Muslim friend Syed is about to come back to the forefront of the show.

He explained: "I am actually juggling everything all at once right now because I'm actually involved in something at EastEnders the arc of my story is on its way back up again.

"What bothers me is that we have integrity in the story and the story continues to be relevant, continues to help people, support people and we get support for the story."BronGeloof er niks van, hij weet ook wel dat het verhaal vermoedelijk op een dood spoor zit, mogelijk durven ze niet verder.....?
pi_79406489
quote:
Op zondag 21 maart 2010 15:01 schreef Suko het volgende:
[quote]Op zondag 21 maart 2010 14:43 schreef Marlalala het volgende:
Pfff is die Syed nou nog niet uit de kast!?
[/quotee]Eigenlijk te bespottelijk voor woorden .... Nou James kom er maar in! C is er klaar voor... Ik kan die clip met hem maar niet vinden, grrrrr.
Haha wat erg! Ik had het me heel anders voorgesteld. Ik verwachtte dat Sayed en Amirah voor het altaar zouden staan en hij zwetend en in tranen zou zeggen dat hij eigenlijk homo is en verliefd is op Christian. Waarop de hele zaal een kreet zou slaken en alle ogen op Christiaan gericht zouden zijn

Niet dus....
pi_79408426
Maar Christian verteld mams wel alles, en ook Syed gaat tekeer,oh heerlijk was dat , tijdens de feestelijkheden....
pi_79409000
En dan natuurlijk DE KUS

pi_79409252
Aargghh nu wil ik toch weer gaan kijken!
Oh Syed is onuitstáánbaar haha. Wel zielig voor zijn vrouw trouwens. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen vermoedens heeft...

Ok, ik ga het weer volgen! Dan studeer ik volgend jaar maar af
pi_79409522
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:37 schreef Marlalala het volgende:
Aargghh nu wil ik toch weer gaan kijken!
Oh Syed is onuitstáánbaar haha. Wel zielig voor zijn vrouw trouwens. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen vermoedens heeft...

Ok, ik ga het weer volgen! Dan studeer ik volgend jaar maar af
Volgens andere fora moet ze naar Specsavers, het was in vele scenes duidelijk zichtbaar dat C&S heel close waren.Ik weet niet of je als vrouw merkt dat je hubby homo is,wel toch?Ze heeft aan Chelsey verteld dat ze nog steeds maagd is, enkele weken na de huwelijksreis ER gebeurde helemaal niets.Hij heeft last rusteloze benen, van z'n ma moet hij naar de dokter. en er moet een kind komen, dan gaat het wel over, want hij wordt lichamelijk niet goed, bij de gedachte alleen al, er moet een kind komen, dan komt alles goed zegt ma...... MAARJA, dan moetie aan de slag natuurlijk, dit alles via de telefoon binnen gehoorafstand van CHRISTIAN. sukses met je studie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 21-03-2010 17:51:25 ]
  zondag 21 maart 2010 @ 18:24:55 #55
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79413007
quote:
Op zondag 21 maart 2010 16:37 schreef Marlalala het volgende:
Aargghh nu wil ik toch weer gaan kijken!
Oh Syed is onuitstáánbaar haha. Wel zielig voor zijn vrouw trouwens. Ik kan me niet voorstellen dat ze geen vermoedens heeft...

Ok, ik ga het weer volgen! Dan studeer ik volgend jaar maar af
Natuurlijk heeft ze dat, maar deels is een heleboel te verklaren mbt tot het geloof (het feit dat ze sowieso tot aan de huwelijksnacht nog niets gedaan hadden). Nu wordt het duidelijk natuurlijk, want hij is niet gierig om met haar naar bed te gaan. Al lijkt het alsof ze het al gedaan hebben, toen hij gegeven moment iets wilde bewijzen en vond dat hij vanwege zijn geloof en familie als familieman door het leven moet gaan. Echter, hij komt erachter dat zij haar pil nog steeds neemt (dat doet ze ook niet zomaar).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79416393
\Jeetje , de verhaalliijn C&s wordt over een veel te lange periode uitgesmeerd, mensen gaan nu oordelen over de rollen van \Syed, Christian en Amira, vette discussies hier \met sommige meningen ben ik het eens, hypocriet Syed bv. oeh vooral als je weet dat EE-schrijvers fora lezen. maar ook dIGITALSPY IS HET JANKEN GEBLazen en gespeculeerover wat er in april mogelijk gaat gebeuren als Amira de de tent verlaat,en c&s weer in beeld verschijnen, ongelofelijk.Men verzet zelfs de vakantie hiervoor. Maar niet lezen als je echt niks wil weten, en/of niet van gezeik houdt. Ik ben er klaar mee!

Als ik lid zou zijn op die fora,zou ik deze posten. ach wat schattig, muziek is wel mooi.Song- At Last by Etta James


[ Bericht 4% gewijzigd door Suko op 21-03-2010 20:22:33 ]
pi_79445501
ik ben de aanvangstijden van EE geheel kwijt, gisteren maar 1 deel Omnibus op bbc2 en ging niet verder op bbc 1. Wat is er aan de hand, behalve Sports Relief??

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 22-03-2010 13:46:55 ]
  maandag 22 maart 2010 @ 14:07:24 #58
225540 Pugg
Friends forever
pi_79446648
quote:
Op maandag 22 maart 2010 13:39 schreef Suko het volgende:
ik ben de aanvangstijden van EE geheel kwijt, gisteren maar 1 deel Omnibus op bbc2 en ging niet verder op bbc 1. Wat is er aan de hand, behalve Sports Relief??
Het waren maar 3 afleveringen, dus er viel niet meer door te gaan.

Maand 21.00
Dins- 20.30
Dond 20.30
Vrijd 21.00
pi_79447640
quote:
Op maandag 22 maart 2010 14:07 schreef Pugg het volgende:

[..]

Het waren maar 3 afleveringen, dus er viel niet meer door te gaan.

Maand 21.00
Dins- 20.30
Dond 20.30
Vrijd 21.00
OH, vandaar, , thnx
pi_79459444
het vervolg van mijn eerdere post, ik kon toen zo gauw geen clipje vinden van die james
MACKIE, deze gevonden;




Syed heeft naruurlijk de voorkeur, maar C IS GEEN MONNIK, , S wil maar niet zien dat hij de ware liefde heef gevonden, maar vanwege Syed breekt hij toch met James die wel echt van hem houdt, alhoewel hij wel ziet dat C EEN OOGJE HEET OP S. Eerder had Syed aan James verteld, in de Vic, dat C een serial slapper is,who can't keep it in his trousers' oh wat eenjakoerse> rat.het zou me niets verbazen als James in april terugkomt......

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 23-03-2010 08:41:46 ]
pi_79460555
quote:
Op maandag 22 maart 2010 19:32 schreef Suko het volgende:
het vervolg van mijn eerdere post, ik kon toen zo gauw geen clipje vinden van die james
MACKIE, deze gevonden;




Syed heeft naruurlijk de voorkeur, maar C IS GEEN MONNIK, , S wil maar niet zien dat hij de ware liefde heef gevonden, maar vanwege Syed breekt hij toch met James die wel echt van hem houdt, alhoewel hij wel ziet dat C EEN OOGJE HEET OP S. Eerder had Syed aan James verteld, in de Vic, dat C een het zou me niets verbazen als James in april terugkomt......
Pff ja, je zou bíjna zeggen dat Syed zn kansen nu wel heeft gehad
Ik ga vanavond kijken
  dinsdag 23 maart 2010 @ 06:20:21 #62
225540 Pugg
Friends forever
pi_79477545
Wat een geschreeuw en gegil weer gisteravond,
en dan die Peggy dat gezeur over familie en ze vergeet altijd Billy.


(Suko: zie je dat mijn pic's weer verdwijnen?)
pi_79477766
Oh ik ben het helemaal vergeten gisteren..
Dat wordt dan toch weer de zondagmiddag voor de buis hangen.
En dan te bedenken dat ik het 'vroegah' echt zelden miste.

Wanneer is jullie verslaving begonnen?
pi_79481818
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 07:26 schreef Marlalala het volgende:
Oh ik ben het helemaal vergeten gisteren..
Dat wordt dan toch weer de zondagmiddag voor de buis hangen.
En dan te bedenken dat ik het 'vroegah' echt zelden miste.

Wanneer is jullie verslaving begonnen?
quote]Op dinsdag 23 maart 2010 07:26 schreef Marlalala het volgende:
Oh ik ben het ook helemaal vergeten gisteren..
Dat wordt dan toch weer de zondagmiddag voor de buis hangen.
En dan te bedenken dat ik het 'vroegah' echt zelden miste.

Wanneer is jullie verslaving begonnen?
[/quote]Pf, mogelijk wordt het weer interessant met de verhaallijn Max+Stacy, kortweg Stax, screened a week on Friday – March 26. Ik weet niet wat je weet over Stacey, ze had eerder een affaire met z'n vader, bradley valt te pletter en zwangere Stacey zegt tegen max dat ze eerder Archie Mitchell heeft vermoord, zegt dat Archie de vader is middels een verkrachting,ook dochter Ronnie is door hem verkracht zegt ze HIER tegen zus Roxy, Stacey's moordmotief,maar of dat echt zo is moet duidelijk worden in de komende tijd. op hun trouwdag,van B&S nota bene vinden de volgende gebeurtenissen plaats.....




de vlucht, alles live opgenomen!




Of ik alles, de clips in de juiste volgorde heb geplaatst, of mogelijk dubbel, weet ik niet zeker hoor, EN lucas blijft onderhand maar graven....dig jij schijnhelige eikel, just dig.... wordt er door niemand iets geroken?O-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 23-03-2010 12:38:08 ]
pi_79482367
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 06:20 schreef Pugg het volgende:
Wat een geschreeuw en gegil weer gisteravond,
en dan die Peggy dat gezeur over familie en ze vergeet altijd Billy.


(Suko: zie je dat mijn pic's weer verdwijnen?)
Ja, soms is dat zo dan schonen ze de server op of zoziets, op veel oudere Fokpagina's zijn heel vaak de afbeeldingen weg, jammer is dat. billy M is opvulling, heeft geen rol van betekenis, kan wel weg eigenlijk, net zoals al die jongeren waarin niemand echt is geïnteresseerd!
pi_79529181
[quote]Op zondag 21 maart 2010 19:47 schreef Suko het volgende:
verkeerde post.....grrrrrr

[ Bericht 77% gewijzigd door Suko op 24-03-2010 13:52:50 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 16:04:18 #67
225540 Pugg
Friends forever
pi_79613036
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/spoiler] week 15
pi_79621480
\OH,hopelijk zietZij (A) dat ook ....:Pugg, een stukje uit je spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een grove abortus-methode trouwens,eerst pillen en komt de foetus vanzelf wel los, ik dacht dat ze de in de UK zuigcurettage hanteerde net zoals hier....lijkt me traumatisch... best wel een mooi episode gisteraond, behalve die gang ...vanavond verder met de Stax-story, zal mij benieuwen......BEcca beckoff! Chelsey ook trouwens wat mot die nou weer met Jack......

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 26-03-2010 20:11:38 ]
  vrijdag 26 maart 2010 @ 23:12:53 #69
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79630955
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 19:48 schreef Suko het volgende:
\OH,hopelijk zietZij (A) dat ook ....:Pugg, een stukje uit je spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een grove abortus-methode trouwens,eerst pillen en komt de foetus vanzelf wel los, ik dacht dat ze de in de UK zuigcurettage hanteerde net zoals hier....lijkt me traumatisch... best wel een mooi episode gisteraond, behalve die gang ...vanavond verder met de Stax-story, zal mij benieuwen......BEcca beckoff! Chelsey ook trouwens wat mot die nou weer met Jack......
WTF, (ik heb gisteren en vandaag niet gekeken) hoe durft die meid, ze moet met haar smerige tengels van Jack afblijven.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 27 maart 2010 @ 09:36:56 #70
225540 Pugg
Friends forever
pi_79637221
Vrijdagavond viel mij een beetje tegen, ik heb het al niet zo op maar twee personages,
als ze er ook maar iets tussen door weven blijft de spanning groter.
Dat viel nu tegen. (in mijn ogen dan)
Zal geen details verklappen, voor de omnibus kijkers.
pi_79698156
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 09:36 schreef Pugg het volgende:
Vrijdagavond viel mij een beetje tegen, ik heb het al niet zo op maar twee personages,
als ze er ook maar iets tussen door weven blijft de spanning groter.
Dat viel nu tegen. (in mijn ogen dan)
Zal geen details verklappen, voor de omnibus kijkers.
ondanks 888 , Ik kan Max haast niet verstaan qua binnensmonds praten, oh het (de moord op Archie) blijft tussen hem en Stacy....dat zal vermoedelijk als een zwaard van Domacales boven haar hoofd blijven hangen....Becca zal er wel achter komen en haar voordeel er mee doen....denk ik zo maar ....

'EastEnders' gay plot sparks complaints
Warning: This article contains spoilers that some readers may prefer to avoid. Please click here if you wish to continue.

De link bevat de spolier van hierboven, Pas op dus!
Maar bovenstaande komt uit de mond van C, Mediawatch's director Vivienne Pattison took exception to Partridge's idea of threesomes featuring on the programme. She told the Daily Star: "This type of storyline would be wholly inappropriate for a pre-watershed show. Thank goodness Mr Partridge isn't a scriptwriter."

[ Bericht 3% gewijzigd door Suko op 29-03-2010 11:00:23 ]
  maandag 29 maart 2010 @ 12:57:37 #72
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79703090
Shoot, zondag niet alles gezien van de laatste twee delen(die ik nog niet gezien had) denk ik (had bezoek, en kon nog een gedeelte zien van de uitzending)

Over de storyline, yet to be revealed een spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79704109
TB: "Thank goodness Mr Partridge isn't a scriptwriter." Het staat dus niet vast, maar mogelijk probeert C een doorbraak te forceren, schiet niks op zo, in real life had C (een trotse man) er mogelijk allang al een eind aangemaakt qua relatie en idd lijkt mij ook dat Syed aan de beurt is, men vreest kennelijk de reacties van het publiek , moslims, gay's, Pakistani, etc etc. Had er dan nooit aan begonnen denk ik maar zo. In Hollyoaks en ik geloof ook in Emmerdale zijn er ook gay-verhaallijnen, maar niet zo gecompliceerd, trekt ook massaal kijkers als, als men A ZEGT moet er ook B volgen, .
  maandag 29 maart 2010 @ 13:33:55 #74
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79704264
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:27 schreef Suko het volgende:
TB: "Thank goodness Mr Partridge isn't a scriptwriter." Het staat dus niet vast, maar mogelijk probeert C een doorbraak te forceren, schiet niks op zo, in real life had C (een trotse man) er mogelijk allang al een eind aangemaakt qua relatie en idd lijkt mij ook dat Syed aan de beurt is, men vreest kennelijk de reacties van het publiek , moslims, gay's, Pakistani, etc etc. Had er dan nooit aan begonnen denk ik maar zo. In Hollyoaks en ik geloof ook in Emmerdale zijn er ook gay-verhaallijnen, maar niet zo gecompliceerd, trekt ook massaal kijkers als, als men A ZEGT moet er ook B volgen, .
Helemaal mee eens.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 29 maart 2010 @ 13:35:05 #75
225540 Pugg
Friends forever
pi_79704300
Ik snap van de hele verhaallijn bitter weinig en ik heb me voorgenomen maar gewoon te wachten
wat er komt.
In feite net als Max/ Stacey......................eerst boos en dan zeggen ik zal voor je zorgen.............

Staat een mooi stuk over op Walfordweb.
  maandag 29 maart 2010 @ 13:38:33 #76
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79704420
quote:
Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef Pugg het volgende:
Ik snap van de hele verhaallijn bitter weinig en ik heb me voorgenomen maar gewoon te wachten
wat er komt.
In feite net als Max/ Stacey......................eerst boos en dan zeggen ik zal voor je zorgen.............

Staat een mooi stuk over op Walfordweb.
Yep, dat vind ik ook vaag.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79705411
Dan wacht ik het ook maar af, scheelt een hoop leeswerk en de onzin, ook het nieuws daarom heen!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:25:28 #78
225540 Pugg
Friends forever
pi_79753185
Geachte Eastenders fans m/v:

A.s Donderdag 1 april een uur episode (dit is echt geen grap0
heb het overal nagezocht, dus bij deze.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:48:33 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79753972
--

[ Bericht 100% gewijzigd door ThunderBitch op 30-03-2010 17:52:46 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 30 maart 2010 @ 17:52:30 #80
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79754114
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79755316
Ja TB gestemd. Vanavond IN the OneShow;Nina Wadia and Nitin Ganatra. ma en pa Massood.Half uurtje voordat EE begint.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 30-03-2010 18:45:08 ]
  dinsdag 30 maart 2010 @ 19:19:05 #82
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79757590
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 18:23 schreef Suko het volgende:
Ja TB gestemd. Vanavond IN the OneShow;Nina Wadia and Nitin Ganatra. ma en pa Massood.Half uurtje voordat EE begint.
Thanx
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 31 maart 2010 @ 06:58:42 #83
225540 Pugg
Friends forever
pi_79775409
Ook gestemd.

iemand gekeken gisteravond?

Ik ben dat gedoe met dat groepje tuig zo zat, die stereo type's ...

angry black bitch, grote bek neger, en dan zo'n bijlopende blanke skinhead .
Let op dit is géén racisme , maar veroordeling van het domme "er moet tuig in"

[ Bericht 57% gewijzigd door Pugg op 31-03-2010 08:06:34 ]
pi_79777253
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 06:58 schreef Pugg het volgende:
Ook gestemd.

iemand gekeken gisteravond?

Ik ben dat gedoe met dat groepje tuig zo zat, die stereo type's ...

angry black bitch, grote bek neger, en dan zo'n bijlopende blanke skinhead .
Let op dit is géén racisme , maar veroordeling van het domme "er moet tuig in"
ja, ben ik dat ook al tijden van mening, maar je moet zo oppassen wat je erover zegt. Fok staat er vol van en ik hoef maar buiten te lopen en probeer ze te ontwijken, die groepjes. De snackbar in mijn wijk is al tijden verboden gebied, daar wil je niet heen, ook de politie zie ik daar niet, terwijl het hoofdbureau vlakbij is.Het is een regelrechte plaag, waar ondernemers en bewoners de dupe van zijn. Laat staan dat ik ze ik ze wil zien in een soap, zucht. Het dient geen enkel doel, tenzij ze allemaal iets nuttigs gaan/moeten doen. Maar er zal er wel eentje zwanger worden en/of in jail belanden, of dood, anything goes wat die gasten aangaat. Wat men al dacht ,toen we ze zagen in EE komt allemaal uit, zo voorspelbaar! Maar het moet een adpiegeling zijn van de samenleving heden ten dage, er gebeuren ook leuke onverwachte dingen dacht ik zo. Nah Lucas kom er maar in, zieltjes redden joh!al is het maar eentje...die lijken komen toch wel boven. Maar ze willen een jonger publiek bereiken, maak dan een jeugdserie denk ik dan.' target a younger audience, as well as to attempt to drive more people onto the Internet.The series was the idea of executive producers Diederick Santer, who wanted a show where regular EastEnders characters would be in the background, and John Yorke, who wanted to improve the portrayal of teenagers in EastEnders and to get younger people writing for it.' bron Jammer ook voor Whitney, zij had wel een rol van van betekenis in de Jackson-family.
pi_79777512
hursday 1 April 2010
This is an hour-long episode.

'Angered by Whitney’s efforts to keep Billie away from them, Billie’s Balham crew take action against his family and friends.'

Ik ben niet nieuwsgierig naar deze aflevering....
  vrijdag 2 april 2010 @ 10:11:27 #86
225540 Pugg
Friends forever
pi_79860730
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:40 schreef Suko het volgende:
hursday 1 April 2010
This is an hour-long episode.

'Angered by Whitney’s efforts to keep Billie away from them, Billie’s Balham crew take action against his family and friends.'

Ik ben niet nieuwsgierig naar deze aflevering....
ik heb afgehaakt, gillen, schreeuwen etc,
maar ook een leuk nieuwtje (vind ik dan)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 april 2010 @ 12:04:52 #87
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_79864234
Jack
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_79867922
Oh, heb de aflevering nagelezen, och Jack, waarom moeten ze hem nou te pakken nemen terwijl er zat karakters rondlopen rondlopen zonder inhoud.....de spoiler van Pugg maakt weer een beetje goed.
pi_79941826
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 13:44 schreef Suko het volgende:
Oh, heb de aflevering nagelezen, och Jack, waarom moeten ze hem nou te pakken nemen terwijl er zat karakters rondlopen rondlopen zonder inhoud.....
Dat was precies wat ik dacht vanmiddag toen ik de omnibus bekeek
pi_79965223
And boy will we laugh when Zsa Zsa sets up Fatboy to go on some dates. Seriously, somebody get rid of the E20 morons sooner rather than later, they’re just not working.

NAH vooruit, laat ik eens wat nieuws plaatsen..net als in EE wordt het hier ook al saaimans troef EE ziet er voor deze week interessant uit, qua CHRISTIAN & SYED.....UH sjips, wie zijn dat ook alweer?
Spoiler Watch: BBC Week 15 Here’s the round-up of the new Spoilers for the week beginning 12 April 2010 which were added to the site a couple of days ago.

Christian and Syed’s little fling could end up out in the open, and Ben’s being bullied.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eastender blog op WALFORD web

EN OP Holysaop, meer van hetzelfde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeps

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 05-04-2010 15:39:03 ]
pi_79966349
Maar.....Fri 9 April
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron
  woensdag 7 april 2010 @ 07:03:24 #92
225540 Pugg
Friends forever
pi_80030713
Vond Dinsdag wel een goede episode, gebeurt niet vaak dat een "probleem"(oorlog)
gebruikt wordt.

Ik heb alleen nu al weer genoeg van die Carrol, dat mens draagt werkelijk het verdriet van de hele
wereld op haar nek, (zo ziet ze er ook uit)

Het enge stukje vond ik die twee houten klazen (Danny/Leon) in gesprek.
  donderdag 8 april 2010 @ 16:36:29 #93
225540 Pugg
Friends forever
pi_80088467
Voor Suko en andere spoiler liefhebbers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80090182
Yep Pugg, al het een en ander gelezen, het wordt heftig!!! Zal onderhand een keer tijd worden,
pi_80125619
Daar geloof ik dus helemaal niks van, wie vindt wel die jongeren leuk?Nergens gelezen....


Following on from the huge success of EastEnders: E20 a second series has been commissioned and will be available on the EastEnders website later this year.

The new content will premiere online on the EastEnders website with a run of 10x14-minute episodes and will later be seen in five televised episodes on BBC Three.> oh gelukkig!
Bryan Kirkwood, commented: "I am so pleased that we are announcing a second series of EastEnders: E20. Not only have viewing figures been fantastic but – and most importantly – we've had such positive feedback from the viewers. "It'll be very exciting to see where our brilliant young writers will take the next series and the evolution of a whole new set of characters. The cast have been a noisy burst of fun in EastEnders and provided the show with new faces that audiences have really engaged with."
EastEnders: E20 was commissioned by BBC Multiplatform commissioning executive Sarah Clay from BBC Drama Production Bron
pi_80157104
ik vind Zaineb goed/komisch en zo irritant af en toe, clipje van gisteravond, C wilde de Teletubbies en natuurlijk S wel eens eens Zien

pi_80159423
En wat screenshotjes als C na de botsing met Z terugkomt, ziet S en zegt geluidsloos 'sorry' tegen S, die vervolgens z'n vingers tegen het raam legt, als teken van wat?ik kies voor jou of zoiets? Zie clipje hierboven.

pi_80159707
Maar C was blij met deze Reactie van S.

  zaterdag 10 april 2010 @ 15:22:33 #99
225540 Pugg
Friends forever
pi_80160340
Weet jij trouwens (voor Suko) dat C op zaterdag en zondag in de jury zit van
Op zoek naar Dorothy op BBC 1?
pi_80160483
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 15:22 schreef Pugg het volgende:
Weet jij trouwens (voor Suko) dat C op zaterdag en zondag in de jury zit van
Op zoek naar Dorothy op BBC 1?
\ja zeker, maar ik hou helemaal niet van dat soort shows, ik kijk :ik kijk dus niet zelfs niet met Johnny PARTRIGDE als Jurylid.....ik vind hem leuk met Syed en daar blijft het maar bij,musicals zijn sowieso niet aan mij besteed
  zaterdag 10 april 2010 @ 16:41:02 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80162480
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 14:53 schreef Suko het volgende:
Maar C was blij met deze Reactie van S.

[ afbeelding ]
Ah, wat lief.
(als iemand je zo aankijkt, dan smelt je toch helemaal!)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80164626
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ah, wat lief.
(als iemand je zo aankijkt, dan smelt je toch helemaal!)
Absosoluut, maar het ziet er best wel redelijk gunstig uit, maar ik zeg niks.......
C ;'he's fighting for hem, i'm gonna have him, tegen ZEE ,zie clipje,yeah, and I want Syed back and I;m gonna get him!,'famous last words,imo

[ Bericht 7% gewijzigd door Suko op 10-04-2010 18:26:28 ]
pi_80180751
Tuurlijk gaat niet alles van een leien dakje maar dat is nu eenmaal EE! Ditmaal een link naar een vette spoiler van het DS-forum. Voor de liehebber(s) van ongelofelijke twists en turns....

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 11-04-2010 13:25:36 ]
pi_80293131
wat zijn jullie gedachten hierover,scenes uit de afl. van gisteravond:



Vervolg:

Pas op veel > Scans van roddelmagazines met foto's + spoilerteksten!
Met een slimme LUCY!

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 14-04-2010 11:17:30 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 11:58:06 #105
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80299032
quote:
Op woensdag 14 april 2010 08:28 schreef Suko het volgende:
wat zijn jullie gedachten hierover,scenes uit de afl. van gisteravond:



Vervolg:

Pas op veel > Scans van roddelmagazines met foto's + spoilerteksten!
Met een slimme LUCY!


Ik weet wel dat Amira zich behoorlijk bekocht zal voelen als ze weet wat er zich al die tijd afspeelde en Christian als haar goede vriend zag.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80303792
Ach dat ARME WICHT, ZE ROOK zel nog naar C. ZOU s DAT S gestimuleerd hebben. Alhoewel ze dit al 4X 'het' gedaan hadden volgens A. KINDJES maken ...HET heeft Allemaal veel te lang aangezeurd, tot op dit punt, dan kun je niet meer terug. En wat heeft het toegevoegd? Uiteindelijk s.De moslim gemeenschap is sterk evenals de Pakisaanse, heb er pas een film over gezien, Ae Fond Kiss , Geweldige film, een aanrader, nog een gegeven het kan je leven zelfs kosten....dat nog net nu niet maar het zal niet veel schelen...... Wat Mark Elliot zelf van Syed vindt;

"
Syed's love lies!;'EastEnders
Syed's love lies!
Sep 9, 2009

EastEnders' Marc Elliott reveals that Syed could lose Christian forever when Amira uncovers his lies!

Why is Syed still having a relationship with Christian?

"He is unavoidably attracted to him."

Why won’t he come out?

"It would make him a bad Muslim and he thinks his family would disown him. He’s lost them once and he doesn’t want it to happen again."

Is it religion or family that Syed fears most?

"Both. He’s so confused. He’s being driven by lust but he also wants to be a good Muslim and make his family proud. He wants to marry Amira and have children because he thinks it’s what he should do."

As a Muslim, what does he think his punishment will be for being gay?

"He thinks he’s going to burn in hell."

What does he think will happen once he’s married?

"That it will be the final nail in the coffin with Christian and that his feelings will fade - but obviously he’s kidding himself."

Does he feel guilty about Amira?

"He’s managed to separate the two. He hasn’t had sex with Amira and with Christian it’s purely carnal."

Why does he lie to Christian about a sex ban during Ramadan?

"Because he wants to see if he can do without the sex. It’s like an alcoholic trying to give up drink. He really wants to be ‘normal’. So he tells Christian that, as a Muslim, he can’t have sex during the fasting period, Ramadan." Bron

Ik vind het wel genoeg zo, C move on......OP NAAR DE JRACK-STORY....

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 14-04-2010 14:14:37 ]
  woensdag 14 april 2010 @ 14:16:06 #107
225540 Pugg
Friends forever
pi_80304069
Mijn nederige opinie is dat Syed een volbloed homo is, in het echte leven zou het me
ook niets verbazen, wat een maniertjes, die leer je zo maar niet aan volgens mij.
Gaat heel gewoontjes !

Eigenlijk (hoe leuk het er ook uitzag)
had die bruiloft nooit door mogen gaan.

Hoe dom kun je zijn als je man je niet aanraakt? en dan ineens hitsig is als hij een
nummertje op cd hoort ...........


En ik mis de Beale's !!!
pi_80304336
quote:
Op woensdag 14 april 2010 14:16 schreef Pugg het volgende:
Mijn nederige opinie is dat Syed een volbloed homo is, in het echte leven zou het me
ook niets verbazen, wat een maniertjes, die leer je zo maar niet aan volgens mij.
Gaat heel gewoontjes !

Eigenlijk (hoe leuk het er ook uitzag)
had die bruiloft nooit door mogen gaan.

Hoe dom kun je zijn als je man je niet aanraakt? en dan ineens hitsig is als hij een
nummertje op cd hoort ...........


En ik mis de Beale's !!!
jawel, was leuk om te zien, en die muziek wist C van Syed, waar hij van hield. " Marc is Anglo-Indian meaning one of his parents are Indian and the other is Scottish. Marc is also homosexual. bronNee, die bruiloft had nooit mogen plaatsvinden, maar mams wil is wet, bijna heilig! Daar ga je niet tegenin, basta.
pi_80304669


Kleine Ben als LADY Gaga oh wat erg

Wat is een discostick, vraagt Louise
pi_80306047
Interviews met Nina Wadia (Zainab Masood, 'EastEnders's met Nitin Ganatra (Masood Ahmed)
Vervolg (Er zitten wat uitspraken tussen die als spoilers kunnen worden ervaren....)

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 15-04-2010 10:10:14 ]
pi_80346822
SPOILERALERT!

Magazine Scans
  donderdag 15 april 2010 @ 16:01:57 #112
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_80347787
wat een heftige afl gister waar alleen stacey en max speelden weten jullie wie nou de vader van haar baby is?
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  donderdag 15 april 2010 @ 16:12:16 #113
225540 Pugg
Friends forever
pi_80348108
quote:
Op donderdag 15 april 2010 16:01 schreef SeaOfLove het volgende:
wat een heftige afl gister waar alleen stacey en max speelden weten jullie wie nou de vader van haar baby is?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 15 april 2010 @ 16:30:30 #114
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_80348802
dat was volgens mij net toen ik EE begon te kijken
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_80353036
IN onderstaande clip Ronnie tells Roxy Archie raped STACEY of dat echt waar is weet ik niet.niet. kan best ook RYAN zijn qua vaderschap.
is
Stacey n Archie oct 09

Stacey n Ryan sleep together - sep 09


Dunno, alles is mogelijk, EE he.
  vrijdag 16 april 2010 @ 07:07:46 #116
225540 Pugg
Friends forever
pi_80371225
Toen Stacy het tegen Ronnie vertelde maakte die meteen duidelijk dat het nooit van haar
vader kon zijn, chemo gehad , dus onvruchtbaar.
Mocht het wel zo zijn is het wel een heel rare wending, waarom zou Stacy al die moeite
met die brief doen?
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:45:44 #117
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80375817
Jack
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80377293
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 07:07 schreef Pugg het volgende:
Toen Stacy het tegen Ronnie vertelde maakte die meteen duidelijk dat het nooit van haar
vader kon zijn, chemo gehad , dus onvruchtbaar.
Mocht het wel zo zijn is het wel een heel rare wending, waarom zou Stacy al die moeite
met die brief doen?
Als Stees toen wist dat Archie ziek was ten tijd van de verkrachtingo bestraald was geweest ivm kanker, had ze zijn naam nooit genoemd denk ik, misschien is het wel gewoon vqn BRADLEY!Tja die brief die ze sneaky in Ryan's TAS stopte en deze er later er ook weer uithaalde, nee Jack niet TB, hij bevruchtte niet alle vouwen hoor...

C Say it tegen S, you love me'; selfisch coward!

vooral de laatste scene, C IS HET GOED zat en terecht,

vervolg:

  vrijdag 16 april 2010 @ 11:32:05 #119
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80377535
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:25 schreef Suko het volgende:

[..]

Als Stees toen wist dat Archie ziek was ten tijd van de verkrachtingo bestraald was geweest ivm kanker, had ze zijn naam nooit genoemd denk ik, misschien is het wel gewoon vqn BRADLEY!Tja die brief die ze sneaky in Ryan's TAS stopte en deze er later er ook weer uithaalde, nee Jack niet TB, hij bevruchtte niet alle vouwen hoor...

C Say it tegen S, you love me'; selfisch coward!

vooral de laatste scene, C IS HET GOED zat en terecht,

vervolg:


Wehehe, nee dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde gewoon dat ik hem zo zielig vind en hij geknuffeld moet worden. Ronny moet het niet zo snel opgeven. Zelfs in het ziekenhuisbed is het een stud. Wauw, what a man.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80377804
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wehehe, nee dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde gewoon dat ik hem zo zielig vind en hij geknuffeld moet worden. Ronny moet het niet zo snel opgeven. Zelfs in het ziekenhuisbed is het een stud. Wauw, what a man.
ja ik vind het ook zielig, ook geen pretje zo'n rol te spelen, daarvoor is hij een te grote hunk! Ronnie aan 't werk, nu.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 16-04-2010 12:14:52 ]
pi_80378715
Friday 16 April
8:00pm - 8:30pm
BBC1
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radio Times

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 16-04-2010 12:14:02 ]
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:43:59 #122
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80380231
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 11:38 schreef Suko het volgende:

[..]

ja ik vind het ook zielig, ook geen pretje zo'n rol te spelen, daarvoor is hij een te grote hunk! Ronnie aan 't werk, nu.....
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 17 april 2010 @ 07:25:45 #123
225540 Pugg
Friends forever
pi_80411298
Six characters to leave 'EastEnders'

Saturday, April 17 2010, 00:27 BST

By Kris Green, Soaps Editor
Six characters to leave 'EastEnders'

Liam Bergin

Six cast members are to leave BBC soap EastEnders in the coming months, Digital Spy can confirm.

Derek Martin, who has played Slater stalwart Charlie for a decade, will bow out later this year, while Cliff Parisi's role as unlucky-in-love mechanic Minty Peterson will also come to an end after eight years under new producer Bryan Kirkwood.

Relative soap newcomer Liam Bergin's exit storyline is currently being penned as his alter ego Danny Mitchell's scheming ways are expected to reach a climax over the following months.

Speaking of his departure, Bergin said: "I've had a great six months working on EastEnders playing Danny. He has been a great character to play and without giving too much away, he's sure to ruffle a few feathers before he leaves Walford."

He continued: "Working alongside Barbara [Windsor], Sam [Womack], Rita [Simons] and Steve [McFadden] has been a real pleasure and I will enjoy watching what the Mitchells get up to as a viewer."

Meanwhile, Owen Turner's mother Liz - played by Kate Williams - will also film her final scenes later this year and is expected to depart in a storyline connected with her son Owen's murderer Lucas.

In addition, 20-year-old Belinda Owusu - Libby Fox in the programme - is due to depart at the end of her current contract. She said: "I've had a great time playing Libby but I agree with Bryan that after four years of great storylines, it is now time for Libby to move on. EastEnders was my first real job and I have learnt so much but I am now really looking forward to trying new roles."

David Proud, who became EastEnders' first ever disabled character in June, will further be written out.

Of his time filming with the serial, Proud said: "I have had a wonderful time at EastEnders and loved every minute of it over the last year. It has been fantastic to play such a complex character like Adam. I have made some great friends amongst the cast and crew and wish the show all the best for future."

At the beginning of the month, Chelsea Fox actress Tiana Benjamin revealed her intention to leave after four years in a bid to pursue other projects. Preeya Kalidas will make her screen exit in a fortnight's time, while Barbara Windsor is due to film her final scenes as matriarch Peggy Mitchell in July.

A show insider told DS: "It's sad to see characters leave the Square but obviously when a new executive producer like Bryan Kirkwood comes on board, they're always keen to refresh the show and make some changes."

They added: "It's the way soaps work - characters run their course and new characters come along."

Since his arrival, Kirkwood successfully managed to lure back Jessie Wallace and Shane Richie as Kat and Alfie Moon, while also casting former Footballers' Wives actress Zoe Lucker as Max Branning's new love interest Vanessa.


Ik wilde er een spoiler van maken maar gaat niet over de verhaallijn, vandaar.
Charlie en Minty vind ik erg, alhoewel nooit echte lange story lines amusante personages.
pi_80412984
Had ik wel verwacht daar zat geen verhaal lijn meer in.
Word nu ook wel eens tijd dat ze dat lijk vinden op het pleintje.
Twinning = boring
pi_80415076
Dat met Lucas schiet idd ook niet op maar eerst moet cHRYED worden uitgespeeld, en het wordt spannend! Al die inhoudsoze figuren kunnen idd subiet weg, ze verstoren alleen maar de verhaallijnen,grrrrrr.Die jongeren trouwens ook, maar dat had ik al eerder gepost.

Bekijk deze YouTube-video
C stelt S een ultimatum, be with me o leave me alone! Een stotterend clipje waarbij je soms op vernieuwen moet klikken.
pi_80420661
Oh die dokter van Jack samen met Ronnie, hilarisch! Just clear off zegt Ronnie.

Jammer dat dat dansje van hem op dit nummer niet op het clipje staat,Just to make her laugh Als medicijn als het ware, en dat lukte.

[ Bericht 11% gewijzigd door Suko op 17-04-2010 16:58:17 ]
pi_80425939
HOE AMIRa weggaat (how clever) staat hier beschreven in een interview met Nadia waDIA (ZAINEB), niet lezen Als je beslist de plot niet wil weten. Eerdere post er staat niet voor niets een spolalert onder..... IN SHORT
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 17-04-2010 19:55:12 ]
pi_80429733
culturele homophobic crap imo.......
MAAR er is goed over nagedacht. Wrang is het wel. S Is begonnen met die affaire met C EN hij heeft heel wat moeten doorstaan maar het is nog niet gedaan hoor,no way.... :

[ Bericht 13% gewijzigd door Suko op 18-04-2010 10:17:25 ]
pi_80438591
Hoe dit alles zich gaat ontrafelen, uit de RadioTimes en het DS-forum >>> hier zijn de pics te zien van de opnamen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pfffffffffffffff!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 18-04-2010 11:09:05 ]
pi_80442103
oh, hier is het clipje (op dit muziekje) met die dansende dokter! en die scene waarin Massood C&S ontdekt.




[ Bericht 3% gewijzigd door Suko op 18-04-2010 13:23:25 ]
pi_80498357
Door verbindingsproblemen heb ik een maand geen berichten kunnen posten. Ben die vreest dat Stella toch gelijk had en nu met Louise om Phils aandacht strijdt. Is het getreiter van de dames bullebakken echt voorbij of gaat Phil ze straks aan de boom opknopen waaraan ze Bens schoenen hebben opgehangen ?

Ben spijbelt weer van school en wordt door Heather meegenomen voor een bemoedigend gesprek. Helaas weerhoudt dat hem er niet van om weer in zijn hand te knijpen en te doen alsof hij ziek is. Shirley weet wel beter, maar dan vertelt Ben waarom hij niet naar school wil; "(Natasha) stuurt me SMS-jes; ze gaat me afmaken".

Peggy (tegen de bezonnebrilde Pat): "Wie denk je wel dat je bent, Jackie Onassis ?"

Peggy: "Jij hebt in geen jaren een man gehad".
Pat: "Dat neem je terug".
Peggy: "Niks daarvan".

Dan grijpt Roxy in; voor straf sluit ze de kempkippen op totdat ze het hebben uitgepraat.
Peggy: "Laat me eruit".
Pat: "Typisch Mitchell".

Peggy: "Jouw probleem is dat je alleen maar meedoet aan de verkiezingen om met mij te concurreren".

Als de vrede eindelijk is gesloten:
Peggy: "Roxy Mitchell, you are in serious trouble".

Peggy: "We zullen nooit meer ruzie maken, nietwaar Patricia ?"
Pat: "Absolutely, Margaret".
(Totdat ze allebei worden overgehaald zich niet terug te trekken uit de verkiezingen)
  dinsdag 20 april 2010 @ 09:05:28 #132
225540 Pugg
Friends forever
pi_80509286
Ik heb het helemaal gehad met die gay story, hoog tijd voor de explosie.
Ik snap werkelijk niets van die C. zogenaamd de gay man van de wereld
die valt voor S.
Er lopen nog meer jongens rond daar, Danny, Leon, Darren om er een paar te noemen.
Op z'n minst verwonderlijk dat hij alleen oog heeft voor S.
pi_80514050
C HEEFT kenneljk de liefde van n z'n leven gevonden, na James,daar vecht hij voor.Maar EE kiest ervoor nutteloze scnes er tussen te plakken die de spanningsboog doet verslappen, zo jammer, omdat uit die cultuur mij lang niet altijd duidelijk is waarom men iets vindt en waarom juist niet.

Mass zag wel degelijk dat Syed daar met C lag! ik vind hem ronduit eng, spooky.


Ik heb wel een paar previews die nog moeten worden uitgezonden, ik plaats deze maar niet, niet iedereen stelt dat op prijs n.l......

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 20-04-2010 12:56:32 ]
  dinsdag 20 april 2010 @ 13:33:10 #134
225540 Pugg
Friends forever
pi_80518226
quote:
Ik heb wel een paar previews die nog moeten worden uitgezonden, ik plaats deze maar niet, niet iedereen stelt dat op prijs n.l......
Zolang je ze onder een spoiler tack doet is er volgens mij niets aan de hand hoor Suko.
pi_80518644
OK Pugg, hopelijk gaat dat me lukken, there you go..... Op deze link staan ze.

[ Bericht 20% gewijzigd door Suko op 20-04-2010 13:51:51 ]
pi_80521772
< Deze smiley in mijn vorige bericht was vanweg die clips hoor Pugg, dus niet voor jou bedoeld, maar voor wat je zag op die beelden, mocht je dat hebben gedacht! Dat wilde ik even ophelderen.
pi_80555060
post verwijderd wegens foutjes in de links, grrrrrr

[ Bericht 66% gewijzigd door Suko op 21-04-2010 12:30:53 ]
pi_80562072
About Lucas:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
digitalspy.
pi_80597438
Johnny Partridge - This Morning interview 12/4/10 gewoon omdat hij leuk is.
  vrijdag 23 april 2010 @ 07:00:01 #140
225540 Pugg
Friends forever
pi_80621734
quote:
Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Suko het volgende:
Johnny Partridge - 12/4/10 gewoon omdat hij leuk is.
Sorry Suko, ik vind het een kwallebak en de Marc is net zo eng aan het worden.
Als je niet beter wist zou je denken dat het gespeeld is (doordenkertje)
pi_80623713
nou ja, John had gehoopt dat het een us against the world zou worden, maar het werd een een lange teleaccursus hoe hiermee om te gaan, een moslimgay en z'n familie en de gemeenschap daarom heen. De spanning wist men niet vast te houden ondanks een aantal scenes. Teveel geleuter die er niet toe deed en een worstelende SYED, Die alleen maar leek te zeggen, i must go etc etc.gemiste kans van de BBC om de kennlijk intolerantie die er is, een andere insteek te geven, ipv de van de verwachting te bevestigen Dat het misschien ook anders kan. levend in en westers land....het werd uiteindelijk een groot cliché, niets verassend.Ik weet niet of MARK Ellliot dat speelt hij is wel homo zoals ik eerder had gepost.Het wordt nog erger......pijnlijk vooral voor alle partijen....Zo jammer dat ze de karakters Jack en Ronnie er tussen frommelen, zij verdienen meer zendtijd dan dit gemuts...bah!

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 23-04-2010 11:36:21 ]
pi_80624850
clipje van gisteravond, ook Met Jack&Ronnie>huwelijksaanzoek

pi_80624965
EN massood stuurt C op reis....

pi_80640230
Masood: "Je hebt hard gewerkt (Chrissy Boy), je bent toe aan een vakantie".
Christian: "Ik ben nog lang niet klaar".
Masood: "Ik neem het vanaf hier over".
(Oftewel, geen gemaar en aannemen die poen)

En ondertussen blijkt niet Amira zwanger te zijn maar Chelsea; hoe zal Ronnie met deze wetenschap omgaan ?
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:27:16 #145
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80641740
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:38 schreef J_TM het volgende:
Masood: "Je hebt hard gewerkt (Chrissy Boy), je bent toe aan een vakantie".
Christian: "Ik ben nog lang niet klaar".
Masood: "Ik neem het vanaf hier over".
(Oftewel, geen gemaar en aannemen die poen)

En ondertussen blijkt niet Amira zwanger te zijn maar Chelsea; hoe zal Ronnie met deze wetenschap omgaan ?
Wel snotverdomme
Arme Ronny, die wil zo graag een kind.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 24 april 2010 @ 06:49:03 #146
225540 Pugg
Friends forever
pi_80660640
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wel snotverdomme
Arme Ronny, die wil zo graag een kind.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:47:53 #147
225540 Pugg
Friends forever
pi_80661591
Eindelijk gevonden, ik dacht altijd dat de doef doef kwam maar het is dus iets eerder +/- 6.00


pi_80673244
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 06:49 schreef Pugg het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua spoiler ze zei toch gisteravond tegen syed dat ze niet zwanger was en sleurde hem vervolgens zowat het nest in! clipje uit de afl. van gisteravond:


[ Bericht 4% gewijzigd door Suko op 24-04-2010 19:22:01 ]
pi_80673503
SPOILERS
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron+PICS
En een spoilervoor a.s. Mon 26 April *PREVIEW* Pugg jij kent deze clip al dacht ik, het vervolg in 1 compact spoilerartikel;Amira learns the awful truth

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 24-04-2010 19:22:35 ]
pi_80674424
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 25 april 2010 @ 07:26:36 #151
225540 Pugg
Friends forever
pi_80686786
Ik hoop dat we nog maar kort naar die ellende hoeven te kijken,
heb het helemaal gehad met die verhaallijn.

Het is tijd voor leuke dingen
(sprak mijn Oma wijs gisteren)
pi_80687302
quote:
Op zondag 25 april 2010 07:26 schreef Pugg het volgende:
Ik hoop dat we nog maar kort naar die ellende hoeven te kijken,
heb het helemaal gehad met die verhaallijn.

Het is tijd voor leuke dingen
(sprak mijn Oma wijs gisteren)
Eensch!
pi_80691238
Wel raar dat, Danny Mitchell, played by Liam Bergin, Plotting with mum Glenda, z'n moeder, to steal £1,000,000 from Rox, er zomaar zijn uitgeschreven, weird! Jammer dat EE Tamwar ,broertje VAN SYED, geen rol van betekenis heeft, ik vind hem ergens wel leuk, beter dan die Fatboy, kan iemand hem niet neerschieten of zo, hij komt zowat tussen elke scene in beeld met z'n gebruv, jasses! Forumleden van Digitalspy hebben de BBC al een brief gestuurd over deze dat zeer irritante personage.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 25-04-2010 13:20:21 ]
  zondag 25 april 2010 @ 13:40:21 #154
225540 Pugg
Friends forever
pi_80693066
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:40 schreef Suko het volgende:
Wel raar dat, Danny Mitchell, played by Liam Bergin, Plotting with mum Glenda, z'n moeder, to steal £1,000,000 from Rox, er zomaar zijn uitgeschreven, weird! Jammer dat EE Tamwar ,broertje VAN SYED, geen rol van betekenis heeft, ik vind hem ergens wel leuk, beter dan die Fatboy, kan iemand hem niet neerschieten of zo, hij komt zowat tussen elke scene in beeld met z'n gebruv, jasses! Forumleden van Digitalspy hebben de BBC al een brief gestuurd over deze dat zeer irritante personage.

Die Danny is een miscasting eerste klas, wat een houten klaas en acteren homaar.
Moet een jonge van 22 voorstellen, nou........mooi niet .
Hij is wel de enige die we nog niet met ontbloot bovenlijf hebben gezien

Tamwar is leuk, beetje een nerd maar leuke sidekick .

Fatboy, : ieder woord is er één te veel, net als Leon Trouwens.
pi_80694425
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:40 schreef Pugg het volgende:

[..]

Die Danny is een miscasting eerste klas, wat een houten klaas en acteren homaar.
Moet een jonge van 22 voorstellen, nou........mooi niet .
Hij is wel de enige die we nog niet met ontbloot bovenlijf hebben gezien

Tamwar is leuk, beetje een nerd maar leuke sidekick .

Fatboy, : ieder woord is er één te veel, net als Leon Trouwens.
Die Danny brachten ze ook als 1 grote hype, dus de verwachtingen waren hoog gespannen, en het viel bar tegen.....indeed.hij mocht zoenen mt Amira, dat was het wel zo'n beetje, wow Ja Tamwar was een nerd,wel leuke als sidekick, dat is de juiste omschrijving, yep, Leon ook wegwezen.......pffffft. Zo, nou hebben we alles wel gehad dacht ik. Lekker positief allemaal, helaas, het is niet anders. Het wordt iig een heftig weekje vanaf morgen....
pi_80695063
Geweldig moment trouwens, vlak voordat JACK z'n behandelend arts Dr. Steele een opdonder geeft omdat max had verteld dat hij met Ronnie had gezoend! Het moment om de JRACK-story verderop te trekken,,,,


[ Bericht 21% gewijzigd door Suko op 25-04-2010 15:18:09 ]
pi_80724336
Make sure you don't miss the Christian and Syed special on BBC Three, after the BIG episode on Monday 26th April, at 8.30pm. Bron Krijgen wij die Special ook nog ergens te zien?voor vanavond staat de reguliere afl.om 21.00 uur geprogrammeerd, tvgids kluts kwijt.....grrrrr.
  maandag 26 april 2010 @ 13:10:15 #158
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80724962
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 06:49 schreef Pugg het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig pffffjieuw....
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:51 schreef Suko het volgende:

[..]

Qua spoiler ze zei toch gisteravond tegen syed dat ze niet zwanger was en sleurde hem vervolgens zowat het nest in! clipje uit de afl. van gisteravond:


Ik vond het een klotestreek van Christian.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80726594
NOU, ik wet het niet meer, de schade is gedaan voor alles en iedereen, of ze nou zwanger is of niet doe er eigenlijk niet mee toe.Overigens ' Christian is furious when Syed says that their love isn't enough, wil samenwonen voor C is dat wel genoeg, dat is een enorm verschil. Syed wil nu alles hebben, heeft het er niet voor over kennelijk om alles achter te laten gezien zijn cultuur voor C. o well so be it, geen geluk in EE.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 26-04-2010 14:06:45 ]
  maandag 26 april 2010 @ 14:19:15 #160
225540 Pugg
Friends forever
pi_80727295



Voor wie het niet mee rprecies weet
pi_80727453
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]


Voor wie het niet mee rprecies weet
THX!
pi_80728176
klotestreek van C, het kon niet eeuwig zo doorgaan, en C zeker niet,potente Pietje als hij is, wilde verder met z'n leven, hij moest het gewoon doen, goed of niet....Maar eigenlijk was massood hem toch al voor geweest, per ongeluk gezien wat hij zag.....
Christian & Syed Caught Out
  maandag 26 april 2010 @ 16:08:18 #163
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80730899
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:19 schreef Pugg het volgende:
[ link | afbeelding ]


Voor wie het niet mee rprecies weet
Thnnx, ik probeer het een beetje thuis te brengen, maar het lukt niet helemaal.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 26 april 2010 @ 17:38:15 #164
225540 Pugg
Friends forever
pi_80734062
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Thnnx, ik probeer het een beetje thuis te brengen, maar het lukt niet helemaal.
vertel.......
  maandag 26 april 2010 @ 18:01:26 #165
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80734742
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:38 schreef Pugg het volgende:

[..]

vertel.......
oh, ik let wel op bij de volgende uitzending. Ik ben sowieso slecht in me orienteren, ben als vrouw zeker niet gematst met een goed orientatievermogen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  maandag 26 april 2010 @ 18:03:28 #166
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80734814
Ik dacht bijvoorbeeld dat Bianca naast de Massoods woonde, maar misschien was dat een andere plek dan waar ze nu zit (Pat's).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 27 april 2010 @ 06:55:55 #167
225540 Pugg
Friends forever
pi_80754123
Wat was Amira goed gisteravond, toch wel een beetje jammer dat ze weg is.

En nu wil ik geen (nep) traan meer zien op de tronie van C + S

Over tot de orde van de dag .
  dinsdag 27 april 2010 @ 08:01:19 #168
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80754512
Was wel een heftige uitzending gisteravond zeg. Pffffieuw, arme Amira, had wel met haar te doen hoor.
Ik wil me niet eens indenken hoe je je moet voelen in zo'n situatie, volgens mij wil ik dan alleen maar doodgaan.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:10:20 #169
225540 Pugg
Friends forever
pi_80755707
quote:
My big stumbling block with this whole story is that i find it so hard to believe the asian guy and christian are actually in love. the christian & syed followup programme was going on about romeo & romeo but to me theres simply no chemistry between them. i find it hard to believe a slapper like christian has found t-h-e o-n-e, the big love of his life the one that will suddenly turn him monogamous and faithful. in my experience guys like that dont exist - if they end up in a relationship then it always ends up being of the open variety. maybe im too much an idealistic proper romantic.


Haalde ik net van een ander forum, precies wat ik vind van de situatie.
pi_80761349
Ik vons het allemaaal vrij pahetisch, en voorspelbaar. Syed had C moeten vertellen wat de gevolgen zouden kunnenvzijn, als vije westererse gay-man zijnde is deze gebeurtenis volstrekt vreemd. Tamwar vond Syed wel moedig, in die omstandigheden,ik eigenlijk niet. S liet C veijwel alleen, wat doet vermoeden, hij hield chteraf gezien niet genoeg van hem, erger nog, buiten wees S C openlijk af, OK, wegens de gespannen omstandigheden, trachten te redden wat er nog te redden viel.Het zal idd wel een afpiegeling zijn van wat er speelt in de maatschappij zoals Diederick Santer zei in een interview, maar verassend is het niet, ze hadden iets meer gewaagds erin kunnen atoppen, alleen de outing van Syed zelf was al voldoende. Nu blijft deze kwestie onderbebelicht. En dat mira die denkt alle schuld te krijgen, C zei het ook, HET lijken de midelleeuwen hier wel, en zoheb ik ook gekeken met westerse ogen, qls vrije vrouw.punt.Had C en/of S dan een lel verkocht als bedrogen vrouw, zou ik hebben gedaan!maar nee, ze vocht voor haar eer etc etc etc. Grrrrrrrrrrr.

Qua Pakistaanse mannen vind ik ze allemaal gewoon eng....


[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 27-04-2010 12:25:18 ]
pi_80764497
Onderstaande wisten we al maar voor wie het niet weet toch maar tussen spoilers,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 27 april 2010 @ 14:02:19 #173
225540 Pugg
Friends forever
pi_80765608
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:58 schreef Suko het volgende:
spoilerlink: Preeya hints at twist in tale


De twist van het verhaal is natuurlijk dat ze wel zwanger is

Tussen twee () ik vind Masood wel erg sterk als acteur, ook zijn rol is diep en
je kan zien dat hij twijfels heeft om lelijk te doen tegen zijn zoon.

Je oudste zal maar thuis komen op die leeftijd met dat nieuws.

Moet er nu ineens aan denken dat we alles van te voren hadden kunnen zien komen.
Waarom woont Syed in een dure flat van een "vriend" ?
(zij eerste scene's in de handdoek

[ Bericht 27% gewijzigd door Pugg op 27-04-2010 14:09:28 ]
pi_80765694
Tamwar in dit clipje met de enige nuttige zin uit deze aflevering, imo:


Zal mij benieuwen of we a.s zondag in de Omnibus nog iets te zien te zien krijgen uit de aflevering van gisteravond op bbc3????
  dinsdag 27 april 2010 @ 14:06:13 #175
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80765751
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:06 schreef Suko het volgende:
Ik vons het allemaaal vrij pahetisch, en voorspelbaar. Syed had C moeten vertellen wat de gevolgen zouden kunnenvzijn, als vije westererse gay-man zijnde is deze gebeurtenis volstrekt vreemd. Tamwar vond Syed wel moedig, in die omstandigheden,ik eigenlijk niet. S liet C veijwel alleen, wat doet vermoeden, hij hield chteraf gezien niet genoeg van hem, erger nog, buiten wees S C openlijk af, OK, wegens de gespannen omstandigheden, trachten te redden wat er nog te redden viel.Het zal idd wel een afpiegeling zijn van wat er speelt in de maatschappij zoals Diederick Santer zei in een interview, maar verassend is het niet, ze hadden iets meer gewaagds erin kunnen atoppen, alleen de outing van Syed zelf was al voldoende. Nu blijft deze kwestie onderbebelicht. En dat mira die denkt alle schuld te krijgen, C zei het ook, HET lijken de midelleeuwen hier wel, en zoheb ik ook gekeken met westerse ogen, qls vrije vrouw.punt.Had C en/of S dan een lel verkocht als bedrogen vrouw, zou ik hebben gedaan!maar nee, ze vocht voor haar eer etc etc etc. Grrrrrrrrrrr.
[ afbeelding ]
Qua Pakistaanse mannen vind ik ze allemaal gewoon eng....

Eigenlijk vind ik het een rotstreek van Christian. Hij had niet het recht om te doen wat hij gedaan heeft. Dit was echt het ultieme mes in de rug.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80772826
De herhaling op BBC3 werd gevolgd door een EE Revealed waarin ook het allereerste homostel in de Square (Colin & Barry; 1986-88) aan bod kwam.

Schoonpa: "Ik wist al meteen dat (dit huwelijk) een grote vergissing zou worden".

Zainab: "Hoe denk je dat men zal reageren nu men weet dat hun eten door onreine mensen is klaargemaakt ?"

Masood: "Deze schandvlek is onuitwasbaar".
pi_80773574
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:06 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik het een rotstreek van Christian. Hij had niet het recht om te doen wat hij gedaan heeft. Dit was echt het ultieme mes in de rug.
\nou ja, het verhaal kwam opeens in een stroomversnellling, maanden zien we ze niet in beeld en dan opeens is er van alles aan de hand, ik denk een geforceerde 'oplossing.' Er moest iets gebeuren, en gezien de enorme otkenning van Syed moes het wel van C afkomen, Hoe gruwelijk ook. Maar hij moet er wel voor boeten......kan kan zomaar zijn dat de aftocht van Amira ruimte openlaat voor een terugkomst,gezien de spoiler van Pugg dat speculeren sommigen, o nee he, mogelijk valt dat dat samen met haar geplande popcarriere, haar karakter is nog niet op heb ik het idee.....
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:29:39 #178
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80775660
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:27 schreef Suko het volgende:

[..]

\nou ja, het verhaal kwam opeens in een stroomversnellling, maanden zien we ze niet in beeld en dan opeens is er van alles aan de hand, ik denk een geforceerde 'oplossing.' Er moest iets gebeuren, en gezien de enorme otkenning van Syed moes het wel van C afkomen, Hoe gruwelijk ook. Maar hij moet er wel voor boeten......kan kan zomaar zijn dat de aftocht van Amira ruimte openlaat voor een terugkomst,gezien de spoiler van Pugg dat speculeren sommigen, o nee he, mogelijk valt dat dat samen met haar geplande popcarriere, haar karakter is nog niet op heb ik het idee.....
Als het op een andere manier was uitgekomen was het minder heftig geweest voor iedereen.
Het was inderdaad ineens trauma. Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik denk ook dat er rekening wordt gehouden met een mogelijke ",,,,,,,,,,,,," van Amira, waardoor het verhaal toch nog een andere wending neemt in de toekomst. Ik heb op BBC ook gekeken, maar wel erg rommelig, vooral voor iemand die al de ins en outs niet kent.
Ben benieuwd wat het vanavond wordt. Jack??????????
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_80781492
Zainab: "Christian did a terrible thing".
Roxy: "No, Christian did a stupid thing; maar hij heeft tenminste z'n homoseksualiteit niet verzwegen".

Zainab: "Wat, hebben jullie je tong verloren ? Wat jullie ook denken, ik heb het juiste gedaan".
Roxy: "Je bloedeigen zoon de rug toekeren noem jij het juiste doen ?"

Christian: "I was only falling in love".
Zainab: "It's wrong !"

Billie J.: "Het spijt me".
Jack: "En jij denkt dat je daarmee alles goedmaakt ? OPZOUTEN !"

Billie J.: "I'm gonna make Uncle Jack proud !"

En in de cliffhanger is Syed er vandoor gegaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 27-04-2010 21:10:21 ]
pi_80794759
Syed blijft ongeveer 2 dagen/afleveringen weg zo heb ik ergens gelezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron +hier
pi_80795214
Ohh heerlijk! Ik hoef die omnibus gewoon niet meer te zien, ik lees het hier allemaal komt goe duit ook want ik vergeet het nu al wéken. Nou goed om te horen dat iedereen uit de kast is, geduwd weliswaar...
Misschien heb ik het over het hoofd gezien maar is Owen nou al een keertje opgegraven?
pi_80798032
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:41 schreef Marlalala het volgende:
Ohh heerlijk! Ik hoef die omnibus gewoon niet meer te zien, ik lees het hier allemaal komt goe duit ook want ik vergeet het nu al wéken. Nou goed om te horen dat iedereen uit de kast is, geduwd weliswaar...
Misschien heb ik het over het hoofd gezien maar is Owen nou al een keertje opgegraven?
Uh nee, Owen ligt er nog bij mijn weten. zie spoiler uit een eerdere post.<link
pi_80800571
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:17 schreef Suko het volgende:

[..]

Uh nee, Owen ligt er nog bij mijn weten. zie spoiler uit een eerdere post.<link
Die Lucas is wel heel erg! Spannend
pi_80801386
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:25 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Die Lucas is wel heel erg! Spannend
nah, nog even en hij is de eerste serial killer van Walford, ha ha
pi_80801626
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:50 schreef Suko het volgende:

[..]

nah, nog even en hij is de eerste serial killer van Walford, ha ha
Hahaha dat is hij al! Hij wordt natuurlijk op heterdaad betrapt als hij zijn tengels om de nek van [insert name] heeft. Ohh ik moet echt weer gaan kijken!
pi_80802429
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:58 schreef Marlalala het volgende:

[..]

Hahaha dat is hij al! Hij wordt natuurlijk op heterdaad betrapt als hij zijn tengels om de nek van [insert name] heeft. Ohh ik moet echt weer gaan kijken!
Ja eigenlijk wel ja! Leuk nieuws vond ik:
Eastenders star John Partridge is getting married to his gay partner Ik wens hem daarbij veel geluk
  woensdag 28 april 2010 @ 16:37:46 #188
225540 Pugg
Friends forever
pi_80809336
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:21 schreef Suko het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel ja! Leuk nieuws vond ik:
Eastenders star John Partridge is getting married to his gay partner Ik wens hem daarbij veel geluk
Hij houd van een jong blaadje
pi_80812873
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:37 schreef Pugg het volgende:

[..]

Hij houd van een jong blaadje
valt wel mee hoor Joh, , interview John, 36.He's called Jon Tsouras and is Greek Canadian and he is 26, och het acheelt maar 10jr.... in mijn link issie 39, valt ook mee, toch?
pi_80834688
Hoe het verhaal verder gaat.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80835700
dubbel, grrrrrrr.

[ Bericht 95% gewijzigd door Suko op 29-04-2010 12:16:33 ]
pi_80840453
EASTENDERS star Lacey Turner is quitting Albert Square - to pursue a career in movies.

Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)ting-EastEnders.html
"But the door is being left open for her to return if she wants.

Gillian Wright, who plays her mum Jean, is also on her way."
Dus die verhaallijn, Stees heeft tenslotte Archie vermoord, is dan ook hiermee afgelopen, jammer dat ze weggaat.
  donderdag 29 april 2010 @ 13:38:54 #193
225540 Pugg
Friends forever
pi_80840662
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Suko het volgende:
EASTENDERS star Lacey Turner is quitting Albert Square - to pursue a career in movies.

Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)ting-EastEnders.html
"But the door is being left open for her to return if she wants.

Gillian Wright, who plays her mum Jean, is also on her way."
Dus die verhaallijn, Stees heeft tenslotte Archie vermoord, is dan ook hiermee afgelopen, jammer dat ze weggaat.
Je bent me 5 min voor, ) op het walfordweb forum schreeuwt men moord en brand.
Maar laten we eerlijk zijn, hoe leuk je sommige mensen ook vind, soms gaan ze verder.
Melanie, Cindy en Pauline, en Jamie ik noem er zo maar een paar.....
het leven gaat gewoon door.
pi_80841684
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:38 schreef Pugg het volgende:

[..]

Je bent me 5 min voor, ) op het walfordweb forum schreeuwt men moord en brand.
Maar laten we eerlijk zijn, hoe leuk je sommige mensen ook vind, soms gaan ze verder.
Melanie, Cindy en Pauline, en Jamie ik noem er zo maar een paar.....
het leven gaat gewoon door.
yep, zo is dat.
pi_80849712
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Suko het volgende:
EASTENDERS star Lacey Turner is quitting Albert Square - to pursue a career in movies.

Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)ting-EastEnders.html
"But the door is being left open for her to return if she wants.

Gillian Wright, who plays her mum Jean, is also on her way."
Dus die verhaallijn, Stees heeft tenslotte Archie vermoord, is dan ook hiermee afgelopen, jammer dat ze weggaat.
Neeee, ik vind Stacey zo leuk
pi_80855556
Ben doet een Stella, Peggy en Pat worden tegen elkaar uitgespeeld en Christian krijgt bezoek van een op oorlogspad zijnde schoonpa; Masood kan geen medelijden met hem hebben als hij hem onder de blauwe plekken ziet.
pi_80860583
quote:
Op donderdag 29 april 2010 13:32 schreef Suko het volgende:
EASTENDERS star Lacey Turner is quitting Albert Square - to pursue a career in movies.

Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)ting-EastEnders.html
"But the door is being left open for her to return if she wants.

Gillian Wright, who plays her mum Jean, is also on her way."
Dus die verhaallijn, Stees heeft tenslotte Archie vermoord, is dan ook hiermee afgelopen, jammer dat ze weggaat.
Ja goffer.. Ik heb EE toevallig vandaag gemist maar kan het volgende week in de UK bekijken. In Nederland kijk ik meestal alleen op zondag, maar zondag zit ik juist op de ferry..

Anyway, het zat er wel in dat Lacey Turner weg zou gaan maar dan nog.. Geweldige actrice, Gillian ook Ik hoop voor beiden dat hun carriere uitpakt zoals ze dat willen
  vrijdag 30 april 2010 @ 06:49:16 #198
225540 Pugg
Friends forever
pi_80865105
Voor gisteravond maar één woord............................drama queen!
pi_80885007
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef J_TM het volgende:
Ben doet een Stella ("Ik heb m'n portie gehad en nu krijg jij het jouwe"), Peggy en Pat worden tegen elkaar uitgespeeld en Christian krijgt bezoek van een op oorlogspad zijnde schoonpa ("Geen spelletjes; Amira vertrouwde je en vervolgens heb je haar toekomst afgepakt"); Masood kan geen medelijden met hem hebben als hij hem onder de blauwe plekken ziet.
pi_80896612
De aframmeling VAN C HEEft EE, NIET LATEN ZIEN, maar goed ook. afschuwelijk, zelf weten of je de clip wil zien, waarom niet uitgezonden of heb ik dit gewoon gemist?Ik hwb een afl. wel gwmist,zul j net zien, zat de scene daar in. Amira's father Qadim is de boosdoener, wat een rotkop heeft die man!w z'n maten ook, wat een griezels.....




Kennelijk vindt Nina Wadia dit niet erg genoeg: ’EastEnders’ star Nina Wadia has promised that there will be "really dark" storylines ahead for her soap family.PAS OP SPOILER GEVOELIG! ""From the research they’ve done, they’ve spoken to families who’ve had this conflict and you literally cut off all ties. It’s like that person doesn’t exist."

Nou spreek dan wat meer westerse pAKISTANI, die zijn er best wel, dacht ik, dit is zo eendimensionaal, huivert.
pi_80897550
Wat we gisteravond zagen met een geweldige rol van LUCY Beale

pi_80904481
quote:
Op donderdag 29 april 2010 20:59 schreef J_TM het volgende:
Peggy en Pat worden tegen elkaar uitgespeeld
Maar Dot heeft het door en weigert nog langer haar mond te houden. "Het is een grote poppenkast en jullie trappen er in als twee schoolmeisjes".
pi_80908195
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef J_TM het volgende:

[..]

Maar Dot heeft het door en weigert nog langer haar mond te houden. "Het is een grote poppenkast en jullie trappen er in als twee schoolmeisjes".
Dot speelde een prachtrol, altijd al. "Ooh I say!"

EastEnders star June Brown has spoken movingly for the first time about her late husband Robert Arnold's battle with dementia. bron



Dot gisteren;


[ Bericht 18% gewijzigd door Suko op 01-05-2010 18:31:42 ]
  zondag 2 mei 2010 @ 06:59:54 #204
225540 Pugg
Friends forever
pi_80922924
June Brown is geweldig, maar met haar leeftijd komt ook de dag dat ze niet meer kan.
(hopelijk nog een poosje)

Knap ook altijd (van de schrijvers dan) een citaat uit de bijbel.
pi_80971040
Nina Wadia on tonight's 'EastEnders'nav een eerdere interview
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron

recente foto's van de boy's >(spoilergevoelig)
pi_80978201
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 07:04:20 #207
225540 Pugg
Friends forever
pi_80995649
Leuke episode gisteren,
voel alleen een Beale familie ruzie aankomen.
pi_80999567
quote]Op dinsdag 4 mei 2010 07:04 schreef Pugg het volgende:
Leuke episode gisteren,
voel alleen een Beale familie ruzie aankomen.
[/quote]mee eens, net op video gekeken en dat Syed (wat een melodrama, geweldig!) z'n moeder de helpende hand reikt, die door Mass op atraat is gesodemieterd, in de stromende regen. Ik wil de ouwe Massoodjes weer terug! Vermoedelijk gaat Ian aan jane vertellen over die zogenaamde miskraam van Lucy....denk ik. hoor, ik heb nog geen spoilers gelezen.

pi_81000218
Mass en Zaineb zingend 'Edelweiss' wat een moppie, baby Kamail



[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 04-05-2010 11:49:03 ]
pi_81003756
Hoet niet ine een spoiler dacht ik,het meeste is al bekend.dacht ik,het meeste wisten we al.Het duurt nog even qua lucas:'The residents of Walford need to keep their wits about 'em.

EastEnders serial killer Lucas Johnson is set to strike again in the coming months.

The twisted preacher, who has already bumped off arch-enemy Owen Wilson and left ex-wife Trina to die (and is also likely to be behind the mysterious disappearance of Sugar the dog), has so far gotten away with it. But scenes to be screened this summer will see the storyline come to a climax.

Though soap fans can breathe a sigh of relief as it won't be a well-loved character that gets bumped off… bron
pi_81004870
Zaineb op straat gesodemieterd....
pi_81014835
En als de nood het hoogst is is de redding nabij; vraag is of Zainab de reddende hand van haar homoseksuele zoon aanneemt.

Ondertussen laten de twee P's zich opnieuw beetnemen door Harvey; allebei denken ze dat hij zijn keuze heeft gemaakt.

Scheidsrechter Dot: "Schamen jullie je niet, kibbelen als straatkatten ?"

Peggy: "Pat heeft ooit mijn man afgepakt".
Pat: "Die eerst van mij was".
Peggy: "Maar dat is nu verleden tijd; we zijn dikke vriendinnen en denk maar niet dat je tussen ons in komt".
De twee P's: "What you're waiting for ? Sling your hook!"

Masood: "Je moeder gaat er vandoor (Tam)"
Zainab: "Doe alsjeblieft geen dingen waar je spijt van krijgt".
Masood: "(Spijt ?) Dit is het beste dat ik in jaren heb gedaan".
  woensdag 5 mei 2010 @ 06:54:37 #213
225540 Pugg
Friends forever
pi_81040365
Tamwar:
pi_81040983
\yeah Tambo en verteld S dat C is beaten up kijken of hij dan nog zo onverschillig is, misschien wel andersom, want.......[spoler]Things also begin to look up for Christian when a new arrival turns up in the Square.
bron[/spoiler]

Clipje van gisteravond:
pi_81041230
Interview met Marc Elliott (Syed Masood, 'EastEnders')spoilergevoelig!
pi_81043564
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81047422
Johnny Partridge & Marc Elliott(die baardgroei!) Heather en Jane Beale op itv This Morning - 4/5/10 (vanmorgen)

pas op spoilergevoelig!



[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 05-05-2010 13:36:02 ]
pi_81052613
er zitten geen spoilers in voor zover ik weet....just a quizz tussen EE en Corrie
Johnny Partridge & Marc Elliott en de rest - itv This Morning (Part 2) - 4/5/10
  donderdag 6 mei 2010 @ 09:36:33 #219
225540 Pugg
Friends forever
pi_81076576
Voor de omnibus kijkers BBC 2 13.45 a.s Zondag
pi_81082552
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 09:36 schreef Pugg het volgende:
Voor de omnibus kijkers BBC 2 13.45 a.s Zondag
Genoteerd, thx!
pi_81082913
spoiler met een link naar pics e.d
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 mei 2010 @ 13:39:39 #222
225540 Pugg
Friends forever
pi_81085163
Ik vind de Lucas spoilers ook wel spannend
pi_81097082
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:39 schreef Pugg het volgende:
Ik vind de Lucas spoilers ook wel spannend
NIet echt een spoiler maar het is wel echt lucas, de slechterik....


dat duurt nog even
pi_81097403
Toch een nieuwtje pics etc.....qua Lucas., echt een nachtmerrie!

[ Bericht 8% gewijzigd door Suko op 06-05-2010 18:47:45 ]
pi_81104005
FATBOY, SLIM (!)
Ronnie: "Als je me nog een keer baby-girl noemt smijt ik je dwars door de zaal".

Fatboy: "Yo baby.. eh Ronnie, could we jack your connection please ?"
(Watzeggie ?)

Syed: "(Tambo) heb je al gestemd op ..."
Masood: "(De partij) met de minste leugens".

Masood: "Ik wil dit gezin weer opbouwen, beloof me dat je me niet weer teleurstelt".
Syed: "Beloofd".

Maar even later ...
Syed: "I'm sorry for what (Qadim) did".
Christian: "I don''t wanna hear it, ik wil je nooit meer zien".
(Betrapt)

Ondertussen wordt Billy met de zware taak belast om voor de kinderen te zorgen nu Honey op sterven ligt; hij kan het niet aan en dumpt ze bij Phil.

Luuske heeft niet zulk vrolijk nieuws voor Zsa Zsa: "Leon was bij mij (die avond); hij heeft me zwanger gemaakt".

Als de DJ-avond gigantisch flopt trekt Ronnie haar conclusies; "Misschien moet ik de boel maar platbranden en er koopflats laten bouwen; geen hond die hier komen wil".
(Doet ze het of doet ze het niet ?)

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 06-05-2010 21:10:39 ]
  vrijdag 7 mei 2010 @ 06:52:36 #226
225540 Pugg
Friends forever
pi_81118953
En arme Peter zijn hormonen maar achterna lopen .
pi_81120549
Nah volgens mij gooit Ronnie de fik erin (jack's club)gezien de laatste beelden, om jacks voor een Privé-kliniek te betalen.Zo dus Cen S is over?wat een einde, temidden van het gestuntel van die E20-groep. C zag ook op straat hoe S (NIET) reageerde op C '\n verwondingen, onverschillig, Mogelijk was die slappe houding van S de druppel voor C om er een punt achter te zetten. wat een schamele ontwikkeling, na zoveel tijd, bah.


[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 07-05-2010 11:29:29 ]
pi_81126214
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81154452
Leon is per SMS gedumpt en eist een verklaring, maar dan moet hij wel eerst Shiz zien te passeren ("Opzouten of moet ik soms harder knijpen ?"). Fatboy probeert hem te helpen door hem aan het hek vast te ketenen en via zijn pimpmobiel een Westlife-ballad over de speakers te laten knallen. Toevallig heeft Zsa Zsa een hekel aan Westlife en voor straf komt ze naar buiten met een honkbalknuppel die ze nog gebruikt ook. Leon wordt losgemaakt met een breekijzer (Shirley: "Het jongenskoor zoekt nog een sopraan") en in de kroeg flapt hij eruit dat Lucy geen miskraam heeft gehad maar een abortus. Peter is zwaar geschokt als blijkt dat Ian er ook van wist

Peter: "Het kan jou niks schelen (dat je onschuldigen raakt), zolang je maar krijgt wat je hebben wil".

Roxy: "Ik snap het niet, vorige week had je het nog over Sams borgsom, nu wil je ineens de prive-kliniek betalen".
Ronnie: "Het is het geld dat ik nog van pa krijg".

Ronnie laat de schade opmeten en schrikt van het kostenplaatje ("Drieduizend piek ?"); de deuren blijven dus dicht. Dan komt Billy langs; hij zoekt werk om zijn kinderen te onderhouden en lijkt ook hier bot te vangen, totdat hij een opdracht krijgt die niet te weigeren valt. Terwijl Ronnie Jack opzoekt om te vertellen dat de zaken slecht gaan staat de club op het punt om geroosterd te worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door J_TM op 09-05-2010 15:09:31 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 07:33:27 #230
225540 Pugg
Friends forever
pi_81168547
quote:
Peter: "Het kan jou niks schelen (dat je onschuldigen raakt), zolang je maar krijgt wat je hebben wil".
Peter krijgt ballen, en zo hoort het ook tegen die bitch.
pi_81206013
The winners' list for the British Soap Awards 2010:
EastEnders wins best soap at British Soap Awards


SEXIEST MALE: SCOTT MASLEN - EASTENDERS

SEXIEST FEMALE: MICHELLE KEEGAN – CORONATION STREET

BEST DRAMATIC PERFORMANCE FROM A YOUNG ACTOR OR ACTRESS: AMI METCALF - DOCTORS

BEST DRAMATIC PERFORMANCE
: LACEY TURNER - EASTENDERS

BEST ON-SCREEN PARTNERSHIP: JAN PEARSON & CHRISTOPHER WALKER - DOCTORS

VILLAIN OF THE YEAR
: LARRY LAMB - EASTENDERS

BEST NEWCOMER
: MARC ELLIOTT - EASTENDERS

LIFETIME ACHIEVEMENT AWARD
: BETTY DRIVER (CORONATION STREET)

BEST COMEDY PERFORMANCE: CRAIG GAZEY – CORONATION STREET

BEST STORYLINE
: WHO KILLED ARCHIE (EASTENDERS)

BEST EXIT: CHARLIE CLEMENTS - EASTENDERS

SPECIAL ACHIEVEMENT AWARD: BILL LYONS (EMMERDALE).

SPECTACULAR SCENE OF THE YEAR: HOLLYOAKS – THE PARACHUTE JUMP

BEST SINGLE EPISODE: EASTENDERS – EASTENDERS LIVE

BEST ACTOR
: SCOTT MASLEN - EASTENDERS

bron en Meer+info

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 09-05-2010 11:28:39 ]
  zondag 9 mei 2010 @ 13:01:45 #232
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81209042
quote:
Op zondag 9 mei 2010 11:23 schreef Suko het volgende:
The winners' list for the British Soap Awards 2010:
EastEnders wins best soap at British Soap Awards


SEXIEST MALE: SCOTT MASLEN - EASTENDERS

SEXIEST FEMALE: MICHELLE KEEGAN – CORONATION STREET

BEST DRAMATIC PERFORMANCE FROM A YOUNG ACTOR OR ACTRESS: AMI METCALF - DOCTORS

BEST DRAMATIC PERFORMANCE
: LACEY TURNER - EASTENDERS

BEST ON-SCREEN PARTNERSHIP: JAN PEARSON & CHRISTOPHER WALKER - DOCTORS

VILLAIN OF THE YEAR
: LARRY LAMB - EASTENDERS

BEST NEWCOMER
: MARC ELLIOTT - EASTENDERS

LIFETIME ACHIEVEMENT AWARD
: BETTY DRIVER (CORONATION STREET)

BEST COMEDY PERFORMANCE: CRAIG GAZEY – CORONATION STREET

BEST STORYLINE
: WHO KILLED ARCHIE (EASTENDERS)

BEST EXIT: CHARLIE CLEMENTS - EASTENDERS

SPECIAL ACHIEVEMENT AWARD: BILL LYONS (EMMERDALE).

SPECTACULAR SCENE OF THE YEAR: HOLLYOAKS – THE PARACHUTE JUMP

BEST SINGLE EPISODE: EASTENDERS – EASTENDERS LIVE

BEST ACTOR
: SCOTT MASLEN - EASTENDERS

bron en Meer+info
Yayah...... Scottyboy, nouja boy , stud.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81209865
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Yayah...... Scottyboy, nouja boy , stud.
Dacht ik wel dat je dat leuk zou vinden......
  zondag 9 mei 2010 @ 13:59:37 #234
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81211073
quote:
Op zondag 9 mei 2010 13:24 schreef Suko het volgende:

[..]

Dacht ik wel dat je dat leuk zou vinden......
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81215603
gut ik heb zowaar wat lachmomenten gehad bij het kijken van EE vnmiddag. Shirley met een grote Kniptang om Leon te bvrijden terwijl ze zich afvroeg, nadat ze hem eerst ferm in z'n ballen kneep of het koor nog soprano's nodig had, oef! En zsa zsa(toch wel een leuk pittig karakertje met die knuppel, de bus zowat in elkaar sloeg, en bijnA Failboy z'n familiejuwelen aan gort timmerde, Lijkt me een betere naam dan Fatboy heerlijk! Billy, dat smoelwerk alleen al, verpest alles. Kannie nie wat krijgen met mede-looser Heather, zoiets als BLEATHER....of gewoon verdwijnen.Ronnie heeft nauurlijk Billy gekozen wetende dat hij er niks van kan qua electra....waardoor de tent in de hens fikt.
  zondag 9 mei 2010 @ 16:18:32 #236
225540 Pugg
Friends forever
pi_81216000
Heet van de pen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81249545
quote:
Op zondag 9 mei 2010 16:18 schreef Pugg het volgende:
Heet van de pen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens, < qua eerste persoon
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81270938
Jack: "Ik heb er een pesthekel aan als mensen me buitensluiten".
Ronnie: "Wat bedoel je ?"
Jack: "Kom op zeg (ik ben niet achterlijk) ".
Ronnie: "Ik heb de club niet in de fik gestoken, waarom zou ik zoiets doen ? Die club betekent alles voor me".

En met de club zijn ook de verzekeringspapieren verbrand, niet geholpen door het feit dat Darren alles aan Max vertelt. Hoog tijd om eens een hartig woordje te wisselen met Billy en Ronnie ("Het is jouw schuld als Jack straks die kliniek kan vergeten").

Ondertussen lijkt Ben het bhangradansen te ontdekken en neemt Zainab een rigoureus besluit; haar gezin gaat verder met een zoon minder.
pi_81270970
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:36 schreef J_TM het volgende:
Leon is per SMS gedumpt en eist een verklaring, maar dan moet hij wel eerst Shiz zien te passeren ("Opzouten of moet ik soms harder knijpen ?"). Fatboy probeert hem te helpen door hem aan het hek vast te ketenen en via zijn pimpmobiel een Westlife-ballad over de speakers te laten knallen. Toevallig heeft Zsa Zsa een hekel aan Westlife en voor straf komt ze naar buiten met een honkbalknuppel die ze nog gebruikt ook. Leon wordt losgemaakt met een breekijzer (Shirley: "Het jongenskoor zoekt nog een sopraan") en in de kroeg flapt hij eruit dat Lucy geen miskraam heeft gehad maar een abortus. Peter is zwaar geschokt als blijkt dat Ian er ook van wist

Peter: "Het kan jou niks schelen (dat je onschuldigen raakt), zolang je maar krijgt wat je hebben wil".

Roxy: "Ik snap het niet, vorige week had je het nog over Sams borgsom, nu wil je ineens de prive-kliniek betalen".
Ronnie: "Het is het geld dat ik nog van pa krijg".

Ronnie laat de schade opmeten en schrikt van het kostenplaatje ("Drieduizend piek ?"); de deuren blijven dus dicht. Dan komt Billy langs; hij zoekt werk om zijn kinderen te onderhouden en lijkt ook hier bot te vangen, totdat hij een opdracht krijgt die niet te weigeren valt. Terwijl Ronnie Jack opzoekt om te vertellen dat de zaken slecht gaan staat de club op het punt om geroosterd te worden.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:00:57 #240
225540 Pugg
Friends forever
pi_81284777
De volgende gaan ook:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81285315
Het blijft een leuke man die Nitin Ganatra (Massood) LOOSE WOMEN.Tamwar speelt op dit moment een heldenrol,schijt aan wat mams wil en vindt en steunt Syed.......
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:54:27 #242
225540 Pugg
Friends forever
pi_81285764
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:32 schreef Suko het volgende:
Het blijft een leuke man die Nitin Ganatra (Massood) LOOSE WOMEN.Tamwar speelt op dit moment een heldenrol,schijt aan wat mams wil en vindt en steunt Syed.......
pi_81291720
Nitin is that ipod ad!
pi_81296003
Clipje van gisteravond met Stambo zoals Syed hem nu kennelijk noemt:
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:36:46 #245
225540 Pugg
Friends forever
pi_81296525
Hij zegt echt: "Tambo" hij slist een beetje
pi_81310384
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:36 schreef Pugg het volgende:
Hij zegt echt: "Tambo" hij slist een beetje
Hij heeft echt wel een vreemd bekkie zoals jij al eerder constateerde, echt wel, verkeerde kronen of zo, of ooit een klap op z'n bekkie gehad, weet je veel.
  woensdag 12 mei 2010 @ 06:41:07 #247
225540 Pugg
Friends forever
pi_81327206
Er staat niets op mijn harddisc , was er geen uitzending gisteren?
pi_81327717
Nee ook niets gezien er was alleen een aftreedpeech van Brown+ritje naar de queen Zondag maar dan,

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 12-05-2010 08:30:05 ]
pi_81327813
VANAVOND zegt walfordWEB;Tuesday Episode Will Air Wednesday
pi_81335792
OOK OM 20.30 uur> Ned tijd BBCsite.
  woensdag 12 mei 2010 @ 13:57:07 #251
225540 Pugg
Friends forever
pi_81339158
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 12:37 schreef Suko het volgende:
OOK OM 20.30 uur> Ned tijd BBCsite.
Thanks
pi_81372075
Oh oh MSSOOD is die(clipje) kus met Jane nog niet vergeten....en Roxy is een bitch, ze denkt alleen aan C als ze hem nodig heeft. .


Thursday 13 May 2010
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron

[ Bericht 28% gewijzigd door Suko op 13-05-2010 12:06:44 ]
pi_81373828
alhoewel ik de hug tussen Massood en Zaineb wel weer prachtig vond.En Janine is weer haar afschuwelijke zelf, wat een draak.

[ Bericht 31% gewijzigd door Suko op 13-05-2010 11:09:39 ]
pi_81374512
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:50:12 #255
225540 Pugg
Friends forever
pi_81378976
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 11:31 schreef Suko het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het ook, dacht even dat het die fatboy was,
(meer voor de hand liggend,met z'n bruv)
pi_81379792
Het is geen goed moment om Syed Masood te heten; pa kijkt hem weg, Janientje besluit van een zakendeal af te zien nadat hij Charlie ervan beschuldigt hem uit te lachen en Roxy, die hem eerder nog verdedigde, weigert hem te bedienen vanwege het pak slaag dat Christian van Qadim kreeg.

Syed: "You did the right thing Tambo".
Tamwar: "Mogen we even binnen ? Z'n luier zit vol".

Masood (tegen Zaniksmurf): "Je vergiftigt ons allemaal".
pi_81379941
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 14:12 schreef J_TM het volgende:
Het is geen goed moment om Syed Masood te heten; pa kijkt hem weg, Janientje besluit van een zakendeal af te zien nadat hij Charlie ervan beschuldigt hem uit te lachen en Roxy, die hem eerder nog verdedigde, weigert hem te bedienen vanwege het pak slaag dat Christian van Qadim kreeg.

Syed: "You did the right thing Tambo".
Tamwar: "Mogen we even binnen ? Z'n luier zit vol".

Masood (tegen Zaniksmurf): "Je vergiftigt ons allemaal".
Zaniksmurf ? en hij zo cute!
  vrijdag 14 mei 2010 @ 07:00:53 #258
225540 Pugg
Friends forever
pi_81406653
Tamwar

Masood


Zainab
pi_81409306
Net op tijd;


Oh, ff dacht ik dat Z een kussen op S'gezicht wilde drukken, maar gelukkig staptenM enT binnen.Roxy, val dood of zo...... Ik heb wle het idee dat M iets bijdraait, maar weggaan met Jane lijkt me niet de juiste weg. C IS er nog lang niet aan toe iets leuks te doen;

Geen warm welkom in de moskee voor S;


[ Bericht 16% gewijzigd door Suko op 14-05-2010 10:42:06 ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:38:29 #260
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81413438
Die Roxy, die zou je toch een kussen op het gezicht willen drukken. Waar bemoeit ze zich mee? Ze kan zich beter druk maken om haar eigen sores. Ze heeft nog iets goed te maken met haar zus, die gierigaard.
Snap sowieso niet hoe zij al het geld voor zichzelf heeft kunnen houden.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 14 mei 2010 @ 12:39:21 #261
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81413467
Ik snap die ommedraai van Mas ook niet. Slaat ook nergens op.
Het gaat nu alle kanten op in de serie. Erg ongeloofwaardig allemaal.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81414226
Ik was gisteren weg en heb het niet kunnen opnemen.
Ik neem aan dat geen warm welkom een understatement is, en Roxy zal straks voor een verrassing komen te staan als Dan en Glen er met al haar centen vandoor zijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roxy_Mitchell

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronnie_Mitchell
  vrijdag 14 mei 2010 @ 13:28:16 #263
225540 Pugg
Friends forever
pi_81415343
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 12:59 schreef J_TM het volgende:
Ik was gisteren weg en heb het niet kunnen opnemen.
Ik neem aan dat geen warm welkom een understatement is, en Roxy zal straks voor een verrassing komen te staan als Dan en Glen er met al haar centen vandoor zijn.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Roxy_Mitchell

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ronnie_Mitchell





Ja heerlijk, moet die tent weer verkocht worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81415913
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 13:28 schreef Pugg het volgende:

[..]



Ja heerlijk, moet die tent weer verkocht worden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat xou best eens kunnen ja, moglijk heeft C daar wel zin in en het geld er voor, een gaycafé op de Albert Square, dat zou wat zijn! Alfie en Kath? hoeven voor mij niet meer, hun rollen zijn in EE allang al uitgespeeld.
pi_81421944
Toch wel zielig dat kleine ben eruit moet, dat knulletje heeft al heel wat achter de rug , vooral met ene Stella, waar Phillip mee trouwde. Telkens als hij nu ietskwaads in de zin heeftwordt er gezegd hij doet een Stella < Wat achtergronden en wat clips;

Stella Bullies Ben



ben & stella



Stella and Phils wedding part 1



Stella and Phils wedding part 2


Ben reveals Stella's abuse (Part 1)


reveals Stella's abuse (Part 2)


EastEnders - Stella and Phil aftermath


Stella and Phils wedding part 3

"It’s hard to tell how dark this tale will be; I hope Ben (who gets an awful lot of criticism, both on the show and on the forums!) comes through this and doesn’t turn into a mirror image of his abuser. I also hope that the truth about Stella is explained and that Phil starts to realise that one’s children aren’t carbon copies of their parents."bron ER is ook samengewerkt met een organisatie tegen kindermishandeling in de UK. Hij heeft het toch maar allemaal maar gedaan, met overtuiging imo, lijkt me geen leuke rol om te doen en het staat voor zoveel onopgemerkte mishandelde kinderen in gezinnen. Bye Bennieboy

[ Bericht 2% gewijzigd door Suko op 14-05-2010 17:38:48 ]
  vrijdag 14 mei 2010 @ 16:41:36 #266
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81422156
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 16:34 schreef Suko het volgende:
Toch wel zielig dat kleine ben eruit moet, dat knulletje heeft al heel wat achter de rug , vooral met ene Stella, waar Phillip mee trouwde. Telkens als hij nu ietskwaads in de zin heeftwordt er gezegd hij doet een Stella < Wat achtergronden en wat clips;


-knip-


"It’s hard to tell how dark this tale will be; I hope Ben (who gets an awful lot of criticism, both on the show and on the forums!) comes through this and doesn’t turn into a mirror image of his abuser. I also hope that the truth about Stella is explained and that Phil starts to realise that one’s children aren’t carbon copies of their parents."bron ER is ook samengewerkt met een organisatie tegen kindermishandeling in de UK. Hij heeft het toch maar allemaal maar gedaan, met overtuiging imo, lijkt me geen leuke rol om te doen en het staat voor zoveel onopgemerkte mishandelde kinderen in gezinnen. Bye Bennieboy
Yep, hij is geen slecht kind, maar je omgeving heeft zoveel invloed. Zijn vader die van hem een macho wil maken, geen normaal gezinsleven en nu het gevecht met zijn halfzus om de gunst van zijn vader.
Misschien sturen ze hem op kostschool ofzo. Lijkt me dan beter.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81426906
Zie EastEnders #17 en EastEnders#18 voor gedetailleerde verslagen van De Grote Ben & Stella Show.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 06:54:53 #268
225540 Pugg
Friends forever
pi_81448997
Hoelang zou Zainab opgenomen worden?

De mannen met de witte jassen moeten toch wel onderweg zijn nu?

Stomme schrijvers, beetje over geacteerd ook
pi_81449800
JA, dit loopt wel erg uit de hand ja, wordt vet irirtant.wat vinden we van Alex?Lijkt me een sterker figuur, Dat heeft C wel nodig meer dan een bange puppie-eyed Syed




En tambo was weer geweldig in het ziekenhuis, Massood is anders geworden


En wie is die Alex eigenlijk, ik kan nergers iets over hem vinden!

[ Bericht 3% gewijzigd door Suko op 15-05-2010 11:47:45 ]
pi_81455707
Oh, wat tragish en sneu op het digitalforum wordt Alex,TSG= temporary stop gap genoemd. It is the only name allowed for the guy C went of with yesterday. Dus ook daar kan ik niks over Alex vinden.
  zaterdag 15 mei 2010 @ 14:45:08 #271
225540 Pugg
Friends forever
pi_81457249
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 13:50 schreef Suko het volgende:
Oh, wat tragish en sneu op het digitalforum wordt Alex,TSG= temporary stop gap genoemd. It is the only name allowed for the guy C went of with yesterday. Dus ook daar kan ik niks over Alex vinden.

Alex gespeeld oor:


Ben Joiner
pi_81457784
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 14:45 schreef Pugg het volgende:

[..]

Alex gespeeld oor:


Ben Joiner
thx! van mij mag C hoor Syed wordt het toch nooit eens met xichzelf en z'n familie ook niet. He he, eindelijk heb je een avatar PUGG, mooi zo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Suko op 15-05-2010 18:47:13 ]
pi_81458436
SHERLOCK VAN DE WEEK
Billy: "Je bent net als Archie".
(Hoe zal Honey reageren als ze er achterkomt dat Billy de zorg voor de kinderen financiert met drugshandel ?)

Eindelijk staat Ronnie toe dat Roxy voor de kliniek betaalt maar de Danster vindt het weer nodig om verdeel-en-heers te spelen door te suggereren dat Roxy haar geld over de balk te smijten. "Als ze zo doorgaat is er straks niets meer over".
(En Ronnie probeerde nog wel te zeggen dat ze hem doorheeft)

Zainab: "Je hebt gelijk, we moeten een welkomstfeest voor hem organiseren en iedereen uitnodigen (!)"

Plan B; al die rotzooi op straat gooien
Zainab: "You pervert, you destroyed my family".
Christian: "Dat kun je anders heel goed zelf".
Zainab: "Syed en Amira waren gelukkig totdat jij ertussen kwam".
Christian: "Syed is homo, en ik was niet de eerste..."

Christian: "(Wat, wou je me slaan ?) Ik heb al genoeg klappen gehad".

En bij thuiskomst van Syed wordt plan C in werking gesteld; de rotzooi verbranden.
  zondag 16 mei 2010 @ 07:22:10 #274
225540 Pugg
Friends forever
pi_81479660


Is er niet een grote fan hier?
Bij deze dan
pi_81486928
Overigens was die Alex (Ben Joiner), Matt Hill,al eerder in EE; "Matthew "Matt" Hill was an events promoter who Kat Moon met in a nightclub called U4ia, shortly before leaving her husband Alfie and moving away from Walford. After she left, Matt arrived at The Queen Vic looking for Kat, as she had arranged to meet him there. Alfie was agitated by this, and got progressively angry with Matt, until he physically.Appeared on 30 September 2004. Bron Ik kan mij er niets van herinneren.Ze zullen elkaar straks vast wel ontmoeten.....
pi_81500351
Ik heb vanmiddag weer gekeken en toch weer zitten snikken wat betreft de scenes met en over de Masoodjes, blloody brijante teksten, ook de Bealtjes waren erg goed moet ik zeggen. bij Zaineb heb ik het gevoel dat niet het geloof, ergens op de achtergrond wel vaag aanwezig, hier een rol speelt maar bovenal wat men zal denken, zeggen, dat zegt ze zowat bij elke zin die ze uitkraamt, bekrompen mind en vooral kortzichtig en onvergefelijk, vreselijk! Nadat ze de kleren van S op straat had gesmeten,ze had eerder Syed eerst al dood gewenst in het ziekenhuis na z'n zelfmoordpoging om tenslotte hun hunhuwelijkfoto's in de fik te steken, de dolksteek voor Masood die net aan kwam rijden met Syed., op weg naar huis zag hiJ C met Alex of matt zols hij kennelijk eerder heette( hij is echt wel een leuke stoere vent)lopen, hoe verzin je het! Charmeur,, dat issie wel Masood ,wist bijna Jane te veroveren,wilde mee naar de VS ik hoop het wel ergens,nee, als het nog moglijk is moeten de Masoodjes bij elkaar blijven,onderdeel van de verhaallijn zal Z door een dal moeten, heel diep....Masood is al om. Ian gaat voor een baby voor Jane zorgen Joost mag weten hoe..... pffff, kortom het was weer ouderwets gezellie in EE.
  zondag 16 mei 2010 @ 19:21:21 #277
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81500530
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:16 schreef Suko het volgende:
Ik heb vanmiddag weer gekeken en toch weer zitten snikken wat betreft de scenes met en over de Masoodjes, blloody brijante teksten, ook de Bealtjes waren erg goed moet ik zeggen. bij Zaineb heb ik het gevoel dat niet het geloof, ergens op de achtergrond wel vaag aanwezig, hier een rol speelt maar bovenal wat men zal denken, zeggen, dat zegt ze zowat bij elke zin die ze uitkraamt, bekrompen mind en vooral kortzichtig en onvergefelijk, vreselijk! Nadat ze de kleren van S op straat had gesmeten,ze had eerder Syed eerst al dood gewenst in het ziekenhuis na z'n zelfmoordpoging om tenslotte hun hunhuwelijkfoto's in de fik te steken, de dolksteek voor Masood die net aan kwam rijden met Syed., op weg naar huis zag hiJ C met Alex of matt zols hij kennelijk eerder heette( hij is echt wel een leuke stoere vent)lopen, hoe verzin je het! Charmeur,, dat issie wel Masood ,wist bijna Jane te veroveren,wilde mee naar de VS ik hoop het wel ergens,nee, als het nog moglijk is moeten de Masoodjes bij elkaar blijven,onderdeel van de verhaallijn zal Z door een dal moeten, heel diep....Masood is al om. Ian gaat voor een baby voor Jane zorgen Joost mag weten hoe..... pffff, kortom het was weer ouderwets gezellie in EE.
Klopt wat je zegt over de bekrompenheid en de angst voor wat anderen zullen zeggen, maar dat komt ook voort uit het geloof. De gemeenschap wijst het af, dus zij voldoet dan ook niet aan de normen van een gelovige.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81503189
ZE HOREN HET TE WETEN, ZE LEVEN IN HET WESTEN TENSLOTTE!

  maandag 17 mei 2010 @ 06:55:29 #279
225540 Pugg
Friends forever
pi_81522417
Wat mij stoort is dat het zo uigeplozen is, terwijl b.v de diefstallen die Billy
pleegt ook belangrijk voor zo'n pleintje en andere lopende zaken word nauwelijks
aandacht aan besteed.
Die Danny krijg nu even nog wat airtime en whoops weg is ie weer.
Niet dat dat me raakt maar alles is een beetje overdreven of onderbelicht.
  maandag 17 mei 2010 @ 09:54:30 #280
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81524579
quote:
Op zondag 16 mei 2010 20:14 schreef Suko het volgende:
ZE HOREN HET TE WETEN, ZE LEVEN IN HET WESTEN TENSLOTTE!


Ik heb alle delen gisteren bekeken. Wat benauwend. Bevestigt de sociale druk vanwege het geloof.
Vermenigvuldigd met het eigen trauma van Z en natuurlijk haar eigen persoonlijkheid. Vind het wel ook zielig voor haar, al kan ik haar soms door elkaar schudden en zeggen, het is je zoon, de zoon waar je zoveel van houdt, fuck Allah. (sorry ).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81527831
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb alle delen gisteren bekeken. Wat benauwend. Bevestigt de sociale druk vanwege het geloof.
Vermenigvuldigd met het eigen trauma van Z en natuurlijk haar eigen persoonlijkheid. Vind het wel ook zielig voor haar, al kan ik haar soms door elkaar schudden en zeggen, het is je zoon, de zoon waar je zoveel van houdt, fuck Allah. (sorry ).
A, IK ook niet gedacht dat het zo erg was in de UK, zoals bekend hebben de schrijvers contact Gehad met diverse moslimorgnisaties.allemaal kennelijk zeer traditioneel, niets wllen aannemen, begrijpen etc etc.


Iemnd sCHReef iemand schreef onder dit clipje;'Lahore is probably the most "open" city in all of Pakistan. Many gays move there from Peshawar or Islnit dood!amabad or other cities if they can find work.' Maar dan nog wens je je eigen kind niet dood, dat vond ik veel te ver gaan van EE.Ik weet niet of dit ook helpt bij de aceptatie van een Gay-kind in dat milieu en dan doodleuk zeggen, zols Z eerder beweerde dat er geen gays zijn in Pakistan, de benaming Guy bestond al niet in Pakistan, dat is ronduit een leugen! een vette fout in het script, imo. Maar ik zou Z niet willen missen, ondanks de walgelijke teksten, ze speelt het wel verdomd goed. En Masood is met de acceptatie bezig, en zoonlief Tamwar is geweldig dat zijn dan weer pluspunten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 17-05-2010 11:51:48 ]
pi_81530938
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81531126
en meer spoilerlink

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 17-05-2010 13:33:42 ]
pi_81532015
Over Lucas;''EastEnders' Lucas: The camera can lie...video-interviewtje.
pi_81555581
Louise is ontvoerd en net wanneer Phil de politie belt komt ze veilig en wel thuis.
Ben: "Ik zal je nooit meer in de schuur opsluiten".
  dinsdag 18 mei 2010 @ 06:53:32 #286
225540 Pugg
Friends forever
pi_81566248
Wat een geschreeuw weer gisteren, vreselijk dat gesnauw naar elkaar.

Domme Roxy ,al die bleekstof gaat in haar hersenen zitten.

Kan iemand nog even vertellen sinds wanneer Phil die garage weer terug
heeft/er werkt?
pi_81570517
Masood repareert derits vanhet leren jack van Syed...wat goed van 'm, ik zag hem al vaker achter de naaimachine,



Zeer verwarrende spisode, alles door elkaar gemonteerd, ik snap er de ballen meer van, ik wet ook niet of FLIP
weer in de garage werkt.En Stees staat op knappen, natuurlijk zit Janine weer in de weg en Max is irritant.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:42:27 #288
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81574934
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 06:53 schreef Pugg het volgende:
Wat een geschreeuw weer gisteren, vreselijk dat gesnauw naar elkaar.

Domme Roxy ,al die bleekstof gaat in haar hersenen zitten.

Kan iemand nog even vertellen sinds wanneer Phil die garage weer terug
heeft/er werkt?
Het verbaasde me ook, maar ik kan me vaag herinneren dat met de dood van Archie e.e.a. veranderd is, weet echter niet precies meer hoe of wat. Het was toch zo dat van Pat was? Hij heeft het op een of andere manier weer in handen gekregen. Was me toen ook niet echt duidelijk. Misschien weet iemand anders het nog.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:10:34 #289
225540 Pugg
Friends forever
pi_81578026
Precies, ook ik dacht dat Pat het gekocht had
pi_81580891
BEST KOMISCH, EIGENLIJK;
pi_81581493

someone should show this to Zainab
pi_81582868
Ik heb zo'n vermoeden wat er met Ben gaat gebeuren; misschien dat we dit kunnen verwachten.

Lucas: "God houdt niet van jongetjes zoals jij, daarom ga je vanaf nu doen wat de Bijbel zegt en braaf mijn kerkdiensten bijwonen; anders staat jou een zwaardere straf te wachten dan die Stella".
pi_81583089
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:17 schreef J_TM het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden wat er met Ben gaat gebeuren; misschien dat we dit kunnen verwachten.

Lucas: "God houdt niet van jongetjes zoals jij, daarom ga je vanaf nu doen wat de Bijbel zegt en braaf mijn kerkdiensten bijwonen; anders staat jou een zwaardere straf te wachten dan die Stella".
Zou best eens kunnen, hij gaat er toch uit, maar dat zou te vrschrikkelijk zijn!Maar voor EE is niets te erg.....
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:09:32 #294
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81584709
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:25 schreef Suko het volgende:
BEST KOMISCH, EIGENLIJK;

Whehehe, heb iets anders van hem gezien, was ook leuk. Hij is echt goed die gast.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81587870
jA , hij is echt leuk die Russel Peters , veel clips op YT.
Ook deze;
pi_81588729
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81588985
LIJKT er op dat je er mogelijk niet ver naast zat J_TM.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bron >>>>meer.
pi_81595208
Denise: "Jordan zweert op de Bijbel dat hij Louise niet heeft opgesloten en zegt dat God hem dood moge slaan als hij liegt".

Phil: "Als kind heb ik Grant in de kast onder de trap opgesloten omdat hij met mijn autootjes speelde".

Ben: "Ik heb (die fles drank) alleen maar gestolen om indruk te maken op Jordan".

En in de cliffhanger wordt Phil ervan weerhouden om bij "die Bijbelsmijter" langs te gaan als Lou eenmaal vertelt wie haar heeft gebrandmerkt.

[ Bericht 22% gewijzigd door J_TM op 19-05-2010 14:28:19 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:16:57 #299
225540 Pugg
Friends forever
pi_81624333
EastEnders star Marc Elliott has admitted that he has received homophobic abuse in the street over his gay storyline.

Over the past few months, viewers have seen the actor's alter ego Syed Masood struggling to come to terms with his sexuality after falling for caterer Christian Clarke (John Partridge).

Elliott has now confessed that there has been a mixed response to the long-running plot - with some fans embracing the story and others keen to voice their disapproval.

The 30-year-old commented: "Since playing Syed I have really got it in the neck when I'm out. A lot of people are supportive but there is still a huge amount of negativity."

Elliott said that he is able to laugh off the abuse, adding: "I haven't been threatened but there's a lot of cat-calling in the street. Any insult, I've had it thrown at me.

"It's an incredibly important part. In so many cultures being gay is still something swept under the carpet."

Bron: D S


Zieke zielen
pi_81630672
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:16 schreef Pugg het volgende:
EastEnders star Marc Elliott has admitted that he has received homophobic abuse in the street over his gay storyline.

Over the past few months, viewers have seen the actor's alter ego Syed Masood struggling to come to terms with his sexuality after falling for caterer Christian Clarke (John Partridge).

Elliott has now confessed that there has been a mixed response to the long-running plot - with some fans embracing the story and others keen to voice their disapproval.

The 30-year-old commented: "Since playing Syed I have really got it in the neck when I'm out. A lot of people are supportive but there is still a huge amount of negativity."

Elliott said that he is able to laugh off the abuse, adding: "I haven't been threatened but there's a lot of cat-calling in the street. Any insult, I've had it thrown at me.

"It's an incredibly important part. In so many cultures being gay is still something swept under the carpet."

Bron: D S


Zieke zielen
ach wat ergerlijk....... spoilerlinkvan het DS-Forum
pi_81666392
afijn Syed is weer thuis, ZAINEB is niet echt hartelijk maar het is een beginnetje, wat lacht die Tamwar toch vreemd., maar wel Iief.



Confirmed Soap Schedules: Week 22 vanwege het voetballen.

Coronation Street, Emmerdale and EastEnders are all over the place at the beginning of June - week commencing Monday, May 31 - so without further ado, here's when your soaps will air:

Monday, May 31
7pm - Coronation Street (30 mins)
8pm - EastEnders (1 hour)
9pm - Coronation Street (30 mins)
No Emmerdale

Tuesday, June 1
7pm - Emmerdale (30 mins)
7.30pm - EastEnders (30 mins)
9pm - Coronation Street (30 mins)

Wednesday, June 2
7pm - Emmerdale (30 mins)
9pm - Coronation Street (30 mins)

Thursday, June 3
7pm - Emmerdale (30 mins)
7.30pm - EastEnders (30 mins)
9pm - Coronation Street (30 mins)
No second Emmerdale ep

Friday, June 4
7pm - Emmerdale (30 mins)
8pm - EastEnders (30 mins)
9pm - Coronation Street (30 mins)

BRON natuurlijk hebben vullen wij de Ned. tijd in, uurtje eerder .....

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 20-05-2010 18:34:41 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')