Ik denk dat je bij je sollicitatie toch niet het formulier hebt gelezen dat je voor je neus kreeg, of wel? Het is leuk dat je later bij de AIVD wil werken.. maar zeg niet dat je er werkt terwijl dat niet zo is, kan je nog in gevaar brengen ook.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 03:27 schreef superbly het volgende:
Werk op dit moment bij de AIVD.
Daarvoor was ik 4 tonnerchauffeur.
Wat ik precies doe mag ik niet vertellen want dat is geheim.
Gesneuveld?quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:25 schreef Wasmachinu het volgende:
Gesneuveld?
Je bent van harte welkom.
Ja hier, lekker laatquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:58 schreef sergeant1230 het volgende:
Is er toevallig ook een pantsergenist op het forum?
zo ja,
ik ben nieuwsgierig wat dat precies inhoud.
hier ook. (naja over een paar maandjes)quote:
quote:Loadmaster: The crewmember designated to accomplish
loadmaster duties.
Nou, wie geen zin heeft om te vertalen:quote:The loadmaster is responsible for the knowledge of
and proper use of all aircraft equipment, tiedown and
restraint systems, weight and balance computations, cargo
door and ramp operation and troop carrying capabilities.
The loadmaster shall be thoroughly familiar with the normal
and emergency airlift capabilities, associated aircraft
systems, all aerial delivery systems and shall be able to
accomplish aircraft emergency procedures.
Ik ben gewoon "burger" maar ik ken de "deputy director General" van de MIVD. En die heeft het ook gewoon op zijn Linkedin staan..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Pumatje het volgende:
AIVD is nog niet zo'n probleem, niet al te slim. Maar als je voor de MIVD zou werken en het op Fok! forum zou vertellen ben je niet echt bepaald 007. Bij de AIVD moeten ook mensen koffiezetten en brood beleg inkopen enzo.
Als loadmaster mag je toch ook boordwapens bedienen? Wel tof baantje. Heb ik ook ooit op gesolliciteerdquote:Op zondag 16 februari 2014 18:46 schreef thesystem het volgende:
Nou, nu ga ik ook maar eens een verhaaltje. Sommige weten als wat ik doe en voor andere is het een vraag
Mijn functie is Loadmaster.
[ afbeelding ]
Wat houdt deze functie nu in, een paar stukjes uit het flight manual.
[..]
[..]
Nou, wie geen zin heeft om te vertalen:
Als Loadmaster ben je de expert op het gebied van het beladen van het vliegtuig. Je configureert het naar de vracht die je krijgt, bediend meerdere systemen, zet de vracht vast, berekend het zwaartepunt en je assisteert de piloot met meerdere taken.
Ook bestaat er de kans dat je de kist moet configureren voor het droppen van goederen vanuit de lucht, dit wordt Airdrop genoemd. Hierbij zijn weer andere procedures van kracht dan normaal omdat de vracht totaal anders is opgebouwd.
Loadmasters in Nederland zijn op meerdere kisten te vinden, denk aan de CH47, C130, KDC10 en nog enkelen.
Waarop ik zelf vlieg houd ik in het midden voor mijn eigen bestwil
Hier een impressum van de Loadmaster:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loadmaster op de heli's hebben boordwapens aan boord ja, hierop krijg je ook les. Op de vrachtvliegtuigen heb je geen boordwapens maar alleen persoonlijke wapens.quote:Op donderdag 6 maart 2014 10:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Als loadmaster mag je toch ook boordwapens bedienen? Wel tof baantje. Heb ik ook ooit op gesolliciteerd
Toen ik solliciteerde kwam er een opleiding stopquote:Op donderdag 6 maart 2014 12:55 schreef thesystem het volgende:
[..]
Loadmaster op de heli's hebben boordwapens aan boord ja, hierop krijg je ook les. Op de vrachtvliegtuigen heb je geen boordwapens maar alleen persoonlijke wapens.
Vele solliciteren......
VOTC Surivival opleiding is wel gaaf jaquote:Op donderdag 6 maart 2014 14:13 schreef Kostertjuh het volgende:
Ik ook, kon niet vanwege allergieen. Opleiding klonk wel leuk (alleen overleven, heli te water etc)
Nu werk ik zelf offshore, en het vliegen naar de platformen en booreilanden op de Noordzee gebeurt vanaf vliegveld Den Helder.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 02:10 schreef Esses het volgende:
Het werk van de wachtmeester
Nou, de wachtmeester van de Koninklijke Marechaussee zal voornamelijk op de grens zitten.
De grens heeft voor ons nu eenmaal een kerntaak gekregen, dat kan ik niet ontkennen. De grens is iets wat onlosmakelijk verbonden is met het vak. In de vreemdelingenwet is geregeld dat wij de controle doen, en die word dus ook uitgevoerd door een overgroot deel van de organisatie. Hier worden paspoorten gecontroleerd, vreemdelingen (3e landers, mensen uit andere landen dan de EU) aan de toelatingseisen onderworpen, en nooddocumenten afgegeven.
Hier is het grootste raakvlak met de burgerbevolking. Hier kennen mensen ons (als ze niet denken dat we de douane zijn) van. Ook zijn wij verantwoordelijk voor de politietaken op de luchthavens, bijvoorbeeld schiphol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |