abonnement Unibet Coolblue
pi_79118822
quote:
Op zondag 14 maart 2010 05:58 schreef inZanity het volgende:
zelfgemaakte patat is vies joh..
Ja, daar zitten veel te weinig E-nummers en kleurstoffen in he!
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_79124281
Ik heb er geen verstand van maar ik zag laatst in dat programma van Wouter Klootwijk (Wilde keuken?) zo'n Belgische professor die beweerde dat afspoelen absoluut uit den boze was.
pi_79124312
Dus TS heeft een fatal error gemaakt?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 08:53:18 #54
285351 dalaiblama
too much bla
pi_79198742
quote:
Op zondag 14 maart 2010 13:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus TS heeft een fatal error gemaakt?
Hoezo? De wereld vergaat niet hoor. Het zijn maar frieten.
Maar het is echt zo en het beste is gewoon het eens te proberen. Ik geloofde het ook niet, tot ik mijn schoonvaders advies opvolgde en hij had gelijk. Zonder water worden je frieten echt zoveel lekkerder.
Mooie krokante korst en een volle aardappelsmaak. Zo vind ik ze echt lekkerder.
Tezz, heb jij het al geprobeerd?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 14:18:48 #55
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_79209423
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:40 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik lees overal tegenstrijdigheden.

Wel spoelen, niet spoelen.

Oude aardappels gebruiken, nieuwe aardappels gebruiken.

Enz.
Friet, patat
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_79211829
Ik spoelde ze voorheen ook altijd grondig af. Ik zal het de volgende keer eens niet doen, ben benieuwd
pi_79213684
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:53 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Hoezo? De wereld vergaat niet hoor. Het zijn maar frieten.
Maar het is echt zo en het beste is gewoon het eens te proberen. Ik geloofde het ook niet, tot ik mijn schoonvaders advies opvolgde en hij had gelijk. Zonder water worden je frieten echt zoveel lekkerder.
Mooie krokante korst en een volle aardappelsmaak. Zo vind ik ze echt lekkerder.