abonnement Unibet Coolblue
pi_78983233
Och, al die bezigheid, 't is goed voor de economie zullen we maar zeggen.

Dat straatje bij de C&A en Hema zijn ze ook lekker opnieuw aan het bestraten. Ik vraag me alleen af of het goed is voor de boompjes dat die helemaal ingebouwd zitten nu
  † In Memoriam † woensdag 10 maart 2010 @ 19:11:55 #77
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_78983508
Ik vind het sowieso heel bizar dat je daar gewoon kunt fietsen! Het is natuurlijk wel handig maar dan moeten ze iets tegen die loslopende kindjes doen
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_78983719
Voor de uniformiteit is het wel goed. 't Was heel lang zo'n beetje het enige straatje in de binnenstad waar je níét mocht fietsen. Waar onze beste vrienden dan ook flink gebruik van maakten om lekker te cashen.
pi_78984916
waarschijnlijk ligt alles ineens weer keurig in het gareel zodra het toeristenseizoen begint (afgezien van de spoorzone dan, maar daar hoeven ook geen toeristen naar te staren en foto's van te maken.

Alles hier in de wijk (Vrijeban, in de omgeving koepoortbrug) is gepland om in april af te zijn (wat natuurlijk niks zegt, gat in de grond voor de parkeergarage is nog steeds niet klaar )
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_78985485
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
waarschijnlijk ligt alles ineens weer keurig in het gareel zodra het toeristenseizoen begint (afgezien van de spoorzone dan, maar daar hoeven ook geen toeristen naar te staren en foto's van te maken.

Alles hier in de wijk (Vrijeban, in de omgeving koepoortbrug) is gepland om in april af te zijn (wat natuurlijk niks zegt, gat in de grond voor de parkeergarage is nog steeds niet klaar )
Moeten die wel foto's maken van de mcdonalds dan?
pi_78989504
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:50 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Moeten die wel foto's maken van de mcdonalds dan?
neej, maar wel van de C&A!
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_78992195
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 19:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
waarschijnlijk ligt alles ineens weer keurig in het gareel zodra het toeristenseizoen begint
Het is het hele jaar door toch toeristenseizoen? Ik moet in ieder geval elke keer uitkijken dat ik niet voor iemand z'n camera fiets.
pi_78994798
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die verzakkingen bij die parkeergarage bij de Koepoort? Allemaal afgelopen met een sisser?

Ik kan me die oprit naar en van de Koepoort niet eens meer herinneren, zo lang is het geleden dat ik over die weg reed
(Y)
pi_78998769
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

als je interesse hebt
Ik ben nu via PB met iemand in contact die interesse heeft, eerst kijken of dat wat wordt

Ze mogen van Delft trouwens wel eens een kaartje maken met straten die wél begaanbaar zijn. Halve wijk hier ligt open
Ik lees nu pas het hele stukje.. Ik heb enkel tijd voor 2 weken, aangezien ik daarna minimaal 3 maanden weg ben.. En ik moet me eigenlijk ook volgende week maar voor een master inschrijven ofzo..
Als ik niet ging semi-emigreren, dan had ik het gedaan!
I will take the sun in my mouth
pi_79001797
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 21:59 schreef TheAgent het volgende:

[..]

Het is het hele jaar door toch toeristenseizoen? Ik moet in ieder geval elke keer uitkijken dat ik niet voor iemand z'n camera fiets.
gewoon vrolijk zwaaien als je langs een camera fietst
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 22:49 schreef chiren het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die verzakkingen bij die parkeergarage bij de Koepoort? Allemaal afgelopen met een sisser?

Ik kan me die oprit naar en van de Koepoort niet eens meer herinneren, zo lang is het geleden dat ik over die weg reed
Ze zijn nu nog steeds bezig, ze hebben inmiddels daadwerkelijk huizen gebouwd en de kuil is met de tijd steeds minder diep geworden . Wordt wennen om straks weer gewoon direct door te kunnen fietsen de stad in ipv door de zijstraatjes
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 00:42 schreef warrel het volgende:

[..]

Ik lees nu pas het hele stukje.. Ik heb enkel tijd voor 2 weken, aangezien ik daarna minimaal 3 maanden weg ben.. En ik moet me eigenlijk ook volgende week maar voor een master inschrijven ofzo..
Als ik niet ging semi-emigreren, dan had ik het gedaan!
Ik wil natuurlijk graag promoten hoe brilliant mijn studie wel niet is en wat we allemaal kunnen, maar om binnen een week wat te bereiken, dat wordt wel krap
Waar ga je heen "emigreren"?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 11 maart 2010 @ 08:07:29 #86
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79001815
Ik ben zeer benieuwd hoe het straks zal gaan met het boren van de nieuwe treintunnels.
Wanneer dezelfde toko dat begeleid als die in A'dam dan sta ik klaar met m'n camera.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:31:24 #87
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_79003360
ik ga zo weer met de bus daarna van nassaulaan naar koepoortbrug lopen, ben benieuwd... oh en t is koud
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  donderdag 11 maart 2010 @ 09:36:00 #88
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_79003479
geweldig de bus moest om 9.27uur vertrekken....geen bus nog
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_79003531
Wat ik geweldig vind, is dat ik binnenkort vanaf ongeveer de Gamma zegmaar, met de auto in 1x over de spoortunnel die daar dan onderdoor loopt, richting de Hoven kan rijden

Nu kunnen alleen fietsers vanaf de Abtswoudseweg (bij de Schie), het fietstunneltje pakken, onder het spoor door en zo rechtdoor naar de Hoven, auto's (ik dus) moeten helemaal omrijden via de Irenetunnel (die er zometeen ook niet meer is )
(Y)
pi_79011087
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 08:07 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben zeer benieuwd hoe het straks zal gaan met het boren van de nieuwe treintunnels.
Wanneer dezelfde toko dat begeleid als die in A'dam dan sta ik klaar met m'n camera.
Ze gaan niet boren, ze gaan graven en inbakken.

Wel jammer though, van mij had Saturn best nog twee portaalkraantjes mogen bestellen
best mooie reclame zo, toch?
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 09:37 schreef chiren het volgende:
Wat ik geweldig vind, is dat ik binnenkort vanaf ongeveer de Gamma zegmaar, met de auto in 1x over de spoortunnel die daar dan onderdoor loopt, richting de Hoven kan rijden

Nu kunnen alleen fietsers vanaf de Abtswoudseweg (bij de Schie), het fietstunneltje pakken, onder het spoor door en zo rechtdoor naar de Hoven, auto's (ik dus) moeten helemaal omrijden via de Irenetunnel (die er zometeen ook niet meer is )
Er komt daar inderdaad wel een gigantisch stuk grond beschikbaar, wat nu maar een beetje achterafjes licht met wat bedrijven en lichte industrie... En als je kijkt hoe het beeld van de phoenixstraat gaat veranderen, dan denk ik dat het zeker wel goed is voor Delft dat die tunnel er gaat komen.

[ Bericht 12% gewijzigd door KomtTijd... op 11-03-2010 13:01:12 ]
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:19:55 #91
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_79012131
ik heb die loopbrug vanochtend gezien, daar komt toch ook wel een lift aan te hangen mag ik hopen? weet iemand dat? kan helaas met foon niet op de spoorzonesite kijken
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:26:38 #92
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_79012441
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:19 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb die loopbrug vanochtend gezien, daar komt toch ook wel een lift aan te hangen mag ik hopen? weet iemand dat? kan helaas met foon niet op de spoorzonesite kijken
Kleine kans
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_79013776
hehe ik zie die bejaarden al die hoge trappen oplopen
hij gaat daar onder de grond toch? Zal dan wel tijdelijk zijn?
(Y)
  donderdag 11 maart 2010 @ 13:55:09 #94
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_79013865
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef chiren het volgende:
hehe ik zie die bejaarden al die hoge trappen oplopen
hij gaat daar onder de grond toch? Zal dan wel tijdelijk zijn?
Bejaarden en mensen met kinderwagens/rollators/name it kunnen gewoon het normale tunneltje nemen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_79014471
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:53 schreef chiren het volgende:
hehe ik zie die bejaarden al die hoge trappen oplopen
hij gaat daar onder de grond toch? Zal dan wel tijdelijk zijn?
Hij gaat al veel eerder onder de grond, ergens halverwege tussen Zuid en Centraal.
pi_79014712
Uhuh, ik bedoelde meer dat hij daar al onder de grond loopt dus dat die brug waarschijnlijk toch niet zal blijven staan, hij stond er ook echt binnen een dag, dus zal wel allemaal prefab zijn
(Y)
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:16:25 #97
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_79014983
Joah, die brug staat er gewoon tijdelijk omdat dat busstation verplaatst is
quote:
Loopbrug
Naast de nieuwe blauwe fietsenstalling is de loopbrug geplaatst over de sporen heen. Deze brug zorgt voor treinreizigers voor een snellere verbinding tussen de perrons, het tijdelijk busstation en de nieuwe fietsenstalling. De loopbrug wordt in gebruik genomen als de officiële vergunning verleend is. Deze vergunning voor de voetgangersbrug ligt momenteel ter inzage en volgt na deze inzagetermijn de normale procedure. De verwachting is dat de brug vanaf eind maart/begin april gebruikt kan worden. Vooruitlopend op de officiële bouwvergunning is het college van B&W akkoord gegaan met de aanleg van de brug omdat anders gewacht moest worden met de aanleg tot het volgende buitendienststellingsweekend van de NS in 2011.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:31:47 #98
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_79015691
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 13:55 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Bejaarden en mensen met kinderwagens/rollators/name it kunnen gewoon het normale tunneltje nemen
oké, dacht dat de brug vervangin van de tunnel was.
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  donderdag 11 maart 2010 @ 14:35:59 #99
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_79015874
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

oké, dacht dat de brug vervangin van de tunnel was.
Zo ver ik weet (nog) niet
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 11 maart 2010 @ 15:21:21 #100
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_79018007
nouja als t zover mocht komen dan maar met bus eerst naar zuid of rijswijk
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')