abonnement Unibet Coolblue
pi_259503
LOL Die hebben al na een halve dag ruzie. En Adje Visser zal ze dan wel even tot rust brengen met een New Age Filosofietje.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 17 april 2000 @ 16:41:00 #27
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_259504
Misschien heeft adje nog een idee voor de nieuwe cd train your brain voor een betere relatie, die hij opdraagt aan emiel
Ik ben online
pi_259505
EH ? Lijkt me wel grappig als Ad Visser zijn computers die voor "Brainsessions" zijn aansluit op Ratelband zijn kop.

Dat moet een klereherrie zijn

  maandag 17 april 2000 @ 17:24:00 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259506
Ik verheug me er nu al op de streams van de Sterren Big Brother te verslaan!

Tsjakka!
Die worden hartstikke gek daar!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259507
Ik weet dat de BBers ook niet meer zo dik met elkaar omgaan. Ruud zou zich eigenlijk niet meer zoveel bij de andere laten zien (die heeft het veel te druk met al zijn schnabbels) Alleen zouden Bianca, Maurice en Karin nog wel dik contact hebben met elkaar. Maurice schijnt het ook buitegewoon goed met Sabine te kunnen vinden.

Wat de bussers betreft denk ik dat de eventuele laatste drie die overblijven nog wel contact met elkaar houden omdat ik verwacht dat dat Iwan, Antonette en Tessa zijn.

pi_259508
Hoop dat Emile uitglijdt in de badkamer over de door Adje gemorste etherische oliën.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')