abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 maart 2010 @ 00:42:20 #1
4180 Hare
Come fly with me!
pi_78834714
Wij hebben sinds een half jaar een CV-ketel in ons appartement.

Een Hoog Rendementsketel Nefit ProLine HRC 24/CW3 of CW4.

De druk in deze ketel is sinds het begin langzaam gedaald tot het niveau dat de druk nu op een niveau is dat we moeten bijvullen.

Ik heb er totaal geen ervaring mee en geen verstand van, maar met de gebruiksaanwijzing dacht ik het wel te kunnen. Er gebeurt echter weinig. De gebruiksaanwijzing is de volgende:

http://www.nefit.nl/SiteC(...)ties/GebrProLine.pdf

Op pagina 23 staat alles uitgelegd.

Wat ik doe:

Stekker eruit.
Automatische ontluchter aan bovenzijde open draaien, slang aansluiten op waterkraan en toevoerkraan HR-ketel.
Stekker erin.
Kraan aan.

Dan begint er wel wat te ratelen en gaat de druk even omhoog naar 1.5 of 1.3 ofzo, om na 3 seconden weer terug te vallen op 1. Dit gebeurt nog een keer of 2 a 3 en daarna gebeurt er niks meer. Echt wel een minuut of 10 gewacht. Niks.

Heeft één van jullie enig idee wat hier aan de hand kan zijn of wat ik verkeerd doe? Zou morgen graag warm water hebben

Bedankt!
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_78834824
quote:
Op zondag 7 maart 2010 00:42 schreef Hare het volgende:
Wij hebben sinds een half jaar een CV-ketel in ons appartement.

Een Hoog Rendementsketel Nefit ProLine HRC 24/CW3 of CW4.

De druk in deze ketel is sinds het begin langzaam gedaald tot het niveau dat de druk nu op een niveau is dat we moeten bijvullen.

Ik heb er totaal geen ervaring mee en geen verstand van, maar met de gebruiksaanwijzing dacht ik het wel te kunnen. Er gebeurt echter weinig. De gebruiksaanwijzing is de volgende:

http://www.nefit.nl/SiteC(...)ties/GebrProLine.pdf

Op pagina 23 staat alles uitgelegd.

Wat ik doe:

Stekker eruit.
Automatische ontluchter aan bovenzijde open draaien, slang aansluiten op waterkraan en toevoerkraan HR-ketel.
Stekker erin.
Kraan aan.