Ben nu een Redguard lvl 4, beetje ditjes en datjes aan armor, leuk zwaardje, en nu aan de gang voor de Fighter's Guild in Balmora... Heerlijk om t weer eens te spelen
Oja, ik vond de Tribunal-uitbreiding RUK en Bloodmoon RUIG
had daar nog een ouwe lvl 53 Orc rondbaggeren
quote:*Roept uit het duister*
Op dinsdag 20 januari 2004 01:00 schreef AsschenSukar het volgende:
en toen was t stil gvd
Ben nu een level 3 Bosmer(net begonnen uiteraard ) met medium armour marksmanship en long blade als main skills.
Maar is het iemand opgevallen dat als je speed alg main attribute gebruik je wel enorm snel bent? Werkelijk geweldig gewoon
Heeft er iemand eigenlijk al weleens geprobeerd om een all-magic char te maken? En is dat dan ook leuk?
Expansions heb ik(nog) niet bij gebrek aan geld(en tijd).
quote:Vreemde gast Ik schreef toch: 'Ik heb ff de armor (rating 10) weggehaald'
Op donderdag 15 januari 2004 20:00 schreef Rahl het volgende:
Ja man, level 5 en nog geen armor?
Maar goed, ik wou maar ff melden dat er inmiddels een downloadbare versie is van de hier reeds besproken Middle Earth mod. Je moet je wel eerst even aanmelden.
Btw. de eerste (beta) versie zal bestaan uit een klein eilandje voor de kust van Vvardenvell (oid) met daarop een demonstratie van het soort landschappen dat we te zien zullen krijgen en een hele reeks aan nieuwe scripts om morrowind een stuk realistischher te maken.
Voor diegene die zich niet willen registreren:
quote:Bron: memod forums
Beta 1
* is a teaser being released to poll the public's opinions, as well as allow fans to have a sampler while waiting for Beta 2 and the Final.
* is a teaser that will NOT be on it's own blank landmass.
* WILL require Morrowind, as well as Bloodmoon. GotY should work fine.
* will NOT include any quests requiring interaction with NPC's.
* WILL be located off the coast of Vvardenfell as a stand-alone island.
* will NOT include new weapons or armour sets.
* WILL include a vacant city to explore. City will NOT be named prior to release.
* WILL include realism gameplay modifications to allow the player to become familiar with some of MEMod's alterations. Modifications are not complete, are limited based on playable races and various other Morrowind requirements. Beta 2 and Final will be much more detailed and realistic than Beta 1 can be.
* will NOT be able to be used with Beta 2 or Final MEMod releases as a plugin.
* will NOT be placed in proper location on the worldmap in comparison between Morrowind cell location and MEMod cell location.
* will NOT include any new races or race models/textures.
* will NOT include any Timeline information. (Date the mod is set in)
* will NOT include any race/culture/faction information.
* will NOT contain or reference any main quest.
* will NOT include custom pixel shaders or vertex shaders.
* will NOT include mounts or steerable vehicles.
* WILL include wilderness around the city to explore.
* will NOT be installed with an auto-installer in .EXE format.
* WILL require an additional plugin to be installed for Morrowind.INI modifications. Plugin was already released by Daerk as "RCC4MW". An updated version of RCC4MW will not be released with Beta 1, however the currently released version of RCC4MW will be released with Beta 1.
* will NOT be compatible with the already released "Need for Sleep" mod by MEMod Senior Dev "Wookiee". Beta 1 will include a slightly more optimized version of this mod.
* THIS LIST IS UNFINISHED, will be finished ASAPBeta 2
* is a teaser being released to poll the public's opinions, as well as allow fans to have a sampler while waiting for the Final. Mods made for Beta 2 will have minimal difficulty being used with MEMod Final.
* is a teaser that WILL be on it's own blank landmass.
* WILL require Morrowind, as well as Bloodmoon. GotY should work fine.
* will NOT include any quests requiring interaction with NPC's.
* will NOT have the Island of Vvardenfell present, or the expansion lands.
* WILL include new weapons and armour sets.
* WILL include multiple vacant cities to explore. Cities will NOT be named prior to release.
* WILL include realism gameplay modifications to allow the player to become familiar with some of MEMod's alterations. Modifications are not complete, are limited based on playable races and various other Morrowind requirements. Final will be slightly more detailed and realistic than Beta 2 can be.
* will NOT be able to be used with Final MEMod releases as a plugin. WILL allow mods created with Beta 2 to be used with Final MEMod release.
* WILL be placed in proper location on the worldmap in comparison between Beta 2 cell location and MEMod Final cell location.
* will NOT include any new races or race models/textures.
* will NOT include any Timeline information. (Date the mod is set in)
* will NOT include any playable race/culture/faction information.
* will NOT contain or reference any main quest.
* MAY include custom pixel shaders or vertex shaders.
* will NOT include mounts or steerable vehicles.
* WILL include wilderness lands to explore, although many may not be complete.
* WILL be installed with an auto-installer in .EXE format.
* WILL require an additional plugin to be installed for Morrowind.INI modifications. Plugin was already released by Daerk as "RCC4MW". An updated version of RCC4MW WILL be released with Beta 2, replacing RCC4MW version 1.
* will NOT be compatible with the already released "Need for Sleep" mod by MEMod Senior Dev "Wookiee". Beta 2 will include a slightly more optimized version of this mod.
* will NOT be compatible with the MEMod Beta 1. WILL conflict with scripts and other game settings.
* THIS LIST IS UNFINISHED, will be finished ASAPMEMod Final
* is the Final MEMod release, excluding possible patches or expansions.
* is a complete Total Conversion that WILL be on it's own blank landmass.
* WILL require Morrowind, as well as Bloodmoon. GotY should work fine.
* WILL include quests requiring interaction with NPC's.
* will NOT have the Island of Vvardenfell present, or the expansion lands.
* WILL include new weapons and armour sets.
* WILL include the COMPLETE selection of populated cities to explore. Cities will NOT be named prior to release.
* WILL include ALL realism gameplay modifications. Modifications are COMPLETE, are NOT limited. Final will be slightly more detailed and realistic than Beta 2 can be.
* WILL allow mods created with Beta 2 or Final MEMod release to be used with Final MEMod release.
* WILL be placed in proper location on the worldmap in comparison between Beta 2 cell location and MEMod Final cell location.
* WILL include all new races with custom race models/textures.
* WILL include complete Timeline information. (Date the mod is set in)
* WILL include complete playable race/culture/faction information.
* WILL contain multiple main quest's that are dependant upon race/culture/faction you choose to play.
* WILL include custom pixel shaders and vertex shaders.
* WILL include mounts and steerable vehicles.
* WILL include the completed wilderness lands to explore.
* WILL be installed with an auto-installer in .EXE format.
* WILL require an additional plugin to be installed for Morrowind.INI modifications. Plugin was already released by Daerk as "RCC4MW". An updated version of RCC4MW WILL be released with Beta 2, replacing RCC4MW version 1. Another updated version of RCC4MW WILL be released with MEMod Final, replacing RCC4MW version 2.
* will NOT be compatible with the already released "Need for Sleep" mod by MEMod Senior Dev "Wookiee". MEMod Final will include a slightly more optimized version of this mod.
* will NOT be compatible with the MEMod Beta 1. WILL conflict with scripts and other game settings.
* will NOT be compatible with the MEMod Beta 2. WILL conflict with scripts and other game settings. (You can't run both the final and Beta 2 at the same time. Mods made for Beta 2 WILL work with MEMod Final.)
* THIS LIST IS UNFINISHED, will be finished ASAP
quote:Woow! Dat lijkt me echt cool worden!
Op vrijdag 23 januari 2004 04:17 schreef franske19 het volgende:
Die is nog niet te downloaden. Daerk (de leider van memod) heeft een polletje gehouden wanneer de eerste beta vrijgegeven moet worden, hierop stemde de meerderheid: als deze volgens de devs klaar is om uit te brengen. Dit is nog niet het geval en ze zijn er nog hard mee aan het werk. Ik zou zeggen hou de site in de gaten want het ziet er veelbelovend uit!Btw. de eerste (beta) versie zal bestaan uit een klein eilandje voor de kust van Vvardenvell (oid) met daarop een demonstratie van het soort landschappen dat we te zien zullen krijgen en een hele reeks aan nieuwe scripts om morrowind een stuk realistischher te maken.
Voor diegene die zich niet willen registreren:
[..]Bron: memod forums
Daar ben ik het helemaal mee eens. Niets leukers dan die irritante cliff-racers in een keer van ver weg neer te halen met een boog. Een "Summoned Bow" is overigens wel een aanrader. Met een hoog level haalde ik ook Atronachs en erger neer, zonder zelf schade op te lopen.quote:Op zondag 16 november 2003 22:27 schreef Leshy het volgende:
[..]
Hm, doe je toch iets niet helemaal goed :p
Als je een beetje getraind bent, schiet je zo al die stomme random encounters met één of twee pijlen af, en kun je tenminste gewoon weer verder
Het beste light armor jat je bij die gast die de corprus ziekte onderzoekt, die dark elf, in een .. (beste heavy armor) pakje. Hij heeft ergens daar boven een kast met een lockpick van 100, moet je ff met een spell doen, of gewoon goed zijn , en daar in light het beste light armor, en jij hebt light armor hoop ik voor jequote:Op dinsdag 20 april 2004 18:17 schreef Lortnoc het volgende:
Ik ben nu ook weer eens bezig en heb nu m''n hoogste level (9).
Ben een custom class met longsword en markmanship als belangrijkste ondersteund door conjuration (bound longbow rules idd) en alteration.
Weet iemand wat winkels of andere plekken om goede armor te scoren? Heb nu 29 en ik kom eigenlijk nergens betere armor tegen.
Dagoth Ur bedoel je?quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:23 schreef godard_k het volgende:
ik speel het niet meer, ik vind het te makkelijk na een tijdje, als je the boots of blinding speed hebt, je een dark elf bent, en het armor hebt gejat met 60 absord magicka, , heal je alleen magicka, als je het op je krijgt, en je hebt ontieglijk veel geld, dus je hebt alle stats vol, en je bouwt eigen constant items, dus het dan word het ook te makkelijkk, de eind baas, de donkere uber god, heb ik mee lopen spelen, echt dood kon hij men iet krijgen , DIT vond ik echt ZO een AFKNAPPER van het spel, want het WAS UBER!!! .. maargoed ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |