abonnement Unibet Coolblue
pi_13125025
ben trouwens lekker bezig in Solstheim, net de Hunter afgeslacht met Trueflame in de hand
  vrijdag 12 september 2003 @ 18:55:19 #102
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_13125403
quote:
Op vrijdag 12 september 2003 18:37 schreef Moredhel het volgende:
ben trouwens lekker bezig in Solstheim, net de Hunter afgeslacht met Trueflame in de hand
Ik gebruik Chrysamere, ben nog maar level 14
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_13132658
en waar hang je ergens rond?
pi_13132693
quote:
Ik gebruik Chrysamere, ben nog maar level 14
Ook heb ik Sunder... Keening hek verkocht... k*tding

heb je niks an als geharde krijger

pi_14678106
Zo, sinds gisteren begonnen, ongeveer 6 uur in totaal gespeeld. Ik speel nooit games, maar ik ben nu al verslaafd

Ik ben nu in Caldera bezig waar je die 4 mensen moet afslachten, maar het lukt me van geen kant. Heb een paar pogingen gedaan, ben toen maar weer terug gegaan naar de stad om alles wat los en vast zit te stelen Heb nu wel redelijke armor (echt een grote mengelmoes, heb bijvoorbeeld van 1 zo'n schouderding oid, iig voor je armen, er maar eentje, de andere ontbreekt ) Mijn zwaard is ook wel redelijk geloof ik, en ik heb nog een ander toverzwaard met als value 350, ook heb ik een cheap boogje. Is dit ongeveer genoeg om ze te verslaan? Ik ben nog op level 1.

pi_14685099
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:43 schreef yootje het volgende:
Zo, sinds gisteren begonnen, ongeveer 6 uur in totaal gespeeld. Ik speel nooit games, maar ik ben nu al verslaafd

Ik ben nu in Caldera bezig waar je die 4 mensen moet afslachten, maar het lukt me van geen kant. Heb een paar pogingen gedaan, ben toen maar weer terug gegaan naar de stad om alles wat los en vast zit te stelen Heb nu wel redelijke armor (echt een grote mengelmoes, heb bijvoorbeeld van 1 zo'n schouderding oid, iig voor je armen, er maar eentje, de andere ontbreekt ) Mijn zwaard is ook wel redelijk geloof ik, en ik heb nog een ander toverzwaard met als value 350, ook heb ik een cheap boogje. Is dit ongeveer genoeg om ze te verslaan? Ik ben nog op level 1.


boogje kan je weggooien, heb je geen klap aan.
zwaard is een sparksword oid denk k? das wel ok om mee te beginnen, maar je moet er wel ervaring mee hebben. misschien is t wel beter om ergens een double handed sword (of hoe heet zo'n ding? greatsword?) te kopen, slaat wat harder en als je toch geen schild hebt om te gebruiken met je 2e hand kan je die nu gebruiken voor wat extra slagkracht. en een beetje destructieve magicka gebruiken wil ook wel 'ns helpen
Hee buurman, ik hier?
  zondag 16 november 2003 @ 21:40:52 #107
21467 franske19
Hit the deck!
pi_14685217
quote:
Op zondag 16 november 2003 16:43 schreef yootje het volgende:
Zo, sinds gisteren begonnen, ongeveer 6 uur in totaal gespeeld. Ik speel nooit games, maar ik ben nu al verslaafd

Ik ben nu in Caldera bezig waar je die 4 mensen moet afslachten, maar het lukt me van geen kant. Heb een paar pogingen gedaan, ben toen maar weer terug gegaan naar de stad om alles wat los en vast zit te stelen Heb nu wel redelijke armor (echt een grote mengelmoes, heb bijvoorbeeld van 1 zo'n schouderding oid, iig voor je armen, er maar eentje, de andere ontbreekt ) Mijn zwaard is ook wel redelijk geloof ik, en ik heb nog een ander toverzwaard met als value 350, ook heb ik een cheap boogje. Is dit ongeveer genoeg om ze te verslaan? Ik ben nog op level 1.


Misschien eerst wat gaan trainen (op je beste skills) en dan snel wat leveltjes stijgen zodat je meer health enzo krijgt.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_14685828
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef WouterFB het volgende:

[..]

boogje kan je weggooien, heb je geen klap aan.
zwaard is een sparksword oid denk k? das wel ok om mee te beginnen, maar je moet er wel ervaring mee hebben. misschien is t wel beter om ergens een double handed sword (of hoe heet zo'n ding? greatsword?) te kopen, slaat wat harder en als je toch geen schild hebt om te gebruiken met je 2e hand kan je die nu gebruiken voor wat extra slagkracht. en een beetje destructieve magicka gebruiken wil ook wel 'ns helpen


Ben inmiddels bij level 2, heb nu een long two handed sword, me armor staat op 19. Ook heb ik een light bold oid, maar dat richt niet echt veel schade aan. Ik kan nu 1 van de 4 mannetjes killen, de rest niet. Ik ga nu gewoon flink wat stelen en verkopen en wat trainingen volgen.
  zondag 16 november 2003 @ 22:13:47 #109
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14686248
quote:
Op zondag 16 november 2003 21:36 schreef WouterFB het volgende:
boogje kan je weggooien, heb je geen klap aan.
Als je redelijk wat aan boogschieten doet, is een boog heel erg leuk om te hebben
pi_14686306
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:00 schreef yootje het volgende:

[..]

Ben inmiddels bij level 2, heb nu een long two handed sword, me armor staat op 19. Ook heb ik een light bold oid, maar dat richt niet echt veel schade aan. Ik kan nu 1 van de 4 mannetjes killen, de rest niet. Ik ga nu gewoon flink wat stelen en verkopen en wat trainingen volgen.


de bogen zijn behoorlijk nutteloos in morrowind, op lagere levels al helemaal, kan je beter verkopen denk k...
je kan ook beetje de omgeving gaan verkennen, ratten slachten enzo voor de xp, beetje rotzooien in grotjes of gewoon even wat andere kleine quests doen; het duurt wat langer, maar is wat minder frustrerend dan al je geld uit te geven aan training en constant in mekaar worden gemept door 3 kereltjes
Hee buurman, ik hier?
pi_14686434
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:13 schreef Leshy het volgende:

[..]

Als je redelijk wat aan boogschieten doet, is een boog heel erg leuk om te hebben


k heb in t begin van t spel wel s wat geprobeerd met een boog maar een half uur bezig zijn om zo'n kever-op-steroiden dood te krijgen was me iets te gortig als je dat onding in 2x doodmept met een simpel zwaardje.. sindsdien niet meer gebruikt. misschien is t later wel handig als je der flink in getraind hebt, maar in t begin... nahh
Hee buurman, ik hier?
  zondag 16 november 2003 @ 22:27:04 #112
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14686583
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:21 schreef WouterFB het volgende:
k heb in t begin van t spel wel s wat geprobeerd met een boog maar een half uur bezig zijn om zo'n kever-op-steroiden dood te krijgen
Hm, doe je toch iets niet helemaal goed :p

Als je een beetje getraind bent, schiet je zo al die stomme random encounters met één of twee pijlen af, en kun je tenminste gewoon weer verder

pi_14686923
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:27 schreef Leshy het volgende:

[..]

Hm, doe je toch iets niet helemaal goed :p

Als je een beetje getraind bent, schiet je zo al die stomme random encounters met één of twee pijlen af, en kun je tenminste gewoon weer verder


ik was dus net begonnen en dan heb je nog niet echt een vette bankrekening tot je beschikking om zomaar elk traininkje te volgen k was bij wijze van spreke al blij dat k schoenen kon kopen

k heb al maanden niet meer gespeeld maar was al een behoorlijk eindje gevorderd, dus k zal t binnenkort weer 'ns oppikken en een boogje proberen

Hee buurman, ik hier?
  maandag 17 november 2003 @ 01:22:32 #114
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14690169
quote:
Op zondag 16 november 2003 22:39 schreef WouterFB het volgende:
ik was dus net begonnen en dan heb je nog niet echt een vette bankrekening tot je beschikking om zomaar elk traininkje te volgen k was bij wijze van spreke al blij dat k schoenen kon kopen
Ik heb het ook praktisch nooit getraind bij een trainer. Gewoon een kwestie van veel boogschieten. Duurt even, maar daarna schiet je een hoop van die anders irritante beesten gewoon af voordat ze moeilijk gaan doen
pi_14695609
Zo, het moment is daar, 'uitgespeeld'.
Viel eigenlijk best tegen, dat 'einde'
pi_15454946
Helaas was ik zo stom om mijn character realistisch te houden:
geen alchemy, magic, theft, enz., alleen maar combat

Ook heb ik de race niet gekozen voor de vaardigheden, maar voor het uiterlijk...

Toch gaat het spelen vooralsnog goed, vooral omdat mijn char aardig goed met zijn long blade om kan gaan...

* m021 gaat hier binnenkort een screenshot neerzetten, zodra hij weet hoe het uploaden van een plaatje op fok! werkt

Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_15990479
Hier mijn screenshot. Ik heb ff de armor (rating 10) weggehaald, zodat mijn character wat beter te zien is. Geef toe, hij lijkt op Aragorn...

[Dit bericht is gewijzigd door m021 op 05-01-2004 21:34]

Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:19:39 #118
21467 franske19
Hit the deck!
pi_16292518
Je mag weleens gaan shoppen voor wat nieuwe kleding schooier!
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 15 januari 2004 @ 20:00:36 #119
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_16293818
Ja man, level 5 en nog geen armor?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_16308397
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 19:19 schreef franske19 het volgende:
Je mag weleens gaan shoppen voor wat nieuwe kleding schooier!
En nog een paar add-ins voor wat boeiender kledingstukken erbij bijvoorbeeld.
pi_16308541
quote:
Op maandag 17 november 2003 01:22 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ik heb het ook praktisch nooit getraind bij een trainer. Gewoon een kwestie van veel boogschieten. Duurt even, maar daarna schiet je een hoop van die anders irritante beesten gewoon af voordat ze moeilijk gaan doen


Wanneer je als Bosmer (Wood Elf) begint dan heb je al en behoorlijk hoge skill met Bogen. Verder kun je met een Summoning spreuk een daedric Longbow toveren, dan kijk je er iets anders tegenaan. Maak een item met die spreuk en klaar.

Fire Atronachs van afstand met 1 schot neerhalen is best handig.

pi_16309999
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:01 schreef drexciya het volgende:

[..]

Wanneer je als Bosmer (Wood Elf) begint dan heb je al en behoorlijk hoge skill met Bogen. Verder kun je met een Summoning spreuk een daedric Longbow toveren, dan kijk je er iets anders tegenaan. Maak een item met die spreuk en klaar.

Fire Atronachs van afstand met 1 schot neerhalen is best handig.


Bogen zijn ondergewaardeerd. Ik doe meestal bosmer en een custom char met skills voor bow en longsword. Je hebt dan al een leuke hoop aan bow-skills. Eerst doe ik wat missies met mijn zwaard, waarna ik geld genoeg heb een fatsoenlijke boog/pijlen en wat trainingen te kopen. En dan begint de lol pas echt
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_16316621
Gebruikt er hier iemand de Cheat achtige alchemy dingen?
Alchemy zoals het bedoeld was door de oude alchemisten, veel geld verdienen, ontsterfelijkheid, superkrachten.

Ik speel het spel nu al een tijdje, en ik ben op mn nieuwe computer opnieuw begonnen, ik ben nu een lvl 17 nord, met Longblade en Marksman skills, ik ben een soort kruising tussen een thief en een warrior.

Grasp the chain and prove your sane
pi_16316931
Ik vind het een machtig spel maar het enchanten krijg ik gewoon niet aan de gang..

Ik zelf zit op level 14 ben een breton en heb een magicka van 100pt mijn vermogen ligt op 79k gp best veel dus, heb nogal veel toverdrankjes gemaakt waar ik goed in ben en die verkocht...
En ik heb miraculeus the sword of white woe weten te bemachtigen
verder ben ik nog niet echt ver in de main quest, ik ben meer het eiland aan het verkennen en op zoek naar grotten en mischien wel schatten ofzo.. gewoon een beetje verkennen het is ook zo'n mooie wereld om jezelf in te verliezen!!!!!!!!1

pi_16317204
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 16:05 schreef SpikeAlike het volgende:
Ik vind het een machtig spel maar het enchanten krijg ik gewoon niet aan de gang..
Ik heb in je andere topic uitgelegt hoe je moet enchanten.

Trouwens, the sword of white woe is toch heel simpel te pakken:/?

*ga achter de pilaar staan
*spring, en ram op de sneak toets
*ga je inventory menu in, en pak het zwaard
*blijf sneak ingedrukt houden terwijl je land
*ren naar creeper en gebruik het veelgeld truukje
*tel je winst

hoe voeg je smileys in??

Grasp the chain and prove your sane
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')